jazeker:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:34 schreef Falco het volgende:
Parijs-Nice komt eraan. Wat moet er voorspeld worden? De top5?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef placebeau het volgende:
volgende ronde Parijs-Nice
Een top vijf van de einduitslag binnen voor 5 maart 11.00 uur
Lijkt me iets makkelijker de favorieten er uit te halen dan vandaag.
Veel succes.
met maar een proloog en geen bergop aankomst deze 5quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef Zwansen het volgende:
1. Landis
2. Julich
3. Kirchen
4. Rebellin
5. Popovich
Beetje vroeg maar vooruit.
Heb je het parcours gezien?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
met maar een proloog en geen bergop aankomst deze 5![]()
Het is geen klimmer, maar de steilste uit het hele rondje is 6,7% en Boonen is nu ook weer geen Blijlevens. Niet dat ik verwacht dat hij gaat meedoen voor de eindzege, maar in enkele van die ritten kan hij zeker meedoen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je het parcours gezien?
Denk je dat Boonen ofzo meekan op dit parcours?
Misschien wel, maar ik verwacht na de laatste etappe wel mannen als Julich en Landis (als ze in vorm zijn) bij de eerste 5.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is geen klimmer, maar de steilste uit het hele rondje is 6,7% en Boonen is nu ook weer geen Blijlevens. Niet dat ik verwacht dat hij gaat meedoen voor de eindzege, maar in enkele van die ritten kan hij zeker meedoen.
Mjah, maar goed iedereen weet dat ie geen Vino hoeft neer te zetten in zijn of haar pronoquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:15 schreef Zwansen het volgende:
Tja, dat blijft ook een voorlopige lijst. Neem tenminste aan dat Phonak niet met 12 man start.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:57 schreef placebeau het volgende:Stand na de eerste ronde:
zjroentje 0
...
...
...
...
...
...
...
mitt 0
Veranderen in:quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
1. Julich.
2. Landis.
3. Valverde.
4. Kashechkin.
5. Popovych.
Zie je, dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:52 schreef gras het volgende:
Valverde doet niet eens mee.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef Falco het volgende:
1. Julich
2. Popovitsj
3. Boonen
4. Valverde
5. Kasjetsjkin
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:57 schreef Zwansen het volgende:
1. Landis
2. Julich
3. Kirchen
4. Rebellin
5. Sandy Casar
Welke Dekker?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:18 schreef komrad het volgende:
1. Popovich
2. Rebellin
3. Julich
4. Dekker
5. Landis
en ik heb de eerste wedstrijd ook gemist
Viel te proberen hequote:
Ik had Lee bij de 500 meter ingevuld als nummer 3, want ik dacht er doet vast wel een of meerdere Koreanen mee met de naam Leequote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:28 schreef komrad het volgende:
[..]
Viel te proberen he
serieus had er niet eens aan gedacht, ik ga voor Erik, Thomas komt later nog wel
doet me denken aan de OWS prono , Yang Yang wint het shorttracken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |