Ach, roep maar een topicnmummer, mijn editboxje is geduldigquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als we zo door gaan zitten we nog wel een paar delen op deel 290 hoor.
Niet waar, het zonnetje schijnt, ook op de trainingsveldenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:35 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Het regent in Amsterdam.
quote:Inmiddels is ook bekend dat de ADO-fans de komende vijf jaar niet meer welkom zijn in Amsterdam. Dit meldde het NOS Journaal.
Jij kon dat toch mooi zien of was jij dat nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Niet waar, het zonnetje schijnt, ook op de trainingsvelden
Als ik even achterom kijk, dan kijk ik tegen de Arena aan met daarnaast de trainingsvelden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij kon dat toch mooi zien of was jij dat niet.
Das een beter uitzicht dan mijn werkplek. Ik kijk tegen de Connexxion garage aan vanuit mijn grijze kantoortje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Als ik even achterom kijk, dan kijk ik tegen de Arena aan met daarnaast de trainingsvelden.
Ik zit op de elfde verdieping van dat oranje gebouw aan de andere kant van het spoor met ING erop.
Ik zie het kunstgrasveld helemaal en een groot deel van het gewone grasveld.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ik zie alleen het vondelpark vanuit mijn raamquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:47 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Das een beter uitzicht dan mijn werkplek. Ik kijk tegen de Connexxion garage aan vanuit mijn grijze kantoortje.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:47 schreef Jasza het volgende:
Gentenaar is definitief, zie ik net op nederland 2 onderin en op teletekst.
och, beter dan de binnenstad van rotterdamquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:47 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Das een beter uitzicht dan mijn werkplek. Ik kijk tegen de Connexxion garage aan vanuit mijn grijze kantoortje.
Zullen we nog heel even afwachten hoe de spelers het daadwerkelijk gaan doen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef SoA-Holic het volgende:
Van geel weer super bezig! Martin is de beste transfer sinds jaren!Martin
![]()
Dat was met Vlaar ook.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Jajong het volgende:
Alhoewel, als er geroepen wordt: "HIJ IS NIET TE KOOP" speelt ie meestal binnen een paar maand ergens anders.
Welnee,quote:
quote:
Ajax haalt ervaring in huis met Gentenaar
15/2/2006 14:44
Ajax heeft voor komend seizoen weer drie doelmannen ter beschikking. Dennis Gentenaar maakt het seizoen af bij Borussia Dortmund en sluit daarna aan in Amsterdam. De dertigjarige keeper is transfervrij en tekent voor drie jaar.
Gentenaar vervangt Hans Vonk, die niet verder wil bij Ajax en zijn carričre hoopt voort te zetten in Zuid-Afrika. De voormalige doelman van NEC moet de concurrentie voor een plek onder de lat in De Arena aan met Maarten Stekelenburg (23) en Kenneth Vermeer (20).
Gentenaar is de enige van de drie die zich al ruimschoots heeft bewezen in de Eredivisie. 'Met Dennis Gentenaar trekken wij een keeper aan die zeer veel ervaring heeft', legde technisch directeur Martin van Geel uit.
Ajax legde eerder ook al Kenneth Perez (31, AZ) en Jaap Stam (33, AC Milan) vast. De club hoopt met de drie ervaren spelers meer evenwicht en leiderschap te krijgen in de jeugdige selectie.
We zijn nu toch wel klaar emt de "ervaren" spelersquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Welnee,
AZ, PSV, Heerenveen en Ajax moeten het gewoon allemaal goed doen in Europa.
Dat is alleen maar beter voor eht Nederlands voetbal en wie weet krijgen we onze extra CL plek weer terug . . . .
.
.
.
Oh, je was sarcastisch
Dat zal wel meevallen denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:11 schreef Robar het volgende:
[..]
We zijn nu toch wel klaar emt de "ervaren" spelers
Straks komt het gemiddelde boven de 30 uit
Waarom Dikke Neus??quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:15 schreef Cordoba32 het volgende:
Dikke neus richting Nijmegen![]()
Maar wij hebben Gentenaar
Nu nog de overbekende spiegelbril en hopla.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Johnny Knoxville in Ajax shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |