Naar ijshockey.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
AZ wordt genaaid keeper loopt 20 meter buiten het strafschopgebied maakt hands en hij krijgt geel. Of kijken jullie naar curling ?
Volgens mij wel. Waarom geel danquote:
Volstrekt neutraal vandaag. Ze hebben het voordeel dat Van Gaal er nu zit itt tot Adriaanse vorig jaar...quote:
Ja geen idee. Ik zag bij de herhaling geen hands dus eigenlijk was geel dan ook overbodig...maar ja.quote:
Gulden middenweg omdat hij het na z'n fluiten ook niet meer wist volgens mij.quote:
was er maar ergens curlingquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
AZ wordt genaaid keeper loopt 20 meter buiten het strafschopgebied maakt hands en hij krijgt geel. Of kijken jullie naar curling ?
Van Gaal is inderdaad véél symphatiekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volstrekt neutraal vandaag. Ze hebben het voordeel dat Van Gaal er nu zit itt tot Adriaanse vorig jaar...
Van Gaal is een hele aardige vent hoor, zolang er geen pers in de buurt is....quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Van Gaal is inderdaad véél symphatieker![]()
Oh, je kent hem persoonlijk?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Van Gaal is een hele aardige vent hoor, zolang er geen pers in de buurt is....
Van mij mag je hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:07 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat AZ wint en Van Galen een been breekt, mag dat ook?
Zijn rechterbeen toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:07 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat AZ wint en Van Galen een been breekt, mag dat ook?
dat is mijn indrukquote:
Netjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef pascalheister het volgende:
zo lekker gebadmintond, 2 dubbels gespeeld, 1 gewonnen en 1 verloren
Dat vind ik ookquote:tijd voor een biertje
dat is ook wat vele verslaggevers altijd zeggen, na afloop aan de bar was het altijd gezellig maar tijdens interviews was ie vervelenderquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is mijn indrukheb hem vaak zat van 'dichtbij' meegemaakt met trainingen. Was toen nooit te beroerd om een tijd te babbelen met de supporters, dan kwam hij heel bevlogen en sympathiek over, iemand die houdt van z'n werk en dat graag met je deelt.
Heel ander beeld dan wanneer ik hem op TV zie.
Badminton is ook leuk. Ik heb net eindelijk weer eens squash gespeeld, dat is morgen weer spierpijn denk ik...quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef pascalheister het volgende:
zo lekker gebadmintond, 2 dubbels gespeeld, 1 gewonnen en 1 verloren
tijd voor een biertje
Rechtse takken wil je toch ook niet in het gezicht lijkt me.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb net hardgelopen. Valt nog niet mee om alle obstakels aan de linkerkant te passeren![]()
ach ja, een hoop mensen hier op FOK! zullen in het echt ook best wel aardig zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is ook wat vele verslaggevers altijd zeggen, na afloop aan de bar was het altijd gezellig maar tijdens interviews was ie vervelender
kom eens op een meetquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, een hoop mensen hier op FOK! zullen in het echt ook best wel aardig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |