Echt iets voor mensen die denken dat alleen merkschoenen lekker lopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:21 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Tussen de 8.000 en 30.000 euro. Wil je het echt extreem maken (speciale stoffen e.d.) kun je nog veel hoger uitkomen.
Ik heb zelf een waterbed, ligt opzich wel okee, maar duur qua onderhoud.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:44 schreef survivor het volgende:
Een waterbed,daar lig je altijd goed in en maakt minder stof in je kamer en is altijd op temperatuur (zelf in te stellen naar wens)
Het enige wat een beetje tegenvalt is de prijs,maar een lattenbodem is ook duur.
En het is bovendien makkelijk te verhuizen,water eruit pompen matras opvouwen en wegwezen.![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:33 schreef bl0emetjE het volgende:
Houten lattenbodem is het best!(voor lichaam en gezondheid) Over het algemeen kun je bij ikea mooie bedden vinden voor een niet al te dure prijs. En hou je bed zo veel mogelijk van hout. Houten bed, houten lattenbodems (zonder ijzeren stangen) etc. Dekbed matras etc natuurlijk niet van hout
Die zijn ook van begin tot eind met de hand gemaakt en Vi-Spring biedt zelfs een levenslange garantie aan. Zolang het bed in je bezit is heb je er garantie op.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:24 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Zoals?
Heb je wel eens op zo'n bed gelegen? Vast niet, want dan wist je ook wel dat je ze in alle kleuren van de regenboog kan krijgen met en zonder blok motief.
[..]
En die zijn ook van het begin tot het eind met de hand gemaakt? Daar krijg je ook 25 jaar garantie op? Betere materialen zoals...?
![]()
Idem!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef Neef het volgende:
ik slaap sinds 2 maanden op een fatboy...sinds ik met me vriendin uitelkaar ben gegaan heb zij het bed gekregen..stom stom stom stom....
jij slaapt ook op een fatboy?quote:
dat bovenste bedquote:Op maandag 13 maart 2006 22:29 schreef Razz_Gul het volgende:
Gelamineerd or not gelamineerd ?
Terwijl de meesten zich bezig houden met slaapcomfort ben ik meer gefocust op uitstraling van t bedkan er weinig aan doen, dat t flitsend uitziet is voor mij belangrijker...
Ik zoek dus een strak ledikant en die vallen qua bouw/materiaal globaal in 2 categorieen , gelamineerd hout en niet-gelamineerd hout oftewel ''fineer'' zoals men dat noemt.
Wat ik van de verkopers gesnopen heb is dat gelamineerd hout = spaanplaat/mdf met een plakfolie/laag erop dat houtnerf en kleur exact imiteerd , in zo'n mate dat je t verschil met ''echt'' hout ECHT NIET ziet !!. Dit zijn dus de goedkopere ledikanten. De ''massieve'' varianten schijnen voor >80% van echt hout gemaakt te zijn en de prijs is er ook naar (afhankelijk van t soort hout).
Nu wordt mij over dat gelamineerd hout tegenstrijdige dingen verteld. de verkoper met een winkel vol gelamineerde aanbiedingen verteld dat gelamineerd hout krasvast, onderhoudsvrij en net zo stevig is als echt hout. De designtrut-met-accent verteld mij dat gelamineerd juist erg snel krasjes op krijgt cq. t folie laagje afbrokkelt en hierna niet te herstellen is omdat de krasjes etc. zichtbaar blijven. Met echt hout heb je dit niet, ff schuren en de kleur is weer terug, echter t heeft wel regelmatig onderhoud nodig omdat t ''leeft''.
Dus ... wat zijn jullie ervaringen en voorkeuren ? is een gelamineerde ledikant echt zo not-done ? wat is waarheid ?? ze zijn wel ubergeil om te zienen de massieve nog meer...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan ga je voor Hästensquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:08 schreef Ballebek het volgende:
Ik ga morgen kijken voor een Hästens in Delft
Ben het zat om iedere x een net niet bed te kopen (heb nu 3e matras in 5 jaar) dus dan maar gelijk voor het beste wat er te krijgen is!
Paar weken terug was ik in Israël op vakantie en daar hadden we een Hästens bed; ik had maar 4 a 5 uur slaap per nacht nodig om helemaal fris en uitgeslapen te zijn!quote:
Daar droom ik niet van, maar kan er wel wakker van liggenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:34 schreef Mastroianni het volgende:
Hästens adverteert per jaar voor ongeveer 5,5 miljoen euro in Nederland. Voor zover ik heb begrepen van insiders was de omzet van Hästens bedden rond de 24 miljoen in Nederland. Reken dan maar uit hoeveel % van zo'n bed uit reclame bestaat :p
Ik (lees mijn vader, die is een stuk beter in klussen dan ik!), heb zelf een bed gemaakt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:39 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn er niet een paar handige bouwtekeningen te krijgen ofzo?
Zo'n ingewikkelde constructie is een bed toch ook weer niet...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |