abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:15:41 #1
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_35121036
Ik ga binnenkort op mezelf wonen en ben nog op zoek naar een goed bed. Ik heb nog niet echt een budget vastgesteld maar ik vind een goed bed wel belangrijk.

Waar moet ik op letten? Wat is beter? Een boxspring, spiraal of lattenbodem? Wat voor merken zijn het beste? Waar moet ik op letten bij een matras?

Graag dus ook merken aangezien ik weinig tijd heb om iedere beddenzaak langs te gaan om te proberen. Dus dat ik gericht wat kan zoeken bij dealers.

Aangezien m'n budget nog niet vaststaat en ik geen zin heb om opgelicht te worden. Wat is een goede prijs voor een goed twee persoonsbed?

Alvast bedankt,
  woensdag 15 februari 2006 @ 18:33:03 #2
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_35121701
2 PERS ivm mogenlijke gezinsuitbreiding?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_35122060
- 010 -
pi_35122599
ikzelf heb laatst een matras bij de ikea gehaald. ook gekeken bij beterbed, maar ikea was een stuk goedkoper en voor mijn gevoel een prima matras. Slaap er al een paar maanden goed op. Was als beste getest door de consumentenbond (de naam... "sultan" oid)
pi_35149857
Beddenkeuze is nogal persoonlijk, er is niet perse iets beter, het heeft vooral met je eigen voorkeur te maken. Je kan denk ik het beste eens gaan proefliggen bij een goede beddenzaak. Het hangt natuurlijk ook erg van je overige wensen af, wil je ook 'design'? Wat is je budget?

Dit linkje van de consumentenbond is trouwens ook wel interessant: matrassentest Dat winnende matras van Ikea was de Sultan Forsbacka.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_35151323
Tja, waar moet je op letten? Als je op je rug ligt, dat je geen ruimte in je onderrug hebt (dus waar je te makkelijk een hand achter kan zetten), dat je nergens 'te hard' ligt, want dan heb je op dat punt teveel druk en dat wordt vervelend na een tijdje.
Verder? tja, 2 persoons vind ik wel een goede tip.
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:35:38 #7
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_35222778
Ik heb met dezelfde vragen gezeten afgelopen maanden, ik wilde namelijk ook een nieuw (2 persoons) bed kopen. Na wat bezoekjes aan de verschillende winkels (beter bed, morres ed) kwam ik er achter dat er voor mijn budget (ca 1300euro totaal) eigenlijk maar een paar verschillende soorten ledikanten beschikbaar waren. Uiteindelijk heb ik bij wehkamp een ledikant besteld (400e) wat echt enorm stevig is.
Later ben ik naar de IKEA gegaan voor een matras. De matrassen bij beter bed beginnen bij 600e (de latex varianten dan) en bij de ikea is de duurste latex 349e (die heb ik gekocht). Ik ben daar gewoon op zaterdagochtend om 9uur gaan liggen op die matrassen. Ik ben een buik/rug slaper en heb dus een harder matras nodig. Na wat liggen op verschillende typen en prijsklassen kwam ik bij deze uit. Speciaal daarvoor een boedelbakje gehuurd, blijkt het dat je je latex matras opgerold meekrijgt en dat die 4 dagen moet rusten om tot z'n oorspronkelijke formaat te komen.
Owhja, ik heb bij de ikea ook de lattenbodem gekocht, want die was niet zo heel duur. Ik denk dat als blijkt dat deze bodem niet goed is, ik altijd nog een dure en betere kan aanschaffen...

Totaal was in 1300e kwijt, maar heb dan ook alles nieuw moeten kopen voor dat bed:
matras, lattenbodem, dekbed, kussens en lakens enzo. Vergis je niet in de kosten van al die kleine frutseldingetjes...loopt vrij snel op.
Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
pi_35229170
Geef je geld uit aan matrassen en bodems. De ombouw kun je zelf in elkaar knutselen met wat MDF, bedhaken (te koop bij de DHZ winkel) en een blik verf.

En wat lekker ligt: ga het maar eens uitproberen. Gewoon gaan liggen in een beddenwinkel.

Ik heb overigens iets tegen beterbed, gewoon omdat ze altijd en eeuwig aan het stunten zijn met prijzen, dat geeft mij geen prettig gevoel.
pi_35372389
Ik kan je een echte Hästens aanbevelen uit persoonlijke ervaring. Het kost een flinke duit maar dan heb je persoonlijk vakkundig advies, een handgemaakt bed en 25 jaar garantie!
pi_35387321
Ik slaap op een luchtbed. Niemand die me geloofd maar deze ligt heerlijk. Kan hem zo hard of zo zacht oppompen als ik wil en het kost niks in verglijking met een matras.

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_35389381
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 15:35 schreef Maxster4th het volgende:
Ik heb met dezelfde vragen gezeten afgelopen maanden, ik wilde namelijk ook een nieuw (2 persoons) bed kopen. Na wat bezoekjes aan de verschillende winkels (beter bed, morres ed) kwam ik er achter dat er voor mijn budget (ca 1300euro totaal) eigenlijk maar een paar verschillende soorten ledikanten beschikbaar waren. Uiteindelijk heb ik bij wehkamp een ledikant besteld (400e) wat echt enorm stevig is.
Later ben ik naar de IKEA gegaan voor een matras. De matrassen bij beter bed beginnen bij 600e (de latex varianten dan) en bij de ikea is de duurste latex 349e (die heb ik gekocht). Ik ben daar gewoon op zaterdagochtend om 9uur gaan liggen op die matrassen. Ik ben een buik/rug slaper en heb dus een harder matras nodig. Na wat liggen op verschillende typen en prijsklassen kwam ik bij deze uit. Speciaal daarvoor een boedelbakje gehuurd, blijkt het dat je je latex matras opgerold meekrijgt en dat die 4 dagen moet rusten om tot z'n oorspronkelijke formaat te komen.
Owhja, ik heb bij de ikea ook de lattenbodem gekocht, want die was niet zo heel duur. Ik denk dat als blijkt dat deze bodem niet goed is, ik altijd nog een dure en betere kan aanschaffen...

Totaal was in 1300e kwijt, maar heb dan ook alles nieuw moeten kopen voor dat bed:
matras, lattenbodem, dekbed, kussens en lakens enzo. Vergis je niet in de kosten van al die kleine frutseldingetjes...loopt vrij snel op.
Voor 1300 heb je ook een goede boxspring van Ubica bij een beddenspeciaalzaak en dan wordt het gewoon thuisgebracht én gemonteerd. Lattenbodems zijn kwalitatief toch veel minder dan spiraalbodems of boxsprings.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  donderdag 23 februari 2006 @ 15:18:03 #12
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_35408073
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:51 schreef mikezwet het volgende:
Ik slaap op een luchtbed. Niemand die me geloofd maar deze ligt heerlijk. Kan hem zo hard of zo zacht oppompen als ik wil en het kost niks in verglijking met een matras.
Maar is dat ook goed voor je rug? Vraag ik me toch af
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:08:07 #13
140970 Neef
zeg broer...
pi_35410130
ik slaap sinds 2 maanden op een fatboy...sinds ik met me vriendin uitelkaar ben gegaan heb zij het bed gekregen..stom stom stom stom....
Sammy said:
"if you put all the sick people on a field with a fence around it and then you put all the hunger people in that same field,you will let the hunger people eat the sick people.
after that you won't have any sick or hungry people"
pi_35410790
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Maar is dat ook goed voor je rug? Vraag ik me toch af
Ja er zitten allemaal van die ondersteunende dingen in, soort apparte luchtkamers. Op een gewoon matras kreeg ik last van me rug, hierop niet
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_35411231
quote:
ik slaap sinds 2 maanden op een fatboy...sinds ik met me vriendin uitelkaar ben gegaan heb zij het bed gekregen..stom stom stom stom....
Aaahhh, dat vind ik zielig!

Maareh, ligt het een beetje lekker?
pi_35455335
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:41 schreef Qlimax het volgende:
www.hastens.nl
die wil ik ook!!! ben aan t sparen!!
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_35457397
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 20:05 schreef Baloetjuh het volgende:

[..]

die wil ik ook!!! ben aan t sparen!!
Waarom eigenlijk? Er zijn veel betere bedden te koop waar je niet vastzit aan dat rare ruitje.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 21:09:11 #18
18653 crew  D.
pi_35457570
schotelbodem, Nasa matras
pi_35457623
Dat bed wat She in haar slaapkamer heeft staan lijkt me wel wat om in te liggen.
pi_35458874
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Er zijn veel betere bedden te koop waar je niet vastzit aan dat rare ruitje.
zoals?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_35459546
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:49 schreef Joene het volgende:

[..]

zoals?
Vi-Spring en Tréca de Paris bijvoorbeeld. Betere materialen, beter gemaakt en véél meer flexibiliteit m.b.t. het uiterlijk van het bed.
pi_35459826
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:08 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Vi-Spring en Tréca de Paris bijvoorbeeld. Betere materialen, beter gemaakt en véél meer flexibiliteit m.b.t. het uiterlijk van het bed.
En wat doet zoiets qua prijs dan?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_35459979
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:17 schreef Joene het volgende:

[..]

En wat doet zoiets qua prijs dan?
Tussen de 8.000 en 30.000 euro. Wil je het echt extreem maken (speciale stoffen e.d.) kun je nog veel hoger uitkomen.
pi_35471472
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 21:03 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Zoals?
Heb je wel eens op zo'n bed gelegen? Vast niet, want dan wist je ook wel dat je ze in alle kleuren van de regenboog kan krijgen met en zonder blok motief.
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:08 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

En die zijn ook van het begin tot het eind met de hand gemaakt? Daar krijg je ook 25 jaar garantie op? Betere materialen zoals...?
pi_35471521
Gewoon een degelijk houten bed en een latex matras is het best, tenzij je geld te veel hebt.
Keeping an eye on the world going by my window.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:27:27 #26
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35471549
TVP
ik zou ook al een tijdje naar een bed
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35471614
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

Tussen de 8.000 en 30.000 euro. Wil je het echt extreem maken (speciale stoffen e.d.) kun je nog veel hoger uitkomen.
Echt iets voor mensen die denken dat alleen merkschoenen lekker lopen.
Keeping an eye on the world going by my window.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:39:20 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35471816
Ik zweer bij mijn boxspring.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 25 februari 2006 @ 11:44:31 #29
26656 survivor
Hell was full...so i came back
pi_35471938
Een waterbed,daar lig je altijd goed in en maakt minder stof in je kamer en is altijd op temperatuur (zelf in te stellen naar wens)
Het enige wat een beetje tegenvalt is de prijs,maar een lattenbodem is ook duur.
En het is bovendien makkelijk te verhuizen,water eruit pompen matras opvouwen en wegwezen.
WTF?
pi_35474435
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:44 schreef survivor het volgende:
Een waterbed,daar lig je altijd goed in en maakt minder stof in je kamer en is altijd op temperatuur (zelf in te stellen naar wens)
Het enige wat een beetje tegenvalt is de prijs,maar een lattenbodem is ook duur.
En het is bovendien makkelijk te verhuizen,water eruit pompen matras opvouwen en wegwezen.
Ik heb zelf een waterbed, ligt opzich wel okee, maar duur qua onderhoud.
en ik ben blij dat ie nu achter het schot op zolder ligt bij mn ouders.
en met zn tweetjes moet je er niet in gaan liggen.
of natuurlijk zo'n gescheiden ding kopen.
neehj ik zou geen waterbed meer nemen.
zo'n Hastens bed ligt veel beter.
ben nog steeds aan t sparen.
eigen huisje + nieuwe spullen zijn ongelovelijk duur.
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_35474674
Houten lattenbodem is het best!(voor lichaam en gezondheid) Over het algemeen kun je bij ikea mooie bedden vinden voor een niet al te dure prijs. En hou je bed zo veel mogelijk van hout. Houten bed, houten lattenbodems (zonder ijzeren stangen) etc. Dekbed matras etc natuurlijk niet van hout
  zaterdag 25 februari 2006 @ 13:36:30 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35474767
Liever een houten bodem dan een spiraal bodem, dat wordt vanzelf een trampoline met een diepe kuil.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:08:05 #33
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35475646
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef bl0emetjE het volgende:
Houten lattenbodem is het best!(voor lichaam en gezondheid) Over het algemeen kun je bij ikea mooie bedden vinden voor een niet al te dure prijs. En hou je bed zo veel mogelijk van hout. Houten bed, houten lattenbodems (zonder ijzeren stangen) etc. Dekbed matras etc natuurlijk niet van hout
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35482981
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:24 schreef FouteMensenStaff het volgende:

[..]

Zoals?
Heb je wel eens op zo'n bed gelegen? Vast niet, want dan wist je ook wel dat je ze in alle kleuren van de regenboog kan krijgen met en zonder blok motief.
[..]

En die zijn ook van het begin tot het eind met de hand gemaakt? Daar krijg je ook 25 jaar garantie op? Betere materialen zoals...?
Die zijn ook van begin tot eind met de hand gemaakt en Vi-Spring biedt zelfs een levenslange garantie aan. Zolang het bed in je bezit is heb je er garantie op.
En de materialen die deze merken gebruiken zijn gewoon van een mooiere kwaliteit. Hästens koopt niet de beste kwaliteiten in om in de bedden te verwerken en een Vi-Spring wel. Bovendien is ook een Hästens niet uit louter natuurlijke materialen gemaakt (Paardehaar wordt gelatexeerd en gebakken). In Vi-Spring en Tréca heb je bijv. zijde en kasjmier dat veel gebruikt wordt.
  zondag 26 februari 2006 @ 18:30:15 #35
97745 Thorical
finding a way
pi_35517684
Een jaar geleden heb ik boxsprings en daar bovenop half-latex matrassen gekocht. Het bevalt me uitstekend. Ik heb op veel (hotel) bedden geslapen maar dit is voor mij het ultieme slapen.
Kosten onder de 1000 euro
pi_35676427
Pas geleden boxspring combinatie besteld bij beterbed.
Ik heb alleen geen electrische latenbodem genomen.

Wel andere veel betere matrassen genomen waardoor het bed een stuk duurder werd.
Tevens heb ik breedte 80 en lengte 210 genomen waarvoor je ook extra moet betalen.

In totaal koste het bed ongeveer 1700 euro.

Daarbij heb ik nog een dekbed gekocht en nieuwe overtrekken e.d. Daarvan weet ik de prijzen niet meer.
pi_35676493
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef Neef het volgende:
Idem!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
pi_35676636
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:41 schreef MissCleo het volgende:

[..]

Idem!
jij slaapt ook op een fatboy?
pi_35676781
Nee, maar ik slaap wel al twee maanden niet in een bed omdat mijn ex die meegenomen heeft.
Ik heb een luchtbed, je kent ze vast. Zo'n blauwe...
Ben het wel zat eigenlijk!

(En die zak gebruikt hem ook nog eens niet, hij staat opgeslagen in een loods)
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
Vul je zakken met niets doen op het internet!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:40:03 #40
62913 Blik
The one and Only!
pi_35678881
Ik heb bij Beter Bed een prima bed gekocht hoor voor 900 euro

- Nasa matras
- 2 goede lattenbodems (100 extra)
- nette ombouw
- 2 enorm lekkere Pullman kussens
- superzacht dekbed van Beter Bed

weet niet meer hoe sommige dingen heten bij Beter Bed, maar het was vrij luxe in ieder geval en ik was echt niet zoveel kwijt vond ik

slaap er in ieder geval heerlijk in
pi_36006769
Gelamineerd or not gelamineerd ?

Terwijl de meesten zich bezig houden met slaapcomfort ben ik meer gefocust op uitstraling van t bed kan er weinig aan doen, dat t flitsend uitziet is voor mij belangrijker...
Ik zoek dus een strak ledikant en die vallen qua bouw/materiaal globaal in 2 categorieen , gelamineerd hout en niet-gelamineerd hout oftewel ''fineer'' zoals men dat noemt.

Wat ik van de verkopers gesnopen heb is dat gelamineerd hout = spaanplaat/mdf met een plakfolie/laag erop dat houtnerf en kleur exact imiteerd , in zo'n mate dat je t verschil met ''echt'' hout ECHT NIET ziet !!. Dit zijn dus de goedkopere ledikanten. De ''massieve'' varianten schijnen voor >80% van echt hout gemaakt te zijn en de prijs is er ook naar (afhankelijk van t soort hout).

Nu wordt mij over dat gelamineerd hout tegenstrijdige dingen verteld. de verkoper met een winkel vol gelamineerde aanbiedingen verteld dat gelamineerd hout krasvast, onderhoudsvrij en net zo stevig is als echt hout. De designtrut-met-accent verteld mij dat gelamineerd juist erg snel krasjes op krijgt cq. t folie laagje afbrokkelt en hierna niet te herstellen is omdat de krasjes etc. zichtbaar blijven. Met echt hout heb je dit niet, ff schuren en de kleur is weer terug, echter t heeft wel regelmatig onderhoud nodig omdat t ''leeft'' .

Dus ... wat zijn jullie ervaringen en voorkeuren ? is een gelamineerde ledikant echt zo not-done ? wat is waarheid ?? ze zijn wel ubergeil om te zien en de massieve nog meer...

"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"
pi_36133386
Ik ga morgen kijken voor een Hästens in Delft
Ben het zat om iedere x een net niet bed te kopen (heb nu 3e matras in 5 jaar) dus dan maar gelijk voor het beste wat er te krijgen is!
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
  zaterdag 18 maart 2006 @ 00:09:47 #43
67643 iDex
opdondertje
pi_36133404
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 11:39 schreef Sanne het volgende:
Ik zweer bij mijn boxspring.
pi_36133600
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:29 schreef Razz_Gul het volgende:
Gelamineerd or not gelamineerd ?

Terwijl de meesten zich bezig houden met slaapcomfort ben ik meer gefocust op uitstraling van t bed kan er weinig aan doen, dat t flitsend uitziet is voor mij belangrijker...
Ik zoek dus een strak ledikant en die vallen qua bouw/materiaal globaal in 2 categorieen , gelamineerd hout en niet-gelamineerd hout oftewel ''fineer'' zoals men dat noemt.

Wat ik van de verkopers gesnopen heb is dat gelamineerd hout = spaanplaat/mdf met een plakfolie/laag erop dat houtnerf en kleur exact imiteerd , in zo'n mate dat je t verschil met ''echt'' hout ECHT NIET ziet !!. Dit zijn dus de goedkopere ledikanten. De ''massieve'' varianten schijnen voor >80% van echt hout gemaakt te zijn en de prijs is er ook naar (afhankelijk van t soort hout).

Nu wordt mij over dat gelamineerd hout tegenstrijdige dingen verteld. de verkoper met een winkel vol gelamineerde aanbiedingen verteld dat gelamineerd hout krasvast, onderhoudsvrij en net zo stevig is als echt hout. De designtrut-met-accent verteld mij dat gelamineerd juist erg snel krasjes op krijgt cq. t folie laagje afbrokkelt en hierna niet te herstellen is omdat de krasjes etc. zichtbaar blijven. Met echt hout heb je dit niet, ff schuren en de kleur is weer terug, echter t heeft wel regelmatig onderhoud nodig omdat t ''leeft'' .

Dus ... wat zijn jullie ervaringen en voorkeuren ? is een gelamineerde ledikant echt zo not-done ? wat is waarheid ?? ze zijn wel ubergeil om te zien en de massieve nog meer...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat bovenste bed die wil ik, die moet ik hebben
pi_36133614
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 00:08 schreef Ballebek het volgende:
Ben het zat om iedere x een net niet bed te kopen (heb nu 3e matras in 5 jaar) dus dan maar gelijk voor het beste wat er te krijgen is!
En dan ga je voor Hästens
pi_36133804
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 00:19 schreef Mastroianni het volgende:

[..]

En dan ga je voor Hästens
Paar weken terug was ik in Israël op vakantie en daar hadden we een Hästens bed; ik had maar 4 a 5 uur slaap per nacht nodig om helemaal fris en uitgeslapen te zijn!
Nog nooit zo goed geslapen!
Kan ook aan de te schone lucht zijn die daar hangt...
pi_36133887
Hästens adverteert per jaar voor ongeveer 5,5 miljoen euro in Nederland. Voor zover ik heb begrepen van insiders was de omzet van Hästens bedden rond de 24 miljoen in Nederland. Reken dan maar uit hoeveel % van zo'n bed uit reclame bestaat :p
pi_36134183
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 00:34 schreef Mastroianni het volgende:
Hästens adverteert per jaar voor ongeveer 5,5 miljoen euro in Nederland. Voor zover ik heb begrepen van insiders was de omzet van Hästens bedden rond de 24 miljoen in Nederland. Reken dan maar uit hoeveel % van zo'n bed uit reclame bestaat :p
Daar droom ik niet van, maar kan er wel wakker van liggen
pi_36136528
Zijn er niet een paar handige bouwtekeningen te krijgen ofzo?
Zo'n ingewikkelde constructie is een bed toch ook weer niet...?
pi_36136768
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 09:39 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn er niet een paar handige bouwtekeningen te krijgen ofzo?
Zo'n ingewikkelde constructie is een bed toch ook weer niet...?
Ik (lees mijn vader, die is een stuk beter in klussen dan ik!), heb zelf een bed gemaakt.
Paar platen MDF gehaald, een achterbord gemaakt van een meter hoog, 2 zijborden van zo'n 30 cm hoog en aan het voeteneind van je bed een voetbord ter hoogte van je matras. Bedhaken haal je voor een paar euro in de bouwmarkt, je verft het geheel in een kleur naar keuze en je hebt een uitstekende ombouw voor je bed.
pi_36141533
Ik heb een paar maanden terug een Auping gekocht, incl. 2 Auping matrassen. Was echt een koopje, en Auping is ook erg goed. Misschien het bekijken waard?
pi_36154309
Ik heb zelf dit bed gekocht bij beter bed, inclusief kast 1750 Eur

wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_36161683
Inclusief kast, da's volgens mij niet duur.
Ziet er netjes uit ook .
pi_36161946
Ik heb laatst een auping auronde gekocht
slaapt echt onwijs lekker

mijn ervaring is wel dat je beter je geld uit kan geven aan een goed matras dan aan een duur bed
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_36161957
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:01 schreef dawg het volgende:
Ik heb een paar maanden terug een Auping gekocht, incl. 2 Auping matrassen. Was echt een koopje, en Auping is ook erg goed. Misschien het bekijken waard?
ow
jij ook al...
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  zondag 19 maart 2006 @ 10:48:26 #56
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_36162496
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 22:41 schreef _serial_ het volgende:
Ik heb zelf dit bed gekocht bij beter bed, inclusief kast 1750 Eur

[afbeelding]
[afbeelding]
Apple?
pi_36369816
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 00:08 schreef Ballebek het volgende:
Kun je niet beter voor een Jensen gaan...? Hästens is getailleerd ofwel klote knopen die heerlijk hard in je rug drukken.
Jensen heeft dit niet.
M'n ouders slapen beide op een Jensen en zijn erg tevreden! Mooiste is nog dat je met een massage gewekt kan worden. Een weker is dus niet nodig! En kost daarbij ook nog eens een stuk minder dan een Hästens.
pi_40856911
er zijn 2 merken matrassen met een lucht kern met daarom heen latex of traagschuim.
zie www.dormair.nl en www.matrair.nl

heeft iemand ervaring met deze luxe luchtbedden waarbij je zelf kunt instellen hoe hard je wilt liggen

ze kosten 800 a 900 euro.....
pi_40856964
Waarom zou je voor die prijs voor een veredeld luchtbed gaan terwijl je ook een kwalitatief veel beter matras kan kopen van bijv. Pullman.
pi_40857022
Echt budget -> koop de luxere matrassen van Ikea, die zijn echt keurig hoor.

en anders: proefliggen, proefliggen, proefliggen! Ik heb tot 2 x toe een butmatras gehad omdat ik niet de moeite nam om te gaan rondshoppen en proefliggen. Later geinvesteerd in MLine matrassen, vrij prijzig, maar ik had ook rugklachten en wilde die iig niet verergeren met een slecht matras. Ik slaap extreem goed sindsdien, echt super fijn is dat.
MLines moeten goed gelucht worden, maar kunnen zo op een lattenbodem, dus de kosten van een boxspring vallen weg. 2x220x90 was geloof ik 1500,- verder kregen wij destijds 10 jaar 100% volledige garantie.
Sindsdien ben ik nog steed op zoek naar een mooi bed (zonder matrassen dus)

Overigens heeft Goossens wonen hele leuke, betaalbare houten ledikanten/bedden! (ja echt massief! ook teak ed)
pi_40868568
Voor degenen die er nog niet uit zijn wat voor een bed waar is voor je geld:

Volgende week dinsdagavond in "de keuringsdienst van waarde" een herhaling van de uitzending over bedden.
(ned. 3 RVU)
Don't follow me, I'm lost too
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:25:01 #62
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_40884016
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef kantoorslaaf het volgende:
Voor degenen die er nog niet uit zijn wat voor een bed waar is voor je geld:

Volgende week dinsdagavond in "de keuringsdienst van waarde" een herhaling van de uitzending over bedden.
(ned. 3 RVU)
Je kunt m ook gelijk hier bekijken:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/rvu/kvw/2005/bb.20051108.rm&titel=Keuringsdienst%20van%20Waarde%20-%2008-11-2005&genre=edtjGsHEdGeZtHjPtDK&omroep=pgssGsHEdGeZtHjPpDkK&progurl=http://www.rvu.nl/kvw/

Gaat trouwens over matrassen.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')