Oja, die heb ik ook en nog een cryptogrammenboekje en een variabundelquote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een sudoku puzzelboekje gekocht voor onderweg.![]()
Ik had ook een puzzelboekje gekocht maar vervolgens heb ik er geen puzzel uit gedaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een sudoku puzzelboekje gekocht voor onderweg.![]()
Ik ga een maand naar Argentinië, jij naar Beijing las ik? Wanneer?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Oja, die heb ik ook en nog een cryptogrammenboekje en een variabundel
Waar ga je volgende week heen?
Argentinië lijkt me ook geweldig mooi! Ga je voor vakantie?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik ga een maand naar Argentinië, jij naar Beijing las ik? Wanneer?
Komt omdat de prijs die Tiny en Henk achterin betalen, niet geheel realitisch is als je de kostprijs bekijkt. De "schade" wordt ingehaald door de lui "voorin", waarvan 80% van de tickets toch door de baas betaald worden, wat meer te laten betalen...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef Lucille het volgende:
[..]
Het prijsverschil tussen first class en tourist class is gewoon te groot. Je bent al snel een factor 3 meer kwijt voor een first class stoel, terwijl je in feite alleen maar een paar cm meer beenruimte wilt hebben. Soms zou 3 cm extra ruimte al fijn zijn, dat zijn bij ruim 30 rijen dus een meter extra, ofwel het scheelt 1 rij stoelen. Dat maakt je ticket dus ongeveer 3% duurder. Misschien zelfs iets minder aangezien een rij minder passagiers ook minder eten/drinken kost en het vliegtuig minder zwaar is (dus misschien wel een half procent - ik noem maar wat) minder brandstof verbruikt). Ik ben best wel bereid om een paar procent meer te betalen voor extra beenruimte, maar niet 300%.
Comfort class is dan de oplossing. Wel wat prijzig, bij ArkeFly bijv. al 43,- per enkele reis.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef Qlimax het volgende:
als je 1,50 meter bent en 50 kilo weegt zit je goed in zo'n vliegtuigstoel...
als je beetje lang bent zit je gewoon zwaar KUT
Ja, ik ga op vakantie en jij? Wat ga je doen daar in Beijing? Hebben ze ook Lush daar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Argentinië lijkt me ook geweldig mooi! Ga je voor vakantie?
Klopt, ik ga naar Beijingovermorgen al
![]()
Leuk hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ja, ik ga op vakantie en jij? Wat ga je doen daar in Beijing? Hebben ze ook Lush daar?![]()
Ik ben intussen ook alweer tig keer gevlogen tussen California en Europa (12 uur ong.), maar ik moet na verloop van tijd toch echt wat gaan wandelen of een tijdje gaan staan. Ik ga dan meestal bij de deur staan voor een tijdje ofzo, ik kan gewoon niet 12 uur lang stil zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ken verschillende mensen die veel problemen hebben met een lange vliegreis maar ik heb er toch al een stuk of 15 trans-atlantische vluchten opzitten maar het doet me weinig
Probeer eens naar Oost Timor te komen, zoals mijn zus.... Ze was bijna 3 dagen onderweg geloof ik. De enige manier om daar te komen is via Darwin, Australie.... en om daar te komen moet je via Sydney. Dus eerst naar Sydney, Australie met ook een aantal luchthavenstops onderweg, de volgende dag naar Darwin, en vervolgens in een oud brik met propellors naar Dili, Oost Timor....quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Probeer het ook eens van/naar Nieuw Zeeland
40 uur, waarvan 14 uur wachten op 5 luchthavens, en 26 uur zitten gedurende 4 vluchten... Als je dan zoals ik nauwelijks kan slapen (rechtop-zittend) in een vliegtuigstoel, dan ben je aardig kapot.....
Hooguit een keer of 4 toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ben intussen ook alweer tig keer gevlogen tussen California en Europa (12 uur ong.), maar ik moet na verloop van tijd toch echt wat gaan wandelen of een tijdje gaan staan. Ik ga dan meestal bij de deur staan voor een tijdje ofzo, ik kan gewoon niet 12 uur lang stil zitten.
Ik heb er verder niet veel problemen mee hoor, en ik stap zo weer in een vliegtuig om weer es naar Europa te gaan enzo, ik kan alleen niet stilzitten voor 12 uur. Na een uurtje of 5/6 ofzo moet ik gaan lopen, dus dat doe ik dan ook.
Je moet ook niet 12uur lang stilzitten, is ronduit slecht voor je bloedsomloop, gewoon rondlopen als je zin hebtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ben intussen ook alweer tig keer gevlogen tussen California en Europa (12 uur ong.), maar ik moet na verloop van tijd toch echt wat gaan wandelen of een tijdje gaan staan. Ik ga dan meestal bij de deur staan voor een tijdje ofzo, ik kan gewoon niet 12 uur lang stil zitten.
Ik heb er verder niet veel problemen mee hoor, en ik stap zo weer in een vliegtuig om weer es naar Europa te gaan enzo, ik kan alleen niet stilzitten voor 12 uur. Na een uurtje of 5/6 ofzo moet ik gaan lopen, dus dat doe ik dan ook.
Ik vertrek maandag, vind het wel spannend zo in mijn eentje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk hoorWanneer vertrek je?
Ik ga ook op vakantieen geen Lush geloof ik
heb iig nergens een adres kunnen vinden
Zit wel een Lush in Hongkong, maar daar kom ik niet.
Zou je wat meer willen vertellen hierover? Het is niet mijn bedoeling om hier zwaar mee in de weer te gaan.Gewoon alleen bij lange oost-west vliegreizen en netjes op doktersrecept enzo. Is het dan nog steeds schadelijk en, zo ja, waarom?quote:Op zondag 19 februari 2006 12:25 schreef Bowny het volgende:
Van af blijven dat spul (melatonine). Is meer voor oudere mensen bedoelt, die het niet meer op een natuurlijke manier aanmaken.
Alcohol en medicijnen combineren... altijd een verstandige keuze.quote:Op woensdag 22 februari 2006 04:06 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
gewoon zorgen dat je melatonine bij je hebt...en natuurlijk zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |