Deur gewoon niet op slot doen..quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef carmiie het volgende:
ze willen het slot openmaken als ik langer douche
dan komen ze binnen en zetten ze de douche uit voordat ik ook maar een beetje water over me heen heb gekregen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Deur gewoon niet op slot doen..
's Ochtends vroeg douchenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan komen ze binnen en zetten ze de douche uit voordat ik ook maar een beetje water over me heen heb gekregen!![]()
dat doe ik ook, maar ze kloppen altijd eerst met hun trouwring keihard op de deur zodat ik me lam schrik en daarna openen ze de deurquote:
dat wel, ze vinden het mileu verspilling, wat een onzin zeg!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:33 schreef Drumpie het volgende:
Hebben jullie geen geld?? voor waterkosten?
Schreeuw dat je met jezelf bezig bentquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat doe ik ook, maar ze kloppen altijd eerst met hun trouwring keihard op de deur zodat ik me lam schrik en daarna openen ze de deur![]()
Dan geef je ze toch elke maand 15 Euro voor de water rekening, en daarmee koop je langere douchetijd!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
dat wel, ze vinden het mileu verspilling, wat een onzin zeg!![]()
Effe de badkamer kittenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Schreeuw dat je met jezelf bezig bent![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Schreeuw dat je met jezelf bezig bent![]()
Als je pa dan toch binnen is kan je meteen zijn zaakje ook wel wassen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan komen ze binnen en zetten ze de douche uit voordat ik ook maar een beetje water over me heen heb gekregen!![]()
dat zei ik ook al, zet de verwarming een graad lager ofzo, maar nee hoor, ik moet maar korter gaan douchen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:40 schreef yup het volgende:
Krenterige ouders hoor
En serieus je kan op 1000 manieren het milieu besparen/besparen op je energie kosten dan zo kort te douchen.
dat doe ik al, daar worden ze wakker van, zeggen zequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
ga je gewoon 's ochtends douchen als zij nog slapen![]()
Ja, wat een onzin! Je kan het milieu niet verspillen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
Laat ze maar een auto met de kleinste motor rijden. Sterker nog, laat ze maar een Toyota Prius halen, of nog beter, laat ze maar fietsen ipv auto te rijden (bespaar je een boel knaken ook nog)quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, zet de verwarming een graad lager ofzo, maar nee hoor, ik moet maar korter gaan douchen!![]()
[..]
dat doe ik al, daar worden ze wakker van, zeggen ze![]()
![]()
Wat een knaken oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan ga je toch 's avonds/nachts douchenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, zet de verwarming een graad lager ofzo, maar nee hoor, ik moet maar korter gaan douchen!![]()
[..]
dat doe ik al, daar worden ze wakker van, zeggen ze![]()
![]()
tsss.. bomenknuffelaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:59 schreef DzjieDub het volgende:
Sta jij ZEVEN MINUTEN onder de douche??? Verwend nest! Vier minuten, en als je dan nog niet schoon bent pak je de staalborstel er maar eens bij.
nee, dat is het nou juist, helemaal nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef vaudej het volgende:
ik kan niet sneller dan 10 minuten.. maar, zijn je ouders altijd zo milieubewust of alleen nu over die douche?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef Messenga het volgende:
Laat ik net eens van plan zijn om eens uitgebreid te gaan douchen.
4 minutenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:59 schreef DzjieDub het volgende:
Sta jij ZEVEN MINUTEN onder de douche??? Verwend nest! Vier minuten, en als je dan nog niet schoon bent pak je de staalborstel er maar eens bij.
Zo denken de meeste 15 jarigen over hun ouders. Ouders zijn de duivel zelve, die alles doen om het leven van de puber zo zuur mogelijk te maken.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef carmiie het volgende:
nee, dat is het nou juist, helemaal niet![]()
ze doen het gewoon alleen om mij te naaien, ik voel het![]()
juist wel, je moet dan nog vanalles ontdekkken over jezelf.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef HostiMeister het volgende:
joh, als je twaalluf bent moet je sowieso niet lang douchen, laat staan elke dag...
Kijk eens naar de laatste post van de vorige paginaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:16 schreef vaudej het volgende:
maar hij is vijftien.
zegt ie toch ook??quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kijk eens naar de laatste post van de vorige pagina.
dan krijg ik te horen dat ik alleen maar meer te horen dat verwend ben en dat ik eens moet leren om me normaal te gedragen en blah blah blahquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef boyv het volgende:
neem gewoon zo'n houding aan tegenover je ouders en je mag ongetwijfeld langer douchen:
[afbeelding]
Misschien hebben ze wel gelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:19 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan krijg ik te horen dat ik alleen maar meer te horen dat verwend ben en dat ik eens moet leren om me normaal te gedragen en blah blah blah![]()
nee, werkt niet.. heb het al eens geprobeert...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon je ouders afslachten, ben je ook van het gezeik af.
Hmm. Nog maar een keer dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:25 schreef vaudej het volgende:
[..]
nee, werkt niet.. heb het al eens geprobeert...
Flikker opquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:59 schreef DzjieDub het volgende:
in de zomer koud douchenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Flikker opEr is in de winter niets lekkerder dan een hele tijd onder de warme douche te staan. In de zomer is er geen zak aan maar in de winter pak ik die tijd dubbel terug
iets TE modernquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:21 schreef DoorBell het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel gelijk![]()
Je bent 15 en je pa/ma rent zo de douche binnen? Modern![]()
na 4 minuten heb ik net de temperatuur ingesteldquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:38 schreef eBay het volgende:
Zo lang douchen is niet goed voor het milieu en als je 4 minuten erin gaat word je ook wel schoon hoor![]()
Dat doe ik vooraf, ik geef een draai aan dat ding en voilaquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
na 4 minuten heb ik net de temperatuur ingesteld![]()
Met warm en koud nog?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
na 4 minuten heb ik net de temperatuur ingesteld![]()
dan moet ik aan het water wennen + 2 daarna moet ik mn haar borstelen + 1 dan moet de shampoo erin +1 dan moet het intrekken + 2 dan moet ik het weer borstelen + 1 dan moet ik het eruit spoelen + 2 en dan moet ik nog relaxen +3quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:41 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Met warm en koud nog?![]()
Dan verdien je het gewoon om 7 minuten te douchen..![]()
na siliconen borsten, nu ook haar borsten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan moet ik aan het water wennen + 2 daarna moet ik mn haar borsten + 1 dan moet de shampoo erin +1 dan moet het intrekken + 2 dan moet ik het weer borstelen + 1 dan moet ik het eruit spoelen + 2 en dan moet ik nog relaxen +3
4+2+1+1+2+2+3=15!!
aanstellerij, zeep intrekkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan moet ik aan het water wennen + 2 daarna moet ik mn haar borsten + 1 dan moet de shampoo erin +1 dan moet het intrekken + 2 dan moet ik het weer borstelen + 1 dan moet ik het eruit spoelen + 2 en dan moet ik nog relaxen +3
4+2+1+1+2+2+3=15!!
borstelen, typoquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
na siliconen borsten, nu ook haar borsten?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:47 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
na siliconen borsten, nu ook haar borsten?![]()
idd! dat heb ik nou ook, maar mijn ouders willen dat dus niet begrijpenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef HostiMeister het volgende:
zit te zeiken allen, laat d'r toch lekker lang douchen, vind ik heerlijk... lang douchen.... hmmm.....
Volgensmij hoor jij als 15 kind gewoon naar je ouders te luisteren....quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd! dat heb ik nou ook, maar mijn ouders willen dat dus niet begrijpen![]()
dat doe ik over t algemeen wel hoor, maar dit kan ik gewoon nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef eBay het volgende:
[..]
Volgensmij hoor jij als 15 kind gewoon naar je ouders te luisteren....
ja als je de trein/bus moet halen wel ja.. gewoon de deur vanaf binnen blokkeren oid en dan relax douchen.. stress is niet goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:17 schreef bolletje_25 het volgende:
Shampoo erin, onder het intrekken inzepen, alles tegelijk afspoelen, 4 minuten!
Het kan wel hoor
dat deed ik dus, maar daar kwam uit dat ik verwend wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:27 schreef diertjuh het volgende:
Praat er met je ouders over?
Al geprobeerd om je in 7 minuten te douchen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat deed ik dus, maar daar kwam uit dat ik verwend was![]()
omdat ik gewoon glashard weigerde om 7 minuten te douchen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef switchboy het volgende:
Het pluche beest van Aaargh
[afbeelding]
![]()
waterverspilling zou het moeten zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja maar dat lukte nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Al geprobeerd om je in 7 minuten te douchen?
die wil ik!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef switchboy het volgende:
Het pluche beest van Aaargh
[afbeelding]
![]()
nee, maar ze gaan keihard op de rammen als zij het te lang vindenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Blijven proberen. Ooit lukt het je!
Houden ze het precies bij hoelang je doucht?
ze douchen met de deur openquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef Zombine het volgende:
Doe hetzelfde bij je ouders. Als zij langer in de douche staan dan 7 minuten. Doe je het slot open en sleur je ze dr onderweg![]()
Of slot blokeren op 1 of andere manier.
Dan is het ook niet eerlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:35 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, maar ze gaan keihard op de rammen als zij het te lang vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |