zo een cadeautje van Fox, zomaar 2 uur extra 24 in een weekquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En stroekie:
http://www.fox.com/schedule/schedule_nextweek.htm
Heb t schermpje niet geopend van 24 ivm spoilers..
Dat overwerken van je wordt zo wel een dagelijkse routinequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Het moet niet gekker worden..
Mja... en dan laten uitbetalen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Stroekie het volgende:
Dat overwerken van je wordt zo wel een dagelijkse routine![]()
Let maar op, zo direct ben je d'r zo aan gehecht dat het het straks nog gaat missen![]()
BB biedt uitkomstquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:32 schreef error het volgende:
Komt goed uit! het regende hier vanmorgen
Direct in de levensloop laten stortenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... en dan laten uitbetalen natuurlijk.
Volgens mij heb ik nu al 300 uur aan vrije dagen staan, ook nog van vorig jaar..
Spannend!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef petre86 het volgende:
oja.. sexschandaal in engeland met voetballers
zien!
Whehehe... *Pas nog een RPG gespeeld die zich in de voetbalwereld afspeelde*quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef petre86 het volgende:
oja.. sexschandaal in engeland met voetballers
zien!
Je speelde toch RPG's in chatrooms enz.?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehehe... *Pas nog een RPG gespeeld die zich in de voetbalwereld afspeelde*
RPG's in darkrooms spelen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je speelde toch RPG's in darkrooms enz.?
Fuck the world gone literal?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG..wat ik nu toch als afbeelding kreeg toegestuurd..
[afbeelding]
Yup.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je speelde toch RPG's in chatrooms enz.?
Daar heb ik me nog niet verdiept. Wat zijn de voordelen daarvan? Belastingtechnisch ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:37 schreef Stroekie het volgende:
Direct in de levensloop laten storten
ik had ook ruim 250 uur over van vorig jaar
1st basequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
vandaag zo genant.. wilde afrekenen en had gewoon niets op mijn rekeningvoor het eerst meegemaakt
kujjenieroodstaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
vandaag zo genant.. wilde afrekenen en had gewoon niets op mijn rekeningvoor het eerst meegemaakt
op de site van min van SZW staat een rekenvoorbeeldquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daar heb ik me nog niet verdiept. Wat zijn de voordelen daarvan? Belastingtechnisch ofzo?
Zou het geen herhaling zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo een cadeautje van Fox, zomaar 2 uur extra 24 in een week![]()
maar dan zullen we die weken erop natuurlijk wel weer langer moeten wachten![]()
Op vrijdag dus?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee heb dit via CDP gecontroleerd in het schema van Fox en het is gewoon Extra![]()
en 3d base is je butler je jet voor laten rijden?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:08 schreef error het volgende:
[..]
1st base
nu nog je cc in een sjiek restaurant in laten nemen en je bent op 2nd base
kheb geen jetquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
en 3d base is je butler je jet voor laten rijden?
en nee ik kan niet rood staan, lijkt me maar beter ook![]()
patience.. young grasshopperquote:
Sweet Dreams Techquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:21 schreef tech het volgende:
Alvast welterusten voor wie gaat slapen. Morgen weer een daaaaaaaaag!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
patience.. young grasshopper![]()
nou, dat doet niets hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie heeft er nog tips om een kat te vernietigen? dat krolse beest houdt me weer nachten wakker..
zat zelf te denken aan een stuk worst met chloor erin ofzo..
PARDON!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie heeft er nog tips om een kat te vernietigen? dat krolse beest houdt me weer nachten wakker..
dit is geen dier meer, maar een veraidste kankerkatquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!!!
PARDON!!!
DIERENBEUL!!!
Zet een emmer vol moet koud water bij het raamquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
ow, simpel genoeg:quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
dat vind ik niet lekker zitten.. we hebben er al bierflesjes en stenen naar gegooid, maar het beest blijft maar terugkomen, vroetend in onze vuilstortplaats
Oh, je woont naast een kinderboerderijquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
mjah als de kat weg is moet ook nog de mismaakte alienkip en het keffende teringhondje vermitteld worden
en jij bent geen dierenbeul zeg jequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
mjah als de kat weg is moet ook nog de mismaakte alienkip en het keffende teringhondje vermitteld worden
Dan kan je dus je wekker met pensioen sturenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
zoiets.. er zit hier ergens een kip/haan-achtige die kraait alsof die een hernia heeft.. erg prettig
dat kon sowieoso al, omdat mijn huisgenoot altijd heel hard 'wake me up before you go go' als wekker heeft ingesteld, waar ik dus ook wakker van word en ik kan dat liedje nu echt niet meer horenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan kan je dus je wekker met pensioen sturen![]()
vooral als je ze op je bord liggen ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat kon sowieoso al, omdat mijn huisgenoot altijd heel hard 'wake me up before you go go' als wekker heeft ingesteld, waar ik dus ook wakker van word en ik kan dat liedje nu echt niet meer horen![]()
en ik ben best liev voor diertjesde diertjes de miertjes
ik ben niet vegetarisch neequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vooral als je ze op je bord liggen ?
of iets creatiefs met een hele grote schaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
uhuh ik geloof je
volgens mij moet je wat aan geluidsisolatie doen
mjah of een berenklem in de tuinquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of iets creatiefs met een hele grote schaar![]()
vast wel, zolang anderen het maar niet zienquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah of een berenklem in de tuinis zoiets legaal eigenlijk?
Reden om de Westerse gereguleerde bont-industrie te promoten!quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med
OMFG niet kijken als je gevoelig bent! kreeg dit filmpje net van iemand, echt ziek hoe mensen zijn somskon het maar een paar minuten aanzien..
laat je kat eens "helpen"quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
poesje houd nou eens je giecheltje
owquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
als die van mij was was dat allang gebeurd :d
yeah rightquote:
breek je nek voorzichtigquote:Op donderdag 16 februari 2006 01:54 schreef davidov het volgende:
*rent naar bed en spring erin met een dubbele salto*
Is het geen stress wat dat veroorzaakt heeft?quote:Op donderdag 16 februari 2006 07:36 schreef Ang3l het volgende:
... aangezien mijn beoerenkoolstamppot van gisteravond me vanmorgen gedag kwam zeggen (en niet via de gebruikelijke uitgang, maar brutaal via de ingang) heb ik besloten mijn werk af te bellen en thuis te blijven.
Ja, maar als je moet samenleven met iemand die je liever ziet gaan dan komen, dan kan ik me voorstellen dat dat onbewust aan je vreet.quote:
Ergens kan ik me daar wel wat bij voorstellen ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar als je moet samenleven met iemand die je liever ziet gaan dan komen, dan kan ik me voorstellen dat dat onbewust aan je vreet.
Ik ben er toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ergens kan ik me daar wel wat bij voorstellen ja.
Waar blijft de zonneschijn trouwens
Goed zo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:15 schreef creno het volgende:
goeiemorgen, ik heb heeeerrrrlijk geslapen
Ik niet. Ik ben op zoek naar een stille HD.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's ook weer zo.
*alweer beter voel*
De stilste HD is een HD die uit is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben op zoek naar een stille HD.
Daar was ik ook al achter ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
De stilste HD is een HD die uit is.
Dacht ik al, maar ik denk: ik zeg het nog eventjes voor de volledigheid he.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter ja.
Redelijk... kan beter, maar dat komt vanzelf wel.quote:
klinkt vrolijk...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Redelijk... kan beter, maar dat komt vanzelf wel.
En met u?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |