ja heb je gelijk in. maar wat deze foto er mee te maken heeft wat ik op diverse engelse voetbal forums tegn komquote:
jij laat je dagelijks een mobieltje in je kont schuivenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:20 schreef heiden6 het volgende:
Wat is precies je punt, waarom is het een 'schandaal'? Moeten die mensen toch zelf weten. Voor mijn part boren ze een heel elftal in de aars.
Dus dat is het schandaal?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij laat je dagelijks een mobieltje in je kont schuiven
en met bekende mensen is dit een schandaal
Nee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij laat je dagelijks een mobieltje in je kont schuiven
Nee.quote:en met bekende mensen is dit een schandaal
quote:n the astonishing pictures—seen by our showbiz columnist Rav Singh, Player A—a household name who has a reputation as a rebel on and off the pitch—shoves his mobile down his boxers.
He performs a sex act with it which is too obscene to be described here. Then Player B calls his number to make the phone vibrate. Player A is also pictured on the bed while Player B—a multi-million pound goal-scoring mid-fielder—kneels to perform oral sex on him.
Meanwhile the music man can also be seen leaning over the pair, kissing and caressing the footballers, who play for different sides.
ik mis wayne rooney in dit rijtjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:44 schreef Asskicker14 het volgende:
The News of the World hadden eerder wel nieuwtjes over Sven Goran Eriksson en de Britse militairen in Irak met bijbehorende videomateriaal. Misschien dat dit ook nog leuk kan gaan worden.
Ik gok zelf op één van de Engelse international met enkele caps (Jermaine Jenas, Kieron Dyer, Owen Hargreaves, Michael Carrick, Wes Brown, Peter Crouch, Darius Vassell, Joe Cole) met een buitenlandse stervoetballer die op het middenveld speelt (Cristiano Ronaldo, weinig twijfel).
Ik moest ook direct aan die Portugese ballerina denken, maar wist niet zeker of hij wel als middenvelder wordt gezien.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:44 schreef Asskicker14 het volgende:
The News of the World hadden eerder wel nieuwtjes over Sven Goran Eriksson en de Britse militairen in Irak met bijbehorende videomateriaal. Misschien dat dit ook nog leuk kan gaan worden.
Ik gok zelf op één van de Engelse international met enkele caps (Jermaine Jenas, Kieron Dyer, Owen Hargreaves, Michael Carrick, Wes Brown, Peter Crouch, Darius Vassell, Joe Cole) met een buitenlandse stervoetballer die op het middenveld speelt (Cristiano Ronaldo, weinig twijfel).
nope, die worden meestal keeper.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef keeper het volgende:
Homo's kunnen toch helemaal niet voetballen?
waarom hebben ze dit seizoen dan al 2 keer van ajax gewonnen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:46 schreef keeper het volgende:
Homo's kunnen toch helemaal niet voetballen?
Er werd in het artikel nadrukkelijk gezegd dat het een Engelse international betreft met maar ENKELE caps achter zijn naam.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik mis wayne rooney in dit rijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |