Ja en nee... Het verse bloeden is gestopt , maar ik verlies nu nog steeds oud bloed...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:16 schreef bixister het volgende:
xanthe, is het bloedverlies nu helemaal gestopt?
Niet meer echt gammel , soms wel wat raar in mijn hoofd als ik het wat drukker heb.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:09 schreef dutchie het volgende:
Maar hoe voel je je verder nu? Nog gammel?
je kent jorisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:05 schreef texelonia het volgende:Volgen mij "ken" ik pinquit irl
![]()
Pinquit en vriend gefeliciteerd met Max!En Remon met je neefje
nah en dan zeg je niet even ietsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:08 schreef pinquit het volgende:
je kent joris![]()
oh mensen wat heb ik een pijn gehad![]()
maar dolblij met onze max![]()
lekker bol is ie he?
![]()
Ook bij een geregistreerd partnerschap moet de vader de baby erkennen en moet moeders toestemming geven dat Pa het kindje gaat aangeven bij de gemeente..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb nog even niet verder gelezen dan dit dus ik val wrsch in herhaling, maar een gewoon 'samenlevingscontract' is niet genoeg he! Je moet of getrouwd zijn of een geregistreerd partnerschap hebben wil die erkenning en zeggenschap automatisch gaan.
Anders moet je dus bij de gemeente gaan erkennen voor de geboorte en bij de rechter gezag aanvragen na de geboorte!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:46 schreef Tally het volgende:
Ook bij een geregistreerd partnerschap moet de vader de baby erkennen en moet moeders toestemming geven dat Pa het kindje gaat aangeven bij de gemeente..
Gereg. Partn. is bijna hetzelfde als trouwen maar hier vallen dus de "regeltjes" van kinderen buiten..
In het FB topic in the truth vertelde ze dat ze woensdag een geplande keizersnee krijgt, zag ik toevallig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:12 schreef PM-girl het volgende:
is er al nieuws van/over Mirage?
ja zeker weten, ik maakte me dus echt even ongerust terwijl ook ik weet dat je pas vanaf 24/26 weken je kindje echt iedere dag gaat voelen..quote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef Girly het volgende:
wat een geruststelling heh belana als je uiteindelijk dan toch je kleintje weer voelt schoppen
Gefeliciteerd ik80![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |