zo een cadeautje van Fox, zomaar 2 uur extra 24 in een weekquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En stroekie:
http://www.fox.com/schedule/schedule_nextweek.htm
Heb t schermpje niet geopend van 24 ivm spoilers..
Dat overwerken van je wordt zo wel een dagelijkse routinequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:25 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Het moet niet gekker worden..
Mja... en dan laten uitbetalen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Stroekie het volgende:
Dat overwerken van je wordt zo wel een dagelijkse routine![]()
Let maar op, zo direct ben je d'r zo aan gehecht dat het het straks nog gaat missen![]()
BB biedt uitkomstquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:32 schreef error het volgende:
Komt goed uit! het regende hier vanmorgen
Direct in de levensloop laten stortenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja... en dan laten uitbetalen natuurlijk.
Volgens mij heb ik nu al 300 uur aan vrije dagen staan, ook nog van vorig jaar..
Spannend!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef petre86 het volgende:
oja.. sexschandaal in engeland met voetballers
zien!
Whehehe... *Pas nog een RPG gespeeld die zich in de voetbalwereld afspeelde*quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef petre86 het volgende:
oja.. sexschandaal in engeland met voetballers
zien!
Je speelde toch RPG's in chatrooms enz.?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehehe... *Pas nog een RPG gespeeld die zich in de voetbalwereld afspeelde*
RPG's in darkrooms spelen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je speelde toch RPG's in darkrooms enz.?
Fuck the world gone literal?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG..wat ik nu toch als afbeelding kreeg toegestuurd..
[afbeelding]
Yup.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je speelde toch RPG's in chatrooms enz.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |