Ik hoop dat je dat laatste niet meent, want anders hebben we genoeg redenen om de komende zes jaar geen Anderlecht-spelers meer te selecteren.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
statistieken zeggen niks, Maertens is allicht een modale verdediger die goed binnen een "collectief" als club past, maar dat is absoluut geen internationale meerwaarde , dat zagen we zelfs dit seizoen nog europees meer dan genoeg.
Hoefkensquote:Op maandag 27 februari 2006 17:46 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Hoefkens, Maertens, Dreesden, Leleu, De Man, De Brul, Doll, eventueel Dupré of Lombaerts.
Ik vind dat je Maertens nu wel erg overschat. Hij draait mee bij Club Brugge, maar het is absoluut geen geweldige verdediger. Ik had ook voor Leonard gekozen in plaats van Maertens, al doet het er tegen Luxemburg niet gek veel toe waarschijnlijk. Volgende keer zijn Kompany en Van Buyten er misschien wel weer bij en dan zitten ze er geen van beiden bij.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef Heero87 het volgende:
Kan jij - op dat ene foutje tegen Roma na - een fout van Maertens geven? Ik geef grif toe dat hij vier jaar geleden enkele keren zwaar in de fout is gegaan, maar is dat nu een reden om hem daar nu op af te rekenen, terwijl hij al twee jaar op heel hoog niveau acteert?
Hij is wekelijks één van de beste, zoniet de beste speler bij Club Brugge. Diezelfde club die landskampioen wordt, de bekerfinale haalde en als enige Europees op niveau acteerde en overwinterde.
Ik zeg absoluut niet dat hij altijd in de basis moet staan bij de Rode Duivels. Zeker niet, want Kompany en Van Buyten is ongetwijfeld een hoger niveau. Maar een plekje bij de selectie verdient hij, zeker als driekwart van je defensie forfait moet geven.
Pas op. Vermant is ook al een aantal maanden heel goed op dreef. De eerste wedstrijden bij Club was hij inderdaad matig tot slecht, maar ondertussen is hij samen met Maertens een cruciale figuur geworden.quote:Clement en Vermant hebben hun matigheid/wisselvalligheid nu al keer op keer bewezen en zijn wat mij beteft op Rode Duivels vlak geheel irrelevant geworden.
Ik overschat Maertens niet. En nogmaals: ik ben hier echt niet de enige in. Ik heb al heel veel mensen dezelfde vraag over stellen, ja ook supporters van andere ploegen (zelfs Anderlecht!). Ook in de verschillende media heb ik dezelfde kritische kantekeningen al tegengekomen.quote:Ik vind dat je Maertens nu wel erg overschat. Hij draait mee bij Club Brugge, maar het is absoluut geen geweldige verdediger. Ik had ook voor Leonard gekozen in plaats van Maertens, al doet het er tegen Luxemburg niet gek veel toe waarschijnlijk. Volgende keer zijn Kompany en Van Buyten er misschien wel weer bij en dan zitten ze er geen van beiden bij.
Over zijn persoonlijkheid kan ik niet oordelen, want ik ken hem hoegenaamd. Maar een speler niet selecteren omdat hij een etter is, is onzin. Dan kunnen we driekwart van de Rode Duivels thuislaten.quote:Overigens is Maertens ook gewoon een rotkarakter en iemand die niet 100 % voor zijn job leeft (ik ben die ook onlangs nog tegengekomen in de "Vuurmolen" in Brugge om 3h 's nachts in het weekend hoor ...)
Waar jij het nu opeens allicht moeilijk mee hebt maakt het net zo mooi. Vandereycken selecteert niet langer de Belgische individuen van de "topploegen" , maar selecteert allicht een selectie waaruit hij naar zijn oordeel het beste team voor zijn idee kan smeden ..
Alleen als hij toestemming krijgt van de Belgische voetbalbond.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gaat die nu voor Turkije uitkomen?
Hij moest officieel kiezen voor zijn 23e verjaardag. En hij koos voor Turkije. Helaas een paar dagen na zijn verjaardag. En daarom heeft hij nu plots toestemming nodig.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom moet die toestemming geven eigenlijk?
Ja, omdat hij eerder voor de Belgische bond uitkwam (bij de jeugdploegen dus)quote:Op maandag 27 februari 2006 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rare regel zeg. België zou hem dus dwars kunnen zitten?
Geef nou maar toe. Jullie waren graag (minstens)honderd kilometer noordelijker geboren...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef Heero87 het volgende:
Ik hoop dat het aan ons scherm ligt...
En ik schaam me kapot dat er NLD in mijn pas staat... Voel me meer Limburger dan nederlander...quote:Op maandag 27 februari 2006 19:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Geef nou maar toe. Jullie waren graag (minstens)honderd kilometer noordelijker geboren...
![]()
quote:Beroepscomité bevestigt degradatie Geel *UPDATE*
Vanmorgen bevestigde het beroepscomité van de KBVB het vonnis dat tweedeklasser Verbroedering Geel eerder te horen kreeg. De club dient volgend seizoen te degraderen naar derde klasse en te starten met -6 punten.
De tweedeklasser gaat alvast in evocatie.
Bron: Voetbalkrant
Denk niet dat ze sportief gaan degraderen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geel gaat gewoon linea recta naar de 4e klasse.
Bron: Voetbalkrantquote:Opmerkelijk nieuws vanuit La Louvière. Vijf spelers wilden gisteren niet meetrainen. Het gaat om Teklak, Jbari, Cordier, Lecomte en Emeran.
De vijf wilden niet meetrainen omdat hun loon werd uitbetaald met een ongedekte cheque. Toen ze verhaal wilden halen bij het bestuur, kregen ze te horen dat het geld aangewend werd om de licentieschulden aan te vullen. De spelers wilden best daarmee rekening houden, maar vonden het niet kunnen dat ze een ongedekte cheque hadden gekregen. Daarom besloten ze het werk neer te leggen.
Dit weekend speelt La Louvière een belangrijke competitiewedstrijd tegen Moeskroen. Het bestuur liet weten vandaag met de vijf spelers naar een oplossing te zullen zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |