Opvouwen in de wc-pot en doorspoelen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef Candera het volgende:
Ik had hem tussen de trein en het perron geduwd
Ik had geen handschoenen bij me... zo iets aanraken zeker..quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef Candera het volgende:
Ik had hem tussen de trein en het perron geduwd
Dan ga je maar in een stiltecoupé zitten, meneer met je korte lontje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef descendent1 het volgende:
Ga ik ook weer eens met de trein; komt er zo'n gatsiegastje aangelopen met boze negermuziek hard uit de luidspreker van zijn mobieltje schallen (50 cent ofzo...) en gaat schuin tegenover mij in de coupe zitten
Vraag ik hem vriendelijk of ie het idee heeft dat de rest van de coupe dit ook kan waarderen, kijkt ie me boos (stoer) aan en doet oordopjes op.
Grappig was wel dat we er op hetzelfde station uitmoesten, en dat hij mij bij het uitstappen een duw probeerde te geven en zelf bijna op zn bek ging. Na een vriendelijke doch smalende glimlach naar hem toe liep ik verder....![]()
Op zich wel lachen, zo'n kneusje van amper 3 turven hoog die mij omver probeert te duwen; maar dat gedrag he? Eerst met zn proletenherrie de hele coupe vervelen en daarna ook nog denken dat ie mij eventjes terecht moet wijzen ofzo..![]()
Bugh. Ik ben geirriteerd en geamuseerd tegelijk;![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef descendent1 het volgende:
Ga ik ook weer eens met de trein; komt er zo'n gatsiegastje aangelopen met boze negermuziek hard uit de luidspreker van zijn mobieltje schallen (50 cent ofzo...) en gaat schuin tegenover mij in de coupe zitten
Vraag ik hem vriendelijk of ie het idee heeft dat de rest van de coupe dit ook kan waarderen, kijkt ie me boos (stoer) aan en doet oordopjes op.
Grappig was wel dat we er op hetzelfde station uitmoesten, en dat hij mij bij het uitstappen een duw probeerde te geven en zelf bijna op zn bek ging. Na een vriendelijke doch smalende glimlach naar hem toe liep ik verder....![]()
Op zich wel lachen, zo'n kneusje van amper 3 turven hoog die mij omver probeert te duwen; maar dat gedrag he? Eerst met zn proletenherrie de hele coupe vervelen en daarna ook nog denken dat ie mij eventjes terecht moet wijzen ofzo..![]()
Bugh. Ik ben geirriteerd en geamuseerd tegelijk;![]()
Stiltecoupe...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan ga je maar in een stiltecoupé zitten, meneer met je korte lontje.
Denk eens aan de arme kinderen in Afrika! Jij gaat een beetje zeuren over iets te harde boze negermuziek.
Zonder ons waren die boze negermuziekmakers nog steeds arme kinderen in afrika....quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan ga je maar in een stiltecoupé zitten, meneer met je korte lontje.
Denk eens aan de arme kinderen in Afrika! Jij gaat een beetje zeuren over iets te harde boze negermuziek.
Niet eens!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
was het trouwens een neger?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Niet eens!gewoon een Wigger... (nepneger..
)
dat probeerde ie, maar toen raakte ie met zn nepgouden kettingen in de knoop...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:32 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Deed ie zeker ook zo die westside-gebaar met zn hand toen je em aansprak
![]()
Daar zijn die dingen toch voor? Als je rust wilt hebben.quote:
Nee, hij was (nog) lelijker...quote:
Juist, en laat het bederven van andermans plezier nu net MIJN enige vorm van vermaak zijn na een afschuwelijke dag vakdidactisch gezeur aan mn kop te hebben gehad...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar zijn die dingen toch voor? Als je rust wilt hebben..
Ik snap die jongen wel. Hij heeft een kutleven, slechte arbeidsmarktperspectieven, een vervelende gezinssituatie, hij wordt uitgekotst door de hele maatschappij en per slot van rekening moet hij ook nog eens als oude mannen verwennen om rond te komen. Zijn enige vermaak is onderweg naar school naar zijn favoriete muziek luisteren. En dan komt er zo'n outlul van een kaaskop zijn plezier bederven..
quote:
leek er op..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |