Deur gewoon niet op slot doen..quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef carmiie het volgende:
ze willen het slot openmaken als ik langer douche
dan komen ze binnen en zetten ze de douche uit voordat ik ook maar een beetje water over me heen heb gekregen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Deur gewoon niet op slot doen..
's Ochtends vroeg douchenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan komen ze binnen en zetten ze de douche uit voordat ik ook maar een beetje water over me heen heb gekregen!![]()
dat doe ik ook, maar ze kloppen altijd eerst met hun trouwring keihard op de deur zodat ik me lam schrik en daarna openen ze de deurquote:
dat wel, ze vinden het mileu verspilling, wat een onzin zeg!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:33 schreef Drumpie het volgende:
Hebben jullie geen geld?? voor waterkosten?
Schreeuw dat je met jezelf bezig bentquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat doe ik ook, maar ze kloppen altijd eerst met hun trouwring keihard op de deur zodat ik me lam schrik en daarna openen ze de deur![]()
Dan geef je ze toch elke maand 15 Euro voor de water rekening, en daarmee koop je langere douchetijd!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
dat wel, ze vinden het mileu verspilling, wat een onzin zeg!![]()
Effe de badkamer kittenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Schreeuw dat je met jezelf bezig bent![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Schreeuw dat je met jezelf bezig bent![]()
Als je pa dan toch binnen is kan je meteen zijn zaakje ook wel wassen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan komen ze binnen en zetten ze de douche uit voordat ik ook maar een beetje water over me heen heb gekregen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |