quote:
batty boys!quote:
Dat zou ik niet doen, je zou niet de eerste zijn die Politieke Psychologie uitstelt tot het derde jaar, het vervolgens niet haalt en daarom niet aan z'n Master kan beginnen.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Op beide gaat IPW in. Maarja, jammer dat ze die politieke psychologie in het 2e blok hebben geplaatst, kan ik net zo goed een keuzevak ergens anders gaan volgen.![]()
Is dat nog steeds met Frits?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:35 schreef MoChe het volgende:
ook het politicologisch practicum ook niet
In je studiegids staan dat soort dingen.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:35 schreef MoChe het volgende:
[..]
batty boys!
hoe kun je trouwens zien welke vakken uit het tweede jaar welke ingangseisen hebben?
mja ik kan alles wel volgen denk ik.. alleen bestuurskunde niet gehaald en misschien ook het politicologisch practicum ook niet
Ik heb net voor het eerst in 3 jaar politicologie een studiegids gehaald.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:41 schreef Overlast het volgende:
[..]
In je studiegids staan dat soort dingen.
Ik wil Internationale betrekkingen gaan doen aan de VU. Zo min mogelijk cijfertjesquote:Op maandag 3 juli 2006 21:56 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Weet je al welke Master je wilt volgen?
Uva zeker?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:45 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst in 3 jaar politicologie een studiegids gehaald.
In Leiden heb je niet echt verschillende masters. Je kunt natuurlijk wel zelf vakken in één bepaalde richting kiezen, maar officieel is er alleen maar de Master Political Science. Daarnaast bestaan er nog een research master en een belachelijk dure Master International Relations.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:45 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ik wil Internationale betrekkingen gaan doen aan de VU. Zo min mogelijk cijfertjes![]()
Aan de VU is het trouwens dit of comparative politics. En dat vind ik helemaal niks.
Ja daar heb ik van gehoord inderdaad. In de wandelgangen hoor ik alleen dat die master niet eens veel voorstelt en dat het alleen zo duur is omdat de master niet is geaccrediteerd. Weet je daar meer over?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Leiden heb je niet echt verschillende masters. Je kunt natuurlijk wel zelf vakken in één bepaalde richting kiezen, maar officieel is er alleen maar de Master Political Science. Daarnaast bestaan er nog een research master en een belachelijk dure Master International Relations.
Of het veel voorstelt weet ik niet, maar die master is inderdaad niet erkend door de nederlandse overheid en krijgt derhalve ook geen geld van de overheid. Studenten moeten daarom alles zelf betalen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:37 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ja daar heb ik van gehoord inderdaad. In de wandelgangen hoor ik alleen dat die master niet eens veel voorstelt en dat het alleen zo duur is omdat de master niet is geaccrediteerd. Weet je daar meer over?
De vakken die je kunt kiezen verschillen per universiteit, in Leiden ziet het BA-programma er als volgt uit:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:20 schreef TheEarthDiedScreaming het volgende:
Hallo, allen. Ik heb een paar vragen die ik hoop dat jullie kunnen beantwoorden over Politicologie: Wat zijn de baanmogelijkheden? Wat voor vakken krijg je? Welk profiel/keuzevakken worden gewenst?
Enig antwoord zou worden gewaardeerd. Of een goede link.
Kan zijn dat de collegekaart morgen in de bus ligt, maar voor hetzelfde geld wordt het oktober.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:57 schreef MoChe het volgende:
weet een van jullie leidenaren wanneer je / of je een bevestiging krijgt van je inschrijving voor tweede jaar politicologie? heb namelijk nog steeds niets gehoord terwijl ik het formuliertje wel al ruim vóór augustus had opgestuurd...
(pracissor... lach me niet uit!)
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:57 schreef MoChe het volgende:
weet een van jullie leidenaren wanneer je / of je een bevestiging krijgt van je inschrijving voor tweede jaar politicologie? heb namelijk nog steeds niets gehoord terwijl ik het formuliertje wel al ruim vóór augustus had opgestuurd...
(pracissor... lach me niet uit!)
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Plato is aan het afstuderen, ik loop wat te kutten in Ierland, MeneerTim heeft eindelijk z'n propedeuse binnen en dan lopen er hier ook nog een aantal eerstejaars rond, zowel vanuit Leiden als vanuit de UvA. Alle ingrediënten voor een gezellig topic. Doen jullie mee?
http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/p/78.htmlquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:20 schreef TheEarthDiedScreaming het volgende:
Hallo, allen. Ik heb een paar vragen die ik hoop dat jullie kunnen beantwoorden over Politicologie: Wat zijn de baanmogelijkheden? Wat voor vakken krijg je? Welk profiel/keuzevakken worden gewenst?
Enig antwoord zou worden gewaardeerd. Of een goede link.
ik had naar Plexus gemailed om te vragen waar ie bleef ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan zijn dat de collegekaart morgen in de bus ligt, maar voor hetzelfde geld wordt het oktober.![]()
Er zijn het afgelopen jaar twee ervaren secretariaatmedewerksters met pensioen gegaan en dat heeft de dienstverlening geen goed gedaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:08 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik had naar Plexus gemailed om te vragen waar ie bleef ...
krijgk een emailtje terug dat mijn opleiding nog geen positief BSA heeft gegeven![]()
en dat terwijl ik 50 van de 60 punten heb gehaald![]()
moet maandag dan maar eens naar het onderwijssecretariaat
dat merk ik jahquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn het afgelopen jaar twee ervaren secretariaatmedewerksters met pensioen gegaan en dat heeft de dienstverlening geen goed gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |