Je conformeren door met z'n allen in een rokerig hol te gaan zitten zuipen? Die gezond uitgaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwhehe... gewoon lekker gezond uitgaan enzo is niet verkeerd lijkt me.
quote:"A 'pub?' Ah yes, a meeting place where people attempt to achieve advanced states of mental incompetence by the repeated consumption of fermented vegetable drinks."
Hmm... kan zijn. Voor mij zonder kaas iigquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze hebben altijd de keus tussen een broodje gezond met of zonder ham, dat is echt heel normaal! sommige mensen doen er zoiezo geen ham op die vinden dat gek op een broodje gezond
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je conformeren door met z'n allen in een rokerig hol te gaan zitten zuipen? Die gezond uitgaan?.
[..]
We sturen Ynske wel langs. Die komt daar toch vrijwillig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:04 schreef T1andonly het volgende:
Maar ze zijn in Noordelijk-Limburg af te halen...het zal wel 'n hele reis worden voor sommige
En voor mij mét...mjam mjam..enquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... kan zijn. Voor mij zonder kaas iig
Very true en zeer herkenbaar!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef T1andonly het volgende:
Soms leer je mensen wel deels kennen via internet, maar ik wil ze altijd het liefste zo snel mogelijk ontmoeten. Zodat ik echt weet wat ik aan zo iemand heb en hoe het "klikt" met elkaar.
Het zou niet voor het eerst zijn dat ik via internet iemand helemaal gweldig vind en dat het "in het echt" nietzo wil lukken...
Ja... dat kun je wel zeggen jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:04 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben sowieso fan van allerlei broodjes als ik in de stad ben moet ik die ook altijd ergens eten.
Maar ze zijn in Noordelijk-Limburg af te halen...het zal wel 'n hele reis worden voor sommige
daar voel ik me bv gewoon weer niet thuisquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef T1andonly het volgende:
Discotheken/Clubs trekken mij ook veel meer, maar dat is nooit de plaats om heel sociaal te doen (bij mij dan) ik kan dan geen hele gesprekken aanknopen met mensen. Dat is beetje m'n zwakte dan.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
We sturen Ynske wel langs. Die komt daar toch vrijwillig.
glaasje wijn...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
daar voel ik me bv gewoon weer niet thuis
ik ga liever naar een terrasje of een kroeg gezellig wat babbelen bij een biertje
In de grotere tenten knoopt het wat moeilijker aan maar de muziek is er veeeeel beter te pruimen. Ik ben niet van het loos bier drinken en summer of '69 mee te zingen. Soms leuk... maar heeeel somsquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef T1andonly het volgende:
Discotheken/Clubs trekken mij ook veel meer, maar dat is nooit de plaats om heel sociaal te doen (bij mij dan) ik kan dan geen hele gesprekken aanknopen met mensen. Dat is beetje m'n zwakte dan.
wij hebben hier een broodjes zaak en die heeft broodje warme kaassalade!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:04 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben sowieso fan van allerlei broodjes als ik in de stad ben moet ik die ook altijd ergens eten.
Dat doe ik ook het liefste als ik iemand ken, een terrasje pakken en dan kun je ook gezellig praten. Maar uitgaan in kroegen in kroegen is waar ik woon er niet echt bij, de meeste zoeken andere plaatsen op (quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga liever naar een terrasje of een kroeg gezellig wat babbelen bij een biertje
AirwiN-kloon?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... kan zijn. Voor mij zonder kaas iig
dan heb jij een heel raar beeld van uiitgaan. Heel sneuquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef liefie_ het volgende:
nou ik vind uitgaan vaak ook dom hoor
hoe stom en nutteloos sommige mensen alleen maar in een kroeg rond hangen omdat ze sex willen (en 90% van de keren niet krijgen)
Ik word depressief als ik denk dat de beste tijd van mijn leven vijf jaar voor mijn geboorte wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef jackson het volgende:
loos bier drinken en summer of '69 mee te zingen.
goh, waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:07 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat doe ik ook het liefste als ik iemand ken, een terrasje pakken en dan kun je ook gezellig praten. Maar uitgaan in kroegen in kroegen is waar ik woon er niet echt bij, de meeste zoeken andere plaatsen op (maja wat wil je als in in 'n dorp woont met minder dan 1000 inwoners)
Daar kan ik je dus wel op trakteren, dan breng ik gelijk m'n broodje gezond langsquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wij hebben hier een broodjes zaak en die heeft broodje warme kaassalade!
dat is zoooo jummie
nou zo is t vaak wel hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
dan heb jij een heel raar beeld van uiitgaan. Heel sneu
Ik ben meer van de afwisseling: de ene keer gewoon lekker met vriendinnen thuis afspreken of in een restaurant, lekker eten, wijntje erbij, heerlijk kletsen. De andere keer de kroeg in, zodat je lekker met iedereen kunt kletsen. Afgewisseld met een flink feest zo op zn tijd. Dansen en helemaal los!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
of hou je van tosties?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Daar kan ik je dus wel op trakteren, dan breng ik gelijk m'n broodje gezond langs
Dansen is okquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou zo is t vaak wel hoor
maar ik vind het weer heerlijk om daar naar te kijkendie halfslachtige pogingen....
nog leuker als ze een poging gaan doen bij mij haha (kom je hier vaker?)
en ik hou van het dansen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben meer van de afwisseling: de ene keer gewoon lekker met vriendinnen thuis afspreken of in een restaurant, lekker eten, wijntje erbij, heerlijk kletsen. De andere keer de kroeg in, zodat je lekker met iedereen kunt kletsen. Afgewisseld met een flink feest zo op zn tijd. Dansen en helemaal los!!
ja hoiquote:
veel andere mensen in de kroeg wel hoor...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Dansen is ok.Maar ik heb toch geen associaties met meteen sex die avond ofzo
Anything goes...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of hou je van tosties?
we hebben hier de beste tosties van de wereld al zeg ik het zelf
gaan we die wel eten!!*O*
als iedereen dat nu eens zou gaan begrijpenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
veel andere mensen in de kroeg wel hoor...
naja owkej niet meteen sex dan... maar iemand nieuws ontmoeten met wie ze eventueel later nog sex kunnen hebben.... goeie vrienschappen bouw je echt niet op in de kroeg hoor haha
Ook ja! En nog wel meer dingen trouwens... Dansvoorstellingen, cabaret etc. etc. etc.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:10 schreef liefie_ het volgende:
dat vind ik nou ook!
en een concert op zn tijd vind ik ook wel leuk...
whaha ik kan ook niet dansen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:12 schreef T1andonly het volgende:
Dansen is wel het beste wat je kan doen natuurlijk, barhangen kan ik helemaal niet.
Ja zo is iedereen tochwelquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook ja! En nog wel meer dingen trouwens... Dansvoorstellingen, cabaret etc. etc. etc.
Kortom: ik ga gewoon graag iets doen!![]()
ja psies!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook ja! En nog wel meer dingen trouwens... Dansvoorstellingen, cabaret etc. etc. etc.
Kortom: ik ga gewoon graag iets doen!![]()
Helemaal losquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben meer van de afwisseling: de ene keer gewoon lekker met vriendinnen thuis afspreken of in een restaurant, lekker eten, wijntje erbij, heerlijk kletsen. De andere keer de kroeg in, zodat je lekker met iedereen kunt kletsen. Afgewisseld met een flink feest zo op zn tijd. Dansen en helemaal los!!
Go with the flow... dat is eigenlijk het hele idee van dansen volgens mij, als je er plezier aan hebt straal je dat ook vanzelf uit naar anderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ik kan ook niet dansen hoor
maar het is wel heeel leuk!
wor altijd zo eng energiek er van haha
1 keer?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja zo is iedereen tochwellijkt me niet dat hier iemand aan slechts 1 ding gebonden is. Laats heb ik 'n keer 'n musical gezien
echt leuk voor een keer
musicals zijn super!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja zo is iedereen tochwellijkt me niet dat hier iemand aan slechts 1 ding gebonden is. Laats heb ik 'n keer 'n musical gezien
echt leuk voor een keer
Ik heb dus ook nix met kroegenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
veel andere mensen in de kroeg wel hoor...
naja owkej niet meteen sex dan... maar iemand nieuws ontmoeten met wie ze eventueel later nog sex kunnen hebben.... goeie vrienschappen bouw je echt niet op in de kroeg hoor haha
ik woon in tilburgquote:
quote:
dat thuis blijven ligt helemaal aan de situatie op dat momentquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
musicals zijn super!!!
toen ik klein was wilde ik musicalster worden hahaha
maar er zijn genoeg mensen die liever thuis blijven hoor... beetje jammer maja das natuurlijk ook weer persoonlijk
Onzin.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik woon in tilburger is niks anders haha
Het was daadwerkelijk een zin die op mij sloeg, niet op jouquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als ik niet alleen zou wonen, zou ik veel minder achter de computer zitten.
Maar zolang ik nog wel alleen woon zie ik niet in dat het verkeerd zou zijn.
Het is gewoon een ander soort ontspanning dan een avondje bankhangen met een boek of voor de tv.
Zie daar het probleem bij me. Soms baal ik ervan, zoals een tijdje terugquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeker niet! Ik spreek liever gezellig af met vrienden en vriendinnen.
Het is wel gezellig maar geen zaterdagavond vulling voor mij ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze hebben er drank
En bitterballen
Hoe kan je er een hekel aan hebben![]()
De meeste musicals van joop van de geldfabriek zijn het geld niet waardquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:16 schreef T1andonly het volgende:
[..]Het was pas mijn eerste grote musical. Afgezien van de kerstmusical van de basisschool waar ik de hoofdrol had
Maar het is zeker de moeite waard en als ik het nog een doe maak ik er 'n weekend scheveningen van ofzo
In brabant uitgaan is trouwens wel gezelligquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Onzin.
En anders ga je naar Breda of ergens anders heen....
nou ik ken genoeg meiden uit t dorp waar ik vandaan kom die zeggen van mij hoeft het allemaal niet hoor.... er zijn vaak ook leuke dingen op tv...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat thuis blijven ligt helemaal aan de situatie op dat moment
in wat voor mood je bent en met wie je bent
Als er een mogelijkheid bestaat om te dansen, dan benut ik die. Of dat nou op een feest is of in de disco dat maakt me geen klap uit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Go with the flow... dat is eigenlijk het hele idee van dansen volgens mij, als je er plezier aan hebt straal je dat ook vanzelf uit naar anderen
Pheno zijn BttD fasequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was daadwerkelijk een zin die op mij sloeg, niet op jou
[..]
Zie daar het probleem bij me. Soms baal ik ervan, zoals een tijdje terug
Sorry pinguin, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:17 schreef Pheno het volgende:
Het was daadwerkelijk een zin die op mij sloeg, niet op jou
Zie daar het probleem bij me. Soms baal ik ervan, zoals een tijdje terug
Daarom... en Den Bosch heeft er ook wel weer een aardige tent bij gekregen. Ik ga best regelmatig uit in Amsterdam/utrecht/den haag. Nou daar woon ik ook niet altijd in de buurt...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:18 schreef T1andonly het volgende:
[..]
In brabant uitgaan is trouwens wel gezellig
ja maar dat doe je ook niet elke week hahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Onzin.
En anders ga je naar Breda of ergens anders heen....
Nee klopt....quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar dat doe je ook niet elke week haha
Daar kom ik zojuist van afquote:
Bedanktquote:
laat ik het dan anders stellenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik ken genoeg meiden uit t dorp waar ik vandaan kom die zeggen van mij hoeft het allemaal niet hoor.... er zijn vaak ook leuke dingen op tv...
nee dankje maja
(ik snap ook wel dat je niet elke avond wat kan gaan doen... doe ik ook niet... maar als ze nooit mee willen houdt t op)
Jij kunt breakdancen he? Daar heb ik enorm veel respect voor. Toen ik 7 was kon ik het ook een beetje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als er een mogelijkheid bestaat om te dansen, dan benut ik die. Of dat nou op een feest is of in de disco dat maakt me geen klap uit.
Kroegen zijn trouwens tof. Ik ga echt niet naar de kroeg om sex te krijgenHet is toch gewoon gezellig om er te zijn??
ik vond aida de mooiste die ik tot nu toe heb gezien...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Daar kom ik zojuist van af
In Praag heb ik trouwens ook al eens 'n muscial gezien, toen verstond ik niets van de zangen maar het was wel indrukwekkend
Dat moment dat je ineens ziet dat je hebt zitten klooien is zo fucked upquote:
Af en toe ja.... heel af en toequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
maar t is o zo lekker om eens een avond lekker thuis te hangen
daar sluit ik me bij aan...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat ik het dan anders stellen
het is leuk en gezellig om dingen samen te doen, ergens naar toe te gaan, eten, drinken, bios.
maar t is o zo lekker om eens een avond lekker thuis te hangen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daar sluit ik me bij aan...
dvdtje er in
liefst een vent als kussentje
iets van snoep met chocola er in![]()
Ik heb altijd respect voor mensen zoals Nelson Mandela.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Jij kunt breakdancen he? Daar heb ik enorm veel respect voor. Toen ik 7 was kon ik het ook een beetje.
Dat zijn evengoed wel de goeie momenten jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
en dan heerlijk tegen m aan in slaap vallen terwijl hij de dvd afkijkt
en dan wakker worden terwijl je heerlijk geslapen hebt en hij heeft in een of andere vreemde positie moeten zitten om dat ie je niet wakker wou maken en heeft de rest van de week nekpijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Samen met vriend of vriendin is dat zeker okequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daar sluit ik me bij aan...
dvdtje er in
liefst een vent als kussentje
iets van snoep met chocola er in![]()
Of, zoals ik net had, dat je bezig bent met een probleem bij een klant, vind je de oorzaak.. Blijkt het een collega te zijn geweest die heeft zitten klooienquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:21 schreef vibri het volgende:
[..]
Dat moment dat je ineens ziet dat je hebt zitten klooien is zo fucked up
* vibri haalt diep adem en gaat de boel herstellen
013!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik woon in tilburger is niks anders haha
Voordat ik er voor de eerste keer naartoe ging dacht ik dat ik het waarschijnlijk verschrikkelijk zou vinden. Maar met zoveel dingen waarvan ik vooraf dacht dat het niets zou zijn, vond ik het juist geweldig!! Mijn motto is derhalve: je moet alles een keer geprobeerd hebben!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef jackson het volgende:
Ik ben nog nooit bij een musical geweest eigenlijk
ja dat is wel leuk ja...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
013!(daar zit ik vaak met de band van mijn studio, de gothic feesten en Kraftwerk..)
Erg irritant en bekend scenario..(zeker met een snurkende vrouw in een oor, terwijl je nog wakker genoeg bent en de DVD wil afzien..)quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dood gaan ook?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voordat ik er voor de eerste keer naartoe ging dacht ik dat ik het waarschijnlijk verschrikkelijk zou vinden. Maar met zoveel dingen waarvan ik vooraf dacht dat het niets zou zijn, vond ik het juist geweldig!! Mijn motto is derhalve: je moet alles een keer geprobeerd hebben!!
Helemaal mee eens maar voorlopig nog niet denk. Wellicht als het op mijn pad een keer komt. Ik wil het best eens meemakenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Voordat ik er voor de eerste keer naartoe ging dacht ik dat ik het waarschijnlijk verschrikkelijk zou vinden. Maar met zoveel dingen waarvan ik vooraf dacht dat het niets zou zijn, vond ik het juist geweldig!! Mijn motto is derhalve: je moet alles een keer geprobeerd hebben!!
Nee inderdaad.... in de 013 zou ik eens een feest moeten organiseren eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat is wel leuk ja...
maar dat valt niet onder grote discotheek of zo hoor
Daar was ik een tijdje terug bij een optreden van Underworld. Goeie plek voor optredens!!! En Underworld was ook top natuurlijk...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
013!(daar zit ik vaak met de band van mijn studio, de gothic feesten en Kraftwerk..)
Dat gebeurt toch welquote:
Holy shitquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar was ik een tijdje terug bij een optreden van Underworld. Goeie plek voor optredens!!!
Underworldquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Daar was ik een tijdje terug bij een optreden van Underworld. Goeie plek voor optredens!!!
Nelson Mandela kan ook breakdancen. Zulu Nation enzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb altijd respect voor mensen zoals Nelson Mandela.
Maar ja is uiteraard bijna hetzelfde![]()
Dat vertel je er dan natuurlijk niet bij hequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef PhaE het volgende:
[..]
Of, zoals ik net had, dat je bezig bent met een probleem bij een klant, vind je de oorzaak.. Blijkt het een collega te zijn geweest die heeft zitten klooien
Ouch.
Op zijn zachts gezegd jaquote:
ach dan geef je m toch lekker een massagequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en dan wakker worden terwijl je heerlijk geslapen hebt en hij heeft in een of andere vreemde positie moeten zitten om dat ie je niet wakker wou maken en heeft de rest van de week nekpijn
naja dat is dan weer niet zo lief van mij haha
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach dan geef je m toch lekker een massage
waar?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:29 schreef jackson het volgende:
Kent iemand die club "Poema" in Utrecht ?!
Mooi dat je het kentquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef T1andonly het volgende:
de Poema wel, daar hebben ze af en toe een heel goede line-up van wat ik weet.
Alleen er nog nooit geweestUtrecht is al een heel stuk reizen voor mij
De Poema in Utrecht.... tsja. waar... utrecht ?!quote:
Nope... Is het wat?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:29 schreef jackson het volgende:
Kent iemand die club "Poema" in Utrecht ?!
schat, ik zit in utrechtquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
De Poema in Utrecht.... tsja. waar... utrecht ?!
In de stad.. centrum
Jahzeker.... erg gave tent. En er zit een goed feest aan te komen daar met internationale line-up.quote:
Zeg dat dan ook!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doelde meer op mijn "things-to-do-BEFORE-I-die"-lijstje eigenlijk...
Lieverd, ik weet et niet eens precies uit te leggen. Dan zou ik de site even moeten checkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat, ik zit in utrecht
waar in utrecht in t centrum
Keep me posted!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:34 schreef jackson het volgende:
Jahzeker.... erg gave tent. En er zit een goed feest aan te komen daar met internationale line-up.
Je valt wel erg in herhaling de laatste tijd...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
Zeg dat dan ook!
Dan denk ik aan: Ook werken'?![]()
Zal ik zeker doen. Ik organiseer het namelijk zelfquote:
op welke foto sta jijquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.drinkenendansen.nl/index.php?pagina=420&fotoshootid=377
volgens mij heb ik die nog te goed van deze of genequote:
Waar zal het toch door komenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je valt wel erg in herhaling de laatste tijd...![]()
dan begin maar eens achteraan te schuivenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die nog te goed van deze of gene![]()
Een aanrader trouwens!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:37 schreef liefie_ het volgende:
Byequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat je een ouwe zeur bent?![]()
Maarreh... mn pauze is weer voorbij!!
![]()
Eerder een zeikerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Omdat je een ouwe zeur bent?![]()
Maarreh... mn pauze is weer voorbij!!
![]()
Da's al ff terug jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eerder een zeikerd
Een zeur is zo 1962![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan begin maar eens achteraan te schuiven
dr staan nl nog mensen voor je
* PhaE houdt zich maar even stil...quote:
Ik zie hetquote:
zie je welquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
[..]
[..]
* PhaE houdt zich maar even stil...
is je geraden ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
[..]
[..]
* PhaE houdt zich maar even stil...
quote:
ach ga toch wegquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:49 schreef PhaE het volgende:
[..]
Was ik mee bezig!![]()
vluchtgedrag enzo
Je bent nog niet afgestudeerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:51 schreef JoeyT het volgende:
En?
Fout onderwerpquote:
ik vroeg naar jullie, niet naar mezelfquote:
Nah, van korte duurquote:
Specificeer je vraag dan wat duidelijker?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ik vroeg naar jullie, niet naar mezelf![]()
*jaloers is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken of de bank nog steeds lekker ligt
ow om dat soort kleine dingen word je wel jaloersquote:
quote:
Ok ok...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Specificeer je vraag dan wat duidelijker?
You're getting itquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow om dat soort kleine dingen word je wel jaloers![]()
Nooit geweestquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ok...
En zijn jullie nog eenzaam???
denk je daarmee meer te kunnen bereiken?quote:
Ik zou er maar op ingaan. Het is je enige kans om bij hem in bed te eindigen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk je daarmee meer te kunnen bereiken?
Neequote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok ok...
En zijn jullie nog eenzaam???
Ik ben regelmatig alleen, maar eenzaam? Zelden.quote:
Drank kan ook helpen, heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zou er maar op ingaan. Het is je enige kans om bij hem in bed te eindigen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik dacht net wat anders te lezen kleine krullebol van mequote:
whahahaquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
PhaE's reputatie strekt zich blijkbaar uit door de hele ICTquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drank kan ook helpen, heb ik van horen zeggen
Kwam dat nou uit mijn mondquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef Private_Part_Sir het volgende:
(-zee hondjevrijlaten knuppelen..-)
Ik heb geen haarquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht net wat anders te lezen kleine krullebol van me
koud, regenachtig, viesquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Ik weet niet hoe t in Nederland nu is, maar hier is het heerlijk weer; blauwe lucht, zonnetje..13 graden...
Jammer alleen dat mijn pauze zo kort is..![]()
It's a beautiful day..
The sun is shining..
I feel good..
And no one's gonna stop me now..
(-zee hondje vrijlaten..-)
Jij vat mijn humor niet hequote:
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef vibri het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH IK WORD GEK HIER!!!!!!
'eenzaam' is wat anders dan 'alleen' of 'zonder partner' of iets dergelijksquote:
hap hapquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
'eenzaam' is wat anders dan 'alleen' of 'zonder partner' of iets dergelijks
[edit] Oh, ben weer eens veels te laat zie ik[/edit]
Ik zit al heel de dag naar dat schermpje starend stompzinnig werk te doenquote:
Ik heb een reputatie?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
PhaE's reputatie strekt zich blijkbaar uit door de hele ICT.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:21 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik zit al heel de dag naar dat schermpje starend stompzinnig werk te doen
Dan zit ik nog te klooien ook, wat me weer extra tijd kost om op te lossen.
En m'n schouder doet pijn
Airwin! Ze wil een massage!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:21 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik zit al heel de dag naar dat schermpje starend stompzinnig werk te doen
Dan zit ik nog te klooien ook, wat me weer extra tijd kost om op te lossen.
En m'n schouder doet pijn
en jij de mijne nietquote:
quote:
Oe ik voel me juist vaak eenzaam, terwijl ikveel mensen om me heen hebquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
'eenzaam' is wat anders dan 'alleen' of 'zonder partner' of iets dergelijks
[edit] Oh, ben weer eens veels te laat zie ik[/edit]
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oe ik voel me juist vaak eenzaam, terwijl ikveel mensen om me heen heb![]()
zoiets jahquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:28 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Kaarjes aan, openhaard-, warmbad-, tegen elkaar aankruip-binnenblijf weer.![]()
Dat bedoel ik dus ook, met het is anders dan alleen zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oe ik voel me juist vaak eenzaam, terwijl ikveel mensen om me heen heb![]()
[afbeelding]quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] I feel so alone in a room full of people
I'm loneliest when I'm in a crowd
I'm alone, and nobody hears me
Can't nobody heal me, won't somebody help me
Hoog-Catrijnen houdt je wel droogquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets jah
maar moet eerst nog door t smerige weer naar huis
en straks de stad in
Iris, hét nummer om beginnende gitaristen mee te pesten (omdat de snaren zo anders gestemd zijn dat je een heel aardig risico loopt dat ze knappen met een standaardsetjequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[afbeelding]
And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am [afbeelding]
Ik zal'em eens lief aankijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:31 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dammit![]()
Nahja, alstie vanavond thuiskomt dan
Ik vind het gewoon een mooi nummer dat goed bij me pastquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iris, hét nummer om beginnende gitaristen mee te pesten (omdat de snaren zo anders gestemd zijn dat je een heel aardig risico loopt dat ze knappen met een standaardsetje).
Staat niet in 't contractquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:36 schreef PhaE het volgende:
[..]
Gewoon eisen!
Is toch een van de voorwaardes lijkt me
Dagelijks massage?
Ik was t ook met je eensquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:30 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook, met het is anders dan alleen zijn.
De zon schijnt, wat zeur je nou?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
wie neemt met mij de trein naar nergens?
nergens zuidelijker van hier dan want daar is het warmer...
pff ben toe aan vakantie
de zon schijnt dus tis warm?quote:
de hele tijd lopen ze om je heen te geilen, en nu wil je met ze weg, zijn ze nergens meer te bekennenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
pff ben toe aan vakantie
brave mannetjes hequote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
de hele tijd lopen ze om je heen te geilen, en nu wil je met ze weg, zijn ze nergens meer te bekennen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef liefie_ het volgende:
de trein naar nergens is te eng en spontaan...
Ga dichter bij je hoofdstad wonenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
brave mannetjes he
nog beter dan nemen we jou auto naar nergensquote:
Welles!quote:
Je weet de wegquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
brave mannetjes he
Oke, als ze er maar sneeuw hebben, ik wil skiën!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nog beter dan nemen we jou auto naar nergens
dan zorg ik wel voor de muziek voor onderweg
Of om het anders te stellen, die rivieren liggen daar niet voor nietsquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet![]()
Ze hebben reserve belgie! Laat ze niet hier heen komen![]()
Dat is omdat we jullie achter de rug stiekum allemaal hard aant uitlachen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
de hele tijd lopen ze om je heen te geilen, en nu wil je met ze weg, zijn ze nergens meer te bekennen
Oe jah dat is zo... Ga maar naar Zeeland... Daar is vast nog plekquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet![]()
Ze hebben reserve belgie! Laat ze niet hier heen komen![]()
deal!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oke, als ze er maar sneeuw hebben, ik wil skiën!.
Ik ben vandaag al twee keer nat geworden in de regen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Welles!
Nou ja, toen ik aan deze post begon nog wel,.
Om haar lopen ze tenminste te geilen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Alles wat er boven ligt zouden we idd moeten afsteken en weg laten drijven,quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of om het anders te stellen, die rivieren liggen daar niet voor niets.
Neem de trein maar naar Dublin..quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
pff ben toe aan vakantie
Waar moet ik heen en hoe laat moet ik er zijn?quote:
Als ik op je voorgaande post af mag gaan, ergens naar toe waar ik je in de gaten kan houden, zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waar moet ik heen en hoe laat moet ik er zijn?
Koop een auto.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al twee keer nat geworden in de regen.![]()
tilburg en over een half uurtjequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waar moet ik heen en hoe laat moet ik er zijn?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik op je voorgaande post af mag gaan, ergens naar toe waar ik je in de gaten kan houden, zo snel mogelijk.
Tilburg is nogal groot he?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
, je kunt niet zonder ons zuiderlingen.
Ik vind je vandaag in vormquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Om haar lopen ze tenminste te geilen.
Wat voor een fietsquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef liefie_ het volgende:
alpacas
Dat klooien wordt ook steeds begrijpelijkerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:06 schreef vibri het volgende:
Ik denk serieus heel de dag al dat het dinsdag is en toen collega's me vertelden dat het woensdag is dacht ik dat ze me zaten te dollen
Neplama's cq. gastarbeiderschapen.quote:
Nee, je gaat er wonen,quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Litpho het volgende:
[..]. Steek maar af, Noorwegen stond toch nog op mijn lijstje van landen om te bezoeken.
Ja iddquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat klooien wordt ook steeds begrijpelijker.
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tilburg centrum noord is nogal groot he?
haha nou dat valt nogal tegenquote:
En zitten we daar op te wachtenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Neplama's cq. gastarbeiderschapen.
[afbeelding]
A.S. vrijdag!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Litpho het volgende:
[..]. Steek maar af, Noorwegen stond toch nog op mijn lijstje van landen om te bezoeken.
ik welquote:
1986. Vergeet je beenwarmers niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef vibri het volgende:
[..]
Ja idd
In welk jaar leven we?![]()
* vibri schoudervullingen recht doet
Wat zijn dat ook al weer?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef liefie_ het volgende:
een grote zak jelly beans
verassings snoepjes!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat zijn dat ook al weer?, het word weer tijd om onder mijn steen te kruipen.
Popcorn jellybeans?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verassings snoepjes!!!
kleine snoepjes met verschillende smaken...
bijvoorbeeld popcorn (die is vies) of aarbeienkwarktaart (die is het lekkerst)
http://www.e-cookbooks.net/mousepad/jellyb.jpg
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
1986. Vergeet je beenwarmers niet.
juuuumm!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Popcorn jellybeans?![]()
Geef mij maar Ben&Jerry's ijs! (in verschillende smaken..) Dublin Mudslide=![]()
Peer en kaneel zijn de lekkerste!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verassings snoepjes!!!
Dan moet je dus maar hopen dat je een lekkere te pakken hebt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
verassings snoepjes!!!
quote:
Ik snap niet helemaal waarom ze het verrassingssnoepjes noemt. Je kunt zelf kiezen welke je wilt bij de Jaminquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan moet je dus maar hopen dat je een lekkere te pakken hebt?
jukkie peer vind ik vies...quote:
Ze zijn leuk he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
[afbeelding] I'm gonna live forever, I'm gonna learn how to fly [afbeelding]
Kom die overgebleven jellybeans maar langsbrengen danquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jukkie peer vind ik vies...
die laat ik altijd over
Geef dan maar aan mijquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die laat ik altijd over
owkej ik ben om 7 uur bij jou...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef PhaE het volgende:
[..]
Kom die overgebleven jellybeans maar langsbrengen dan
Dan snap ik het ook niet nee,quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:21 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom ze het verrassingssnoepjes noemt. Je kunt zelf kiezen welke je wilt bij de Jamin
18:58 als ik het goed heb?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owkej ik ben om 7 uur bij jou...
en vibri... ik schep altijd uit die bak met alles door elkaar haha
en dan durf ik de kleurtjes waarvan ik niet zeker weet dat ik ze lus niet op te eten![]()
die geef ik altijd af haha
in Moskou welquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
juuuumm!!!
pish food!!!
maja dat houdt niet zo lang in de auto...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:24 schreef liefie_ het volgende:
en dan durf ik de kleurtjes waarvan ik niet zeker weet dat ik ze lus niet op te eten![]()
die geef ik altijd af haha
Je valt een beetje door de mand nu,quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
brave mannetjes he
Alweer? Gisteravond heeft ze er ook al één (een kleintje) gehad...quote:
ik dacht 18.55quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef PhaE het volgende:
[..]
18:58 als ik het goed heb?
Okay, zal op station staan
Past goed bij je signature!quote:
Dat trek ik nog welquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik dacht 18.55
naja die 3 minuten maken dan ook niet uit
Festini Peer!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die laat ik altijd over
Ja, enquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer? Gisteravond heeft ze er ook al één (een kleintje) gehad...![]()
Dus?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer? Gisteravond heeft ze er ook al één (een kleintje) gehad...![]()
Wanneer doe jij es zo'n hentai strik in je haar?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef vibri het volgende:
[..]
Deze vind ik ook briljant [afbeelding]
foeiquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
P_P_S verveelt zich weer, dus neemt maar weer een pauze...(waar is de logica tegenwoordig?)
Weet je wat het nadeel van masseren is? Ze wordt er zo ontspannen van dat ze vervolgens in slaap valt...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja, en
Kom op ey, beetje goed voor je vrouwtje zorgen
ben jij chatfreak?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer doe jij es zo'n hentai strik in je haar?![]()
Nooit!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer doe jij es zo'n hentai strik in je haar?![]()
Inclusief fansite,quote:
quote:
Mijn signature maakt dan ook al mijn posts compleetquote:
Ik probeer hier maar niet over te denken bij de officiële voorstelronde...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:31 schreef vibri het volgende:
[..]
Nooit!
Ik ben m'n moeder niet toen ze 10 was
Meldt dan ook even dat ik wel om 6 uur wakker wakker was en je toen niets te klagen hadquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je wat het nadeel van masseren is? Ze wordt er zo ontspannen van dat ze vervolgens in slaap valt...![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer hier maar niet over te denken bij de officiële voorstelronde...![]()
Het feit dat het zes uur was, is al reden tot klagen genoeg, is 't niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef vibri het volgende:
[..]
Meldt dan ook even dat ik wel om 6 uur wakker wakker was en je toen niets te klagen had
Voor jou of voor mij?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat het zes uur was, is al reden tot klagen genoeg, is 't niet?
Gefeliciteerd. Ik geloof niet dat het ooit iemand eerder is gelukt om hentai en schoonouders te combineren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer hier maar niet over te denken bij de officiële voorstelronde...![]()
Voor mij in ieder geval en jij zal er ook niet al te blij mee zijn geweest...quote:
kan het niet meer vindenquote:
In Japan vast welquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik geloof niet dat het ooit iemand eerder is gelukt om hentai en schoonouders te combineren.
Zin maken of stoppen,quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb geen zin meer...wat nu? ik heb ook geen jelly bans om te snoepen..bléh!
Where is my mind? Where is my mind?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik geloof niet dat het ooit iemand eerder is gelukt om hentai en schoonouders te combineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |