bronquote:Janet Jackson zou voor de keuze zijn gesteld: onmiddellijk gaan afvallen of gedumpt worden door haar platenmaatschappij. Janets vorige plaat Damita Jo van twee jaar geleden flopte.
Sindsdien zou Janet twintig kilogram bijgekomen zijn, onder meer voor een filmrol die ze niet kreeg. Haar nieuwe album verschijnt binnenkort. Een insider zei aan de New York Post dat platenmaatschappij Virgin intussen een persoonlijke trainer voor Janet heeft aangeworven.
Die moet haar helpen afvallen waardoor ze haar nieuwe album optimaal kan gaan promoten. Een vriendin van de zangeres spreekt het verhaal tegen en stelt iedereen gerust: Janet komt altijd wat bij wanneer ze niet werkt, da's normaal.
Ha, da's een goeie, die ga ik ook gebruiken!quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:15 schreef schatje het volgende:
Sindsdien zou Janet twintig kilogram bijgekomen zijn, onder meer voor een filmrol die ze niet kreeg.
Ben het met je eensquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:50 schreef Asielzoekers het volgende:
Inderdaad, onzekere tienermeisjes met een chronisch vertekend zelfbeeld zijn eerder geholpen bij extreem magere idolen dan iemand die realistisch wordt neergezet door een platenmaatschappij.
Terecht dat ze moet afvallen, wat denkt ze wel? Een beetje menselijk zijn doe je maar als je uit de spotlights bent...
ik denk een tattooquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:58 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Is dat een tattoo of ontsnapt er wat haar??
eenschquote:
Want obesitas zal je ten deel vallen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef MJboard het volgende:
Spot niet met Disney!
Ja dat doe ik ook, ik vreet alleen geen 20 kilo vet aan m'n lijf erbij.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:09 schreef xman het volgende:
Je hebt namelijk de mens Janet en de artiest Janet. Ik vind gewoon dat ze moet kunnen doen wat ze wil. Als ik thuis zit trek ik ook m'n oude kloffie aan.
Boeiend, moet ze alsnog zelf weten. Vind 't trouwens best raar dat iedereen zonder meer aanneemt dat dat Janet Jackson is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef navvy het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook, ik vreet alleen geen 20 kilo vet aan m'n lijf erbij.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:53 schreef pberends het volgende:
Komt allemaal omdat die Amerikanen dat nipplegate gedoe zo hebben opgeblazen. Trieste zaak.
Best triest ditquote:Janet komt altijd wat bij wanneer ze niet werkt, da's normaal.
Te veel azijn gedronken en moet je nu niet erg pissen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Boeiend, moet ze alsnog zelf weten. Vind 't trouwens best raar dat iedereen zonder meer aanneemt dat dat Janet Jackson is.
a. Ze lijkt er totaal niet op (en dan bedoel ik niet alleen qua figuur)
b. Ik zie op een gemiddelde dag wel 5 van dit soort "Janet's" ..
Ik bedoel, is de bron echt betrouwbaar?![]()
Het kan aan 't tijdstip liggen, maar ik snap nu echt niet wat je hiermee wil zeggen..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Te veel azijn gedronken en moet je nu niet erg pissen?
dat je uit je nek lult, tuurlijk is dit janet. en ik weet niet waar je woont, maar ik zie niet 5 van dit soort walrussen per dag.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het kan aan 't tijdstip liggen, maar ik snap nu echt niet wat je hiermee wil zeggen..![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:41 schreef cerror het volgende:
Ze is aangekomen, zo fuckin' what.
Daarbij komen ook de foto`s waarbij ze HARD werkt aan haar vette aars.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef schatje het volgende:
Vergeet ook niet dat Janet Jackson voor veel mensen een rolmodel is. Het feit dat ze zo ontzettend dik is geworden kan een fout signaal afgeven in de zin dat die mensen ook de hele dag vette zooi zoals van de McDonald's gaan eten alsof het niets is.
Nou nee, van rustiger aan doen is geen sprake want in mei moet haar nieuwe cd uitkomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:51 schreef roze-meisje het volgende:
wat een gezeur hierover, ze heeft gewoon aanleg om dik te worden en zal zich waarschijnlijk de tering moeten trainen om een strak figuur te krijgen, ik vind 't niet gek dat ze 't nu wat rustiger aandoet
nou dan heeft ze een nieuwe look, kan ik me goed mee identificerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou nee, van rustiger aan doen is geen sprake want in mei moet haar nieuwe cd uitkomen.
Dan is 't eerder de vraag waar JIJ woont hoor, ik vind de foto's echt nietszeggend. Totaal niet bijzonder, 'n heavy black woman. Zeer veel voorkomend verschijnsel. Ik geloof 't ondertussen wel, omdat zoveel bronnen er mee komen en omdat er verschillende foto's van zijn (in andere outfits e.d.) maar het lijkt me onterecht om mijn twijfel als 'uit-m'n-nek-lullen' te beoordelen. Maar dat kan 'n niveau-verschil zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:30 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
dat je uit je nek lult, tuurlijk is dit janet. en ik weet niet waar je woont, maar ik zie niet 5 van dit soort walrussen per dag.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Haar omvang heeft ook voordelen, nu komt ze een stuk geloofwaardiger over als Mrs. Sherman Klump![]()
ja.. als janet jackson het doet, doen wij het ook, dan moet het wel gezond zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef schatje het volgende:
Vergeet ook niet dat Janet Jackson voor veel mensen een rolmodel is. Het feit dat ze zo ontzettend dik is geworden kan een fout signaal afgeven in de zin dat die mensen ook de hele dag vette zooi zoals van de McDonald's gaan eten alsof het niets is.
Zal dan wel een optreden/interview bij Oprah krijgen, zelfde problemen en wat er aan te doen. Ik vind het allemaal heel dubbel. Tuurlijk moet ze dat potdorie zelf weten, dik, niet dik of er tussenin. Aan de andere kant is ze inderdaad een rolmodel voor velen, van vooral Amerikaanse meisjes. Elk extra grammetje wordt gespot én beoordeeld, typisch voor dát land van vooral uiterlijkheden. Nog een kantje eigenlijk, die hele Jackson-familly is natuurlijk vet sicco, daar is dit ook een uiting van, letterlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef Koningin het volgende:
Janet heeft al haar heel leven gewichtproblemen, tis echt een jojo.
Als je eenmaal begint met afvallen, kom je van dat hele gedoe nooit meer af! Zo ook bij haar.
Kijk maar naar Oprah, precies hetzelfde.
ja dat zie je wel in het dagelijkse leven, dikke vrouwen proberen altijd de aandacht af te lijden door heel veel make up te dragen, of vage kleurtjes in het haar.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:54 schreef Manono het volgende:
Vroeger was ze behoorlijk mollig (nasty video) Niet dat ze per se moet afvallen, maar in een dunne fase is ze verzorgd en laat ze extreem physical gedrag zien, nu ze dikker is valt het karakter wat we van haar kennen weg. Jammer, want iemand kan ook sterk zijn en aandacht aan zijn/haar uiterlijk besteden als ie dik is. Maja, showbiz
Ja, dat is ook zo !! Slank is zeker mooier, maar als zij eenmaal de aanleg heeft voor dik zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:54 schreef ivosnivo het volgende:
ja vet ook, het zit er aan of het zit er niet aan. toch zien de meeste mensen mooie slanke ariesten, daarom zijn ze dat ook.
Nou...quote:Op zondag 26 februari 2006 11:54 schreef ivosnivo het volgende:
ja vet ook, het zit er aan of het zit er niet aan. toch zien de meeste mensen mooie slanke ariesten, daarom zijn ze dat ook.
aanleg voor dik zijn is onzin, je moet gewoon bewegen en gezond eten. misschien dat 0,001 % van de dikke mensen er echt niets aan kan doen.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo !! Slank is zeker mooier, maar als zij eenmaal de aanleg heeft voor dik zijn.
Dan kun je niets aandoen.
hebben ze der 40 dagen geen eten gegeven ofzo???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef Radegast het volgende:
22 januari:
[afbeelding]
Anderhalve maand later:
[afbeelding]
Dit kan ook niet gezond zijn!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef Radegast het volgende:
22 januari:
[afbeelding]
Anderhalve maand later:
[afbeelding]
maar natuurlijk altijd gezonder dan zo een enorm overgewicht met je mee dragen.quote:
Alleen toch jammer dat cover foto's voor CD-hoesjes en videoclips altijd wordne geschoten met het licht aanquote:Op maandag 13 maart 2006 16:33 schreef ivosnivo het volgende:
chagrijnigheid zie je niet als het licht uit gaat, vet daarintegen voel je wel.
Als je naar haar benen kijkt, kan je heel goed zien dat ze redelijk wat gewicht met zich meedraagt.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:42 schreef saksia het volgende:
Op die oudere foto's lijkt ze wel kilos zwaarder door de kleding die ze aanheeft. Ze lijkt best klein (als je naar haar pootjes kijkt) met een dikke kont... als je dan meerdere lagen baggy kleding aantrekt die bijv. je taille niet accentueren + het feit dat je dikker lijkt op foto's zal het wel meevallen.
Au au?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:52 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ja dat zie je wel in het dagelijkse leven, dikke vrouwen proberen altijd de aandacht af te lijden door heel veel make up te dragen, of vage kleurtjes in het haar.
Kom jij weer aan, jij denkt ook echt altijd alles te weten he? Nou ik draag heel bescheiden make-up, en heb lang blond haar dus bij mij geen vage kleurtjes hoor, valt je even tegen zeker.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:52 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
ja dat zie je wel in het dagelijkse leven, dikke vrouwen proberen altijd de aandacht af te lijden door heel veel make up te dragen, of vage kleurtjes in het haar.
Iedereen kan zoveel afvallen binnen korte periode op de ongezonde manier. Punt is dat wanneer ze nu weer normaal gaat eten al haar vetcelletjes opgelucht ademhalen omdat de hongerwinter eindelijk voorbij is en extra veel inslaan om dit de volgende keer te voorkomen. Crashdieten zorgt er alleen maar voor dat je uiteindelijk dikker wordt dan je daarvoor was (of je moet natuurlijk het vol kunnen houden op een blaadje sla te overleven.. maar ik krijg nou niet bepaald de indruk dat dit voor Janet Jackson opgaat).quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef superhero87 het volgende:
ik heb nu wel respect voor haar![]()
niet iedereen kan zomaar zoveel afvallen
Nu wel?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef superhero87 het volgende:
B O T O Xquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
Hoe kan haar huid toch strak blijven na al dat gejojo
Wat een onzin zeg, gewoon je voedingsschema aanpassen en gaan sporten. Iedereen kan afvallen. Of je moet 1 of andere zeldzame ziekte aan je schildklier hebben, of problemen hebben met je stofwisseling.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef superhero87 het volgende:
bronquote:Janet Jackson valt af met nieuw Hollywood-dieet
Hollywood staat op z'n kop. Hoe is Janet Jackson plost zoveel afgevallen? De zus van The King of Pop heeft zich een paar maanden geleden opgegeven voor een nieuw dieet, genaamd 'Fresh Dining'. Geen liposuctie of andere uithongerpraktijken, wel heeft ze zich daarnaast uiteraard ook in het zweet gewerkt met een personal trainer. 'Fresh Dining' is een ware hype aan het worden in Hollywood, onder andere Denise Richards en Michelle Branch zouden ook al een het dieet begonnen te zijn. 'Fresh Dining' stelt een menu samen waardoor je zo snel mogelijk het gewenste gewicht bereikt. Het eten bevat weinig calorieën en juist veel eiwitten.
Janets ontbijt bestond uit pannenkoekjes, roerei en bacon van kalkoen. De lunch zag er compleet anders uit. 's Middags at de zangeres cranberrysalade met verse groenten, geroosterde walnoten en blauwe kaas. Tegen de avond mocht Janet soms een klein stukje vlees, maar moest vooral veel zalm en salades eten. Een gemiddelde dagmaaltijd van de zangeres bevatte zo'n 1.000 tot 1.400 calorieën.
Nee, het gemiddelde daarvan.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:10 schreef Syytön het volgende:
dagmaaltijd?
Bedoelen ze daar mee haar totale aantal calorieen op een dag?
Geld.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:58 schreef tessie het volgende:
Wow! Dat dat zo snel kan! En ik snap echt niet waarom zij geen last heeft van die rare loshangende huid wat mensen normaal hebben als ze snel (en niet eens zó snel) afvallen...
Ik zou ervoor tekenen hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:09 schreef Maeghan het volgende:
Geen wonder trouwens dat ze zoveel afgevallen is met dat dieet. Als ik moest ontbijten met pancakes, roerei en bacon zou ik over m'n nek gaan.
Pff, k heb ooit eens in London in een B&B gezeten bij hele oud mensen waarbij het gewoon bijna 'verplicht' én cornflakes én toast met jam én een full English breakfast was. Ik houd niet van vlees en zeker niet 's ochtends en ik lust absoluut geen tomaat, maar die vrouw keek zo teleurgesteld en beledigd dat ik de hele week niets meer op m'n bord durfde te laten liggen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik zou ervoor tekenen hoor..
Maar goed, iedere kilo die ik afval zou levensbedreigend zijn, denk ik.
Wat een onzin zeg, tjonge jonge wat een onzin. Wat voor moeite is het nou om wat brood te smeren en in een trommeltje te doen? Wat voor moeite is het om een paar zakken geschilde krieltjes te halen en die zonder te koken in een bakje te doen? En er dan wat blikgroente bij te doen? En wat stukken vlees te braden, zo heb je binnen 20 min "gekookt" voor de hele week. O o o o wat een moeite.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef Maeghan het volgende:
Ja. Sommige mensen hebben nog een leven. Voor haar is afvallen deel van haar werk, voor de meeste mensen komt het gewoon bovenop hun werk, studie en huishouden. Die hebben geen tijd om iedere dag de halve dag bezig te zijn met hun uiterlijk en die hebben ook niemand die gezonde maaltijden voor ze klaar komt zetten als ze moe uit hun werk komen, of iemand die 's avonds zegt dat ze die koek bij de koffie maar beter niet kunnen nemen omdat hun inkomen van hun uiterlijk afhangt. Als je het geld hebt om alles voor je te laten regelen is het natuurlijk geen kunst om zo snel af te vallen. (De vraag is trouwens hoe lang het duurt voor het er weer aan zit, als ze in een korte tijd zo veel afgevallen is).
Blikgroente? Zelfgemaakte magnetronmaaltijden dus? Nee dank je,ik denk niet dat janet het daar ook mee gelukt zou zijn. (maar afvallen moet je zelf doen hoor geld of niet,het blijft moeilijk maar met veel geld,persenal trainer en kok wel een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:21 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, tjonge jonge wat een onzin. Wat voor moeite is het nou om wat brood te smeren en in een trommeltje te doen? Wat voor moeite is het om een paar zakken geschilde krieltjes te halen en die zonder te koken in een bakje te doen? En er dan wat blikgroente bij te doen? En wat stukken vlees te braden, zo heb je binnen 20 min "gekookt" voor de hele week. O o o o wat een moeite.
Ja en voor een paar bakjes groenten koken. Soort van verse magnetron maaltijd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Blikgroente? Zelfgemaakte magnetronmaaltijden dus? Nee dank je,ik denk niet dat janet het daar ook mee gelukt zou zijn. (maar afvallen moet je zelf doen hoor geld of niet,het blijft moeilijk maar met veel geld,persenal trainer en kok wel een stuk makkelijker)
Die keuze maak je zelf. Ik kies er voor max 9 uur per dag te werken. Zo heb ik tijd genoeg voor andere dingen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:14 schreef Maeghan het volgende:
Ik ben blij dat jij het niet veel moeite vindt. Ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zeer ongezond eet en gemiddeld maar twintig minuten per dag in de keuken staat. Blijkbaar vinden veel mensen het dus wel moeilijk.
Verder zou ik ervoor passen de hele week blikgroente en krieltjes te eten. Dat is niet mijn idee van gezond, gevarieerd en vers eten, maar ok, het zou voor veel mesnen al een verbetering zijn.
Hoe dan ook, de rest van mijn argumenten blijft staan. Als je een gezin hebt en een fulltime baan of een fulltime studie en een parttime baan om maar wat te noemen, heb je geen tijd om uren per dag in de sportschool te gaan staan. Ik heb dagen gehad dat ik tien uur thuis was en om zes uur 's ochtends m'n bed weer uit moest, ik zou niet weten wanneer ik dan nog had moeten sporten. Nu heb ik veel meer tijd en dan is het veel makkelijker om te gaan sporten. Nu weet ik niets van Janets afvalregime, maar er zijn wel meer beroemdheden die hun 'geheim' verteld hebben en die sporten in dusdanige hoeveelheden dat dat normaalgesproken niet haalbaar is.
Het ging er dus ook niet om dat koken veel moeite is, want dat hoeft niet, maar om het feit dat het gewoon een stuk makkelijkER is als je een kok en een personal trainer hebt.
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:23 schreef Maeghan het volgende:
Ja tuurlijk, die keuze maak je zelf. Je kan natuurlijk ook gewoon 's nachts in een doos gaan slapen, niets eten en overdag hardlopen. Blijf je ook slank.
Wat een flauwekul toch weer. Het leven is niet onbeperkt maakbaar. Niet iedereen kan kiezen wanneer, waar en hoeveel hij/zij kan werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |