bron: www.cyclingnews.bequote:Robbie McEwen is deze avond voor de tweede maal vader geworden. Angélique schonk in het ziekenhuis van Zottegem het leven aan Elena, een flinke dochter van 3,320 kg. Moeder en dochter stellen het goed, vader Robbie is apetrots en broertje Ewan heeft er een speelkameraadje bij. Eerder deze week gaf McEwen te kennen dat hij indien nodig tijdens de Omloop van de fiets zou stappen om de geboorte bij te wonen. Dit is in elk geval niet meer nodig, maar of de Australische renner morgen in het Gentse Citadelpark zijn opwachting maakt, is nog even afwachten.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:03 schreef Denewar het volgende:
shit volgende keer doe ik mee!
Had je Hools na moeten lezenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Verdorie zeg en niemand zegt wat.
Dan maar inhalen de volgende keer.
Zelfdequote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi, al was er een mooie gelegenheid punten te pakken hier.
Is wat te dicht op elkaar. En het leek leuker de openingswedstrijd te doen dan de tweede.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:42 schreef ScottTracy het volgende:
1 puntje, nounou.. Doen we Kuurne-Brussel-Kuurne niet trouwens?
en bedankt hequote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef placebeau het volgende:Stand na de eerste ronde:
1. Martijn_fijn 4
2. dndiek 2
3. Ereinion 1
SaintOfKillers 1
ScottTracy 1
placebeau 1
Postlezer 1
8. drakenbaby 0
boogerd 0
Zwansen 0
gras 0
zjroentje 0
knillis 0
Lortnoc 0
LangeTabbetje 0
sportfreak 0
Bruce117 0
Bartoli 0
Gillingham 0
mitt 0
Falco 0
Ambrosius 0
The_BoezelaaR 0
rubbereend 0
Gatalin 0
Wackyduck 0
hetsjhokleek 0
Cart_man 0
Jeroen_M te laat dus 0
Het is niet verrassend dat de uitslag van de eerste ronde verrassend is. Toch al zeven mensen met een score
Martijn_fijn had de goede vorm van Pozzato en Van Bon goed opgemerkt en is onze eerste leider.![]()
volgende ronde Parijs-Nice
Een top vijf van de einduitslag binnen voor 5 maart 11.00 uur
Lijkt me iets makkelijker de favorieten er uit te halen dan vandaag.
Veel succes.
sorry,quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en bedankt he
oftewel, waarom sta ik niet in de lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |