Deur gewoon niet op slot doen..quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef carmiie het volgende:
ze willen het slot openmaken als ik langer douche
dan komen ze binnen en zetten ze de douche uit voordat ik ook maar een beetje water over me heen heb gekregen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:31 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Deur gewoon niet op slot doen..
's Ochtends vroeg douchenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan komen ze binnen en zetten ze de douche uit voordat ik ook maar een beetje water over me heen heb gekregen!![]()
dat doe ik ook, maar ze kloppen altijd eerst met hun trouwring keihard op de deur zodat ik me lam schrik en daarna openen ze de deurquote:
dat wel, ze vinden het mileu verspilling, wat een onzin zeg!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:33 schreef Drumpie het volgende:
Hebben jullie geen geld?? voor waterkosten?
Schreeuw dat je met jezelf bezig bentquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat doe ik ook, maar ze kloppen altijd eerst met hun trouwring keihard op de deur zodat ik me lam schrik en daarna openen ze de deur![]()
Dan geef je ze toch elke maand 15 Euro voor de water rekening, en daarmee koop je langere douchetijd!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
dat wel, ze vinden het mileu verspilling, wat een onzin zeg!![]()
Effe de badkamer kittenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Schreeuw dat je met jezelf bezig bent![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Schreeuw dat je met jezelf bezig bent![]()
Als je pa dan toch binnen is kan je meteen zijn zaakje ook wel wassen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:32 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan komen ze binnen en zetten ze de douche uit voordat ik ook maar een beetje water over me heen heb gekregen!![]()
dat zei ik ook al, zet de verwarming een graad lager ofzo, maar nee hoor, ik moet maar korter gaan douchen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:40 schreef yup het volgende:
Krenterige ouders hoor
En serieus je kan op 1000 manieren het milieu besparen/besparen op je energie kosten dan zo kort te douchen.
dat doe ik al, daar worden ze wakker van, zeggen zequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
ga je gewoon 's ochtends douchen als zij nog slapen![]()
Ja, wat een onzin! Je kan het milieu niet verspillen!quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
Laat ze maar een auto met de kleinste motor rijden. Sterker nog, laat ze maar een Toyota Prius halen, of nog beter, laat ze maar fietsen ipv auto te rijden (bespaar je een boel knaken ook nog)quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, zet de verwarming een graad lager ofzo, maar nee hoor, ik moet maar korter gaan douchen!![]()
[..]
dat doe ik al, daar worden ze wakker van, zeggen ze![]()
![]()
Wat een knaken oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan ga je toch 's avonds/nachts douchenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:43 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat zei ik ook al, zet de verwarming een graad lager ofzo, maar nee hoor, ik moet maar korter gaan douchen!![]()
[..]
dat doe ik al, daar worden ze wakker van, zeggen ze![]()
![]()
tsss.. bomenknuffelaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:59 schreef DzjieDub het volgende:
Sta jij ZEVEN MINUTEN onder de douche??? Verwend nest! Vier minuten, en als je dan nog niet schoon bent pak je de staalborstel er maar eens bij.
nee, dat is het nou juist, helemaal nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef vaudej het volgende:
ik kan niet sneller dan 10 minuten.. maar, zijn je ouders altijd zo milieubewust of alleen nu over die douche?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef Messenga het volgende:
Laat ik net eens van plan zijn om eens uitgebreid te gaan douchen.
4 minutenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:59 schreef DzjieDub het volgende:
Sta jij ZEVEN MINUTEN onder de douche??? Verwend nest! Vier minuten, en als je dan nog niet schoon bent pak je de staalborstel er maar eens bij.
Zo denken de meeste 15 jarigen over hun ouders. Ouders zijn de duivel zelve, die alles doen om het leven van de puber zo zuur mogelijk te maken.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef carmiie het volgende:
nee, dat is het nou juist, helemaal niet![]()
ze doen het gewoon alleen om mij te naaien, ik voel het![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |