abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 maart 2006 @ 15:58:58 #76
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_35993431
Als d'r chagrijnige gezicht veroorzaakt wordt door dat afvallen kan ze beter wat dikker zijn. Dit is ook geen reclame voor d'r.
  maandag 13 maart 2006 @ 16:33:34 #77
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_35994544
chagrijnigheid zie je niet als het licht uit gaat, vet daarintegen voel je wel.
  maandag 13 maart 2006 @ 17:20:00 #78
140904 MLF
Unazukin
pi_35995974
mss is het een oude foto
  maandag 13 maart 2006 @ 17:38:12 #79
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_35996517
quote:
Op maandag 13 maart 2006 16:33 schreef ivosnivo het volgende:
chagrijnigheid zie je niet als het licht uit gaat, vet daarintegen voel je wel.
Alleen toch jammer dat cover foto's voor CD-hoesjes en videoclips altijd wordne geschoten met het licht aan
pi_36000746
Die laatste foto met die legerbroek is van afgelopen week, maar ik geloof dat die andere foto wat ouder is, eind vorig jaar? Maar ze werkt er zichtbaar hard aan, gaat de goede kant op. Beetje mollig staat haar wel, hopelijk wordt ze niet weer zo heel mager.
pi_36886758
pi_36886820
Haar single/cd komt eraan hè.
pi_36887381
Duet met Mariah toch?
pi_36890420
ik heb 'Put It On You' gehoord, weet niet of dat echt de nieuwe single is maar ik vind het een boutnummer
pi_36890532
sjees, als ik dat zo zie moet die 5 kilo van mij geen probleem zijn :|
pi_36896960
Op die oudere foto's lijkt ze wel kilos zwaarder door de kleding die ze aanheeft. Ze lijkt best klein (als je naar haar pootjes kijkt) met een dikke kont... als je dan meerdere lagen baggy kleding aantrekt die bijv. je taille niet accentueren + het feit dat je dikker lijkt op foto's zal het wel meevallen.
pi_36905506
Knap hoor, ze ziet er goed uit, niet te mager. En godzijdank ook wat verzorgder.
pi_36908728
quote:
Op woensdag 12 april 2006 19:42 schreef saksia het volgende:
Op die oudere foto's lijkt ze wel kilos zwaarder door de kleding die ze aanheeft. Ze lijkt best klein (als je naar haar pootjes kijkt) met een dikke kont... als je dan meerdere lagen baggy kleding aantrekt die bijv. je taille niet accentueren + het feit dat je dikker lijkt op foto's zal het wel meevallen.
Als je naar haar benen kijkt, kan je heel goed zien dat ze redelijk wat gewicht met zich meedraagt.
pi_36923538
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 09:52 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

ja dat zie je wel in het dagelijkse leven, dikke vrouwen proberen altijd de aandacht af te lijden door heel veel make up te dragen, of vage kleurtjes in het haar.
Au au?

Hoe dan ook, toevallig ben ik ook niet de dunste en gebruik ik veel make-up, maar dat heeft er echt niet mee te maken dat ik denk dat mensen m'n buik niet meer zien als ik maar genoeg oogschaduw op doe hoor. Het is meer dat ik niet de kleren kan dragen die ik wil, en daarin weinig kleur kan gebruiken omdat een druk gekleurd printje gewoon geen gezicht is als je dik bent, dus dan leef ik me uit met make-up. Gewoon omdat ik dat leuk vind, omdat ik ook wel ergens een beetje kleur wil hebben en enigszins mee wil gaan met de mode, al is het dan op een ander gebied.
Sanity is (not) statistical
pi_36923760
Ach, ze komt er wel weer bovenop. Ze kan overigens beter naar Nederland verhuizen, hier doen we niet zo moeilijk over een nipplegate. Trieste Amerikanen.
  donderdag 13 april 2006 @ 15:49:03 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 13 april 2006 @ 16:36:38 #92
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_36925674
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 09:52 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

ja dat zie je wel in het dagelijkse leven, dikke vrouwen proberen altijd de aandacht af te lijden door heel veel make up te dragen, of vage kleurtjes in het haar.
Kom jij weer aan, jij denkt ook echt altijd alles te weten he? Nou ik draag heel bescheiden make-up, en heb lang blond haar dus bij mij geen vage kleurtjes hoor, valt je even tegen zeker.
pi_37539473
Jeeez... crashdieetje?

05/02/06 - Janet Jackson leaves 'Nobu' restaurant in London x4
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:09:13 #94
124789 superhero87
Playin my game
pi_37540380
ik heb nu wel respect voor haar
niet iedereen kan zomaar zoveel afvallen
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:15:47 #95
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_37540661
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:09 schreef superhero87 het volgende:
Iedereen kan zoveel afvallen binnen korte periode op de ongezonde manier. Punt is dat wanneer ze nu weer normaal gaat eten al haar vetcelletjes opgelucht ademhalen omdat de hongerwinter eindelijk voorbij is en extra veel inslaan om dit de volgende keer te voorkomen. Crashdieten zorgt er alleen maar voor dat je uiteindelijk dikker wordt dan je daarvoor was (of je moet natuurlijk het vol kunnen houden op een blaadje sla te overleven.. maar ik krijg nou niet bepaald de indruk dat dit voor Janet Jackson opgaat).
pi_37541518
quote:
Nu wel?
Respect hebben voor iemand gaat in mijn ogen toch echt wel wat verder dan iemands gewicht.
Vind het wel ongelooflijk dat ze het kan blijven volhouden dat ge-jojo je zal nu onderhand wel denken dat haar spijsvertering echt helemaal naar de maan is!!
01-08-2008
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:45:00 #97
142125 Joeks79
Beyond the Velvet Rope
pi_37541583
Janet komt altijd aan tussen projecten/albums/films door.

Laatste foto is te vinden op http://www.janet-jackson.com (die met het korte haar boven in het midden). Geweldige foto!
Life belongs to those who are alive
pi_37544865
"Celebrating 20 years of Control"
Behalve haar gewicht dan.....das alles behalve onder controle
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:56:23 #99
22273 Dizer
Save the beard!
pi_37555995
Hoe kan haar huid toch strak blijven na al dat gejojo
Friends don't let friends remain beardless...
pi_37556026
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
Hoe kan haar huid toch strak blijven na al dat gejojo
B O T O X
pi_37556031
ok, achterhaalde topictitel dus
pi_37556210
jezus, dat heeft ze snel gedaan
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:10:42 #103
140141 ivosnivo
pi_37558760
quote:
Wat een onzin zeg, gewoon je voedingsschema aanpassen en gaan sporten. Iedereen kan afvallen. Of je moet 1 of andere zeldzame ziekte aan je schildklier hebben, of problemen hebben met je stofwisseling.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:03:20 #104
16715 Mylene
*schatje*
pi_38054057
quote:
Janet Jackson valt af met nieuw Hollywood-dieet

Hollywood staat op z'n kop. Hoe is Janet Jackson plost zoveel afgevallen? De zus van The King of Pop heeft zich een paar maanden geleden opgegeven voor een nieuw dieet, genaamd 'Fresh Dining'. Geen liposuctie of andere uithongerpraktijken, wel heeft ze zich daarnaast uiteraard ook in het zweet gewerkt met een personal trainer. 'Fresh Dining' is een ware hype aan het worden in Hollywood, onder andere Denise Richards en Michelle Branch zouden ook al een het dieet begonnen te zijn. 'Fresh Dining' stelt een menu samen waardoor je zo snel mogelijk het gewenste gewicht bereikt. Het eten bevat weinig calorieën en juist veel eiwitten.

Janets ontbijt bestond uit pannenkoekjes, roerei en bacon van kalkoen. De lunch zag er compleet anders uit. 's Middags at de zangeres cranberrysalade met verse groenten, geroosterde walnoten en blauwe kaas. Tegen de avond mocht Janet soms een klein stukje vlees, maar moest vooral veel zalm en salades eten. Een gemiddelde dagmaaltijd van de zangeres bevatte zo'n 1.000 tot 1.400 calorieën.
bron
pi_38054284
dagmaaltijd?
Bedoelen ze daar mee haar totale aantal calorieen op een dag?
  zondag 21 mei 2006 @ 19:12:09 #106
16715 Mylene
*schatje*
pi_38054372
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:10 schreef Syytön het volgende:
dagmaaltijd?
Bedoelen ze daar mee haar totale aantal calorieen op een dag?
Nee, het gemiddelde daarvan.
pi_38054546
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:57 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

B O T O X
Van botox krijg je geen strakke buik, botox is voor rimpels.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:20:56 #108
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_38054738
Wow.. dik 3000 calorieën op een dag... Dat is geen dieet meer te noemen.
pi_38054875
Dus ze at ruim 3000 calorieën per dag, en ze is zoveel afgevallen?
dan heeft ze a) eerst wel verdomd veel gegeten om zo dik te worden en b) een snel metabolisme.
  zondag 21 mei 2006 @ 20:37:19 #110
22273 Dizer
Save the beard!
pi_38058123
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:03 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Denise Richards? Is die dik dan
Friends don't let friends remain beardless...
pi_38197116

pi_38197208
ik kan hier alleen maar wow op zegen.
pi_38197314
ik denk dat ze een voorbeeld kan zijn voor alle dikke mensen die graag willen afvallen
altijd dat gezeik, kijk dan naar Janet met een beetje wilskracht en doorzettingsvermogen ben je er zo vanaf
pi_38197442
Ik denk dat hier flink wat is photoshop is gedaan.Zoveel afvallen kan natuurlijk maar zo strak in je vel blijven als je zo veel afvalt/jojo-tjes is haast onmogelijk hoveel je ook sport!
01-08-2008
pi_38197563
Ja. Sommige mensen hebben nog een leven. Voor haar is afvallen deel van haar werk, voor de meeste mensen komt het gewoon bovenop hun werk, studie en huishouden. Die hebben geen tijd om iedere dag de halve dag bezig te zijn met hun uiterlijk en die hebben ook niemand die gezonde maaltijden voor ze klaar komt zetten als ze moe uit hun werk komen, of iemand die 's avonds zegt dat ze die koek bij de koffie maar beter niet kunnen nemen omdat hun inkomen van hun uiterlijk afhangt. Als je het geld hebt om alles voor je te laten regelen is het natuurlijk geen kunst om zo snel af te vallen. (De vraag is trouwens hoe lang het duurt voor het er weer aan zit, als ze in een korte tijd zo veel afgevallen is).
pi_38197792
Geen wonder trouwens dat ze zoveel afgevallen is met dat dieet. Als ik moest ontbijten met pancakes, roerei en bacon zou ik over m'n nek gaan.
pi_38199357
Wow! Dat dat zo snel kan! En ik snap echt niet waarom zij geen last heeft van die rare loshangende huid wat mensen normaal hebben als ze snel (en niet eens zó snel) afvallen...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_38199457
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:58 schreef tessie het volgende:
Wow! Dat dat zo snel kan! En ik snap echt niet waarom zij geen last heeft van die rare loshangende huid wat mensen normaal hebben als ze snel (en niet eens zó snel) afvallen...
Geld.
pi_38199492
Oh, dat ga ik ook eens op m'n buik smeren dan.
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:03:53 #120
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_38199546
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:09 schreef Maeghan het volgende:
Geen wonder trouwens dat ze zoveel afgevallen is met dat dieet. Als ik moest ontbijten met pancakes, roerei en bacon zou ik over m'n nek gaan.
Ik zou ervoor tekenen hoor. .

Maar goed, iedere kilo die ik afval zou levensbedreigend zijn, denk ik.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_38199979
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:03 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik zou ervoor tekenen hoor. .

Maar goed, iedere kilo die ik afval zou levensbedreigend zijn, denk ik.
Pff, k heb ooit eens in London in een B&B gezeten bij hele oud mensen waarbij het gewoon bijna 'verplicht' én cornflakes én toast met jam én een full English breakfast was. Ik houd niet van vlees en zeker niet 's ochtends en ik lust absoluut geen tomaat, maar die vrouw keek zo teleurgesteld en beledigd dat ik de hele week niets meer op m'n bord durfde te laten liggen. Ik vond het echt verschrikkelijk. En ze maakte ook geen ontbijt na een uur of acht, dus ik zat echt te eten voor m'n maag überhaupt wakker was. NOOIT MEER!
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:20:00 #122
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_38200051
Ja, die volledige ontbijten hier moet ik ook niks van hebben. Met van die ranzige ontplofte worsten en zo. Maar pancakes klinkt wel weer fijn. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:21:44 #123
140141 ivosnivo
pi_38201864
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef Maeghan het volgende:
Ja. Sommige mensen hebben nog een leven. Voor haar is afvallen deel van haar werk, voor de meeste mensen komt het gewoon bovenop hun werk, studie en huishouden. Die hebben geen tijd om iedere dag de halve dag bezig te zijn met hun uiterlijk en die hebben ook niemand die gezonde maaltijden voor ze klaar komt zetten als ze moe uit hun werk komen, of iemand die 's avonds zegt dat ze die koek bij de koffie maar beter niet kunnen nemen omdat hun inkomen van hun uiterlijk afhangt. Als je het geld hebt om alles voor je te laten regelen is het natuurlijk geen kunst om zo snel af te vallen. (De vraag is trouwens hoe lang het duurt voor het er weer aan zit, als ze in een korte tijd zo veel afgevallen is).
Wat een onzin zeg, tjonge jonge wat een onzin. Wat voor moeite is het nou om wat brood te smeren en in een trommeltje te doen? Wat voor moeite is het om een paar zakken geschilde krieltjes te halen en die zonder te koken in een bakje te doen? En er dan wat blikgroente bij te doen? En wat stukken vlees te braden, zo heb je binnen 20 min "gekookt" voor de hele week. O o o o wat een moeite.
pi_38202638
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:21 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, tjonge jonge wat een onzin. Wat voor moeite is het nou om wat brood te smeren en in een trommeltje te doen? Wat voor moeite is het om een paar zakken geschilde krieltjes te halen en die zonder te koken in een bakje te doen? En er dan wat blikgroente bij te doen? En wat stukken vlees te braden, zo heb je binnen 20 min "gekookt" voor de hele week. O o o o wat een moeite.
Blikgroente? Zelfgemaakte magnetronmaaltijden dus? Nee dank je,ik denk niet dat janet het daar ook mee gelukt zou zijn. (maar afvallen moet je zelf doen hoor geld of niet,het blijft moeilijk maar met veel geld,persenal trainer en kok wel een stuk makkelijker )
01-08-2008
  donderdag 25 mei 2006 @ 16:46:23 #125
140141 ivosnivo
pi_38202766
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 16:43 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Blikgroente? Zelfgemaakte magnetronmaaltijden dus? Nee dank je,ik denk niet dat janet het daar ook mee gelukt zou zijn. (maar afvallen moet je zelf doen hoor geld of niet,het blijft moeilijk maar met veel geld,persenal trainer en kok wel een stuk makkelijker )
Ja en voor een paar bakjes groenten koken. Soort van verse magnetron maaltijd.
pi_38203733
Ik ben blij dat jij het niet veel moeite vindt. Ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zeer ongezond eet en gemiddeld maar twintig minuten per dag in de keuken staat. Blijkbaar vinden veel mensen het dus wel moeilijk.

Verder zou ik ervoor passen de hele week blikgroente en krieltjes te eten. Dat is niet mijn idee van gezond, gevarieerd en vers eten, maar ok, het zou voor veel mesnen al een verbetering zijn.

Hoe dan ook, de rest van mijn argumenten blijft staan. Als je een gezin hebt en een fulltime baan of een fulltime studie en een parttime baan om maar wat te noemen, heb je geen tijd om uren per dag in de sportschool te gaan staan. Ik heb dagen gehad dat ik tien uur thuis was en om zes uur 's ochtends m'n bed weer uit moest, ik zou niet weten wanneer ik dan nog had moeten sporten. Nu heb ik veel meer tijd en dan is het veel makkelijker om te gaan sporten. Nu weet ik niets van Janets afvalregime, maar er zijn wel meer beroemdheden die hun 'geheim' verteld hebben en die sporten in dusdanige hoeveelheden dat dat normaalgesproken niet haalbaar is.

Het ging er dus ook niet om dat koken veel moeite is, want dat hoeft niet, maar om het feit dat het gewoon een stuk makkelijkER is als je een kok en een personal trainer hebt.
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:19:50 #127
140141 ivosnivo
pi_38203915
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 17:14 schreef Maeghan het volgende:
Ik ben blij dat jij het niet veel moeite vindt. Ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zeer ongezond eet en gemiddeld maar twintig minuten per dag in de keuken staat. Blijkbaar vinden veel mensen het dus wel moeilijk.

Verder zou ik ervoor passen de hele week blikgroente en krieltjes te eten. Dat is niet mijn idee van gezond, gevarieerd en vers eten, maar ok, het zou voor veel mesnen al een verbetering zijn.

Hoe dan ook, de rest van mijn argumenten blijft staan. Als je een gezin hebt en een fulltime baan of een fulltime studie en een parttime baan om maar wat te noemen, heb je geen tijd om uren per dag in de sportschool te gaan staan. Ik heb dagen gehad dat ik tien uur thuis was en om zes uur 's ochtends m'n bed weer uit moest, ik zou niet weten wanneer ik dan nog had moeten sporten. Nu heb ik veel meer tijd en dan is het veel makkelijker om te gaan sporten. Nu weet ik niets van Janets afvalregime, maar er zijn wel meer beroemdheden die hun 'geheim' verteld hebben en die sporten in dusdanige hoeveelheden dat dat normaalgesproken niet haalbaar is.

Het ging er dus ook niet om dat koken veel moeite is, want dat hoeft niet, maar om het feit dat het gewoon een stuk makkelijkER is als je een kok en een personal trainer hebt.
Die keuze maak je zelf. Ik kies er voor max 9 uur per dag te werken. Zo heb ik tijd genoeg voor andere dingen.
pi_38203994
Ja tuurlijk, die keuze maak je zelf. Je kan natuurlijk ook gewoon 's nachts in een doos gaan slapen, niets eten en overdag hardlopen. Blijf je ook slank.

Wat een flauwekul toch weer. Het leven is niet onbeperkt maakbaar. Niet iedereen kan kiezen wanneer, waar en hoeveel hij/zij kan werken.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 00:54:49 #129
124789 superhero87
Playin my game
pi_38219087
THE BITCH WAS PHOTOSHOPPED

vrijdag 26 mei 2006 @ 03:21:53 #130
140141 ivosnivo
pi_38221725
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 17:23 schreef Maeghan het volgende:
Ja tuurlijk, die keuze maak je zelf. Je kan natuurlijk ook gewoon 's nachts in een doos gaan slapen, niets eten en overdag hardlopen. Blijf je ook slank.

Wat een flauwekul toch weer. Het leven is niet onbeperkt maakbaar. Niet iedereen kan kiezen wanneer, waar en hoeveel hij/zij kan werken.
Waarom zou je dat doen?

Dus je bent geen baas van je eigen leven?
pi_38227962
Niet geheel nee. Je zult toch moeten werken voor huis, eten en dat soort dingen. Verder kun je wel stellen dat het je eigen keuze is om bijv. een huis te willen, bepaalde dingen te willen eten of een gezinsleven te willen hebben, maar iemand die slank zijn zo belangrijk vindt dat ie het verkiest boven een gezond sociaal leven, werk etc. zou ik absoluut doorverwezen willen zien naar een psychiater. Uiterlijk zou niet het belangrijkste in het leven moeten zijn.

Voor een aantal mensen op Fok lijkt dat het hoogste in het leven te zijn, dat vind ik ontzettend triest. Dat je er een beetje leuk uit wilt zien lijkt me niet meer dan normaal en dat je dan een keuze moet maken of je bijv. 's avonds naar de sportschool gaat of 's avonds naar de kroeg, dat vind ik idd onder keuze vallen. De keuze om minder te werken heeft niet iedereen. Bovendien, jij zegt dat je dan genoeg tijd over houdt voor andere dingen, terwijl andere mensen mss. thuis komen van hun werk en dan nog moeten zorgen voor kinderen, huisdieren, evt. zieke familie, etc. of nog een opleiding moeten doen. Ik vind daar het woord 'keuze' wel erg makkelijk uitgeroepen. Ik had eerst zelf anderhalve studie en een parttime baan en erg veel reistijd. Dan houd je niet veel tijd over, maar je studie of baan opzeggen voor je uiterlijk is wel gigantisch oppervlakkig en niet erg verstandig. Een collega van mij is mantelzorger, die rent van familie naar werk naar relatie en is ook van 's ochtends tot 's avonds in de weer. Die zie ik ook niet even dagelijks gaan sporten, want ze is nodig bij dat familielid. Natuurlijk zou je kunnen zeggen dat je je zieke familie ook best in een verzorgingstehuis kunt dumpen, maar dat is niet voor iedereen een optie.

Ik word altijd moe van mensen die zich toevallig op een makkelijk punt in hun leven bevinden met weinig verplichtingen, en vervolgens anderen maar verwijten de verkeerde 'keuzes' te maken. Sommige mensen hebben nu eenmaal nog een leven naast hun belangstelling voor uiterlijk.

Edit: waarmee ik niet wil zeggen dat het onmogelijk is om bijv. te sporten of gezond te eten, maar wel dat het in sommige situaties veel moeilijker is dan wanneer je Janet Jackson heet en rijk bent en grofweg zelf bepaalt wat je doet en wanneer, en dat het gewoonweg niet voor iedereen haalbaar is om in vier maanden een 'perfect figuur' te bereiken (wat we sowieso met een pak zout moeten nemen, want lang leve fotosoep).
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:38:05 #132
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_38231919
Maeghan: Mooi gezegd!
pi_38256583
Of zoals we hier in Brabant zeggen: goed gezeed!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:05:48 #134
149969 VHG
Traceur
pi_38271107
als mn broer er ook utizag zoals haar broer zal k ook zo dik worden ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')