Eigenlijk wel maar goed...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:38 schreef _evenstar_ het volgende:
kan dit niet beter voortgezet worden in een ander topic wordt hier erg offtopic
vind het maar vreemd allemaal.., als ze daadwerkelijk zwanger zou zijn geweest, zou ze wellicht gelogen hebben omdat ze zelf de waarheid niet onder ogen durfde te zien? en wie weet liegt die ander wel.. ik ben meestal zelf iemand van eerst van degene waar het in dat geval om draait horen. dus ga niet af op wat een ander zegt maar naar wat zij zelf zegt..
Je hebt bij de drogist en vaak ook bij de supermarkt Nutriton, dat is johannesbroodpitmeel (mond vol) dat je zo wel bij flesvoeding als borstvoeding kan gebruiken. Dat zorgt ervoor dat de melk wat dikker wordt zodat het niet gelijk weer omhoog komt, misschien is dat een idee. Morgaine heeft dat ook de eerste 8 tot 10 maanden gekregen ivm spugen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef _evenstar_ het volgende:
welkom max en pinquit![]()
jelief wat goed dat het al wat beter gaat met Emma![]()
Ik weet niet zo goed meer wat ik moet denken.. Arwen spuugt weer steeds meer.. het blijft niet meer bij af en toe een mondje maar weer gofjes en vinden haar dus ook weer regelmatig in een plasje spuugook laat ze weer vaker iets staan.. nu is dat opzich verwaarloosbaar 30 cc doen het hem niet.. maar zo begon het ook
moeilijk hoor..
Wat is wijsheid, morgen als overbezorgde moeder al bellen of afwachten.. maar wordt het dan weer niet te erg![]()
![]()
misschien nog maar een dagje aankijken![]()
Ja, met ons gaat het goed. Kim is wel wat onrustiger nu en huilt meer, maar of dat nu door de val komt ? Geen idee, maar Ingrid gaat volgende week met Kim naar de neuroloog, of was het nu de kinderartsquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrid? (Of Djeez natuurlijk.) Hoe is het nu met jullie?
Zijn jullie een beetje bekomen van de schrik van het vallen?
Dat deed ik ook maar dat bleek helemaal niet nodig te zijn. Eigenlijk was het maar een hele kleine handeling die de manueel therapeut deed bij Tomas en hij liet het van te voren ook even voelen bij mij, het is echt geen kwestie van krakende botten enzoquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef Randa_v het volgende:
Ik zie er alleen wel verschrikkelijk tegenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |