zo een cadeautje van Fox, zomaar 2 uur extra 24 in een weekquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En stroekie:
http://www.fox.com/schedule/schedule_nextweek.htm
Heb t schermpje niet geopend van 24 ivm spoilers..
Dat overwerken van je wordt zo wel een dagelijkse routinequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Het moet niet gekker worden..
Mja... en dan laten uitbetalen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Stroekie het volgende:
Dat overwerken van je wordt zo wel een dagelijkse routine![]()
Let maar op, zo direct ben je d'r zo aan gehecht dat het het straks nog gaat missen![]()
BB biedt uitkomstquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:32 schreef error het volgende:
Komt goed uit! het regende hier vanmorgen
Direct in de levensloop laten stortenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... en dan laten uitbetalen natuurlijk.
Volgens mij heb ik nu al 300 uur aan vrije dagen staan, ook nog van vorig jaar..
Spannend!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef petre86 het volgende:
oja.. sexschandaal in engeland met voetballers
zien!
Whehehe... *Pas nog een RPG gespeeld die zich in de voetbalwereld afspeelde*quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef petre86 het volgende:
oja.. sexschandaal in engeland met voetballers
zien!
Je speelde toch RPG's in chatrooms enz.?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehehe... *Pas nog een RPG gespeeld die zich in de voetbalwereld afspeelde*
RPG's in darkrooms spelen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je speelde toch RPG's in darkrooms enz.?
Fuck the world gone literal?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG..wat ik nu toch als afbeelding kreeg toegestuurd..
[afbeelding]
Yup.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je speelde toch RPG's in chatrooms enz.?
Daar heb ik me nog niet verdiept. Wat zijn de voordelen daarvan? Belastingtechnisch ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:37 schreef Stroekie het volgende:
Direct in de levensloop laten storten
ik had ook ruim 250 uur over van vorig jaar
1st basequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
vandaag zo genant.. wilde afrekenen en had gewoon niets op mijn rekeningvoor het eerst meegemaakt
kujjenieroodstaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
vandaag zo genant.. wilde afrekenen en had gewoon niets op mijn rekeningvoor het eerst meegemaakt
op de site van min van SZW staat een rekenvoorbeeldquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar heb ik me nog niet verdiept. Wat zijn de voordelen daarvan? Belastingtechnisch ofzo?
Zou het geen herhaling zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo een cadeautje van Fox, zomaar 2 uur extra 24 in een week![]()
maar dan zullen we die weken erop natuurlijk wel weer langer moeten wachten![]()
Op vrijdag dus?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee heb dit via CDP gecontroleerd in het schema van Fox en het is gewoon Extra![]()
en 3d base is je butler je jet voor laten rijden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef error het volgende:
[..]
1st base
nu nog je cc in een sjiek restaurant in laten nemen en je bent op 2nd base
kheb geen jetquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
en 3d base is je butler je jet voor laten rijden?
en nee ik kan niet rood staan, lijkt me maar beter ook![]()
patience.. young grasshopperquote:
Sweet Dreams Techquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:21 schreef tech het volgende:
Alvast welterusten voor wie gaat slapen. Morgen weer een daaaaaaaaag!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
patience.. young grasshopper![]()
nou, dat doet niets hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie heeft er nog tips om een kat te vernietigen? dat krolse beest houdt me weer nachten wakker..
zat zelf te denken aan een stuk worst met chloor erin ofzo..
PARDON!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie heeft er nog tips om een kat te vernietigen? dat krolse beest houdt me weer nachten wakker..
dit is geen dier meer, maar een veraidste kankerkatquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!!!
PARDON!!!
DIERENBEUL!!!
Zet een emmer vol moet koud water bij het raamquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
ow, simpel genoeg:quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
dat vind ik niet lekker zitten.. we hebben er al bierflesjes en stenen naar gegooid, maar het beest blijft maar terugkomen, vroetend in onze vuilstortplaats
Oh, je woont naast een kinderboerderijquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
mjah als de kat weg is moet ook nog de mismaakte alienkip en het keffende teringhondje vermitteld worden
en jij bent geen dierenbeul zeg jequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
mjah als de kat weg is moet ook nog de mismaakte alienkip en het keffende teringhondje vermitteld worden
Dan kan je dus je wekker met pensioen sturenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoiets.. er zit hier ergens een kip/haan-achtige die kraait alsof die een hernia heeft.. erg prettig
dat kon sowieoso al, omdat mijn huisgenoot altijd heel hard 'wake me up before you go go' als wekker heeft ingesteld, waar ik dus ook wakker van word en ik kan dat liedje nu echt niet meer horenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan kan je dus je wekker met pensioen sturen![]()
vooral als je ze op je bord liggen ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat kon sowieoso al, omdat mijn huisgenoot altijd heel hard 'wake me up before you go go' als wekker heeft ingesteld, waar ik dus ook wakker van word en ik kan dat liedje nu echt niet meer horen![]()
en ik ben best liev voor diertjesde diertjes de miertjes
ik ben niet vegetarisch neequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vooral als je ze op je bord liggen ?
of iets creatiefs met een hele grote schaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
uhuh ik geloof je
volgens mij moet je wat aan geluidsisolatie doen
mjah of een berenklem in de tuinquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of iets creatiefs met een hele grote schaar![]()
vast wel, zolang anderen het maar niet zienquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah of een berenklem in de tuinis zoiets legaal eigenlijk?
Reden om de Westerse gereguleerde bont-industrie te promoten!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med
OMFG niet kijken als je gevoelig bent! kreeg dit filmpje net van iemand, echt ziek hoe mensen zijn somskon het maar een paar minuten aanzien..
laat je kat eens "helpen"quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
poesje houd nou eens je giecheltje
owquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
als die van mij was was dat allang gebeurd :d
yeah rightquote:
breek je nek voorzichtigquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:54 schreef davidov het volgende:
*rent naar bed en spring erin met een dubbele salto*
Is het geen stress wat dat veroorzaakt heeft?quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:36 schreef Ang3l het volgende:
... aangezien mijn beoerenkoolstamppot van gisteravond me vanmorgen gedag kwam zeggen (en niet via de gebruikelijke uitgang, maar brutaal via de ingang) heb ik besloten mijn werk af te bellen en thuis te blijven.
Ja, maar als je moet samenleven met iemand die je liever ziet gaan dan komen, dan kan ik me voorstellen dat dat onbewust aan je vreet.quote:
Ergens kan ik me daar wel wat bij voorstellen ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar als je moet samenleven met iemand die je liever ziet gaan dan komen, dan kan ik me voorstellen dat dat onbewust aan je vreet.
Ik ben er toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ergens kan ik me daar wel wat bij voorstellen ja.
Waar blijft de zonneschijn trouwens
Goed zo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:15 schreef creno het volgende:
goeiemorgen, ik heb heeeerrrrlijk geslapen
Ik niet. Ik ben op zoek naar een stille HD.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's ook weer zo.
*alweer beter voel*
De stilste HD is een HD die uit is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben op zoek naar een stille HD.
Daar was ik ook al achter ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
De stilste HD is een HD die uit is.
Dacht ik al, maar ik denk: ik zeg het nog eventjes voor de volledigheid he.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter ja.
Redelijk... kan beter, maar dat komt vanzelf wel.quote:
klinkt vrolijk...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Redelijk... kan beter, maar dat komt vanzelf wel.
En met u?
Echt vrolijk is het niet nee, maar goedquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:30 schreef Manias het volgende:
[..]
klinkt vrolijk...hier goed hoor! beetje saai.. sjoerd op vakantie met zn moeder! (mnvriendalsjedienietkent)
is dit een metafoor of is dit een emmer met bijv kots?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:36 schreef Sunjammer het volgende:
Geen irc-nerd... irc-gebruiker
Ach joh, dat ga ik hier niet helemaal in het topic gooien.
Komt in het kort er op neer dat ik een emmer heb, en die is lichtelijk aan het overlopen.
Kort samengevat dan...
Nee nee... emmer, water, druppel, overlopen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:36 schreef Manias het volgende:
[..]
is dit een metafoor of is dit een emmer met bijv kots?
ahhh ach nein een druppel teveel! Dat wordt lozen! Afwateringskanaal! Breng de pomp!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:37 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee nee... emmer, water, druppel, overlopen.
Dat idee
Ik wou al zeggen vergeet mij nietquote:
Ja, die is vandaag. Maar nu doet ie het nogquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:43 schreef Manias het volgende:
nou er is binnenkort btw-vrije uitverkoop van LCD/bla schermen @ mediamarkt andy
(even sunny en andy knuffel)
Maar Na De Regen Komt De Zon! Enzo!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:48 schreef Sunjammer het volgende:
Shit happens etc.
Da's waar, maar da's niet de oorzaak.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar als je moet samenleven met iemand die je liever ziet gaan dan komen, dan kan ik me voorstellen dat dat onbewust aan je vreet.
Jahquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:55 schreef Manias het volgende:
Eeeeeeeeeendsjulllllllll ga je mee wow'n?
Dank u! Anders worden we nog zo rood als een kreeft en ik hou niet van kreeftquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:55 schreef Manias het volgende:
*zonnebrandcreme smeer op andy en sun*
*grinnik* zit dat spel niet al vol met kabouters?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jahmaar ik heb koorts en ijl dus het kan zijn dat ik ineens kabouters zie lopen die er niet zijn.
Gnomes!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:01 schreef davidov het volgende:
[..]
*grinnik* zit dat spel niet al vol met kabouters?
Nachtelfjes (en straks bloedelfjes)quote:
Wist niet dat er een verschil in zatquote:
toch gauw 20cm hoor!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef davidov het volgende:
[..]
Wist niet dat er een verschil in zat![]()
![]()
*smak smak* tosti chorizo...hmmm apart is het zeker
Moest van het gerechtsdeurwaarder waar die dagvaarding vandaan kwam. Ik maak niet zomaar andermans post open.quote:
ambtenaren en dan vooral mensen die werken in de richting van rechten of belastingen, zijn de meest verschrikkelijke schrijvers die je kan hebben in nederlandquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:22 schreef Andyvie het volgende:
Zo'n dagvaarding staat toch wel vol met juridische taal zeg, je zou er bang van wordenBlij dat ie niet voor mij was maar voor een verhuisde huisgenote...
Wat lief!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:36 schreef davidov het volgende:
hamsters lijken me saai...
http://ja.metacafe.com/watch/70688/who_is_dumber/
maar hamsters die een pilletje teveel hebben geslikt of ADHD hebben lijken me wel weer koddig
Lijken me ideale huisdiertjes voor waxxer
Dat blijft La Lohan hoorquote:
Lekker stereotype.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat blijft La Lohan hoor
A bit of sarcasm a day keeps Kimberly Stewart awayquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lekker stereotype..
Maar je bent nog wel lief.
wat een leuk woord... koddigquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:36 schreef davidov het volgende:
...........lijken me wel weer koddig
Goh..madame is zelf ook zo'n glamour hoer en pakt nu voor dr nieuwe single dr "ik ben tegen alles zodat ik weer opval" imago weer opquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:42 schreef Manias het volgende:
hehe cdp over la lohan gesproken.. check nieuwe video van pink
Dat stukje ertussen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh..madame is zelf ook zo'n glamour hoer en pakt nu voor dr nieuwe single dr "ik ben tegen alles zodat ik weer opval" imago weer op
Nee doe mij dan lekker Lindsay, Nicole en Paris maar
quote:
Kirsten daarentegen wil k wel zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
.
Ja, maar ik zou Jake niet willen zijn, in bed met Kirsten Dunst.*ril*
Ja geuil, de hele tijd haar tussen je tanden uit flossenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kirsten daarentegen wil k wel zijn
Nee maar jij staat natuurlijk ook voor het Amstel hotel te wachten als meneer daar zou logerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
.
Ja, maar ik zou Jake niet willen zijn, in bed met Kirsten Dunst.*ril*
hehehe neequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goh..madame is zelf ook zo'n glamour hoer en pakt nu voor dr nieuwe single dr "ik ben tegen alles zodat ik weer opval" imago weer op
Nee doe mij dan lekker Lindsay, Nicole en Paris maar
TRUST ME!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:03 schreef Manias het volgende:
[..]
hehehe neejij kent pink niet dus
![]()
![]()
bwahahahaquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
TRUST ME!
Ik ken P!nk..t kind had me bijna in elkaar gemept
Zo zat ik ook toen k t hoordequote:
Neuh. Ben CDP niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee maar jij staat natuurlijk ook voor het Amstel hotel te wachten als meneer daar zou logeren![]()
als ie komt..krijg jij dus geen vluchtinfo etcquote:
Vluchtinfo? Oh mijn God, wat is er mis met jou?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
als ie komt..krijg jij dus geen vluchtinfo etc
nietsquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vluchtinfo? Oh mijn God, wat is er mis met jou?.
Sorry.quote:
En ik zou m niet in zn waarde laten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Sorry..
Ik laat Jake dan liever in z'n waarde, dan hem lastig te vallen. Ik denk niet dat wie dan ook het prettig vind om overvallen te worden door tienduizenden dikke gillende puisterige tienermeisjes die in hun broek zeiken als ze z'n handtekening krijgen.
In mijn opzicht niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En ik zou m niet in zn waarde laten?
OK..quote:
Ik bedoel, het op de foto gaan met die mensen enz. laat ze toch met rust.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
OK..
Dan denk ik dat je niet weet hoe ik meestal me gedraag , zeker op een vliegveld.
Dat sowieso. en trust me..ik ben altijd respectvol en nee = nee.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik bedoel, het op de foto gaan met die mensen enz. laat ze toch met rust.. Maar ieder z'n hobby.
Je klinkt nu wel een beetje als een hoertje.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat sowieso. en trust me..ik ben altijd respectvol en nee = nee.
Hey Steven,quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Haaj.
en baat gehad bij wat extra uurtjes dromenland ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Haaj.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Waxxer het volgende:
Godskolere, ik word alleen maar zieker![]()
Oren dicht, neus dicht, hoofdpijn, duizelig en alles...
*aandacht vraag*
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb net transamerica gekeken (matig) en zit nu hoestend en proestend achter de pc, hopende dat mijn soep binnenblijft.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hey Steven,
Wat ben je aan het doen?
Ik zit hier op school in het computerlokaal, ik was wat sheets aan het bekijken van de vorige colleges.![]()
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
NIet dus:
, wat een sukkeltjes
![]()
Het lijkt erop dat we binnenkort wel een subfourm kunnen openen met als titel ziekenboegquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Waxxer het volgende:
Godskolere, ik word alleen maar zieker![]()
Oren dicht, neus dicht, hoofdpijn, duizelig en alles...
*aandacht vraag*
O nou sorry hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef Waxxer het volgende:
Tja, met al die minimeets... Dan steekt het hele topic elkaar wel aan he?
En totally Vlarp wil zeggen dat je zometeen naar de gay-palace gaat voor een wilde avond met een tiener?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik hád eerst een Ang3l-kuchje, maar nu ben ik totally Vlarp
Nee, dat mijn neus dicht zit, dat mijn neus lóópt, nou ja, dat ik dus strontverkouden ben en allesquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En totally Vlarp wil zeggen dat je zometeen naar de gay-palace gaat voor een wilde avond met een tiener?
Ja dan weet ik niet of ik op 4 maart nog wel durf te komen naar de echte meetquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:35 schreef Waxxer het volgende:
Tja, met al die minimeets... Dan steekt het hele topic elkaar wel aan he?
Ow ja da's binnenkort al hequote:Op donderdag 16 februari 2006 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dan weet ik niet of ik op 4 maart nog wel durf te komen naar de echte meet
want dan zit ik een week later thuis te snottteren in plaats van 3 weken in de zon
Ik hou liever dromen heelquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Leuk dat je zo onenthousiast bent om me te ontmoeten![]()
![]()
Die zijn ERG stout hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik overtref je stoutste dromen![]()
![]()
Naar welk zonnig oord ga je? Rioquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja heerlijk vanaf 11 maart 3 weken niet naar me werk toe![]()
Ik kom hier pas een paar maanden kijken dus u is van voor mijn tijdquote:
*terugzwaai*quote:
Hoh Chi Ming City/Saigon en Hanoi als begin en eindpunt voor een 3 weekse trektocht door Vietnam.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Naar welk zonnig oord ga je? Rio![]()
hmm zo iets had ik al gemerkt jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik kom hier pas een paar maanden kijken dus u is van voor mijn tijd
maar van harte welkom hoor
en Fok heeft een crash gehad waardoor je de door jouw gebruikte usericon opnieuw moet opladen.
dat is al heel lang zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef error het volgende:
[..]
*terugzwaai*![]()
ze zijn hier veel te druk met zichzelf bezig
Klinkt toaal niet interesant moet BB bekennenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoh Chi Ming City/Saigon en Hanoi als begin en eindpunt voor een 3 weekse trektocht door Vietnam.
Rio was ik al eens geweest, maar staat nog wel op de lijst van plaatsen die ik nog een keer wil zien![]()
Toen was alles anders, nu is BB erquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat is al heel lang zo
een van de redenen dat ik ooit eens weg ben gegaan, niks nieuws dus
Ja hoor die komt hier nog regelmatigquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
hmm zo iets had ik al gemerkt ja
ik ben alweer een jaartje niet meer geweest ofzo :S
leeft Beaverhausen nog?
*stuiter*
zou je denken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Toen was alles anders, nu is BB er![]()
wat fijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hoor die komt hier nog regelmatig
hij heeft afgelopen zaterdag zelfs een eigen topic in ONZ gehad voor z'n verjaardag
Een beperkte periode back to basic vindt ik niet erg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klinkt toaal niet interesant moet BB bekennen
Echter, hou er wel rekening mee dat ik een materialistisch kreng ben die alles dat niet als westers beschreven kan worden niet de moeite vindt![]()
arm schaapquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:25 schreef BB_Koning het volgende:
Ik hoor er niet bij, ik heb geen gayprofiel![]()
Is het "alles is stom"-week bij jou?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:30 schreef TehRockstar het volgende:
Gay.nl-profielen zijn stom.
Meer het begin van een "alles is stom"-jaar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:43 schreef error het volgende:
[..]
Is het "alles is stom"-week bij jou?
Doet me denken aan een stukje van Birgit Kaandorp (?); daarin wordt gepleit om ook als volwassene gewoon het volgende gesprek te kunnen voeren:quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:44 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Meer het begin van een "alles is stom"-jaar.
JERRUH!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:47 schreef Jerruh het volgende:
och xi is cute, altijd al gevonden. van fotos dan.
jowjowquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:48 schreef Xiance het volgende:
[..]
JERRUH!
je leeft nog
hows life?
hoest in de liefde enzo?
death is sweet, she's an easy loverquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:50 schreef Xiance het volgende:
heheheh goed om te horen iig
life's a bitch and then you die.. yupyup
DAT vind ik dan weer erg depri klinkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
death is sweet, she's an easy lover.
Dat is het mooie aan jong zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef error het volgende:
[..]
Doet me denken aan een stukje van Birgit Kaandorp (?); daarin wordt gepleit om ook als volwassene gewoon het volgende gesprek te kunnen voeren:
1) Mag ik met jullie meedoen?
2) nee
1) wrom nie?
2) omdat jij stom bent!
Die middelen ken ik van apotheeknota's. Dat is toch iets tegen ADHD toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo...morgen beginnen met Concerta.
Yup... ik heb officieel ADHD met Asperger trekken..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die middelen ken ik van apotheeknota's. Dat is toch iets tegen ADHD toch?
Hoi Xi
OK, nou ja, geen idee wat die medicijnen doen, maar hopelijk werken ze voor jequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup... ik heb officieel ADHD met Asperger trekken..
T begint morgenochtend..voor een maandjequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
OK, nou ja, geen idee wat die medicijnen doen, maar hopelijk werken ze voor je
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT vind ik dan weer erg depri klinken
Meen je 't?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup... ik heb officieel ADHD met Asperger trekken..
Trust me..ik heb t vandaag 1.5 uur gebrabbel moeten aanhoren van een saaie psych....dus ff niet meer over hebben..quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Meen je 't?.
Hoe uit dat zich enzo?
Wie?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Trust me..ik heb t vandaag 1.5 uur gebrabbel moeten aanhoren van een saaie psych....dus ff niet meer over hebben..
Daarentegen: Ik heb Wouter Hamel op DvD![]()
Ik heb begin Maart een gesprek bij een psycholoog omdat m'n moeder denkt dat ik ook manisch depressief ben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Trust me..ik heb t vandaag 1.5 uur gebrabbel moeten aanhoren van een saaie psych....dus ff niet meer over hebben..
Daarentegen: Ik heb Wouter Hamel op DvD![]()
quote:
Dat heet asperges STEKENquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:19 schreef DennisMoore het volgende:
'k Vind dat ze daar Polen voor aan moeten nemen, asperges trekken.
Bekommer jij je nou maar eerst om je eigen nederlands voordat je 't engels van een ander gaat bekritiserenquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:48 schreef TehRockstar het volgende:
Enigszins beschaamd besluiten de jongens de volgende dag dat ze géén homo zijn. Ennis: “You know I ain’t queer.” “Me neihter,” antwoord Jake.
Leuk altijd, die reviews van gay.nl.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb begin Maart een gesprek bij een psycholoog omdat m'n moeder denkt dat ik ook manisch depressief ben.
Ik trek wat ik wil ja!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Dat heet asperges STEKENje trekt ze niet
Pfft.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bekommer jij je nou maar eerst om je eigen nederlands voordat je 't engels van een ander gaat bekritiseren
Misschien heb ik ook wel ABCD met lichte trekjes van het Wortelsyndroom.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
.
En misschien heeft zij dan wel last van het syndroom van Münchhausen by Proxy...
And I'm totally surrounded by nó beer!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef TehRockstar het volgende:
Misschien heb ik ook wel ABCD met lichte trekjes van het Wortelsyndroom.
Een 31-jarige wortel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:56 schreef Jerruh het volgende:
als het maar van je eigen leeftijd is jah.
Eey we hebben het hier wel over DM hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:57 schreef Ang3l het volgende:
Eey we hebben het hier wel over DM hoor![]()
Zo'n stom kind! Gut hoe heet ze... Annemarie-Boukje-Brechtje!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:45 schreef error het volgende:
[..]
Doet me denken aan een stukje van Birgit Kaandorp (?); daarin wordt gepleit om ook als volwassene gewoon het volgende gesprek te kunnen voeren:
1) Mag ik met jullie meedoen?
2) nee
1) wrom nie?
2) omdat jij stom bent!
Laat iets bezorgen ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Ang3l het volgende:
En ik ga nu met mijn griephoofd en draaiende maag proberen te koken omdat meneer "hoofdpijn heeft" en op de bank blijft liggen.
Toevallig zei ik dat laatst nog tegen en collega. "Vul jij de printer ff bij?" Nee, want ik vind jou stóóóóm.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Zo'n stom kind! Gut hoe heet ze... Annemarie-Boukje-Brechtje!
Ge-wel-dig stukje
Bezorgen is dan meteen zo vet als spek en ik denk dat mijn maag dat niet aankanquote:
Ze doen toch meestal ook wel brood en salades bij de shoarma?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:00 schreef Ang3l het volgende:
Bezorgen is dan meteen zo vet als spek en ik denk dat mijn maag dat niet aankan
Ja uhu, en dan de friet en shoarma wegmikken?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ze doen toch meestal ook wel brood en salades bij de shoarma?.
Die voer je aan Tim.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja uhu, en dan de friet en shoarma wegmikken?
Pfff... soon-to-be-huiseigenaar.quote:Denk je dat het geld me op m'n rug groeit ofzo?
Jij kan mij gelukkig makenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toevallig zei ik dat laatst nog tegen en collega. "Vul jij de printer ff bij?" Nee, want ik vind jou stóóóóm.
Moest meteen aan Brigitte denken
Appartement, da's geen huisquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... soon-to-be-huiseigenaar..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Kutlul.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
Vroeger zei je dan: stomme piemol.
Dat scheldwoord is er helemaal uit, geloof ik.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:04 schreef Jerruh het volgende:
yeah tally heeft de spot weer gevonden
Pizza boer doet dat wel toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:05 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* en de shoarmadinges bezorgt niet voor 1 prsoon tenzij die ene persoon voor heel veel besteld
Woonde ik maar alvast op de hoek van de Alladinof de Javaanse Jongens, de Bommel, half tegenover de Listers en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |