Nee dat gevoel had ik dus ook. Bløf? Kom op jongens, dat is toch geen Pinkpop band. Net als de Sugababesquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 07:25 schreef calvobbes het volgende:Bloodhound Gang werd net door 3FM Giel genoemd als mogelijke act
quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef peaceman het volgende:
Hmm volgens www.Graz.nl (en de website van Alice Cooper) zou Alice Cooper toch bevestigd zijn..
Volgens de site van Alice ( http://www.alicecooper.co.uk/2.html ) is de Pinkpop-datum een Monsters of Rock samen met Deep Purple. Dus dan zou Deep Purple ook op PP staan.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef peaceman het volgende:
Hmm volgens www.Graz.nl (en de website van Alice Cooper) zou Alice Cooper toch bevestigd zijn..
Of dit is allemaal bullshit. Want alicecooper.co.uk is een fansite en niet de officiele site van Alicequote:Op maandag 27 februari 2006 17:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens de site van Alice ( http://www.alicecooper.co.uk/2.html ) is de Pinkpop-datum een Monsters of Rock samen met Deep Purple. Dus dan zou Deep Purple ook op PP staan.
Of.........het is inderdaad zo dat AC niet komt, zoals Jan beweert. Maar is dit een vergissing en slaat het stiekem toch op een Monsters of Rock-festival op Megaland dan wel in het Goffertpark. Iets waar al lange tijd geruchten over zijn....dezelfde geruchten die zeggen dat Guns N' Roses daar zullen staan......
Uhm.......![]()
![]()
Ik denk dat ik maar detective ga worden. Of roddeljournalist....
Ik verwacht 'm eigenlijk vrijwel zeker op het Arrow Festival aangezien Deep Purple daar ook al staat en ie daar beter past en het ook rond die tijd is.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:39 schreef peaceman het volgende:
Op de officiele site van Alice Cooper staat idd nog niks... Vreemd... Mocht ie wel komen, dan zou ik dat wel een stunt vinden
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:25 schreef Arid het volgende:
hee Muse!!
quote:Muse voor de vierde keer op Pinkpop 28februari2006
Muse staat volgens het tourschema van de Engelse band op maandag 5 juni voor de 4e keer op Pinkpop. De band rondom frontman Matthew Bellamy mocht in 2004 het festival nog afsluiten. Die eer gaat dit jaar naar Red Hot Chili Peppers.
Verder spelen The Streets, Jamiroquai, Babyshambles, Danko Jones, The Subways en Art Brut zeer waarschijnlijk ook in Landgraaf. Woensdag 8 maart maakt Jan Smeets tijdens de traditionele persconferentie in Paradiso de line-up officieel bekend
www.graz.nl waar anders?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:32 schreef koenimex het volgende:
Waar komt dat berichtje van Muse vandaan? Is het officieel, dan ga ik zeker!!
WHAAT! Muse, The streets, Jamiroquaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |