abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35548048
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
statistieken zeggen niks, Maertens is allicht een modale verdediger die goed binnen een "collectief" als club past, maar dat is absoluut geen internationale meerwaarde , dat zagen we zelfs dit seizoen nog europees meer dan genoeg.
Ik hoop dat je dat laatste niet meent, want anders hebben we genoeg redenen om de komende zes jaar geen Anderlecht-spelers meer te selecteren. .

Maertens was steevast één van de beste spelers in de Europese wedstrijden van Club Brugge.
pi_35548230
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wie dan zoal?
Hoefkens, Maertens, Dreesden, Leleu, De Man, De Brul, Doll, eventueel Dupré of Lombaerts.
pi_35548302
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:46 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Hoefkens, Maertens, Dreesden, Leleu, De Man, De Brul, Doll, eventueel Dupré of Lombaerts.
Hoefkens Die speelt toch in de First Division? Maertens lijkt me ook totaal geen optie, net zoals die laatste twee, Doll en De Brul.

Leleu zou eventueel kunnen. Hoe oud is die?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35548403
Hoe oud is Léonard?
pi_35548428
Oud, maar als Leleu even oud is dan zie ik er het nut niet van in om Leleu op te roepen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35548440
En waarom Léonard wel?
pi_35548489
Die zal eerder bij de selectie zitten dan Leleu.
pi_35548510
Welke WK-selectie?
pi_35548557
O ja, België doet niet mee natuurlijk. Helemaal vergeten.
pi_35548579

Mijn punt blijft trouwens: Maertens verdient een selectie. Meer zelfs dan Clement.
pi_35548611
Een Clement die trouwens al weken lang worstelt met verschillende kwaaltjes en nog altijd niet fit is. Terwijl Maertens van niks last heeft.
pi_35548685
Maertens vind ik echt geen goede verdediger. Hij hobbelt leuk mee bij Club in de mindere wedstrijden, maar hij voegt weinig toe en gaat geregeld in de fout.
pi_35548784
Kan jij - op dat ene foutje tegen Roma na - een fout van Maertens geven? Ik geef grif toe dat hij vier jaar geleden enkele keren zwaar in de fout is gegaan, maar is dat nu een reden om hem daar nu op af te rekenen, terwijl hij al twee jaar op heel hoog niveau acteert?

Hij is wekelijks één van de beste, zoniet de beste speler bij Club Brugge. Diezelfde club die landskampioen wordt, de bekerfinale haalde en als enige Europees op niveau acteerde en overwinterde.

Ik zeg absoluut niet dat hij altijd in de basis moet staan bij de Rode Duivels. Zeker niet, want Kompany en Van Buyten is ongetwijfeld een hoger niveau. Maar een plekje bij de selectie verdient hij, zeker als driekwart van je defensie forfait moet geven.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:11:19 #114
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_35549002
Maertens had ik eventueel ook nog wel okay gevonden, die is nog jong, die kan nog groeien (al verwacht ik het niet). Clement en Vermant hebben hun matigheid/wisselvalligheid nu al keer op keer bewezen en zijn wat mij beteft op Rode Duivels vlak geheel irrelevant geworden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_35549039
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef Heero87 het volgende:
Kan jij - op dat ene foutje tegen Roma na - een fout van Maertens geven? Ik geef grif toe dat hij vier jaar geleden enkele keren zwaar in de fout is gegaan, maar is dat nu een reden om hem daar nu op af te rekenen, terwijl hij al twee jaar op heel hoog niveau acteert?

Hij is wekelijks één van de beste, zoniet de beste speler bij Club Brugge. Diezelfde club die landskampioen wordt, de bekerfinale haalde en als enige Europees op niveau acteerde en overwinterde.

Ik zeg absoluut niet dat hij altijd in de basis moet staan bij de Rode Duivels. Zeker niet, want Kompany en Van Buyten is ongetwijfeld een hoger niveau. Maar een plekje bij de selectie verdient hij, zeker als driekwart van je defensie forfait moet geven.
Ik vind dat je Maertens nu wel erg overschat. Hij draait mee bij Club Brugge, maar het is absoluut geen geweldige verdediger. Ik had ook voor Leonard gekozen in plaats van Maertens, al doet het er tegen Luxemburg niet gek veel toe waarschijnlijk. Volgende keer zijn Kompany en Van Buyten er misschien wel weer bij en dan zitten ze er geen van beiden bij.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:17:35 #116
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_35549191
Overigens is Maertens ook gewoon een rotkarakter en iemand die niet 100 % voor zijn job leeft (ik ben die ook onlangs nog tegengekomen in de "Vuurmolen" in Brugge om 3h 's nachts in het weekend hoor ...)
Waar jij het nu opeens allicht moeilijk mee hebt maakt het net zo mooi. Vandereycken selecteert niet langer de Belgische individuen van de "topploegen" , maar selecteert allicht een selectie waaruit hij naar zijn oordeel het beste team voor zijn idee kan smeden ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_35549212
quote:
Clement en Vermant hebben hun matigheid/wisselvalligheid nu al keer op keer bewezen en zijn wat mij beteft op Rode Duivels vlak geheel irrelevant geworden.
Pas op. Vermant is ook al een aantal maanden heel goed op dreef. De eerste wedstrijden bij Club was hij inderdaad matig tot slecht, maar ondertussen is hij samen met Maertens een cruciale figuur geworden.
Over Clement ben ik het met je eens.
quote:
Ik vind dat je Maertens nu wel erg overschat. Hij draait mee bij Club Brugge, maar het is absoluut geen geweldige verdediger. Ik had ook voor Leonard gekozen in plaats van Maertens, al doet het er tegen Luxemburg niet gek veel toe waarschijnlijk. Volgende keer zijn Kompany en Van Buyten er misschien wel weer bij en dan zitten ze er geen van beiden bij.
Ik overschat Maertens niet. En nogmaals: ik ben hier echt niet de enige in. Ik heb al heel veel mensen dezelfde vraag over stellen, ja ook supporters van andere ploegen (zelfs Anderlecht!). Ook in de verschillende media heb ik dezelfde kritische kantekeningen al tegengekomen.

En daarnaast: de cijfers geven me toch duidelijk gelijk. In zowat alle individuele klassementen (Van Sport/Voetbal Magazine, van Het Nieuwsblad, De Gouden Schoen) staat Maertens erg hoog genoteerd. Uiteraard is voetbal meer dan enkel statistieken, maar het zegt wel iets.
Ik volg bovendien elke wedstrijd van Club Brugge en ik zie telkens dat Maertens samen met Vermant en Butina van goudwaarde is. Zonder hem had Club wellicht tig minder punten gehaald. En ook al speelt Club de laatste maanden niet denderend - het is geen club van Janneke en Mieke he.

Kan Maertens er trouwens wat aan doen dat hij vier jaar geleden drie keer rood kreeg voor fouten die veel minder erg waren dan wat ik Léonard de laatste maanden soms zie doen?
pi_35549274
Ik hoor anders heel weinig mensen met een smeekbede om Maertens op te nemen in de Belgische selectie. Ik vind Leonard echt nuttiger voor de Rode Duivels, Vandereycken kennelijk ook.
pi_35549292
quote:
Overigens is Maertens ook gewoon een rotkarakter en iemand die niet 100 % voor zijn job leeft (ik ben die ook onlangs nog tegengekomen in de "Vuurmolen" in Brugge om 3h 's nachts in het weekend hoor ...)
Waar jij het nu opeens allicht moeilijk mee hebt maakt het net zo mooi. Vandereycken selecteert niet langer de Belgische individuen van de "topploegen" , maar selecteert allicht een selectie waaruit hij naar zijn oordeel het beste team voor zijn idee kan smeden ..
Over zijn persoonlijkheid kan ik niet oordelen, want ik ken hem hoegenaamd. Maar een speler niet selecteren omdat hij een etter is, is onzin. Dan kunnen we driekwart van de Rode Duivels thuislaten.

Dat hij niet selecteert op basis van de topteams is er trouwens niet aan te merken. Als ik zie dat een Mbo Mpenza nog steeds mag meedoen.
Ik ben het volmondig eens met de mening dat er in het verleden heel vaak op basis van topteams geselecteerd werd (en dan vooral Anderlecht) en dat dat zeker moet veranderen, maar dat betekent niet dat je niemand meer van de topteams mag selecteren heh.
pi_35549548
Wel jammer dat Turaci weigert voor België te spelen, want dat was echt wel een uitstekende speler geweest voor onze nationale ploeg.
pi_35549556
Gaat die nu voor Turkije uitkomen?
pi_35550257
vind dat Maertens missch wel selectie verdiende, maar VDE zei duidelijk dat er volgende keer heel wat andere spelers kunnen bijzitten, dat ie nu ook enkele jongens de kans geeft die hij nog niet kent.
Léonard vind ik wel vreemd, die gast is fel over zijn 'top', net als Deflandre bvb. Spijtig van Turaci maarja wat ben je met een speler die niet voor je land wil uitkomen ?
  maandag 27 februari 2006 @ 18:59:08 #123
67640 SaintOfKillers
pi_35550406
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gaat die nu voor Turkije uitkomen?
Alleen als hij toestemming krijgt van de Belgische voetbalbond.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_35550424
Waarom moet die toestemming geven eigenlijk?
  maandag 27 februari 2006 @ 19:01:40 #125
67640 SaintOfKillers
pi_35550489
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom moet die toestemming geven eigenlijk?
Hij moest officieel kiezen voor zijn 23e verjaardag. En hij koos voor Turkije. Helaas een paar dagen na zijn verjaardag. En daarom heeft hij nu plots toestemming nodig.

Zoiets.

Zullen wel weer van die vage regeltjes zijn.
pi_35550625
Rare regel zeg. België zou hem dus dwars kunnen zitten?
  maandag 27 februari 2006 @ 19:13:27 #127
pi_35550947
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rare regel zeg. België zou hem dus dwars kunnen zitten?
Ja, omdat hij eerder voor de Belgische bond uitkwam (bij de jeugdploegen dus)
pi_35550997
Nieuwe shirts van de Duivels:

Die Pieroni mag ook wel eens wat afvallen trouwens.
  maandag 27 februari 2006 @ 19:15:52 #129
67640 SaintOfKillers
pi_35551045
Ligt het aan mijn scherm of is dat nogal oranje ?
pi_35551120
Ik hoop dat het aan ons scherm ligt...

De uitshirts bevallen me meer dan de thuisshirts eerlijk gezegd.
  maandag 27 februari 2006 @ 19:26:19 #131
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_35551443
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:18 schreef Heero87 het volgende:
Ik hoop dat het aan ons scherm ligt...
Geef nou maar toe. Jullie waren graag (minstens)honderd kilometer noordelijker geboren...
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_35551983
Ik was nog liever niet geboren dan.
pi_35566760
Al een geluk zijn we geen 100km Noordelijker geboren.

Ik voel me Vlaming, maar op verlof ben ik toch wel blij dat ik Belg ben. Zo aanzien ze mijn niet voor een duitser of een ollaner

Antwerp zou volgens sommige bronnen zelfs geen licentieaanvraag indienen, dus 3de klasse voor de Great Old.

Beveren en Lalou zullen ook weer grote problemen hebben om hun licentie te halen. En lierse, hoe sneller ze zakken, hoe liever.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:31:45 #134
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35569534
quote:
Op maandag 27 februari 2006 19:26 schreef fanneke het volgende:

[..]

Geef nou maar toe. Jullie waren graag (minstens)honderd kilometer noordelijker geboren...
En ik schaam me kapot dat er NLD in mijn pas staat... Voel me meer Limburger dan nederlander...

@ Sandstorm: Wat vond je ervan in Ronse?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:54:01 #135
pi_35571938
Beveren zou Gerald Vanenburg als nieuwe trainer willen, alleen is er nog 1 probleem, ze moeten nog een manier zien te vinden om die Fransman te ontslaan die Guillou daar als trainer neergezet heeft ...
pi_35571976
Dat is trouwens een erg nette werkwijze van Beveren en Vanenburg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_35573252
Zou weleens een goede zet kunnen zijn om Vanenburg trainer te maken. Ik heb hem weleens over voetbal horen praten en hij verteld zelden onzin. Ik denk ook dat hij met zijn achtergrond spelers echt beter kan maken. Hier is hij ook veel mee bezig bij PSV. Zou weleens een grote kunnen worden, die Vaantje!
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:41:17 #138
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35602536
quote:
Beroepscomité bevestigt degradatie Geel *UPDATE*

Vanmorgen bevestigde het beroepscomité van de KBVB het vonnis dat tweedeklasser Verbroedering Geel eerder te horen kreeg. De club dient volgend seizoen te degraderen naar derde klasse en te starten met -6 punten.

De tweedeklasser gaat alvast in evocatie.

Bron: Voetbalkrant
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_35606610
Mijn Geel, wat doe je?!
pi_35614992
Geel gaat gewoon linea recta naar de 4e klasse.
  woensdag 1 maart 2006 @ 21:40:28 #142
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_35622428
Wat een veld daar in Luxemburg
er ligt 5 centimeter sneeuw nu en je kunt de spelers niet meer zien tussen de sneeuw door.
Match is nu ook opgeschort in de tweede helft.
  woensdag 1 maart 2006 @ 23:41:49 #143
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35628068
Dat is nog eens goed nieuws.

Verheijen gaat stoppen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:28:09 #144
15600 BB-King
Long live the King!
pi_35629605
Winnen ze een keer wordt de wedstrijd afgelast...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  donderdag 2 maart 2006 @ 00:59:12 #145
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35630471
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 18:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geel gaat gewoon linea recta naar de 4e klasse.
Denk niet dat ze sportief gaan degraderen...
Planning:
-
pi_35632827
quote:
Opmerkelijk nieuws vanuit La Louvière. Vijf spelers wilden gisteren niet meetrainen. Het gaat om Teklak, Jbari, Cordier, Lecomte en Emeran.

De vijf wilden niet meetrainen omdat hun loon werd uitbetaald met een ongedekte cheque. Toen ze verhaal wilden halen bij het bestuur, kregen ze te horen dat het geld aangewend werd om de licentieschulden aan te vullen. De spelers wilden best daarmee rekening houden, maar vonden het niet kunnen dat ze een ongedekte cheque hadden gekregen. Daarom besloten ze het werk neer te leggen.

Dit weekend speelt La Louvière een belangrijke competitiewedstrijd tegen Moeskroen. Het bestuur liet weten vandaag met de vijf spelers naar een oplossing te zullen zoeken.
Bron: Voetbalkrant

Degraderen wordt lastig voor Geel, maar ik houd hoop... Al het naderende onheil kan weleens zijn uitwerking hebben.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:58:57 #147
pi_35694901
Charleroi - Beveren 4-0

En de Beveren-supporters zijn ook duidelijk :
pi_35695042
Dat hele gedoe met die Ivorianen is ook faliekant mislukt. Aanvankelijk hadden ze wel wat goede spelers, maar van die transfersommen heeft Beveren weinig gezien. Nu is er op bestuurlijk niveau heibel en hebben ze een kwaliteitsarme selectie.

Echter, zonder Guillou hadden ze nu 3e klasse gespeeld waarschijnlijk. Beveren zal wel degraderen, misschien maar beter ook.

In de 2e klasse degradeert er in principe niemand om sportieve redenen?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:05:29 #149
pi_35695144
Kan nog via de eindronde met de 3des hé
pi_35695174
Hoeveel ploegen spelen er eindronde? Eentje toch maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')