abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35670104
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:52 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Wahhaha serieus? Die hebben ook lange tenen dan. Wat kan het hun schelen wat een of andere loser op een forum zegt. Als je je daar al wat van aan gaat trekken...
Ach, lange tenen of niet, ik vind het gewoon jammer dat waarschijnlijk Fok! nu ook gewoon het nieuws uit de "bladen" moet lezen.
Ik had het wel leuk gevonden als we het een en ander op de Frontpage hadden kunnen plaatsen
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35670148
alleen door die suffertjesopmerking van mij? Heb je die info uit eerste hand?
pi_35670284
HAD ik ja, daarom was ik gisteren ook zo voorzichtig, daarom wilde ik ook zo graag dat er een deel 51 kwam.
Misschien een les voor de volgende keer; ook al is het "maar een forum" er lezen veel meer mensen mee dan je denkt .
pi_35670440
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
HAD ik ja, daarom was ik gisteren ook zo voorzichtig, daarom wilde ik ook zo graag dat er een deel 51 kwam.
Misschien een les voor de volgende keer; ook al is het "maar een forum" er lezen veel meer mensen mee dan je denkt .
Maar dit is toch belachelijk, Lilith-Wicca. Ik maak gewoon een grapje, dat moet toch kunnen? Ik kan toch niet bij elke post rekening houden met de lange tenen van verzuurde mensen zonder humor? Als we dat wel gaan doen kan fok net zo goed opdoeken, want er is altijd wel iemand die bepaalde posts verkeerd opvat.

Ik vind dit echt een beetje absurd. Het verhaal wordt alleen maar raarder. Maargoed misschien moet ik maar niet proberen om het te begrijpen.
pi_35670678
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Maar dit is toch belachelijk, Lilith-Wicca. Ik maak gewoon een grapje, dat moet toch kunnen? Ik kan toch niet bij elke post rekening houden met de lange tenen van verzuurde mensen zonder humor? Als we dat wel gaan doen kan fok net zo goed opdoeken, want er is altijd wel iemand die bepaalde posts verkeerd opvat.

Ik vind dit echt een beetje absurd. Het verhaal wordt alleen maar raarder. Maargoed misschien moet ik maar niet proberen om het te begrijpen.
Ben ik met je eens hoor, je kunt niet altijd en overal met iedereen rekening houden, tenminste in een "gewone" discussie.
Maar dit is toch even een andere zaak denk ik, dit gaat over iets waar heel Nederland zowat mee bezig is.
Wat dus ook betekend dat er behoorlijk wat journalisten bovenop zitten, die allemaal heel graag de primeur willen.
Tja en dan werkt een beetje "slijmen" nu eenmaal beter.
pi_35670816
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor, je kunt niet altijd en overal met iedereen rekening houden, tenminste in een "gewone" discussie.
Maar dit is toch even een andere zaak denk ik, dit gaat over iets waar heel Nederland zowat mee bezig is.
Wat dus ook betekend dat er behoorlijk wat journalisten bovenop zitten, die allemaal heel graag de primeur willen.
Tja en dan werkt een beetje "slijmen" nu eenmaal beter.
Hmz maar robbert is toch niet meer zo hot? Ik denk niet dat heel nederland nog achter hem aan zit.
En slijmen, sja het schijnt te werken, maar ik weiger daar aan mee te doen hoor.
pi_35671096
Nou Robbert is "hotter" dan je denkt hoor, het is nu even stil maar er zijn nog heel wat mensen mee bezig.
Maar goed, we zullen wel zien wat er nog komt .
pi_35673000
Maar Lilith, betekent dit dan dat de lokale brabantse media met dit geheim bezig zijn?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:43:40 #259
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35674468
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:54 schreef Solitarias het volgende:
Rudeonline verzandt weer in hetzelfde oude bekende geneuzel in De vergeten pagina's van A.Einstein.

Mag dat topic svp op slot??
Heb jij pagina 1 gelezen ?
Daar staan 2 berichten in van moderators.
Als het dichtmoet dan wordt het vanzelf gesloten,
mocht je de indruk hebben dat een topic/post aan de aandacht van moderators ontsnapt is dan zijn er tal van mogelijkheden mods attent te maken op het betreffende topic of de betreffende post.

http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/44

De 2 posts van jou die er in staan zijn naar mijn mening zowaar nog nietszeggender (en wat voor nut hebben ze eigenlijk ), dan die van rude gekeken door de bril van iemand die zijn manier van rekenen niet kan volgen.

Ik zal even overleggen met iteejer, hij heeft het heropend na mijn (tijdelijke) slotje tijdens mijn afwezigheid.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:46:39 #260
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35674566
Genverbrander, lange tenen in jouw ogen of niet...
Het is gewoon niet nodig je denigrerend uit te laten over wie dan ook.

Lilith-Wicca, dank je wel
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_35675294
Nee Gen, want dan ben ik ook een zúúnig Zeeuws meisje
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:13:16 #262
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35675477
come on man, alsof er een moord is gepleegd wordt erop gereageerd :S het gaat om een grappig bedoelde post van 1 persoon op een publiek forum waarin ook nog niet eens iets enorm ergs in staat.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_35675521
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:13 schreef DionysuZ het volgende:
come on man, alsof er een moord is gepleegd wordt erop gereageerd :S het gaat om een grappig bedoelde post van 1 persoon op een publiek forum waarin ook nog niet eens iets enorm ergs in staat.
Afspraak is afspraak !
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:19:27 #264
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_35675676
Ik voel bad vibes hier.
Zyggie.
pi_35676322
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef Mirage het volgende:
Genverbrander, lange tenen in jouw ogen of niet...
Het is gewoon niet nodig je denigrerend uit te laten over wie dan ook.

Lilith-Wicca, dank je wel
Grapjes maken moet kunnen toch

niet zo aanstellen he mensen.
pi_35676381
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:19 schreef Zyggie het volgende:
Ik voel bad vibes hier.
Welnee joh, gewoon een gemiste kans en dat vind ik jammer.
Maar we gaan gewoon proberen te redden wat er te redden valt (kan gelukkig lullen als Brugman )
pi_35676452
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Welnee joh, gewoon een gemiste kans en dat vind ik jammer.
Maar we gaan gewoon proberen te redden wat er te redden valt (kan gelukkig lullen als Brugman )

echt mensen, waar gáááát dit over. 'Redden wat er te redden valt' na zo'n onschuldige opmerking.

Blijkbaar werken er écht enorme sufferds bij die Brabantse suffertjes.
pi_35676632
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

echt mensen, waar gáááát dit over. 'Redden wat er te redden valt' na zo'n onschuldige opmerking.

Zo pardon, Genverbrander, dus jou schrijfstijl moet dan maar door iedereen als grapje gezien worden en als een ander het doet blijk jij ineens ook lange tenen te hebben?
pi_35676804
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Zo pardon, Genverbrander, dus jou schrijfstijl moet dan maar door iedereen als grapje gezien worden en als een ander het doet blijk jij ineens ook lange tenen te hebben?
Ik heb geen lange tenen.
pi_35677099
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:48 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik heb geen lange tenen.
Nee, het zijn je teennagels die nodig geknipt moeten worden
pi_35677188
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef CarDani het volgende:

[..]

Nee, het zijn je teennagels die nodig geknipt moeten worden
whahahah

maargoed laten we hier in de slowchat ouwehoer over verder praten, want het heeft weinig meer te maken met feedback.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:57:24 #272
34156 Mirage
Smile !!!
pi_35677214
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Lijkt mij een strak plan wat betreft het topic.
Het is niet voor niets weer geopend (tot een paar keer toe inmiddels ).. er zijn echt mensen die er iets van willen maken.
En lillith-Wicca steekt er heel vele moeite in, alleen dat verdient imo al het nodige respect en zouden we dus met z'n allen het topic leuk moeten houden.

* Mirage deelt wat nagelteenknippertjes uit....

zow, nu kan iedereen er hopenlijk weer tegen ?
Sir Winston Churchill
pi_35677291
hehehe teenknippertjes
pi_35677533
Thanks Mirage

En zou er nu dan iemand zo vriendelijk willen zijn om deel 51 te openen? (gaat mij niet lukken, reden daarvan bekend bij Mirage)
pi_35677573
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:54 schreef Solitarias het volgende:
Rudeonline verzandt weer in hetzelfde oude bekende geneuzel in De vergeten pagina's van A.Einstein.

Mag dat topic svp op slot??
MOD: Thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')