abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36141533
Ik heb een paar maanden terug een Auping gekocht, incl. 2 Auping matrassen. Was echt een koopje, en Auping is ook erg goed. Misschien het bekijken waard?
pi_36154309
Ik heb zelf dit bed gekocht bij beter bed, inclusief kast 1750 Eur

wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_36161683
Inclusief kast, da's volgens mij niet duur.
Ziet er netjes uit ook .
pi_36161946
Ik heb laatst een auping auronde gekocht
slaapt echt onwijs lekker

mijn ervaring is wel dat je beter je geld uit kan geven aan een goed matras dan aan een duur bed
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_36161957
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:01 schreef dawg het volgende:
Ik heb een paar maanden terug een Auping gekocht, incl. 2 Auping matrassen. Was echt een koopje, en Auping is ook erg goed. Misschien het bekijken waard?
ow
jij ook al...
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  zondag 19 maart 2006 @ 10:48:26 #56
110241 Mastroianni
La Dolce Vita
pi_36162496
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 22:41 schreef _serial_ het volgende:
Ik heb zelf dit bed gekocht bij beter bed, inclusief kast 1750 Eur

[afbeelding]
[afbeelding]
Apple?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_36369816
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 00:08 schreef Ballebek het volgende:
Ik ga morgen kijken voor een Hästens in Delft
Ben het zat om iedere x een net niet bed te kopen (heb nu 3e matras in 5 jaar) dus dan maar gelijk voor het beste wat er te krijgen is!
Kun je niet beter voor een Jensen gaan...? Hästens is getailleerd ofwel klote knopen die heerlijk hard in je rug drukken.
Jensen heeft dit niet.
M'n ouders slapen beide op een Jensen en zijn erg tevreden! Mooiste is nog dat je met een massage gewekt kan worden. Een weker is dus niet nodig! En kost daarbij ook nog eens een stuk minder dan een Hästens.
pi_40856911
er zijn 2 merken matrassen met een lucht kern met daarom heen latex of traagschuim.
zie www.dormair.nl en www.matrair.nl

heeft iemand ervaring met deze luxe luchtbedden waarbij je zelf kunt instellen hoe hard je wilt liggen

ze kosten 800 a 900 euro.....
pi_40856964
Waarom zou je voor die prijs voor een veredeld luchtbed gaan terwijl je ook een kwalitatief veel beter matras kan kopen van bijv. Pullman.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
pi_40857022
Echt budget -> koop de luxere matrassen van Ikea, die zijn echt keurig hoor.

en anders: proefliggen, proefliggen, proefliggen! Ik heb tot 2 x toe een butmatras gehad omdat ik niet de moeite nam om te gaan rondshoppen en proefliggen. Later geinvesteerd in MLine matrassen, vrij prijzig, maar ik had ook rugklachten en wilde die iig niet verergeren met een slecht matras. Ik slaap extreem goed sindsdien, echt super fijn is dat.
MLines moeten goed gelucht worden, maar kunnen zo op een lattenbodem, dus de kosten van een boxspring vallen weg. 2x220x90 was geloof ik 1500,- verder kregen wij destijds 10 jaar 100% volledige garantie.
Sindsdien ben ik nog steed op zoek naar een mooi bed (zonder matrassen dus)

Overigens heeft Goossens wonen hele leuke, betaalbare houten ledikanten/bedden! (ja echt massief! ook teak ed)
pi_40868568
Voor degenen die er nog niet uit zijn wat voor een bed waar is voor je geld:

Volgende week dinsdagavond in "de keuringsdienst van waarde" een herhaling van de uitzending over bedden.
(ned. 3 RVU)
Don't follow me, I'm lost too
  woensdag 16 augustus 2006 @ 22:25:01 #62
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_40884016
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:59 schreef kantoorslaaf het volgende:
Voor degenen die er nog niet uit zijn wat voor een bed waar is voor je geld:

Volgende week dinsdagavond in "de keuringsdienst van waarde" een herhaling van de uitzending over bedden.
(ned. 3 RVU)
Je kunt m ook gelijk hier bekijken:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/rvu/kvw/2005/bb.20051108.rm&titel=Keuringsdienst%20van%20Waarde%20-%2008-11-2005&genre=edtjGsHEdGeZtHjPtDK&omroep=pgssGsHEdGeZtHjPpDkK&progurl=http://www.rvu.nl/kvw/

Gaat trouwens over matrassen.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')