Dat zei Zwansen dus.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Nouk het volgende:
Ohja, ik stond er vrij goed voor, maar heb toen Parijs Nice gemist dacht ik en toen mijn vriendin Lombardije laten voorspellen.
12e geworden.
quote:
Parijs-Nice was er niet eens bij vorig jaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:56 schreef Nouk het volgende:
Ohja, ik stond er vrij goed voor, maar heb toen Parijs Nice gemist dacht ik en toen mijn vriendin Lombardije laten voorspellen.
12e geworden.
dumpen!quote:
Parijs Tours zei ik toch!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:00 schreef placebeau het volgende:
[..]
Parijs-Nice was er niet eens bij vorig jaar
Huftert!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:59 schreef mitt het volgende:
Ik eindigde voor zjroentje vorig jaar [afbeelding]
Anders was het wel een heel erg triest resultaat geweestquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop hoger te eindigen dan vorig jaar en hoop ook meer punten te halen.
Vorig jaar 54e en laatste met 0 punten.
Wel even vermelden dat ik maar één keer meedeed en dat was bij 't WK
Vanavond...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef placebeau het volgende:
Wwaar blijven die lijstjes, overmorgen is het al zo ver.
zelfs de winnaar van vorig jaar is er nog nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:47 schreef zjroentje het volgende:
Pas 10 deelnemers idd.
Die zitten natuurlijk allemaal in het OS forum.![]()
Ik zal eens eens berichtje plaatsenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:47 schreef placebeau het volgende:
[..]
zelfs de winnaar van vorig jaar is er nog niet![]()
ik moet misschien eens in het os-forum gaan spammen.
Kan ik nog veranderen? VDB is ziek:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:45 schreef Postlezer het volgende:
Ik doe deze keer is mee:
1. Boonen
2. Van Petegem
3. Devolder
4. Nuyens
5. Vandenbroucke
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:01 schreef Postlezer het volgende:
[..]
Kan ik nog veranderen? VDB is ziek:
bron: www.cyclingnews.bequote:Robbie McEwen is deze avond voor de tweede maal vader geworden. Angélique schonk in het ziekenhuis van Zottegem het leven aan Elena, een flinke dochter van 3,320 kg. Moeder en dochter stellen het goed, vader Robbie is apetrots en broertje Ewan heeft er een speelkameraadje bij. Eerder deze week gaf McEwen te kennen dat hij indien nodig tijdens de Omloop van de fiets zou stappen om de geboorte bij te wonen. Dit is in elk geval niet meer nodig, maar of de Australische renner morgen in het Gentse Citadelpark zijn opwachting maakt, is nog even afwachten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:03 schreef Denewar het volgende:
shit volgende keer doe ik mee!
Had je Hools na moeten lezenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie zeg en niemand zegt wat.
Dan maar inhalen de volgende keer.
Zelfdequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi, al was er een mooie gelegenheid punten te pakken hier.
Is wat te dicht op elkaar. En het leek leuker de openingswedstrijd te doen dan de tweede.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:42 schreef ScottTracy het volgende:
1 puntje, nounou.. Doen we Kuurne-Brussel-Kuurne niet trouwens?
en bedankt hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef placebeau het volgende:Stand na de eerste ronde:
1. Martijn_fijn 4
2. dndiek 2
3. Ereinion 1
SaintOfKillers 1
ScottTracy 1
placebeau 1
Postlezer 1
8. drakenbaby 0
boogerd 0
Zwansen 0
gras 0
zjroentje 0
knillis 0
Lortnoc 0
LangeTabbetje 0
sportfreak 0
Bruce117 0
Bartoli 0
Gillingham 0
mitt 0
Falco 0
Ambrosius 0
The_BoezelaaR 0
rubbereend 0
Gatalin 0
Wackyduck 0
hetsjhokleek 0
Cart_man 0
Jeroen_M te laat dus 0
Het is niet verrassend dat de uitslag van de eerste ronde verrassend is. Toch al zeven mensen met een score
Martijn_fijn had de goede vorm van Pozzato en Van Bon goed opgemerkt en is onze eerste leider.![]()
volgende ronde Parijs-Nice
Een top vijf van de einduitslag binnen voor 5 maart 11.00 uur
Lijkt me iets makkelijker de favorieten er uit te halen dan vandaag.
Veel succes.
sorry,quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en bedankt he
oftewel, waarom sta ik niet in de lijst?
jazeker:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef Falco het volgende:
Parijs-Nice komt eraan. Wat moet er voorspeld worden? De top5?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef placebeau het volgende:
volgende ronde Parijs-Nice
Een top vijf van de einduitslag binnen voor 5 maart 11.00 uur
Lijkt me iets makkelijker de favorieten er uit te halen dan vandaag.
Veel succes.
met maar een proloog en geen bergop aankomst deze 5quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef Zwansen het volgende:
1. Landis
2. Julich
3. Kirchen
4. Rebellin
5. Popovich
Beetje vroeg maar vooruit.
Heb je het parcours gezien?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
met maar een proloog en geen bergop aankomst deze 5![]()
Het is geen klimmer, maar de steilste uit het hele rondje is 6,7% en Boonen is nu ook weer geen Blijlevens. Niet dat ik verwacht dat hij gaat meedoen voor de eindzege, maar in enkele van die ritten kan hij zeker meedoen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je het parcours gezien?
Denk je dat Boonen ofzo meekan op dit parcours?
Misschien wel, maar ik verwacht na de laatste etappe wel mannen als Julich en Landis (als ze in vorm zijn) bij de eerste 5.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is geen klimmer, maar de steilste uit het hele rondje is 6,7% en Boonen is nu ook weer geen Blijlevens. Niet dat ik verwacht dat hij gaat meedoen voor de eindzege, maar in enkele van die ritten kan hij zeker meedoen.
Mjah, maar goed iedereen weet dat ie geen Vino hoeft neer te zetten in zijn of haar pronoquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:15 schreef Zwansen het volgende:
Tja, dat blijft ook een voorlopige lijst. Neem tenminste aan dat Phonak niet met 12 man start.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef placebeau het volgende:Stand na de eerste ronde:
zjroentje 0
...
...
...
...
...
...
...
mitt 0
Veranderen in:quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
1. Julich.
2. Landis.
3. Valverde.
4. Kashechkin.
5. Popovych.
Zie je, dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:52 schreef gras het volgende:
Valverde doet niet eens mee.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef Falco het volgende:
1. Julich
2. Popovitsj
3. Boonen
4. Valverde
5. Kasjetsjkin
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef Zwansen het volgende:
1. Landis
2. Julich
3. Kirchen
4. Rebellin
5. Sandy Casar
Welke Dekker?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:18 schreef komrad het volgende:
1. Popovich
2. Rebellin
3. Julich
4. Dekker
5. Landis
en ik heb de eerste wedstrijd ook gemist
Viel te proberen hequote:
Ik had Lee bij de 500 meter ingevuld als nummer 3, want ik dacht er doet vast wel een of meerdere Koreanen mee met de naam Leequote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:28 schreef komrad het volgende:
[..]
Viel te proberen he
serieus had er niet eens aan gedacht, ik ga voor Erik, Thomas komt later nog wel
doet me denken aan de OWS prono , Yang Yang wint het shorttracken
prono's zijn gewoon leukquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik had Lee bij de 500 meter ingevuld als nummer 3, want ik dacht er doet vast wel een of meerdere Koreanen mee met de naam Lee. Wordt de nummer 3 ook daadwerkelijk een Lee
: Kang Seok Lee, terwijl ik eigenlijk dacht dat Kyu Hyuk Lee de eer van Zuid-Korea hoog moest houden bij schaatsen
.
Wordt gewijzigd in:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:00 schreef hetsjhokleek het volgende:
1 Valverde
2 Rebellin
3 Sastre
4 Contador
5 Popovich
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:05 schreef komrad het volgende:
[..]
is milalaa hier ook al langs geweest?
Wordt gewijzigd in:quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef Postlezer het volgende:
1. Landis
2. Julich
3. Rebellin
4. Mc Gee
5. Verbrugghe
Inderdaad. Heeft dit jaar besloten Tirreno Adriatico te rijden. Ook het starten van Popovych is nog onzeker, heeft knieproblemen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:51 schreef Postlezer het volgende:
Rebellin start niet?
Staat iig niet meer op de startlijst![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:43 schreef Boogerd het volgende:
1. Julich
2. Landis
3. Rebellin
4. Popovitsj Contador
5. Voigt
Even het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:56 schreef Cart_man het volgende:
1. Landis
2. Kirchen
3. Popovich 3. Zabriskie
4. Van Huffel
5. Julich
Geef voor de zekerheid zelf ook even aan welke Dekker je bedoeltquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:39 schreef placebeau het volgende:
Dan doe ik ook maar een nieuwe:
1. Kirchen
2. Julich
3. Dekker
4. Verbrugghe
5. Mattan
wordt gewijzigd inquote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:18 schreef komrad het volgende:
1. Popovich
2. Rebellin
3. Julich
4. Dekker
5. Landis
en ik heb de eerste wedstrijd ook gemist
Erik dus.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geef voor de zekerheid zelf ook even aan welke Dekker je bedoelt.
ik ben nog helemaal into the pronoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:20 schreef placebeau het volgende:
[..]
Erik dus.
Als er maar één meedoet ga ik ervan uit dat iedereen deze bedoelt, als er meerdere meedoen moet de voornaam er uiteraard bij, anders neem ik de punten van de laagst geklasseerde.
je nummer drie doet niet meequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:21 schreef maril het volgende:
Niet helemaal in kunnen verdiepen maar toch een gok.
1 Popovych
2. Julich
3 Rebbelin
4 MERCKX Axel
5. Landis
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:51 schreef Postlezer het volgende:
Rebellin start niet?
Staat iig niet meer op de startlijst![]()
Bron?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:29 schreef Chiel-Montagne het volgende:
- Door Zaballa kan trouwens ook 'n streep; Tino start niet in P-N.
Maar weer veranderen:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Veranderen in:
1. Landis.
2. Julich.
3. Zaballa.
4. Contador.
5. Cioni.
http://www.letour.fr/2006/PRN/RIDERS/fr/partants.htmlquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bron?
Hier staat-ie nog wel op: http://www.uciprotour.nl/protour.html?_p=editie&detp=view&_ap=startlijst&id=3381
Okee, dan heb ik m'n team niet voor niets voor de vierde keer aangepast.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:42 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/2006/PRN/RIDERS/fr/partants.html
irritant he, ach ik heb zelfs al een wedstrijd gemistquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, dan heb ik m'n team niet voor niets voor de vierde keer aangepast.
tja ben hier 10 min heb hem al 3 x aan moeten passen,maar ik heb nu goede hoopquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, dan heb ik m'n team niet voor niets voor de vierde keer aangepast.
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:51 schreef komrad het volgende:
[..]
irritant he, ach ik heb zelfs al een wedstrijd gemist
Voortaan iets langer wachten maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar weer veranderen:
1. Landis.
2. Julich.
3. Caucchioli.
4. Cioni.
5. Horner.
Same here... :Squote:Op zondag 5 maart 2006 14:08 schreef rubbereend het volgende:nog vergeten mn lijstje aan te passen
lekker begin zo
ik zie toch echt wielrenners door de straten scheuren op Sporzaquote:Op zondag 5 maart 2006 14:39 schreef Gillingham het volgende:
Waarom is de deadline eigenlijk zo vroeg, terwijl de wedstrijd pas rond 18.00 uur begint?
Hij was vorig jaar de beste jongere na Valverde en in zowel de proloog als bergop kwam hij met de beste mee. Nu hij een jaar ouder is, wordt er meer van hem verwacht uiteraard.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:33 schreef methodmich het volgende:
Frank Schleck is hier populair... Opmerkelijk.
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:54 schreef placebeau het volgende:
een vast uur voor elke wedstrijd leek me wel gemakkelijk.
ja lijkt me logisch dat we ze beide doenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef komrad het volgende:
gaan we wedstrijden die tegelijk plaatsvinden allebei doen?
Iemand al een startlijst gevonden?
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef placebeau het volgende:
Volgende ronde: Tirreno-Adriatico
De derde ronde alweer.
Lijstjes binnen voor woensdag 8 maart, 11.00 uur (nog drie dagen dus)
Voor de duidelijkheid: ik wil opnieuw een top vijf voor de einduitslag.
Veel succes!
Ai, ik had al zo´n voorgevoel. Nou ja, ik ben meer een man voor de voorjaarsklassiekers.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:41 schreef mitt het volgende:
Ik was goed op tijd.
Dat moet goedkomen.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
En Bettini levert ook geen punten op.
Da's toch alleen maar gunstigquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:56 schreef Falco het volgende:
Ik heb mijn prono's tot nu toe vrij ruk ingevuld. Bettini ben ik bijvoorbeeld helemaal vergeten
Nope, alleen de eindstand.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:42 schreef komrad het volgende:
ik had bettini op 3, leveren etappezeges geen puntne op dan ?
10 puntjes dus, best aardig.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:51 schreef BVO het volgende:
1. Landis.
2. Julich.
3. Horner.
4. Schleck.
5. Contador.
9 punten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:36 schreef Arcee het volgende:
Nieuwe prono voor Parijs-Nice:
1. Landis
2. Julich
3. Schleck
4. Kirchen
5. Voigt
Colom + Schleck = 2 + 3 = 5 punten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Parijs - Nice
1) Bobby Jullich
2) David Zabriskie
3) Antonio Colom
4) Jens Voigt
5) Frank Schleck
quote:
Landis levert je nog 2 punten op.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:55 schreef rubbereend het volgende:
1. Valverde
2. Landis
3. Julich
4. Popovich
5. van Huffel
Nee, das alleen voor de ongeduldigen die niet willen wachten op de standquote:Op zondag 12 maart 2006 15:15 schreef maril het volgende:
[..]
Moet jezelf tellen? ja dit is nieuw voor mij![]()
Je bent van de NUL af Maril, 2 punten met Landis.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:15 schreef maril het volgende:
[..]
Moet jezelf tellen? ja dit is nieuw voor mij![]()
GZD, vond het al enigzins suspectquote:Op zondag 12 maart 2006 15:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, das alleen voor de ongeduldigen die niet willen wachten op de stand.
Landis (7) + Schleck (2) + Horner (1) = 10 puntenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:01 schreef ScottTracy het volgende:
1. Floyd Landis
2. Bobby Julich
3. Bradley McGee
4. Frank Schleck
5. Chris Horner
gewijzigd op zaterdag 4 maart 20:51 dus nog binnen de tijd
Goed idee, dat is wel zo overzichtelijkquote:Op zondag 12 maart 2006 17:44 schreef placebeau het volgende:
Babbel maar vol, dan zet ik de stand in het tweede topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |