Dat is Verhaegh...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:14 schreef zjroentje het volgende:
Hij speelt volgens mij rechtsback bij Vitesse.
Swerts is toch vaste speler in Jong België? Al heeft hij daar natuurlijk nooit op het hoogste niveau gespeeld, dus wat dat betreft.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:26 schreef BramKVO het volgende:
wel grappig eigenlijk dat er met Swerts (en in mindere mate Vermaelen) spelers opgeroepen zijn die de meeste mensen in Belgie eigenlijk niet kennen.
moeilijk te zeggen, alle drie de leiders laten om de haverklap punten liggen en spelen niet constant goed ...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie word er kampioen denken jullie ?
Bergenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Als die hem niet sportief halen in 2de , dan kopen ze hem wel ...quote:
geen idee, hoeveel bied je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat dan weer niet. Dan supporter ik wel voor de Belgen. Als ik uberhaupt had gekeken dan.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:13 schreef placebeau het volgende:
Wij verstaan elkaar.
Wat heb ik gelachen donderdag en dan de woensdag ervoor.
Ik zag hem ook. En dan nog protesteren bij de scheidsrechter voor die rode kaart ook nog. Belachelijke overtreding.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:44 schreef Radegast het volgende:
Goedenmorgen, wat een tackle van die Espartero! Donkerrood![]()
zijn 13de vandaag , volgens Sporza ...quote:Op zondag 26 februari 2006 19:31 schreef Radegast het volgende:
Was trouwens weer een schitterende assist van Boussoufa bij Brussels - AA Gent.
Hoeveel assists heeft hij dit seizoen al wel niet gemaakt? Meer dan tien?
onbegrijpelijk dat Verheyen en Onyewu geen rood kregen inderdaad ...quote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Heero87 het volgende:
Ik heb mijn kandidatuur voor scheidsrechter naar de bond gestuurd. Want wat ik van Verbist in Brugge - Standard zag, kan ik zéker ook.
Dat is meestal het geval met jou als Brugge punten verspeeldquote:Op zondag 26 februari 2006 20:07 schreef Heero87 het volgende:
Met andere woorden, ik ben héél gefrustreerd.
Klopt helemaal. En daar heb ik zelfs als Club-supporter me met moment dood aan geërgerd.quote:Maar als je maar van één kant kijkt...
En Brugge had tot vorig jaar heel de VTM-crew achter hen, was net zo erg.
Wat maakt het uit tegen Luxemburg?!?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:25 schreef Heero87 het volgende:
Van Buyten out voor Luxemburg, Vandereycken kiest Léonard als vervanger.![]()
Als het toch niet uitmaakt dan kun je beter die wedstrijd niet spelen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat maakt het uit tegen Luxemburg?!?
Klopt. En dan een linksachter selecteren ter vervanging van een centrale verdediger. Akkoord, Léonard kan ook centraal spelen, maar speelt de laatste jaren toch steevast op links. Het zou een heel goeie noodoplossing zijn, maar het is nu toch niet zo dat er geen andere goeie centrale verdedigers meer voor handen zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 05:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als het toch niet uitmaakt dan kun je beter die wedstrijd niet spelen.
Leonard speelt bij Standard al heel regelmatig centraal. Iets wat hij bij Monaco ook meerdere keren deed.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Klopt. En dan een linksachter selecteren ter vervanging van een centrale verdediger. Akkoord, Léonard kan ook centraal spelen, maar speelt de laatste jaren toch steevast op links. Het zou een heel goeie noodoplossing zijn, maar het is nu toch niet zo dat er geen andere goeie centrale verdedigers meer voor handen zijn.![]()
Maertensquote:Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef Heero87 het volgende:
Turaci weigert zijn selectie en Vandereycken roept Clement op... Volgens mij denkt die dat Maertens een buitenlander is ofzo.
Wie dan zoal?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Klopt. En dan een linksachter selecteren ter vervanging van een centrale verdediger. Akkoord, Léonard kan ook centraal spelen, maar speelt de laatste jaren toch steevast op links. Het zou een heel goeie noodoplossing zijn, maar het is nu toch niet zo dat er geen andere goeie centrale verdedigers meer voor handen zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |