Je conformeren door met z'n allen in een rokerig hol te gaan zitten zuipen? Die gezond uitgaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwhehe... gewoon lekker gezond uitgaan enzo is niet verkeerd lijkt me.
quote:"A 'pub?' Ah yes, a meeting place where people attempt to achieve advanced states of mental incompetence by the repeated consumption of fermented vegetable drinks."
Hmm... kan zijn. Voor mij zonder kaas iigquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze hebben altijd de keus tussen een broodje gezond met of zonder ham, dat is echt heel normaal! sommige mensen doen er zoiezo geen ham op die vinden dat gek op een broodje gezond
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je conformeren door met z'n allen in een rokerig hol te gaan zitten zuipen? Die gezond uitgaan?.
[..]
We sturen Ynske wel langs. Die komt daar toch vrijwillig.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:04 schreef T1andonly het volgende:
Maar ze zijn in Noordelijk-Limburg af te halen...het zal wel 'n hele reis worden voor sommige
En voor mij mét...mjam mjam..enquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... kan zijn. Voor mij zonder kaas iig
Very true en zeer herkenbaar!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef T1andonly het volgende:
Soms leer je mensen wel deels kennen via internet, maar ik wil ze altijd het liefste zo snel mogelijk ontmoeten. Zodat ik echt weet wat ik aan zo iemand heb en hoe het "klikt" met elkaar.
Het zou niet voor het eerst zijn dat ik via internet iemand helemaal gweldig vind en dat het "in het echt" nietzo wil lukken...
Ja... dat kun je wel zeggen jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:04 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben sowieso fan van allerlei broodjes als ik in de stad ben moet ik die ook altijd ergens eten.
Maar ze zijn in Noordelijk-Limburg af te halen...het zal wel 'n hele reis worden voor sommige
daar voel ik me bv gewoon weer niet thuisquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef T1andonly het volgende:
Discotheken/Clubs trekken mij ook veel meer, maar dat is nooit de plaats om heel sociaal te doen (bij mij dan) ik kan dan geen hele gesprekken aanknopen met mensen. Dat is beetje m'n zwakte dan.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
We sturen Ynske wel langs. Die komt daar toch vrijwillig.
glaasje wijn...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
daar voel ik me bv gewoon weer niet thuis
ik ga liever naar een terrasje of een kroeg gezellig wat babbelen bij een biertje
In de grotere tenten knoopt het wat moeilijker aan maar de muziek is er veeeeel beter te pruimen. Ik ben niet van het loos bier drinken en summer of '69 mee te zingen. Soms leuk... maar heeeel somsquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef T1andonly het volgende:
Discotheken/Clubs trekken mij ook veel meer, maar dat is nooit de plaats om heel sociaal te doen (bij mij dan) ik kan dan geen hele gesprekken aanknopen met mensen. Dat is beetje m'n zwakte dan.
wij hebben hier een broodjes zaak en die heeft broodje warme kaassalade!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:04 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben sowieso fan van allerlei broodjes als ik in de stad ben moet ik die ook altijd ergens eten.
Dat doe ik ook het liefste als ik iemand ken, een terrasje pakken en dan kun je ook gezellig praten. Maar uitgaan in kroegen in kroegen is waar ik woon er niet echt bij, de meeste zoeken andere plaatsen op (quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ga liever naar een terrasje of een kroeg gezellig wat babbelen bij een biertje
AirwiN-kloon?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... kan zijn. Voor mij zonder kaas iig
dan heb jij een heel raar beeld van uiitgaan. Heel sneuquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef liefie_ het volgende:
nou ik vind uitgaan vaak ook dom hoor
hoe stom en nutteloos sommige mensen alleen maar in een kroeg rond hangen omdat ze sex willen (en 90% van de keren niet krijgen)
Ik word depressief als ik denk dat de beste tijd van mijn leven vijf jaar voor mijn geboorte wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef jackson het volgende:
loos bier drinken en summer of '69 mee te zingen.
goh, waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:07 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat doe ik ook het liefste als ik iemand ken, een terrasje pakken en dan kun je ook gezellig praten. Maar uitgaan in kroegen in kroegen is waar ik woon er niet echt bij, de meeste zoeken andere plaatsen op (maja wat wil je als in in 'n dorp woont met minder dan 1000 inwoners)
Daar kan ik je dus wel op trakteren, dan breng ik gelijk m'n broodje gezond langsquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wij hebben hier een broodjes zaak en die heeft broodje warme kaassalade!
dat is zoooo jummie
nou zo is t vaak wel hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
dan heb jij een heel raar beeld van uiitgaan. Heel sneu
Ik ben meer van de afwisseling: de ene keer gewoon lekker met vriendinnen thuis afspreken of in een restaurant, lekker eten, wijntje erbij, heerlijk kletsen. De andere keer de kroeg in, zodat je lekker met iedereen kunt kletsen. Afgewisseld met een flink feest zo op zn tijd. Dansen en helemaal los!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
of hou je van tosties?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Daar kan ik je dus wel op trakteren, dan breng ik gelijk m'n broodje gezond langs
Dansen is okquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou zo is t vaak wel hoor
maar ik vind het weer heerlijk om daar naar te kijkendie halfslachtige pogingen....
nog leuker als ze een poging gaan doen bij mij haha (kom je hier vaker?)
en ik hou van het dansen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben meer van de afwisseling: de ene keer gewoon lekker met vriendinnen thuis afspreken of in een restaurant, lekker eten, wijntje erbij, heerlijk kletsen. De andere keer de kroeg in, zodat je lekker met iedereen kunt kletsen. Afgewisseld met een flink feest zo op zn tijd. Dansen en helemaal los!!
ja hoiquote:
veel andere mensen in de kroeg wel hoor...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Dansen is ok.Maar ik heb toch geen associaties met meteen sex die avond ofzo
Anything goes...quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of hou je van tosties?
we hebben hier de beste tosties van de wereld al zeg ik het zelf
gaan we die wel eten!!*O*
als iedereen dat nu eens zou gaan begrijpenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
veel andere mensen in de kroeg wel hoor...
naja owkej niet meteen sex dan... maar iemand nieuws ontmoeten met wie ze eventueel later nog sex kunnen hebben.... goeie vrienschappen bouw je echt niet op in de kroeg hoor haha
Ook ja! En nog wel meer dingen trouwens... Dansvoorstellingen, cabaret etc. etc. etc.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:10 schreef liefie_ het volgende:
dat vind ik nou ook!
en een concert op zn tijd vind ik ook wel leuk...
whaha ik kan ook niet dansen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:12 schreef T1andonly het volgende:
Dansen is wel het beste wat je kan doen natuurlijk, barhangen kan ik helemaal niet.
Ja zo is iedereen tochwelquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook ja! En nog wel meer dingen trouwens... Dansvoorstellingen, cabaret etc. etc. etc.
Kortom: ik ga gewoon graag iets doen!![]()
ja psies!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook ja! En nog wel meer dingen trouwens... Dansvoorstellingen, cabaret etc. etc. etc.
Kortom: ik ga gewoon graag iets doen!![]()
Helemaal losquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben meer van de afwisseling: de ene keer gewoon lekker met vriendinnen thuis afspreken of in een restaurant, lekker eten, wijntje erbij, heerlijk kletsen. De andere keer de kroeg in, zodat je lekker met iedereen kunt kletsen. Afgewisseld met een flink feest zo op zn tijd. Dansen en helemaal los!!
Go with the flow... dat is eigenlijk het hele idee van dansen volgens mij, als je er plezier aan hebt straal je dat ook vanzelf uit naar anderenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ik kan ook niet dansen hoor
maar het is wel heeel leuk!
wor altijd zo eng energiek er van haha
1 keer?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja zo is iedereen tochwellijkt me niet dat hier iemand aan slechts 1 ding gebonden is. Laats heb ik 'n keer 'n musical gezien
echt leuk voor een keer
musicals zijn super!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja zo is iedereen tochwellijkt me niet dat hier iemand aan slechts 1 ding gebonden is. Laats heb ik 'n keer 'n musical gezien
echt leuk voor een keer
Ik heb dus ook nix met kroegenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
veel andere mensen in de kroeg wel hoor...
naja owkej niet meteen sex dan... maar iemand nieuws ontmoeten met wie ze eventueel later nog sex kunnen hebben.... goeie vrienschappen bouw je echt niet op in de kroeg hoor haha
ik woon in tilburgquote:
quote:
dat thuis blijven ligt helemaal aan de situatie op dat momentquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
musicals zijn super!!!
toen ik klein was wilde ik musicalster worden hahaha
maar er zijn genoeg mensen die liever thuis blijven hoor... beetje jammer maja das natuurlijk ook weer persoonlijk
Onzin.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik woon in tilburger is niks anders haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |