quote:
Denk eerder exclusief voor duitsland dan..quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:40 schreef Siegfried het volgende:
Dát is waar, maar Pinkpop is wel hetzelfde weekend, dus kan me ook voorstellen dat ze exclusief voor dat weekend bedoelen
Over het algemeen is dat geldig voor het festivalweekend.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:02 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Denk eerder exclusief voor duitsland dan..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat geldig voor het festivalweekend.
Voor mij hoeft dat niet persé, grappige muziek, maar 1x was genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:14 schreef Frenkel het volgende:
Rodrigo y Gabriela staan in het voorprogramma van David Gray tijdens zijn tour,
Misschien ook kanshebbers voor Pinkpop?
Ik vermoed Blur.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:56 schreef Professional het volgende:
Smeets had het over een Engelse band die hij al jaren op PP wou, maar steeds niet wouden komen en dit jaar zouden ze dan toch komen. Wie zou dat zijn dan?
1 van die 2 heb ik liever.... Blur heb ik al eens gezien...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:44 schreef Klingon het volgende:
Ik vermoed of Roger Waters of The Who.
Uhuhquote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:25 schreef calvobbes het volgende:
Misschien dat ze al genoemd zijn, maar voor de zekerheid dan nog maar even
Bloodhound Gang werd net door 3FM Giel genoemd als mogelijke act
Arctic monkeys konden niet, had hij zelf al gezegd..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:56 schreef Professional het volgende:
Smeets had het over een Engelse band die hij al jaren op PP wou, maar steeds niet wouden komen en dit jaar zouden ze dan toch komen. Wie zou dat zijn dan?
Artic Monkeys zie ik wel komen, Live zou dan voor de 100.000ste keer zijn en niet echt mijn ding.
Lagwagon zou wel zwaar relaxed zijn, heerlijke punk!
Roger Waters komt op het Arrow Rock festival. Lijkt me niet dat die nog een ander festival in Nederland gaat doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:44 schreef Klingon het volgende:
Ik vermoed of Roger Waters of The Who.
Is dat zeker dan? Staat niks op de site....quote:Op zondag 19 februari 2006 15:30 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Roger Waters komt op het Arrow Rock festival. Lijkt me niet dat die nog een ander festival in Nederland gaat doen.
Volgens Festivalinfo welquote:Op zondag 19 februari 2006 15:34 schreef peaceman het volgende:
Is dat zeker dan? Staat niks op de site....
suggestie: ga werkenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:07 schreef maniack28 het volgende:
Hehe.. ik zie het allemaal wel.. geld groeit niet op mn rug en Groezrock is dit jaar ook weer een stukje duurder (en 2 dagen, dus meer eten en drinken). En Lowlands dit jaar natuuurlijk ook weer en verder wil ik op vakantie dus tsja.. als je dan niet werkt en het moet allemaal van zakgeld + stufi + zorgtoeslag dan wordt het best moeilijk
Waar heb je gezetenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:52 schreef Kn0x het volgende:
Er zouden ook geruchten rondgaan dat Metallica zou komen. Ik weet niet of dit genoemd is op de andere topics maar breng het toch even naar voren. Metallica geeft een concert een paar dagen voor PP en een paar dagen na PP. Er zijn geruchten dat Smeets bijna rond zou zijn met de band.
Verder mag Coldplay natuurlijk komen. Als één van de weinige FOK-ers ben ik groot fan van ze en hoop serieus dat ze komen. En dan mogen ze Muse gelijk meenemen. En als we dan toch bezig zijn, mag Rammstein ook nog wel komen
reactie: voor werken is tijd nodig en sommige mensen hebben naast studie + hobby + vrijwilligerswerk geen tijd meer...quote:
Coldplay stopt pas 1 juli... Waar heb je leren lezen?quote:
tja keuzes he?! Maar het was geen oordeel hoor.... gewoon een suggestie...quote:Op zondag 19 februari 2006 18:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
reactie: voor werken is tijd nodig en sommige mensen hebben naast studie + hobby + vrijwilligerswerk geen tijd meer...
Dat zou wel heel apart zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:52 schreef Kn0x het volgende:
Er zouden ook geruchten rondgaan dat Metallica zou komen. Ik weet niet of dit genoemd is op de andere topics maar breng het toch even naar voren. Metallica geeft een concert een paar dagen voor PP en een paar dagen na PP. Er zijn geruchten dat Smeets bijna rond zou zijn met de band.
de RHCP zijn ook een stadionact, hij zal wat moeten als hij de boel vol wil hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat zou wel heel apart zijn.
Smeets heeft altijd geroepen dat die geen Stadions act wilde boeken. En telkens werd Metallica daarbij als voorbeeld genomen. Dus het lijkt me sterk. Zeker omdat ze al een optreden gaan geven in Nederland.
Plus Coldplay heeft tussen eind April en eind Juni niks gepland. Dus het zou kunnen, theoretisch gezien.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Coldplay stopt pas 1 juli... Waar heb je leren lezen?![]()
Inmiddels zijn ze van die traditie afgeweken (pinkpop.nl: "Pinkpop heeft het programmabeleid drastisch aangepast met het boeken van een echte stadion-act"). Metallica wordt het trouwens niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:22 schreef calvobbes het volgende:
Smeets heeft altijd geroepen dat die geen Stadions act wilde boeken.
Stop eens met hattrick en je kan zo aan de slag hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 18:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
reactie: voor werken is tijd nodig en sommige mensen hebben naast studie + hobby + vrijwilligerswerk geen tijd meer...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Stop eens met hattrick en je kan zo aan de slag hoor![]()
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blof ook op Pinkpop.
Contactenquote:
Zullen we d'r maar niet op gaan hopen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 02:21 schreef rubbereend het volgende:
Junkie XL heeft weer een nieuwe singel, wordt hij één van de dance acts van Pinkpop?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef Dandelion het volgende:
Misschien Guns n' Roses, nu ze ook al op andere festivals zijn bevestigd?
Die kans lijkt me klein als ze waarschijnlijk op 2 en 3 juni op Rock Am Ring & Rock Im Park staan en 4 juni op Gods Of Metal in Italië. Hou je 5 juni over, maar om nou vier shows achter elkaar te geven in 3 verschillende landenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:37 schreef Dandelion het volgende:
Misschien Guns n' Roses, nu ze ook al op andere festivals zijn bevestigd?
Nee dat gevoel had ik dus ook. Bløf? Kom op jongens, dat is toch geen Pinkpop band. Net als de Sugababesquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:25 schreef calvobbes het volgende:Bloodhound Gang werd net door 3FM Giel genoemd als mogelijke act
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef peaceman het volgende:
Hmm volgens www.Graz.nl (en de website van Alice Cooper) zou Alice Cooper toch bevestigd zijn..
Volgens de site van Alice ( http://www.alicecooper.co.uk/2.html ) is de Pinkpop-datum een Monsters of Rock samen met Deep Purple. Dus dan zou Deep Purple ook op PP staan.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef peaceman het volgende:
Hmm volgens www.Graz.nl (en de website van Alice Cooper) zou Alice Cooper toch bevestigd zijn..
Of dit is allemaal bullshit. Want alicecooper.co.uk is een fansite en niet de officiele site van Alicequote:Op maandag 27 februari 2006 17:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens de site van Alice ( http://www.alicecooper.co.uk/2.html ) is de Pinkpop-datum een Monsters of Rock samen met Deep Purple. Dus dan zou Deep Purple ook op PP staan.
Of.........het is inderdaad zo dat AC niet komt, zoals Jan beweert. Maar is dit een vergissing en slaat het stiekem toch op een Monsters of Rock-festival op Megaland dan wel in het Goffertpark. Iets waar al lange tijd geruchten over zijn....dezelfde geruchten die zeggen dat Guns N' Roses daar zullen staan......
Uhm.......![]()
![]()
Ik denk dat ik maar detective ga worden. Of roddeljournalist....
Ik verwacht 'm eigenlijk vrijwel zeker op het Arrow Festival aangezien Deep Purple daar ook al staat en ie daar beter past en het ook rond die tijd is.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:39 schreef peaceman het volgende:
Op de officiele site van Alice Cooper staat idd nog niks... Vreemd... Mocht ie wel komen, dan zou ik dat wel een stunt vinden
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:25 schreef Arid het volgende:
hee Muse!!
quote:Muse voor de vierde keer op Pinkpop 28februari2006
Muse staat volgens het tourschema van de Engelse band op maandag 5 juni voor de 4e keer op Pinkpop. De band rondom frontman Matthew Bellamy mocht in 2004 het festival nog afsluiten. Die eer gaat dit jaar naar Red Hot Chili Peppers.
Verder spelen The Streets, Jamiroquai, Babyshambles, Danko Jones, The Subways en Art Brut zeer waarschijnlijk ook in Landgraaf. Woensdag 8 maart maakt Jan Smeets tijdens de traditionele persconferentie in Paradiso de line-up officieel bekend
www.graz.nl waar anders?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:32 schreef koenimex het volgende:
Waar komt dat berichtje van Muse vandaan? Is het officieel, dan ga ik zeker!!
WHAAT! Muse, The streets, Jamiroquaiquote:
Het is geregeldquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
ik kom hier ook maar even koekeloeren...
we gaan in ieder geval maandag... en probeer te regelen dat we alle drie dagen kunnen.
I know. En ik woon in Landgraaf. Dus ik ga drie dagenquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:38 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
WHAAT! Muse, The streets, Jamiroquai![]()
![]()
quote:
go grumpey, alhoewel ik rhcp wel wil zien maar niet als er verder geen leuke acts bij komen dan ga ik liever na RAR.quote:
Lijkt me wel hè. Prijs is trouwens omhoog gegaan door o.a. het boeken van de peppers.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kijk eens aan... valt toch best mee.
Heeft Landgraaf weer 100.000 inwonersquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:21 schreef Siegfried het volgende:
NIet waar
Er zijn geen dagkaarten.
Alleen als het niet uitverkocht is, kun je aan de dágkassa (dus niet in de vvk) een dagkaartje kopen.
Maar ga er maar vanuit dat deze editie dik gaat uitverkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |