abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 februari 2006 @ 19:55:00 #76
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_35520066
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:31 schreef Radegast het volgende:
Was trouwens weer een schitterende assist van Boussoufa bij Brussels - AA Gent.

Hoeveel assists heeft hij dit seizoen al wel niet gemaakt? Meer dan tien?
zijn 13de vandaag , volgens Sporza ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_35520269
Ik heb mijn kandidatuur voor scheidsrechter naar de bond gestuurd. Want wat ik van Verbist in Brugge - Standard zag, kan ik zéker ook.
  zondag 26 februari 2006 @ 20:02:46 #78
pi_35520312
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Heero87 het volgende:
Ik heb mijn kandidatuur voor scheidsrechter naar de bond gestuurd. Want wat ik van Verbist in Brugge - Standard zag, kan ik zéker ook.
onbegrijpelijk dat Verheyen en Onyewu geen rood kregen inderdaad ...
pi_35520464
En Costa, en De Camargo.

Wat Costa daar in de eerste helft deed - vlak voor de 1-1 - is rood van het zuiverste soort. Zelden zo'n duidelijke rode kaart gezien dit seizoen. Verbist stond er dus gewoon op, het kan niet anders dan dat hij het gezien heeft, en tóch doet hij niks.

De Camargo geeft een duidelijke elleboog na een trouwens ook erg smerige tackle van Vermant. Verdiende minstens geel, en hij stond al geboekt...

Dan het doelpunt: daar kan je nog over discussiëren, maar zelfs Club Brugge - fan (*kuchkuch*) Eddy Snelders moest op BelgacomTV toegeven dat Onyewu in de fout ging. En dan zwijgen we nog over de geldigheid van die vrije trap.

Vreemd genoeg laat Studio 1 / Sportweekend maar de helft van al die fases zien, terwijl ze bij Anderlecht zelfs een dag later nog discussiëren over de niet gefloten penalty op Roeselare. Ik vraag me af waarom Anderlecht nog een eigen televisiezender wil starten, ze hebben de VRT toch al?

Met andere woorden, ik ben héél gefrustreerd.
  zondag 26 februari 2006 @ 20:08:37 #80
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35520494
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:07 schreef Heero87 het volgende:

Met andere woorden, ik ben héél gefrustreerd.
Dat is meestal het geval met jou als Brugge punten verspeeld
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_35520591
Ik kan het ook toegeven als we voordeel krijgen hoor. Ik denk bijvoorbeeld aan die penalty van Ishiaku een week geleden tegen Beveren, die er nooit één was. Ook Roelandts flirtte met de rode kaart vandaag.

Maar als je ziet wat die Costa doet... Je moet zelfs geen verstand van voetbal hebben om te zien dat dat altijd rood is.
  zondag 26 februari 2006 @ 22:01:37 #82
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_35525352
ah, vermant moest ook altijd rood krijgen, gewoon van uit stand een stevige tackle langs achter.
En Verheyen die een hele wedstrijd probeert bij onyewu (wat een gemakkelijk slachtoffer) een rode kaart aan te naaien.

Maar als je maar van één kant kijkt...
En Brugge had tot vorig jaar heel de VTM-crew achter hen, was net zo erg.
pi_35527453
Helemaal mee eens placebeau, maar feit is dat dat eigenlijk allemaal gefrustreerde reacties waren die voortvloeiden uit de wel heel rare beslissingen van Verbist in de eerste helft. Maar goed, daar praat je die tackle van Vermant natuurlijk niet mee goed.

Zet hier een deftig fluitende scheidsrechter op en Standard maakt wellicht nooit gelijk. Maar met als en indien geraak je natuurlijk nergens in het voetbal.
pi_35527482
quote:
Maar als je maar van één kant kijkt...
En Brugge had tot vorig jaar heel de VTM-crew achter hen, was net zo erg.
Klopt helemaal. En daar heb ik zelfs als Club-supporter me met moment dood aan geërgerd.
  zondag 26 februari 2006 @ 22:53:01 #85
pi_35527814
Trouwens, in Studio 1 tonen ze toch dat Verheyen eigenlijk Onyewu eerst vasthad en die zich gewoon losrust waarbij Verheyen zich laat vallen (die gast zou zich nog laten vallen als een miniem hem duwt) , zelfs Kevin Roelandts vond het een "terecht doelpunt" ...
pi_35528036
Over het doelpunt kan je zeker discussiëren. Over de geldigheid van de vrije trap die er aan vooraf ging niet, jammer dat ze dat weer niet tonen in Studio 1.

Maar die fase met Costa, ik zie ze net opnieuw, mijn been gaat er bijna van trillen.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:27:15 #87
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35529177
Ronse 1-3 KVM

En eindelijk weer een goal van Patrick Goots (de 1-3), de 0-1 (penalty) en 0-2 kwamen op naam van Steven de Pauw.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_35530937
Van Buyten out voor Luxemburg, Vandereycken kiest Léonard als vervanger.
pi_35531117
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:25 schreef Heero87 het volgende:
Van Buyten out voor Luxemburg, Vandereycken kiest Léonard als vervanger.
Wat maakt het uit tegen Luxemburg?!?
pi_35531269
Ja, stuur dan meteen je preminiemen he. Het is niet omdat je tegen Luxemburg speelt, dat je dan wat reserven in de wei moet sturen. Dan had men beter een andere tegestander gezocht.

Ik kan begrijpen dat hij zegt "Ik wil bepaalde jongeren de kans geven", maar wees dan consequent en laat dat voor iedereen gelden. God mag weten trouwens waarom bijvoorbeeld een Mbo Mpenza de voorkeur krijgt op Benjamin De Ceulaer of Stein Huysegems...
pi_35533476
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:32 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wat maakt het uit tegen Luxemburg?!?
Als het toch niet uitmaakt dan kun je beter die wedstrijd niet spelen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 27 februari 2006 @ 08:14:59 #92
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_35533951
Ondanks al die hetze, laat ons niet vergeten dat Club Brugge-Standard vooral een kutwedstrijd was tussen 2 erg matige ploegen. Dat lijkt me ook vrij tekenend.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_35540059
quote:
Op maandag 27 februari 2006 05:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als het toch niet uitmaakt dan kun je beter die wedstrijd niet spelen.
Klopt. En dan een linksachter selecteren ter vervanging van een centrale verdediger. Akkoord, Léonard kan ook centraal spelen, maar speelt de laatste jaren toch steevast op links. Het zou een heel goeie noodoplossing zijn, maar het is nu toch niet zo dat er geen andere goeie centrale verdedigers meer voor handen zijn.
  maandag 27 februari 2006 @ 14:47:24 #94
pi_35542290
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:31 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Klopt. En dan een linksachter selecteren ter vervanging van een centrale verdediger. Akkoord, Léonard kan ook centraal spelen, maar speelt de laatste jaren toch steevast op links. Het zou een heel goeie noodoplossing zijn, maar het is nu toch niet zo dat er geen andere goeie centrale verdedigers meer voor handen zijn.
Leonard speelt bij Standard al heel regelmatig centraal. Iets wat hij bij Monaco ook meerdere keren deed.
En het is al langer geweten dat Vandereycken vaak met héél wat succes "lak" heeft aan 'vaste plaatsen' van spelers ...

Philippe Leonard vervangt Daniel Van Buyten

zo 23/02/06 - Daniel Van Buyten kan woensdag niet met België aantreden tegen Luxemburg. Hij heeft last van een blessure. De bondscoach trommelde ook spelers op voor een trainingswedstrijd.
Daniel Van Buyten liep zondag een blessure op in Hamburg-Stuttgart.

In diezelfde wedstrijd kreeg hij overigens een rode kaart. De verdediger moet afhaken voor het oefenduel van de Rode Duivels.

De bondscoach had nog zeven spelers toegevoegd aan zijn selectie. Zo kan er maandag in het Koning Boudewijn-stadion een wedstrijd elf tegen elf gespeeld worden.

De zeven spelers zijn: Stijn Stijnen en Kevin Roelandts van Club, Wim De Decker en Pieter-Jan Monteyne van Germinal Beerschot, Alan Haydock van Brussels, Timothy Dreesen van Lierse en Sven Verdonck van Genk.

Verdonck moest met een blessure echter verstek geven.
pi_35544939
Heel regelmatig? Bij mijn weten is Onyewu-Costa het vaste centrale duo, daarvoor was dat Onyewu-Béda. Als Léonard centraal speelt, is dat veeleer uit een noodoplossing.

Nu goed, zelfs zuiver qua prestaties vind ik Léonard een vreemde keuze. Maar het zal wel aan mijn clubvoorkeur liggen dat ik Maertens naar voor schuif. .
pi_35546974
Turaci weigert zijn selectie en Vandereycken roept Clement op... Volgens mij denkt die dat Maertens een buitenlander is ofzo.
  maandag 27 februari 2006 @ 17:15:00 #97
pi_35547229
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef Heero87 het volgende:
Turaci weigert zijn selectie en Vandereycken roept Clement op... Volgens mij denkt die dat Maertens een buitenlander is ofzo.
Maertens
pi_35547836
Maertens loopt al een vol jaar op een zeer hoog niveau te voetballen. Hij is al maanden lang de meest constante speler bij Club Brugge en doet het in zowat alle statistieken stukken beter dan bepaalde verdedigers die wel geselecteerd worden.

Iedereen ziet dat Maertens uitstekend bezig is: de media, de supporters. Toch vertaalt zich dat niet in een individuele erkenning vertaalt. Waarom? Vanwege die ongelukkige reeks van drie kaarten op rij vier (!) jaar geleden. En natuurlijk, het is niet de meest elegante voetballer. Hij zal geen drie dribbels doen voor zijn eigen zestien. Hij zal geen straffe uitspraken doen in de pers. HIj zal niet openlijk zijn selectie opeisen. Blijkbaar zijn dat tegenwoordig de belangrijkste criteria voor een nationale selectie...
  maandag 27 februari 2006 @ 17:39:36 #99
pi_35548011
statistieken zeggen niks, Maertens is allicht een modale verdediger die goed binnen een "collectief" als club past, maar dat is absoluut geen internationale meerwaarde , dat zagen we zelfs dit seizoen nog europees meer dan genoeg.
pi_35548035
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:31 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Wie dan zoal?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')