Jij verwart twisten met voorspel...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
Bespaar me jullie echtelijke twisten.![]()
Volgende keer draai ik me nog wel ff een keertje lekker om ok?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij in ieder geval en jij zal er ook niet al te blij mee zijn geweest...
Stoppen kan niet...dus blijft er maar een ding over...quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef vibri het volgende:
[..]
Volgende keer draai ik me nog wel ff een keertje lekker om ok?
Op ons Twister dekbedquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij verwart twisten met voorspel...![]()
Daar wil ik al helemaal niet bij betrokken worden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij verwart twisten met voorspel...![]()
Dit is aantoonbaar geen naamtopicquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht trouwens dat naamtopics verboden waren.![]()
Mijn TT was mooier, maar ik deed iets fout en toen was die Litph me alweer voor...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht trouwens dat naamtopics verboden waren.![]()
om dan van t bed te vallen in onmogelijke positiesquote:
As alwaysquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn TT was mooier, maar ik deed iets fout en toen was die Litph me alweer voor...
Pijn is fijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
om dan van t bed te vallen in onmogelijke posities
Slaap dan ook uit, dan maak je niet zulke vreemde fouten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn TT was mooier, maar ik deed iets fout en toen was die Litph me alweer voor...
En je wederom verslapen en te laat op je werk komen?quote:
Doen alsof je aan het werk bent maar ondertussen gaan Fok!en?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Stoppen kan niet...dus blijft er maar een ding over...
Die decadentie kan ik me op dit moment nog niet veroorloven helaas...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slaap dan ook uit, dan maak je niet zulke vreemde fouten.
Dat boeit nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je wederom verslapen en te laat op je werk komen?![]()
Het wekt wel die indruk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is aantoonbaar geen naamtopic.
Leuk voor: The Kamasoutra; The sequel..quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
om dan van t bed te vallen in onmogelijke posities
Als je maar niet vergeet wat ik allemaal voor je over heb omtrent dat onderwerp.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die decadentie kan ik me op dit moment nog niet veroorloven helaas...
Wat is het heerlijk student te zijn,quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die decadentie kan ik me op dit moment nog niet veroorloven helaas...
Ik ben vanochtend pas om 9.15 uur opgestaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat is het heerlijk student te zijn,.
Of een baan waar je niet voor dag en dauw ophoeftquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat is het heerlijk student te zijn,.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef vibri het volgende:
[..]
Als je maar niet vergeet wat ik allemaal voor je over heb omtrent dat onderwerp.
* vibri mompelt iets over chauffeuren
Ik werd om 9:53 wakker gebeld door een klant met een vraagjequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend pas om 9.15 uur opgestaan.![]()
Zonder verplichtingen is het inderdaad moeilijk om je bed uit te komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik werd om 9:53 wakker gebeld door een klant met een vraagje
Gelukkig maar, anders had ik waarschijnlijk tot een uurtje of 13:00 liggen pitten
Da's wel ernstigquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik werd om 9:53 wakker gebeld door een klant met een vraagje
Gelukkig maar, anders had ik waarschijnlijk tot een uurtje of 13:00 liggen pitten
Had dus wel verplichtingenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zonder verplichtingen is het inderdaad moeilijk om je bed uit te komen.![]()
Oh, kut, ik al om 7 uur.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend pas om 9.15 uur opgestaan.![]()
Dat vind ik niet zo vreemd,quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef PhaE het volgende:
Dus zat om middernacht aan mijn avondeten
En daarna ben ik klaarwakker, de eerste paar uur![]()
Die ontbreekt bij mij ook, vandaar dat ik er een kutbaantje op nahoud.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh, kut, ik al om 7 uur.![]()
Klote stufi ook,. Of liever gezegd, het ontbreken daarvan,
.
Is zeker niet dagelijks.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo vreemd,.
Dat lijkt me helemaal niks, zulke tijden. Tenzij het duidelijk vooruit geplanned is en niet te vaak voorkomt.
kutstudentquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zonder verplichtingen is het inderdaad moeilijk om je bed uit te komen.![]()
Ze komt hier niet meer heeft ze besloten, daarom hebben we als afscheid een topic naar haar genoemd.quote:
Maar als je op je werk tijd hebt om te slapen is vroeg opstaan niet zo'n punt.quote:
Mijn Twist, wat doe je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze komt hier niet meer heeft ze besloten, daarom hebben we als afscheid een topic naar haar genoemd.![]()
goed ideequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze komt hier niet meer heeft ze besloten, daarom hebben we als afscheid een topic naar haar genoemd.![]()
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
Mag de TT weer veranderd worden dan?
Kon je niet even wegblijven, je zag toch dat we aan het proberen waren om melis iets op de mouw te spelden?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kon je niet even wegblijven, je zag toch dat we aan het proberen waren om melis iets op de mouw te spelden?![]()
Och, er zullen altijd slachtoffers nodig zijn die servers moeten inrichten oid.quote:
Met kloterige werktijden etc.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Och, er zullen altijd slachtoffers nodig zijn die servers moeten inrichten oid.
en je krijgt er goed voor betaald dus wat maakt tquote:
Dat klopt gelukkig ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
en je krijgt er goed voor betaald dus wat maakt t
wat is het probleem dan?quote:
Ik heb ook zo'n goede invloed op je!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef vibri het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo regelmatig zo vroeg opstond
Even met jou, voelt als een eeuwigheid!quote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Even met jou, voelt als een eeuwigheid!![]()
mn trein naar nergens gaat om 17.09quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zou jij nu niet op station Tilburg moeten staan?
Dus je bent er nog steeds niet uit?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn trein naar nergens gaat om 17.09
GADVERDAMME, WAAR IS EEN EMMEr?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je schoonoudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n goede invloed op je!
Uhm, te weinig slaapquote:
Da's niet echt een complimentquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
euhm, jezelf niet zo brak zuipen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef PhaE het volgende:
[..]
Uhm, te weinig slaap
Kan je nog zo lekker verdienen, maar als je compleet brak bent elke dag houdt het erg snel een keertje op..
Apeldoorn = Middle of nowhere = nergensquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn trein naar nergens gaat om 17.09
Prima, maken we vanavond even een tussenstop?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef vibri het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je schoonouders
Was het maar door de drankquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm, jezelf niet zo brak zuipen?
de dagen dat je niet laat hoeft te werken, eens optijd naar bed gaan?
haha ja het is nog meer middle of nowhere dan t dorpje van mn oudersquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Apeldoorn = Middle of nowhere = nergens
Tot straks
Dat is jouw interpretatie. Het is wel als zodanig bedoeld!quote:
Surequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, maken we vanavond even een tussenstop?
1 uur?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:14 schreef PhaE het volgende:
[..]
Was het maar door de drank![]()
Op tijd naar bed :w
Ga gewone tijd naar bed, dus uurtje of 01:00 o.i.d..
quote:
Staat toch niet dat ik dan ga slapenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
1 uur?
kan ik dan niet beter gewoon thuis blijven![]()
![]()
Chicken!! *tok tok tok*quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:15 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het mijn mening is
Stel alleen iets vast
je zit te zeuren over te weinig nachtrust kipje!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef PhaE het volgende:
[..]
Staat toch niet dat ik dan ga slapen
plassen!quote:
Je moet hem deepthroatenquote:
Wromquote:
tussenstop om te plassen.....duhquote:
Lees: condooms halenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef PhaE het volgende:
[..]
Wrom
Ik krabbel niet terug, want heb niet gezegd dat ik het ermee eens ben![]()
Hoe dan ook, liefie_ is
En nu ga ik richting huis, me voorbereiden op haar komst![]()
Ja, maar zeg nog steeds niet dat ik dan ga slapenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je zit te zeuren over te weinig nachtrust kipje!
Koudwatervrees... FF oefenen voor de spiegel zo...quote:
Watjequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koudwatervrees... FF oefenen voor de spiegel zo...![]()
quote:
ik wel, bij gebrek aan sociale contactenquote:
met ribbeltjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |