Jij verwart twisten met voorspel...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
Bespaar me jullie echtelijke twisten.![]()
Volgende keer draai ik me nog wel ff een keertje lekker om ok?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij in ieder geval en jij zal er ook niet al te blij mee zijn geweest...
Stoppen kan niet...dus blijft er maar een ding over...quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef vibri het volgende:
[..]
Volgende keer draai ik me nog wel ff een keertje lekker om ok?
Op ons Twister dekbedquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij verwart twisten met voorspel...![]()
Daar wil ik al helemaal niet bij betrokken worden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij verwart twisten met voorspel...![]()
Dit is aantoonbaar geen naamtopicquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht trouwens dat naamtopics verboden waren.![]()
Mijn TT was mooier, maar ik deed iets fout en toen was die Litph me alweer voor...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht trouwens dat naamtopics verboden waren.![]()
om dan van t bed te vallen in onmogelijke positiesquote:
As alwaysquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn TT was mooier, maar ik deed iets fout en toen was die Litph me alweer voor...
Pijn is fijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
om dan van t bed te vallen in onmogelijke posities
Slaap dan ook uit, dan maak je niet zulke vreemde fouten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn TT was mooier, maar ik deed iets fout en toen was die Litph me alweer voor...
En je wederom verslapen en te laat op je werk komen?quote:
Doen alsof je aan het werk bent maar ondertussen gaan Fok!en?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Stoppen kan niet...dus blijft er maar een ding over...
Die decadentie kan ik me op dit moment nog niet veroorloven helaas...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slaap dan ook uit, dan maak je niet zulke vreemde fouten.
Dat boeit nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je wederom verslapen en te laat op je werk komen?![]()
Het wekt wel die indruk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is aantoonbaar geen naamtopic.
Leuk voor: The Kamasoutra; The sequel..quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
om dan van t bed te vallen in onmogelijke posities
Als je maar niet vergeet wat ik allemaal voor je over heb omtrent dat onderwerp.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die decadentie kan ik me op dit moment nog niet veroorloven helaas...
Wat is het heerlijk student te zijn,quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die decadentie kan ik me op dit moment nog niet veroorloven helaas...
Ik ben vanochtend pas om 9.15 uur opgestaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat is het heerlijk student te zijn,.
Of een baan waar je niet voor dag en dauw ophoeftquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat is het heerlijk student te zijn,.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Als je maar niet vergeet wat ik allemaal voor je over heb omtrent dat onderwerp.
* vibri mompelt iets over chauffeuren
Ik werd om 9:53 wakker gebeld door een klant met een vraagjequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend pas om 9.15 uur opgestaan.![]()
Zonder verplichtingen is het inderdaad moeilijk om je bed uit te komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik werd om 9:53 wakker gebeld door een klant met een vraagje
Gelukkig maar, anders had ik waarschijnlijk tot een uurtje of 13:00 liggen pitten
Da's wel ernstigquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik werd om 9:53 wakker gebeld door een klant met een vraagje
Gelukkig maar, anders had ik waarschijnlijk tot een uurtje of 13:00 liggen pitten
Had dus wel verplichtingenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zonder verplichtingen is het inderdaad moeilijk om je bed uit te komen.![]()
Oh, kut, ik al om 7 uur.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend pas om 9.15 uur opgestaan.![]()
Dat vind ik niet zo vreemd,quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef PhaE het volgende:
Dus zat om middernacht aan mijn avondeten
En daarna ben ik klaarwakker, de eerste paar uur![]()
Die ontbreekt bij mij ook, vandaar dat ik er een kutbaantje op nahoud.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, kut, ik al om 7 uur.![]()
Klote stufi ook,. Of liever gezegd, het ontbreken daarvan,
.
Is zeker niet dagelijks.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo vreemd,.
Dat lijkt me helemaal niks, zulke tijden. Tenzij het duidelijk vooruit geplanned is en niet te vaak voorkomt.
kutstudentquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zonder verplichtingen is het inderdaad moeilijk om je bed uit te komen.![]()
Ze komt hier niet meer heeft ze besloten, daarom hebben we als afscheid een topic naar haar genoemd.quote:
Maar als je op je werk tijd hebt om te slapen is vroeg opstaan niet zo'n punt.quote:
Mijn Twist, wat doe je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze komt hier niet meer heeft ze besloten, daarom hebben we als afscheid een topic naar haar genoemd.![]()
goed ideequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze komt hier niet meer heeft ze besloten, daarom hebben we als afscheid een topic naar haar genoemd.![]()
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
Mag de TT weer veranderd worden dan?
Kon je niet even wegblijven, je zag toch dat we aan het proberen waren om melis iets op de mouw te spelden?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kon je niet even wegblijven, je zag toch dat we aan het proberen waren om melis iets op de mouw te spelden?![]()
Och, er zullen altijd slachtoffers nodig zijn die servers moeten inrichten oid.quote:
Met kloterige werktijden etc.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Och, er zullen altijd slachtoffers nodig zijn die servers moeten inrichten oid.
en je krijgt er goed voor betaald dus wat maakt tquote:
Dat klopt gelukkig ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
en je krijgt er goed voor betaald dus wat maakt t
wat is het probleem dan?quote:
Ik heb ook zo'n goede invloed op je!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef vibri het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo regelmatig zo vroeg opstond
Even met jou, voelt als een eeuwigheid!quote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even met jou, voelt als een eeuwigheid!![]()
mn trein naar nergens gaat om 17.09quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zou jij nu niet op station Tilburg moeten staan?
Dus je bent er nog steeds niet uit?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn trein naar nergens gaat om 17.09
GADVERDAMME, WAAR IS EEN EMMEr?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je schoonoudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n goede invloed op je!
Uhm, te weinig slaapquote:
Da's niet echt een complimentquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
euhm, jezelf niet zo brak zuipen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef PhaE het volgende:
[..]
Uhm, te weinig slaap
Kan je nog zo lekker verdienen, maar als je compleet brak bent elke dag houdt het erg snel een keertje op..
Apeldoorn = Middle of nowhere = nergensquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn trein naar nergens gaat om 17.09
Prima, maken we vanavond even een tussenstop?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef vibri het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je schoonouders
Was het maar door de drankquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm, jezelf niet zo brak zuipen?
de dagen dat je niet laat hoeft te werken, eens optijd naar bed gaan?
haha ja het is nog meer middle of nowhere dan t dorpje van mn oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Apeldoorn = Middle of nowhere = nergens
Tot straks
Dat is jouw interpretatie. Het is wel als zodanig bedoeld!quote:
Surequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, maken we vanavond even een tussenstop?
1 uur?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:14 schreef PhaE het volgende:
[..]
Was het maar door de drank![]()
Op tijd naar bed :w
Ga gewone tijd naar bed, dus uurtje of 01:00 o.i.d..
quote:
Staat toch niet dat ik dan ga slapenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
1 uur?
kan ik dan niet beter gewoon thuis blijven![]()
![]()
Chicken!! *tok tok tok*quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het mijn mening is
Stel alleen iets vast
je zit te zeuren over te weinig nachtrust kipje!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef PhaE het volgende:
[..]
Staat toch niet dat ik dan ga slapen
plassen!quote:
Je moet hem deepthroatenquote:
Wromquote:
tussenstop om te plassen.....duhquote:
Lees: condooms halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wrom
Ik krabbel niet terug, want heb niet gezegd dat ik het ermee eens ben![]()
Hoe dan ook, liefie_ is
En nu ga ik richting huis, me voorbereiden op haar komst![]()
Ja, maar zeg nog steeds niet dat ik dan ga slapenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je zit te zeuren over te weinig nachtrust kipje!
Koudwatervrees... FF oefenen voor de spiegel zo...quote:
Watjequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koudwatervrees... FF oefenen voor de spiegel zo...![]()
quote:
ik wel, bij gebrek aan sociale contactenquote:
met ribbeltjes?quote:
nog met smaakjes?quote:
die heb ik noooooooit begrepen...quote:
Tintelt het dan voor de man of voor de vrouw? (of voor beide, een soort duo tintel)quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die heb ik noooooooit begrepen...
ik heb nog een heel enge liggen...
volgens de cosmo waar ie bij zat geeft ie een tintelent gevoel
klinkt chemisch![]()
Ik zou zeggen, neem het mee, probeer het uit met Phaequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die heb ik noooooooit begrepen...
ik heb nog een heel enge liggen...
volgens de cosmo waar ie bij zat geeft ie een tintelent gevoel
klinkt chemisch![]()
chatten tijdens werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:29 schreef Ynske het volgende:
solly dat ik t kwijt moet, maar die nieuwe chatfunctie in gmail is echt cool
je hebt geen proggel geinstalleerd meer nodig
het enige wat je moet doen is ff je mailbox openen
Geen prob..quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:29 schreef Ynske het volgende:
solly dat ik t kwijt moet, maar die nieuwe chatfunctie in gmail is echt cool
je hebt geen proggel geinstalleerd meer nodig
het enige wat je moet doen is ff je mailbox openen
ik heb geeeeen idee...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Tintelt het dan voor de man of voor de vrouw? (of voor beide, een soort duo tintel)
Uberhaupt condoomsquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb geeeeen idee...
ik vertrouw het niet zo...
condooms horen geen tintel gevoel te geen aan wie of wat dan ook...
maar ik ben wegtrein halen! tot morgen iederen
Wil je hierbij zeggen, dat je ons geen orgasmes gunt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb geeeeen idee...
ik vertrouw het niet zo...
condooms horen geen tintel gevoel te geen aan wie of wat dan ook...
maar ik ben wegtrein halen! tot morgen iederen
fijner zonder.. maar ja.. je kunt het risico tegenwoordig maar moeilijk nemen..quote:
Mijn aandelen in rubberplantages, wat doe je?quote:
niet op stampen, want rubber veert te goedquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn aandelen in rubberplantages, wat doe je?.
Je had beter in de pinguïnteelt kunnen investeren, naar verwachting zal de handel in kleine pinguïns de komende jaren fors toenemen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn aandelen in rubberplantages, wat doe je?.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef nixxx het volgende:
hebben ze iets gevonden waar die beesten goed voor zijn?
Langdurige suffe relaties zijn niet suf (voel me ook niet aangesprokenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
fijner zonder.. maar ja.. je kunt het risico tegenwoordig maar moeilijk nemen..
edit: ja mensen met langdurige relaties zijn suf, die tellen niet mee
te flauw plato...quote:
topics vullenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:10 schreef nixxx het volgende:
hebben ze iets gevonden waar die beesten goed voor zijn?
Nou nee, het was eigenlijk een reactie op de posts van Litpho en Pheno. Als Pheno immers een hekel aan condooms heeft is de kans aanwezig dat er de komende jaren de nodige kleine pinguïns ter wereld komen.quote:
snapte ik.. maar toch te flauw..quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou nee, het was eigenlijk een reactie op de posts van Litpho en Pheno. Als Pheno immers een hekel aan condooms heeft is de kans aanwezig dat er de komende jaren de nodige kleine pinguïns ter wereld komen.![]()
OK, ik wil best toegeven dat het niet mijn briljantste post ooit was.quote:
beetje verzopen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:20 schreef ThunderChild het volgende:
Blub
Blubblub blubberdeblub blub blub. Blubblub![]()
![]()
De pilquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou nee, het was eigenlijk een reactie op de posts van Litpho en Pheno. Als Pheno immers een hekel aan condooms heeft is de kans aanwezig dat er de komende jaren de nodige kleine pinguïns ter wereld komen.![]()
Arual kan zich vergissen, maar inderdaad, abortus is dan de simpelste oplossing.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:22 schreef nixxx het volgende:
beetje verzopen?
Ben jij marktkoopman?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Van zeven tot een uur of één constant in de regen gestaan . . .
Sterelisatie is ook een oplossing . . .quote:
lekker fris...quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Van zeven tot een uur of één constant in de regen gestaan . . .
Nee, zit in de bouwquote:
Gelukkig hadden wij vandaag geen dienst.quote:
zaterdag weerquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gelukkig hadden wij vandaag geen dienst.![]()
Inderdaad, zaterdag weer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
zaterdag weerDonderdag ander baantje en vrijdag solliciteren
lijkt me wel tof als ik die baan krijg.. is in haarlem. zit er wel over te denken om delft dan maar vaarwel te zeggenquote:
Een vaste baan in je studierichting bedoel je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
lijkt me wel tof als ik die baan krijg.. is in haarlem. zit er wel over te denken om delft dan maar vaarwel te zeggen
jup bij een groot ingenieursbureauquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een vaste baan in je studierichting bedoel je?
Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
jup bij een groot ingenieursbureau
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.
Haarlem schijnt qua stad enigzins vergelijkbaar te zijn met Leiden en Delft, zij het dan zonder studenten.![]()
ik heb er nu een in amsterdam, maar ga er nog niet over denken om te verhuizenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
lijkt me wel tof als ik die baan krijg.. is in haarlem. zit er wel over te denken om delft dan maar vaarwel te zeggen
Klopt, ik heb het er ook wel mee gehad. Ik ga Leiden binnen afzienbare tijd dan ook verlaten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:38 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
![]()
die word je ook zat op een gegeven moment
ligt eraan waar je woontquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb er nu een in amsterdam, maar ga er nog niet over denken om te verhuizen
Te meer daar woonruimte daar schaars en (dus) duur is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb er nu een in amsterdam, maar ga er nog niet over denken om te verhuizen
amsterdam is wel belachelijk duur ja.. maar den haag is op zich wel te doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Te meer daar woonruimte daar schaars en (dus) duur is.![]()
Den Haag is vreemd genoeg goedkoper dan Leiden (althans appartementen in het stadscentrum). Waarschijnlijk zal er dus veel meer aanbod zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
amsterdam is wel belachelijk duur ja.. maar den haag is op zich wel te doen
lekkah in da schilderswijahk!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Den Haag is vreemd genoeg goedkoper dan Leiden (althans appartementen in het stadscentrum). Waarschijnlijk zal er dus veel meer aanbod zijn.
Of anders twee kleine sneetjes met een scherp mesquote:
Ik had het over woningen in een enigzins aanvaardbare buurt.quote:
Zonder verdoving uiteraard.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of anders twee kleine sneetjes met een scherp mes.
*P_P_S verslikt zich in zijn Kelloggs Crunchy Nuts..*quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of anders twee kleine sneetjes met een scherp mes.
ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:30 schreef Q. het volgende:
Gisteren was er bij de RVU op Ned 3 een docu op over hoe De Kerk zorgt voor rampzalige overbevolking in de Filipijnen en de verspreiding van AIDS in Afrika. Het is het officiele standpunt van De Heilige Stoel dat het AIDS-virus en sperma gewoon door een condoom kan. En de volgelingen van de kerk geloven dat. Geloof maakt meer kapot dan je lief is.
quote:
Of Twist and Fok?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
Twist and shout?
Hier ook uur reistijd deur <> deurquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
ligt eraan waar je woont
delft haarlem is een uur reistijd deur tot deur
zou twist bij die pool twisten... hmmmquote:
Twister!!quote:
heb je je tieten al gepost newbie?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:22 schreef Q. het volgende:
Ik ga zo ook weer twisten bij de pool.
Ik heb ze naar die yvonne gemaild. Dat was een lekker wijf zeiden ze.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
heb je je tieten al gepost newbie?
op sommige fotos welquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ze naar die yvonne gemaild. Dat was een lekker wijf zeiden ze.
wat voor sport?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat maar richting sport
Tot morgen maar weer
geen eens een gouden horloge joh?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef melismay het volgende:
Ik had net afscheid van mijn zaterdagbaantje, mooie bos bloemen gekregen
kedeng kedeng .. oooh oooohhquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef melismay het volgende:
Niet eens nee, wel een cd van een achterhoekse band met een liedje dat ze speciaal voor mijn werkgever hebben geschreven en een boekje met gedichten die, ja ja, ook speciaal voor mijn werkgever geschreven zijn
Mag ik deze even quoten? Dank u.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:39 schreef nixxx het volgende:
ik heb ook wel zin in een echte baan.. aan de ene kant
en dat allemaal voor zo'n mager salaris...quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef melismay het volgende:
Elke dag vroeg op, elke dag 8 uur werken, constant moeten presterenniet altijd even leuk
suf werk via uitzendbureauquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:53 schreef melismay het volgende:
Wat ga je voor een werk doen Nixxx? Of gewoon wat je op zaterdag ook altijd doet?
Ben je al bezig met solliciteren?quote:
ja vrijdag een gesprekquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ben je al bezig met solliciteren?
Succes dan alvastquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja vrijdag een gesprek
maar nu ga ik slapen
trusten
Zit naar het ijshockey te kijken . . .quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:58 schreef nixxx het volgende:
het loopt niet vanavond he?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef melismay het volgende:
maar aan de andere kant kom ik er nu des te meer achter dat school ook best relaxed was
ow.. je was al binnenquote:
Pijnlijk bekendquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef thaleia het volgende:
als je eenmaal een paar jaar hebt gewerkt, kun je niet meer terug
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:45 schreef melismay het volgende:
Elke dag vroeg op, elke dag 8 uur werken, constant moeten presterenniet altijd even leuk
Ik loop tegen de 28 als ik klaar ben, dat vind ik wel lang genoeg,quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef thaleia het volgende:
, dus ik zou zeggen rek die studententijd zolang mogelijk,
Heb ik gedaan en ik kan melden dat het ernstig overschat is en belastingtechnisch ernstig oninteressantquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef Wojworshebn het volgende:
Wacht maar tot je eens een tijdlang bv 12 uur per dag draait.
je hebt niet het idee dat je er aan begint te wennen ofzo? (Dus dat het minder vermoeiend wordt)quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
Ik vind 8 uur per dag wel genoeg. Aan het eind van die 8 uur ben ik meestal wel dood genoeg.
Tenzij overuren zwart natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en ik kan melden dat het ernstig overschat is en belastingtechnisch ernstig oninteressant.
Was het maar 8 uur per dagquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:32 schreef Q. het volgende:
Nope. Doe het nu 7 maanden en de enige reden dat ik nu wat minder dood ben is dat ik meer ben gaan bewegen en gezonder eet. En de vitaminepillen. Het werk zelf went niet.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:46 schreef Breetai het volgende:
koffie
Op den duur hou je dan voldoende tijd over, jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:47 schreef Wojworshebn het volgende:
Slapen tijdens je werk bespaart ook de nodige tijd![]()
Een beetje een one track mind Litpho. Ik doelde op het minderen van koffie. Zeker als het geen 'coffee flavoured coffee' betreft.quote:
Er is slechts coffee flavoured coffee en Denis Leary is zijn profeetquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:52 schreef Breetai het volgende:
Zeker als het geen 'coffee flavoured coffee' betrefd.
Leerlingen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef Wojworshebn het volgende:
Heb ik het nou helemaal mis? Volgens mij bestaat er toch eik geen relaxter werk dan leraar(es), korte dagen veel vakanties..
Niet als het bij ons uit de automaat komt. Senseo geld terouwens ook niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is slechts coffee flavoured coffee en Denis Leary is zijn profeet.
Je hebt het helemaal misquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:10 schreef Wojworshebn het volgende:
Heb ik het nou helemaal mis? Volgens mij bestaat er toch eik geen relaxter werk dan leraar(es), korte dagen veel vakanties..
Damn, das een hoopquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:22 schreef Litpho het volgende:
Krijg nou, ik ben mijn 20k ongemerkt voorbij gegaan.
Nou ja, het was een leuk leven. [afbeelding].
Jij zit op een hoger daggemiddelde dan ik, dus je komt er vanzelfquote:
Das niet van de laatste tijd hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij zit op een hoger daggemiddelde dan ik, dus je komt er vanzelf.
Mijn systeem heeft wat opstartproblemen. Misschien datquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:28 schreef melismay het volgende:
Mogguh allemaal
De systemen werken weer lekker hier!
Maar gelukkig doet internet het wel,quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Mijn systeem heeft wat opstartproblemen.
Geen ochtendmens en geen avondmens...quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:36 schreef vibri het volgende:
[..]
Mijn systeem heeft wat opstartproblemen. Misschien dathelpt
moest er nog bijkomen dat dat niet zo zou zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar gelukkig doet internet het wel,.
![]()
En wat zijn dan wel de minpunten van deze donderdag?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
moest er nog bijkomen dat dat niet zo zou zijn
dan was het officieel een kutdag
dat ik gister hete olie op mijn klauwen gehad hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
En wat zijn dan wel de minpunten van deze donderdag?
En dat allemaal Fok!loos?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:40 schreef Mokster het volgende:
Even een paar uurtjes naar mn werk en daarna weer met mn neus de boeken in...
Zou het dan toch nog allemaal gaan goedkomen met me?
Auw, verbrand?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ik gister hete olie op mijn klauwen gehad heb
en dat ik door omstandigheden niet geslapen heb vannacht
Ik zou gillend gek worden zonderquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar gelukkig doet internet het wel,.
![]()
Rond een uurtje of 11 begin ik wakker te worden en na de lunch (iets van half 1) begin ik weer in te kakkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen ochtendmens en geen avondmens...![]()
Niks mee aan de handquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:28 schreef melismay het volgende:
Mogguh allemaal
De systemen werken weer lekker hier!
Keep the faithquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:40 schreef Mokster het volgende:
Even een paar uurtjes naar mn werk en daarna weer met mn neus de boeken in...
Zou het dan toch nog allemaal gaan goedkomen met me?
dat verbrand valt achteraf gezien wel mee,quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Auw, verbrand?
Succes met wakker blijven dan.
Dat is wel goed matigquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ik gister hete olie op mijn klauwen gehad heb
en dat ik door omstandigheden niet geslapen heb vannacht
kwas aan t kokenquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:45 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat is wel goed matig![]()
Wat is er precies gebeurd?
Testing wan toe trie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks mee aan de hand
Waarom kan jij trouwen op Fok!![]()
Zit me net te bedenken dat die volgens mij tegen het beleid is.
En toen was vibri text-onlyquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Testing wan toe trie.
Hmmmm, Fok! werkt niet in links. Da's matig
Je weet dat je hardop aan het testen bent, toch?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:49 schreef vibri het volgende:
[..]
Testing wan toe trie.
Hmmmm, Fok! werkt niet in links. Da's matig
Dat weet ik ja. Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat je hardop aan het testen bent, toch?.
(niet zo) Nieuwe lay-out in mooi grijs!quote:Op donderdag 16 februari 2006 08:54 schreef vibri het volgende:
Het is wat omslachtig, maar het werkt wel. Weten me collega's helemaal niet meer wat ik aan 't uitspoken ben met "dat geheimzinnige zwarte scherm"
Hey, niet zo bijdehand jijquote:Op donderdag 16 februari 2006 08:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks mee aan de hand
Waarom kan jij trouwen op Fok!![]()
Zit me net te bedenken dat die volgens mij tegen het beleid is.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
(niet zo) Nieuwe lay-out in mooi grijs!
Jezus, hoe krijg je het voor elkaar om het er zo uit te laten zien??quote:
Textonly Linux-clientquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jezus, hoe krijg je het voor elkaar om het er zo uit te laten zien??![]()
Ohw, ik geloof je.quote:
quote:
Nerd! Allemaal via die Italiaanse hoer?quote:
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nerd! Allemaal via die Italiaanse hoer?
Dat dacht ik vanmorgen ook al ja. Trage bedoening.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:46 schreef Ynske het volgende:
dat dit topic nog niet vol is
* Ynske gaat lekker zometeen een folder ontwikkelen![]()
Ach ja, jij kan daar weer mee omgaan en ik leer jou hoe je clandestien gebruik maakt van de internetverbinding van je buren...quote:
informatie folder en flyer voor op de CEBITquote:Op donderdag 16 februari 2006 09:47 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmorgen ook al ja. Trage bedoening.
War voor folder ga je maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |