Opvouwen in de wc-pot en doorspoelen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef Candera het volgende:
Ik had hem tussen de trein en het perron geduwd
Ik had geen handschoenen bij me... zo iets aanraken zeker..quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef Candera het volgende:
Ik had hem tussen de trein en het perron geduwd
Dan ga je maar in een stiltecoupé zitten, meneer met je korte lontje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef descendent1 het volgende:
Ga ik ook weer eens met de trein; komt er zo'n gatsiegastje aangelopen met boze negermuziek hard uit de luidspreker van zijn mobieltje schallen (50 cent ofzo...) en gaat schuin tegenover mij in de coupe zitten
Vraag ik hem vriendelijk of ie het idee heeft dat de rest van de coupe dit ook kan waarderen, kijkt ie me boos (stoer) aan en doet oordopjes op.
Grappig was wel dat we er op hetzelfde station uitmoesten, en dat hij mij bij het uitstappen een duw probeerde te geven en zelf bijna op zn bek ging. Na een vriendelijke doch smalende glimlach naar hem toe liep ik verder....![]()
Op zich wel lachen, zo'n kneusje van amper 3 turven hoog die mij omver probeert te duwen; maar dat gedrag he? Eerst met zn proletenherrie de hele coupe vervelen en daarna ook nog denken dat ie mij eventjes terecht moet wijzen ofzo..![]()
Bugh. Ik ben geirriteerd en geamuseerd tegelijk;![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef descendent1 het volgende:
Ga ik ook weer eens met de trein; komt er zo'n gatsiegastje aangelopen met boze negermuziek hard uit de luidspreker van zijn mobieltje schallen (50 cent ofzo...) en gaat schuin tegenover mij in de coupe zitten
Vraag ik hem vriendelijk of ie het idee heeft dat de rest van de coupe dit ook kan waarderen, kijkt ie me boos (stoer) aan en doet oordopjes op.
Grappig was wel dat we er op hetzelfde station uitmoesten, en dat hij mij bij het uitstappen een duw probeerde te geven en zelf bijna op zn bek ging. Na een vriendelijke doch smalende glimlach naar hem toe liep ik verder....![]()
Op zich wel lachen, zo'n kneusje van amper 3 turven hoog die mij omver probeert te duwen; maar dat gedrag he? Eerst met zn proletenherrie de hele coupe vervelen en daarna ook nog denken dat ie mij eventjes terecht moet wijzen ofzo..![]()
Stiltecoupe...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan ga je maar in een stiltecoupé zitten, meneer met je korte lontje.
Denk eens aan de arme kinderen in Afrika! Jij gaat een beetje zeuren over iets te harde boze negermuziek.
Zonder ons waren die boze negermuziekmakers nog steeds arme kinderen in afrika....quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan ga je maar in een stiltecoupé zitten, meneer met je korte lontje.
Denk eens aan de arme kinderen in Afrika! Jij gaat een beetje zeuren over iets te harde boze negermuziek.
Niet eens!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
was het trouwens een neger?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Niet eens!gewoon een Wigger... (nepneger..
)
dat probeerde ie, maar toen raakte ie met zn nepgouden kettingen in de knoop...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Deed ie zeker ook zo die westside-gebaar met zn hand toen je em aansprak
![]()
Daar zijn die dingen toch voor? Als je rust wilt hebben.quote:
Nee, hij was (nog) lelijker...quote:
Juist, en laat het bederven van andermans plezier nu net MIJN enige vorm van vermaak zijn na een afschuwelijke dag vakdidactisch gezeur aan mn kop te hebben gehad...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar zijn die dingen toch voor? Als je rust wilt hebben..
Ik snap die jongen wel. Hij heeft een kutleven, slechte arbeidsmarktperspectieven, een vervelende gezinssituatie, hij wordt uitgekotst door de hele maatschappij en per slot van rekening moet hij ook nog eens als oude mannen verwennen om rond te komen. Zijn enige vermaak is onderweg naar school naar zijn favoriete muziek luisteren. En dan komt er zo'n outlul van een kaaskop zijn plezier bederven..
quote:
leek er op..quote:
Dat is de etiquette van de straat; zij zijn anders; je weet toch...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:45 schreef DamzkoO het volgende:
Jullie reacties
Prachtig om te lezen
![]()
![]()
Half mank lopen en stoer kijken terwijl ze in het echte zakenwereldje geen ene reet voorstellen!
Kots op zulke debielen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:46 schreef dady het volgende:
Jij wordt lastig gevallen door een kleine jongetje, zegt toch best veel over jou. Je bent gewoon niks waard en iedereen loopt over je heen.
Tupac is niet dood; hij leeft!!quote:
jezus wat een homo, met die tupac posters en die handschoentjes.. heeft ie zelf niet door zo te zien..quote:
Ik denk het ook niet:quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
jezus wat een homo, met die tupac posters en die handschoentjes.. heeft ie zelf niet door zo te zien..
Thijs Bosma.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef steve2003 het volgende:
wat is een neger?
quote:Op w[img][img][img]oensdag 15 februari 2006 17:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Thijs Bosma.
Dat is echt vet stoer man...quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Als ik om 4 uur vanuit school in de trein zit komen er ook allemaal van dat soort kindjes in, dan zetten ze met zijn allen hun mobieltjes aan en dan laten ze elkaar de nieuwste vette shit horen en natuurlijk zo 'hard' mogelijk![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef Rekkie het volgende:
Ik denk het ook niet:
http://www.realgangsta.de/
Als je ergens mee eens bent, dan ben je er down mee. Jeweettok!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat is echt vet stoer man...
Of vet dik; of master, of lauw, of... of...![]()
wel vergeleken met mij...quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef QazzaQ het volgende:
[..]
Zonder ons waren die boze negermuziekmakers nog steeds arme kinderen in afrika....
Fred Durst gone wrongquote:
Michael Bolton.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:46 schreef doppelgänger het volgende:
[afbeelding]
damn, it feels good to be a gangster!
Whaaahaaaquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het was even zoeken, maar was het een van deze 2?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Michael Bolton.
Ik trof laatst ook weer eens zo'n semi-stoer kneusje, in het Oude Noorden (pauperbuurt hier in de stad).
Loop daar, komt er zo'n ventje van volgens mij veertien ofzo, fout petje, ranzig pedosnorretje. Ik knik vriendelijk, hoor ik 'm brommen 'wat moet je dan' ofzo.
Dus ik draai om, en roep heel hard 'wat zei je?'. Komt 'ie aanlopen en zegt 'eh, wwat zeg je?' 'Ik vroeg wat je zei?' 'Eh, ik heb niks teeche jou vvriend' Dus ik zeg lachend 'oké, dan is het goed', liep lachend weg en dronk m'n fristi weer op, zag 'm nog omkijken of een van z'n matties had gezien hoe hij voor lul stond.![]()
Heb er eigenlijk vrij weinig last van, dit soort kneuzen, terwijl ik er toch veel over hoor hier in de stad.![]()
Hoe doe je dat? Je ergens aan irriteren?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:40 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik kan me daar echt super aan irriteren. Van die klote muziek uit een speakertje dat eigenlijk bedoeld is om ringtones door te laten horen.
Vreselijk irritant om iedereen tot last te zijn met je paupertelefoontje. Nog erger als het van die turkse ghalala muziek is.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:37 schreef Schepseltje het volgende:
Ik ben fan van boze negers..
http://www.bofunk.com/video/307/okay_this_dude_is_ghetto.html
Moet je zo in die negerts gezicht pissenquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:47 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gaat dat tegenwoordig
Je moet je eigen hoodje protecten
+5 scherpjequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Moet je zo in die negerts gezicht pissen
En hij dan zo van : "Wat DOE JE?!"
Jij :"Ja ik protect m'n hood, dit is me terretorium JE WEET!"
ofzo
ga de W800i niet meteen vergelijken met zielige nepnikkers die erger zijn dan de tokkies en minder geld hebben dan een student in afrika.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:23 schreef JosvG het volgende:
Het probleem is dat tegenwoordig al die nepnegertjes stoer proberen te doen met hun W800i of whatever, en dus keihard muziek aan hebben als dat ding in hun broekzak zit..
heeft een donkere huidskleur en stinktquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef steve2003 het volgende:
wat is een neger?
toch maar ff je fotoboek bekeken, was nieuwsgierig wat voor stoere man achter zo'n stoer verhaal zatquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef descendent1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmmm, die is wel heel erg slecht...Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
Kind heeft amper schaamhaar of hij loopt al met een peuk te 'pimpen'.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het was even zoeken, maar was het een van deze 2?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wat was nou die vreselijk slechte grap over wiggers?
iets van:
het is groen, en wil heel erg graag een neger zijn:Die is inderdaad te slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmmm, die is wel heel erg slecht...![]()
the decivilization of humanityquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:43 schreef Apfel het volgende:
[..]
Kind heeft amper schaamhaar of hij loopt al met een peuk te 'pimpen'.![]()
Wat d8 je van dat Michelin mannetje wat ernaast zit!quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:43 schreef Apfel het volgende:
Kind heeft amper schaamhaar of hij loopt al met een peuk te 'pimpen'.![]()
Die middelste is een potentiele drag queenquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:38 schreef got.rice het volgende:
ik presenteer u:
Icy hot stuntaz
[afbeelding]
http://www.angelfire.com/hiphop/audio/
quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:38 schreef got.rice het volgende:
ik presenteer u:
Icy hot stuntaz
[afbeelding]
CHeck die linkse gast:quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Check die velgen van die linker auto, die wil ik ook
Ja, inderdaad. Dat had ik helemaal niet gezien, verblind als ik was door die velgenquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
CHeck die linkse gast:
HEeftie zijn t-shirt zo opgetrokken dat het Tommy Hilfiger logo goed zichtbaar is voor de kijkers thuisTriest als je zo merkgericht bent
mogen ze dood?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:38 schreef got.rice het volgende:
ik presenteer u:
Icy hot stuntaz
[afbeelding]
Hihi vind je me mooi??quote:Op donderdag 16 februari 2006 05:54 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
[..]
toch maar ff je fotoboek bekeken, was nieuwsgierig wat voor stoere man achter zo'n stoer verhaal zat![]()
![]()
je mag wel uit de kast komen hoor![]()
Het IS een neger; hij wilde ook 'respek' voor de zwarte bevolking in Z-Afrika...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat heeft held Nelson ermee te maken ?
ik laat spontaan een ruft bij het lezen van dit verhaal!quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:16 schreef Taproot het volgende:
Laatst nog zo 'n 15 jarig kereltje op de trein, dat zichzelf een echte 50 cent waande![]()
Zo 'n capuchon over zn hoofd, veel te wijde broek, verstand op nul en blik op oneindig.
Toen ik moest afstappen ben ik voorbij hem gegaan en heb zo eens een stille, geniepige maar penetrant geurende scheet gelaten, het resultaat van druivensap bij het ontbijt.
Nu heeft hij tenminste écht reden om naar de mensen te kijken alsof hij aan een rotte vis ruikt.
Stoerquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind de muziek wel stoer... maar jezus die kleren en die houding... kom op kneusjes ga werken of leren ofzo
quote:
Soms is die muziek best grappig of stoer; zo lang je het maar niet serieus neemt...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind de muziek wel stoer... maar jezus die kleren en die houding... kom op kneusjes ga werken of leren ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |