idd en we krijgen er toch een bijzondere rij artiesten voorquote:
Ga je weg uit die drukke randstad ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen naar die gemeente
Krijgen arme inwoners ook kwijtscheldig van hun hoerentax? Dat je voor een duppie mag en zo...?
Niet bewegen!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef VoreG het volgende:
Woei
Ik heb een hoekje in het huis gevonden waar internet is
Ga Rusland - Slowakije eens kijken man. Fuckin gave potquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ga je weg uit die drukke randstad ?
en dan moety je ook nog je linkerarm in de lucht houden voor een goede ontvangst?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef VoreG het volgende:
Woei
Ik heb een hoekje in het huis gevonden waar internet is
Wansmaakdagen, maar wel leuk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en we krijgen er toch een bijzondere rij artiesten voor![]()
Relaxed!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef VoreG het volgende:
hij doet het weer! laptop op je schouder en staan
je moet zo'n uberstoere antenne bouwen van een Pringles verpakking, dat schijnt te werkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef VoreG het volgende:
hij doet het weer! laptop op je schouder en staan
Kan geen ijshockey meer zien, eindelijk twee weken pauze.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga Rusland - Slowakije eens kijken man. Fuckin gave pot
Ik heb geen pringles en ik kan mjn toetsen niet zienquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
je moet zo'n uberstoere antenne bouwen van een Pringles verpakking, dat schijnt te werken![]()
dan kan je best goed blind tikkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb geen pringles en ik kan mjn toetsen niet zien
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wansmaakdagen, maar wel leuk.
Ik heb het niet over het bier, behalve als het bavjes zijn.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:40 schreef rubbereend het volgende:
en zaterdag krijgen we Adje op bezoek
Was geen hands, toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
AZ wordt genaaid keeper loopt 20 meter buiten het strafschopgebied maakt hands en hij krijgt geel. Of kijken jullie naar curling ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |