abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35303726
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Ik heb vandaag ook een sudoku puzzelboekje gekocht voor onderweg.
Oja, die heb ik ook en nog een cryptogrammenboekje en een variabundel

Waar ga je volgende week heen?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_35309262
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:05 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Ik heb vandaag ook een sudoku puzzelboekje gekocht voor onderweg.
Ik had ook een puzzelboekje gekocht maar vervolgens heb ik er geen puzzel uit gedaan.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  maandag 20 februari 2006 @ 23:21:27 #53
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_35310361
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Vava het volgende:

[..]

Oja, die heb ik ook en nog een cryptogrammenboekje en een variabundel

Waar ga je volgende week heen?
Ik ga een maand naar Argentinië, jij naar Beijing las ik? Wanneer?
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
pi_35315962
afgelopen zomer naar maleisie had ik nergens last van. 12 uur lang zitten en ik ben 1.94. Ik moet wel zeggen: ik vloog met malaysia airlines. Echt super lekker beenruimte en zo een mooi schermpje
pi_35318206
Ik heb 3 keren rond de wereld gereist, maar wel in elk land minstens 2 tot 3 dagen gelogeerd/voor
sightseeing of zo..
Ook heb ik mazzel om gratis te vliegen bij een aantal vliegmaatschappijen.Vraag aub niet hoe ik
dat versierd,want ik kan je het niet vertellen.Ik wil het voor me zelf behouden en doe het al voor 35jaren.
" Aia i AINA ka 'ano'i - na pua keu a ke ALOHA... A he ipo 'oe na'u i Aloha - ka'ano'i a ku'u pu'uwai
There at the ISLAND is my LOVE where the girls are too much when it comes to loving..
You're the Sweetheart I LOVE, the desire of my hear
pi_35324662
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Ik ga een maand naar Argentinië, jij naar Beijing las ik? Wanneer?
Argentinië lijkt me ook geweldig mooi! Ga je voor vakantie?

Klopt, ik ga naar Beijing overmorgen al
Let's plant a tree
pi_35327181
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef Lucille het volgende:

[..]

Het prijsverschil tussen first class en tourist class is gewoon te groot. Je bent al snel een factor 3 meer kwijt voor een first class stoel, terwijl je in feite alleen maar een paar cm meer beenruimte wilt hebben. Soms zou 3 cm extra ruimte al fijn zijn, dat zijn bij ruim 30 rijen dus een meter extra, ofwel het scheelt 1 rij stoelen. Dat maakt je ticket dus ongeveer 3% duurder. Misschien zelfs iets minder aangezien een rij minder passagiers ook minder eten/drinken kost en het vliegtuig minder zwaar is (dus misschien wel een half procent - ik noem maar wat) minder brandstof verbruikt). Ik ben best wel bereid om een paar procent meer te betalen voor extra beenruimte, maar niet 300%.
Komt omdat de prijs die Tiny en Henk achterin betalen, niet geheel realitisch is als je de kostprijs bekijkt. De "schade" wordt ingehaald door de lui "voorin", waarvan 80% van de tickets toch door de baas betaald worden, wat meer te laten betalen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_35327229
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef Qlimax het volgende:
als je 1,50 meter bent en 50 kilo weegt zit je goed in zo'n vliegtuigstoel...
als je beetje lang bent zit je gewoon zwaar KUT
Comfort class is dan de oplossing. Wel wat prijzig, bij ArkeFly bijv. al 43,- per enkele reis.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:32:23 #59
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_35339438
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:23 schreef Vava het volgende:

[..]

Argentinië lijkt me ook geweldig mooi! Ga je voor vakantie?

Klopt, ik ga naar Beijing overmorgen al
Ja, ik ga op vakantie en jij? Wat ga je doen daar in Beijing? Hebben ze ook Lush daar?
De Madrid al cielo
pi_35339564
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:32 schreef La_Guiri het volgende:

[..]

Ja, ik ga op vakantie en jij? Wat ga je doen daar in Beijing? Hebben ze ook Lush daar?
Leuk hoor Wanneer vertrek je?

Ik ga ook op vakantie en geen Lush geloof ik heb iig nergens een adres kunnen vinden Zit wel een Lush in Hongkong, maar daar kom ik niet.
Let's plant a tree
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:06:23 #61
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35340947
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ken verschillende mensen die veel problemen hebben met een lange vliegreis maar ik heb er toch al een stuk of 15 trans-atlantische vluchten opzitten maar het doet me weinig
Ik ben intussen ook alweer tig keer gevlogen tussen California en Europa (12 uur ong.), maar ik moet na verloop van tijd toch echt wat gaan wandelen of een tijdje gaan staan. Ik ga dan meestal bij de deur staan voor een tijdje ofzo, ik kan gewoon niet 12 uur lang stil zitten.

Ik heb er verder niet veel problemen mee hoor, en ik stap zo weer in een vliegtuig om weer es naar Europa te gaan enzo, ik kan alleen niet stilzitten voor 12 uur. Na een uurtje of 5/6 ofzo moet ik gaan lopen, dus dat doe ik dan ook.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:14:10 #62
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35341274
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Probeer het ook eens van/naar Nieuw Zeeland
40 uur, waarvan 14 uur wachten op 5 luchthavens, en 26 uur zitten gedurende 4 vluchten... Als je dan zoals ik nauwelijks kan slapen (rechtop-zittend) in een vliegtuigstoel, dan ben je aardig kapot.....
Probeer eens naar Oost Timor te komen, zoals mijn zus.... Ze was bijna 3 dagen onderweg geloof ik. De enige manier om daar te komen is via Darwin, Australie.... en om daar te komen moet je via Sydney. Dus eerst naar Sydney, Australie met ook een aantal luchthavenstops onderweg, de volgende dag naar Darwin, en vervolgens in een oud brik met propellors naar Dili, Oost Timor....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_35341636
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:06 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik ben intussen ook alweer tig keer gevlogen tussen California en Europa (12 uur ong.), maar ik moet na verloop van tijd toch echt wat gaan wandelen of een tijdje gaan staan. Ik ga dan meestal bij de deur staan voor een tijdje ofzo, ik kan gewoon niet 12 uur lang stil zitten.

Ik heb er verder niet veel problemen mee hoor, en ik stap zo weer in een vliegtuig om weer es naar Europa te gaan enzo, ik kan alleen niet stilzitten voor 12 uur. Na een uurtje of 5/6 ofzo moet ik gaan lopen, dus dat doe ik dan ook.
Hooguit een keer of 4 toch?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35341687
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:06 schreef maartena het volgende:

[..]

Je moet ook niet 12uur lang stilzitten, is ronduit slecht voor je bloedsomloop, gewoon rondlopen als je zin hebt
Ik steek je moeder in de fik!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:35:31 #65
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_35350043
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:35 schreef Vava het volgende:

[..]

Leuk hoor Wanneer vertrek je?

Ik ga ook op vakantie en geen Lush geloof ik heb iig nergens een adres kunnen vinden Zit wel een Lush in Hongkong, maar daar kom ik niet.
Ik vertrek maandag, vind het wel spannend zo in mijn eentje.

Hoe lang ga je?
De Madrid al cielo
pi_35350210
Nog een mini-meet?

* Flipsen mode off
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35352349
Ik heb een hekel aan vliegen. Niet door de jetlag ofzo, maar gewoon omdat ik er een hekel aan heb om zoveel uur vast te zitten in zo'n stalen kooi waar je nergens heen kan. De lucht is er vaak erg droog waardoor ik snel last van mijn ogen en luchtwegen krijg. De stoelen hebben te weinig ruimte, en altijd net als je je in je ongemakkelijke kuthouding in slaap hebt weten te sussen komt er zo'n kutstewardess langs met zo'n ranzige vliegtuigmaaltijd. Echt, ik neem liever de boot of de trein waarmee ik 5 keer zo lang onderweg ben dan dat ik in zo'n kutvliegtuig moet zitten. Ik heb ook een hekel aan luchthavens: onpersoonlijk, er hangt altijd zo'n vage, stresserige niemandsland-sfeer en overal zie je dezelfde tax free shit waar ik totaal geen behoefte aan heb. Je stapt in, stijgt op, vliegt, landt, en je ziet niks van de reis. Helaas zijn heel veel bestemmingen niet te doen met alternatief vervoer anders zou ik het vliegtuig mijden als de pest, tenzij ik zelf achter de stuurknuppel zou mogen kruipen (want zelf vliegen is dan wel weer leuk).
Unox, the worst operating system.
pi_35355132
Vliegen is toch gewoon een onderdeel van je reis / vakantie. Als je dat niets vindt moet je er ook geen geld aan uitgeven. Als je het doel (ook werk) interessant genoeg vindt moet je het er maar voor over hebben.
pi_35355179
gewoon zorgen dat je melatonine bij je hebt...en natuurlijk zuipen
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35355222
je zou speciale blowruimtes moeten hebben in een vliegtuig...i.c.m. met wat muziek kom je je tijd dan echt wel door
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35355509
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:25 schreef Bowny het volgende:
Van af blijven dat spul (melatonine). Is meer voor oudere mensen bedoelt, die het niet meer op een natuurlijke manier aanmaken.
Zou je wat meer willen vertellen hierover? Het is niet mijn bedoeling om hier zwaar mee in de weer te gaan.Gewoon alleen bij lange oost-west vliegreizen en netjes op doktersrecept enzo. Is het dan nog steeds schadelijk en, zo ja, waarom?
pi_35355558
Ik vind vliegen zo erg dat ik van de zomer zelfs van Alaska naar Panama ga rijden met de auto, scheelt weer een flink aantal uren vliegen! En je ziet nog eens meer ook!
pi_35356305
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 04:06 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
gewoon zorgen dat je melatonine bij je hebt...en natuurlijk zuipen
Alcohol en medicijnen combineren... altijd een verstandige keuze.
pi_35356852
Neem wat gezichts- en handcreme mee in je handbagage. Je huid ga na verloop van tijd erg droog aanvoelen en daardoor jeuken.

Als je met een van de grotere aziatische luchtvaartmaatschappijen vliegt hoef je niet veel mee te nemen.
Ben zelf afgelopen december/januari naar Vietnam en Cambodja geweest en vloog met Singapore airlines. In de stoel van je voorganger een schermpje om tv en films te kijken of de laatste cd's te kunnen luisteren.
Heb nog nooit zoveel drinken en eten aangeboden gekregen op een vlucht.

Neem als een rare maat kleding hebt minimaal 1 set mee als handbagage. Een collega is met Qantas zijn bagage op de heenreis kwijt geraakt en heeft zijn tas nooit meer terug gezien.
Ook opladers van mp3 spelers of batterijen als handbagage meenemen.
pi_35358833
geen probleem hoor, lange reizen...1 keer Sydney, 1 keer Seoul, en een keer dwars door Rusland met de trein. Ik vind het heerlijk om te reizen. Ik vermaak me wel, beetje slapen, beetje puzzelen, naar buiten kijken, heerlijk! Als het een beetje meezit ga ik van de zomer naar NZ, dus weer een mooie lange reis!..:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')