Ach, lange tenen of niet, ik vind het gewoon jammer dat waarschijnlijk Fok! nu ook gewoon het nieuws uit de "bladen" moet lezen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:52 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Wahhaha serieus?Die hebben ook lange tenen dan.
Wat kan het hun schelen wat een of andere loser op een forum zegt. Als je je daar al wat van aan gaat trekken...
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
HAD ik ja, daarom was ik gisteren ook zo voorzichtig, daarom wilde ik ook zo graag dat er een deel 51 kwam.
Misschien een les voor de volgende keer; ook al is het "maar een forum" er lezen veel meer mensen mee dan je denkt.
Ben ik met je eens hoor, je kunt niet altijd en overal met iedereen rekening houden, tenminste in een "gewone" discussie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Maar dit is toch belachelijk, Lilith-Wicca. Ik maak gewoon een grapje, dat moet toch kunnen? Ik kan toch niet bij elke post rekening houden met de lange tenen van verzuurde mensen zonder humor? Als we dat wel gaan doen kan fok net zo goed opdoeken, want er is altijd wel iemand die bepaalde posts verkeerd opvat.
Ik vind dit echt een beetje absurd.Het verhaal wordt alleen maar raarder. Maargoed misschien moet ik maar niet proberen om het te begrijpen.
![]()
Hmz maar robbert is toch niet meer zo hot? Ik denk niet dat heel nederland nog achter hem aan zit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, je kunt niet altijd en overal met iedereen rekening houden, tenminste in een "gewone" discussie.
Maar dit is toch even een andere zaak denk ik, dit gaat over iets waar heel Nederland zowat mee bezig is.
Wat dus ook betekend dat er behoorlijk wat journalisten bovenop zitten, die allemaal heel graag de primeur willen.
Tja en dan werkt een beetje "slijmen" nu eenmaal beter.
Heb jij pagina 1 gelezen ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:54 schreef Solitarias het volgende:
Rudeonline verzandt weer in hetzelfde oude bekende geneuzel in De vergeten pagina's van A.Einstein.
Mag dat topic svp op slot??
Afspraak is afspraak !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:13 schreef DionysuZ het volgende:
come on man, alsof er een moord is gepleegd wordt erop gereageerd :S het gaat om een grappig bedoelde post van 1 persoon op een publiek forum waarin ook nog niet eens iets enorm ergs in staat.
Grapjes maken moet kunnen tochquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef Mirage het volgende:
Genverbrander, lange tenen in jouw ogen of niet...
Het is gewoon niet nodig je denigrerend uit te laten over wie dan ook.
Lilith-Wicca, dank je wel
Welnee joh, gewoon een gemiste kans en dat vind ik jammer.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:19 schreef Zyggie het volgende:
Ik voel bad vibes hier.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Welnee joh, gewoon een gemiste kans en dat vind ik jammer.
Maar we gaan gewoon proberen te redden wat er te redden valt (kan gelukkig lullen als Brugman)
Zo pardon, Genverbrander, dus jou schrijfstijl moet dan maar door iedereen als grapje gezien worden en als een ander het doet blijk jij ineens ook lange tenen te hebben?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
echt mensen, waar gáááát dit over. 'Redden wat er te redden valt'na zo'n onschuldige opmerking.
![]()
Blijkbaar werken er écht enorme sufferds bij die Brabantse suffertjes.![]()
Ik heb geen lange tenen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zo pardon, Genverbrander, dus jou schrijfstijl moet dan maar door iedereen als grapje gezien worden en als een ander het doet blijk jij ineens ook lange tenen te hebben?
whahahahquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef CarDani het volgende:
[..]
Nee, het zijn je teennagels die nodig geknipt moeten worden![]()
![]()
Lijkt mij een strak plan wat betreft het topic.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
echt mensen, waar gáááát dit over. 'Redden wat er te redden valt'na zo'n onschuldige opmerking.
![]()
Blijkbaar werken er écht enorme sufferds bij die Brabantse suffertjes.![]()
MOD: Thanksquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:54 schreef Solitarias het volgende:
Rudeonline verzandt weer in hetzelfde oude bekende geneuzel in De vergeten pagina's van A.Einstein.
Mag dat topic svp op slot??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |