bron piet paulusmaquote:10 daagse: Volgende week: Het ziet er naar uit dat de bovenlucht vanaf dinsdag flink koud gaat worden. Samen met de komst van depressies ontstat er dan een noordelijk stroming. Deze ontwikkeling kan wel eens flink wat sneeuw brengen. Het is nog afwachten hoe dit gaat uitpakken, want het is ver weg. Wel vind ik het een situatie die wij goed in het oog moeten houden,
Men kan niet wachten op mijn verjaardag?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:47 schreef Richard_Zutphen het volgende:
En dan een paar maandjes en dan is het weer 17 juli
Historische dag he... 17-7-2004quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:47 schreef Richard_Zutphen het volgende:
En dan een paar maandjes en dan is het weer 17 juli
En in Amsterdam zaten we lekker de hele dag buiten, in het zuiden zagen we af en toe wat weerlichtquote:Op woensdag 22 februari 2006 07:13 schreef indahnesia.com het volgende:
Koninginnedag 2004 ja.. meesterlijk veel water en een complete overstroming![]()
Geweldig om dat terug te lezenquote:Op woensdag 22 februari 2006 09:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
En in Amsterdam zaten we lekker de hele dag buiten, in het zuiden zagen we af en toe wat weerlicht
Beleef het allemaal nog een keer:
De atmosfeer staat op ontploffen (deel 25)
Leuk om het nog een keer te "beleven"quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
En in Amsterdam zaten we lekker de hele dag buiten, in het zuiden zagen we af en toe wat weerlicht
Beleef het allemaal nog een keer:
De atmosfeer staat op ontploffen (deel 25)
zo veel ja?quote:Op donderdag 23 februari 2006 08:50 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nog steeds een heel klein beetje sneeuw. Er ligt een centimeter of 3 op de auto's![]()
ik eigenlijk niet, het is al bijna maart.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:02 schreef N.icka het volgende:
Ik wacht nog steeds op die koude winter met veel sneeuw![]()
Dat was me ook een gigantische buiquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Historische dag he... 17-7-2004
Of 30-4-2004... Een monster van een bui die over Eindhoven trok!
2004 was een goed jaar
Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:15 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Mooie zon hier:
[afbeelding]
[afbeelding]
idd maar vind het een mooie kaartquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's 2 weken vooruit... voor hetzelfde geld vriest 't dan gewoon![]()
Heb t gelezen. Van mij mag er weer een pak sneeuw liggen op mijn verjaardag.quote:
Hier is wel wat gevallen, maar geen idee wat. De straat is iig nat. Wel jammer dat die radar van de Gibo-groep het niet meer doet. Maar op de wetteronline-radar is te zien dat er wat buitjes aankomen vanuit het noorden. Kom maar op met die wintersebuien en sneeuwquote:Op zondag 26 februari 2006 19:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sneeuw hagel sneeuw hagel etcvanmiddag nog wel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |