abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35326702
nou diegene van brabbel blijkt dus helemaal niet meer zwanger geweest te zijn. volgens haar heeft ze het kindje verloren met 20 weken maar heeft ze de hele boel gewoon bij elkaar gelogen.
ze heeft mij zelfs verteld wanneer ze ingeleid zou worden enzo..

Ben nu flink beledigd door haar en ga haar ook een brief sturen als ik weer even tot rust gekomen ben...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:27:58 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35327029
Wat bezielt mensen toch om dat te doen?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:29:06 #153
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_35327089
Wat een raar bericht zeg.. Je kindje verloren zijn en dan gaan lopen vertellen dat je ingeleid gaat worden.. Dan klopt er toch iets niet helemaal?!!
pi_35327140
nee dat is zeker zo. ze is volgens haar ook in therapie ervoor..

en tja, ik vind het heel ziek. er zijn 2 meiden die zoveel moeite doen om zwanger te worden en elke maand weer een teleurstelling te verwerken hebben, hoe moeten die zich voelen bij dit bericht...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:31:32 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35327186
Maar wacht even. Heeft ze nu alles gelogen? Dus ook van de miskraam bij 20 weken? Of alleen het verhaal daarna?
pi_35327271
dat weet ik verder niet. Ik weet niet meer wat ik nu van haar moet geloven. Weet niet of ze echt wel zwanger geweest is. We hebben nooit een echo of een positieve test van haar gezien...

Maar ze heeft mij dus minstens 20 weken lang voorgelogen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:35:46 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35327359
Naar hoor. Lijkt me een heel bizar idee idd als je denkt met iemand mee te leven en het blijkt niet zo te zijn.
pi_35327433
ik vind het ook allemaal maar bizar maar ook ziek... maar goed, ze heeft me aardig gekwetst. Kreeg regelmatig updates als ze zogenaamd naar de gyn geweest was.. en dan het smsje dat ze ingeleid zou worden...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:38:33 #159
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35327470
kan dit niet beter voortgezet worden in een ander topic wordt hier erg offtopic

vind het maar vreemd allemaal.., als ze daadwerkelijk zwanger zou zijn geweest, zou ze wellicht gelogen hebben omdat ze zelf de waarheid niet onder ogen durfde te zien? en wie weet liegt die ander wel.. ik ben meestal zelf iemand van eerst van degene waar het in dat geval om draait horen. dus ga niet af op wat een ander zegt maar naar wat zij zelf zegt..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:39:02 #160
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_35327491
Getsie Vicky...
Dit komt wel even erg hard aan voor jullie!
Voor jou iig sterkte !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:43:05 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35327647
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:38 schreef _evenstar_ het volgende:
kan dit niet beter voortgezet worden in een ander topic wordt hier erg offtopic

vind het maar vreemd allemaal.., als ze daadwerkelijk zwanger zou zijn geweest, zou ze wellicht gelogen hebben omdat ze zelf de waarheid niet onder ogen durfde te zien? en wie weet liegt die ander wel.. ik ben meestal zelf iemand van eerst van degene waar het in dat geval om draait horen. dus ga niet af op wat een ander zegt maar naar wat zij zelf zegt..
Eigenlijk wel maar goed...
Daarom vroeg ik idd of ze nou wel of niet zwanger geweest is. Want dan kan ik me nog wel voorstellen dat je van verdriet mss een rare tik hebt gekregen waardoor je het even niet meer zo nauw neemt met de waarheid. Dan snap ik de psych ook wel.

Hoewel... als ze het helemal van voren af aan verzonnen heeft snap ik de psych ook wel eigenlijk.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:45:28 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35327735
een mens kan rare dingen doen en een oordeel is snel geveld.. volg je gevoel en je verstand.. maar oordeel niet zonder alle feiten. aldus de levenswijsheid van moi
pi_35328965
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:42 schreef _evenstar_ het volgende:
welkom max en pinquit
jelief wat goed dat het al wat beter gaat met Emma

Ik weet niet zo goed meer wat ik moet denken.. Arwen spuugt weer steeds meer.. het blijft niet meer bij af en toe een mondje maar weer gofjes en vinden haar dus ook weer regelmatig in een plasje spuug ook laat ze weer vaker iets staan.. nu is dat opzich verwaarloosbaar 30 cc doen het hem niet.. maar zo begon het ook moeilijk hoor..
Wat is wijsheid, morgen als overbezorgde moeder al bellen of afwachten.. maar wordt het dan weer niet te erg
misschien nog maar een dagje aankijken
Je hebt bij de drogist en vaak ook bij de supermarkt Nutriton, dat is johannesbroodpitmeel (mond vol) dat je zo wel bij flesvoeding als borstvoeding kan gebruiken. Dat zorgt ervoor dat de melk wat dikker wordt zodat het niet gelijk weer omhoog komt, misschien is dat een idee. Morgaine heeft dat ook de eerste 8 tot 10 maanden gekregen ivm spugen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:57:10 #164
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35330565
Fajah ze heeft comfort gehad dat is friso met johannesbroodpitmeel die werkte bij haar niet,
De diagnose die tot op heden gesteld is is koemelkallergie en behoorlijke reflux ze krijgt speciale voeding nutramigen en lozec een behoorlijk zware maagzuurremmer en die combinatie ging goed maar wordt weer langzaam aan meer spugen.. als het vriojdag nog erger is geworden dan bellen we op
pi_35331951
Jemig Vicky... kan me voorstellen dat je je genaaid voelt... of dat van die miskraam nu wel of niet waar is. Heb zelf een vriendin gehad die alles bij elkaar loog en dan weet je niet meer wat je nu wel of niet moet geloven. Daar heb je dan zoveel mee gedeeld en meegeleefd...
pi_35336795
zonder de rest te lezen: Mijn lieve kleine meisje is thuis! De verpleegster vroeg om drie uur of ik er wel vertrouwen in had om naar huis te gaan, tuurlijk! Om vier uur kwam de arts langs en vond ook wel dat we naar huis konden. We zijn nu een uur thuis Helaas wil de dame nu niet alleen in haar bedje slapen en ligt dus even tv te kijken.(in een nieuwe slaapzak want ze is een hele grote dappere meid! Kinderfototopic deel 68
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_35336972
Jippie!! Emmatje is thuis!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:50:10 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35337717
Goed nieuws Jelief!
pi_35338645
Lekker dat Emma thuis Jelief

Vicky ik heb een paar vraagjes over diegene waardoor jullie bedonderd zijn, klinkt nl erg bekend van 2 jaar geleden, dus als je tijd heb om op msn te komen graag!
pi_35338949
Yesss! Emma weer thuis!
Laat je maar lekker verwennen Emma!
*voorziet een campingbedje naast het bed van papa en mama!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:22:42 #171
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35339978
Jelief, fijn dat Emma thuis is!

Vicky, wat raar zeg van die brabbelvriendin, bah, da's echt naar!

Sara heeft echt waterpokjes, blaasjes op d'r hoofdje en in d'r liezen, paar op haar buikje. Ze's wel lekker vrolijk geweest vandaag.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_35356616
Amber werd vanmorgen om 5 uur wakker en besloot toen dat ze wel weer genoeg geslapen had... daar was ik het eigenlijk niet mee eens, maar ja, dat boeit haar natuurlijk niet... Hebben haar maar een flesje gegeven en toen is ze om 6.45 in slaap gevallen bij ons in bed. Ze is vandaag weer bij mijn ouders, ben benieuwd hoe het gaat.

Ik ga dalijk aan de grote schoonmaak beginnen. Moet de ramen zemen, de vloer dweilen, opruimen, stofzuigen, strijken, de was doen, noem maar op. Is het wel weer tijd voor..

Oh jeetje Sara toch, het zit je ook niet mee he.. .Wordt maar weer snel beter!!

Evenstar, ik hoop dat het snel beter gaat met Arwen. Dat spugen is niet leuk! Amber spuugt de laatste dagen eigenlijk bijna niet meer. Een mondje, soms 2 of 3 maar gelukkig geen hele golven meer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:55:32 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35358599
Ingrid? (Of Djeez natuurlijk. ) Hoe is het nu met jullie?
Zijn jullie een beetje bekomen van de schrik van het vallen?
  Redactie Frontpage woensdag 22 februari 2006 @ 12:17:20 #175
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_35360808
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrid? (Of Djeez natuurlijk. ) Hoe is het nu met jullie?
Zijn jullie een beetje bekomen van de schrik van het vallen?
Ja, met ons gaat het goed. Kim is wel wat onrustiger nu en huilt meer, maar of dat nu door de val komt ? Geen idee, maar Ingrid gaat volgende week met Kim naar de neuroloog, of was het nu de kinderarts Helaas is Ingrid zelf niet in staat te reageren. Niet omdat ze ziek is ofzo, maar omdat wij zijn geplaagd met @Home. Die ligt er a; een week uit bij ons en het ziet er niet naar uit dat die verbinding spoedig zal zijn hersteld. Vandaar dat wij al een tijd niets van ons hebben laten horen.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage woensdag 22 februari 2006 @ 12:24:08 #176
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_35360988
Hier Ingrid! Hij doet het weer!
Heeft het vele bellen en zeuren toch geholpen!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:32:35 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35361222
Fijn dat jullie weer online zijn!
Wat vervelend dat Kim toch onrustiger is nu. Ben benieuwd wat ze dan van de week in het ziekenhuis zeggen.
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:25:22 #178
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35363010
kusje voor kim

Hier nog steeds een beetje pet met het spugen vanochtend weer een golf over me heen maar ze drinkt voldoende wat ze binnen zou moeten hebben..
We wachten af en zien hoe dat het loopt meer kunnen we niet doen.
we hebben wel de luxe dat we tegenwoordig tot half acht a acht uur door kunnen slapen dat is ook wel lekker

sara niet leuk die waterpokjes, hopenlijk ben je er snel vanaf

amber zo volhouden hoor

jelief fijn dat emma weer thuis is, zorg goed voor jezelf en je grote kleine meid
pi_35367001
Vandaag weer eens naar het bureau geweest om Merlijn te laten wegen. Hij is in 2 weken 310 gram aangekomen om mijn borstvoeding en ik ben er zo trots op dat hij zo goed groeit. Hij weegt nu 4450 gram bij 8 weken. Volgende week moeten we voor het prikje, ik hoop dan ook te weten hoe groot hij is.
Het naveltje zag er ook heel mooi uit, het wild vlees is zo goed als weg. Er zit alleen nog een klein korstje. Ook heb ik de verpleegster even naar zijn houding laten kijken en haar conclusie was ook dat hij zich overstrekt en krom gaat liggen en teveel voorkeurshouding naar rechts, zowel liggend op rug als op buik. Ik heb nu dus maar de manueel therapeut gebeld en hoop een telefoontje terug zodat we een afspraak kunnen maken.
pi_35368504
Lekker dat hij het zo goed doet Randa! En heel goed dat je er zo vlug bij bent met die overstrekking en voorkeurshouding. Randy had dat ook en wij liepen vanaf 3 maanden oud bij de fysiotherapeut en vanaf 4 maanden bij de chiropractor. Zijn hoofd was enorm afgeplat aan één kant en dat is nu (met 14 maanden) nog steeds heel goed zichtbaar. We hebben vooral heel veel gehad aan de chiropractor en daar hadden we achteraf veel vroeger naar toe moeten gaan.
pi_35369284
Merlijn overstrekt zich al vanaf dag 1. Hij trekt dan zijn hoofd naar achter en vindt dat een fijne houding. Die voorkeurshouding is ook duidelijk en het hoofd ook een beetje afgeplat aan de rechterkant. Hij draait te gemakkelijk naar zijn zij. Bij het CB stond de wijkverpleegster achter hem en hij gaat dan helemaal in een kromming liggen. Met hem neerleggen heeft hij ook vaak zijn hoofd in zijn nek waardoor hem op de rug neerleggen niet makkelijk gaat. Verder Kan hij wel veel met links maar ligt hij meestal links wel los van de grond.

Als ik dit zo lees vind ik het toch wel eng, het merendeel doet hij al zo lang en hij lijkt er verder geen last van te hebben. Hij huilt er niet om ofzo. Maar toch het is een aantal weken geleden al aangeraden toch maar naar die therapeut. Ik zie er alleen wel verschrikkelijk tegenop.
pi_35370770
Is Merlijn misschien erg snel geboren Randa? Met vacuümpomp zelfs misschien? Want dan zie je dit soort dingen meer. Dat was bij Randy ook het geval en misschien (konden ze niet meer met zekerheid zeggen) had hij waarschijnlijk daarbij zijn sleutelbeentje gebroken.

Merlijn heeft hier waarschijnlijk ook niet zoveel last van. Hij ligt op die manier prettiger dan op een andere manier en daar zit een reden achter. Alleen rekken zijn spiertjes daardoor aan één kant meer op en worden die aan de andere kant korter. Daarom is de behandeling ook; om de spiertjes aan de andere kant even lang en even goed bruikbaar te maken. Je hoeft hier niet tegenop te zien; de fysiotherapeut deed wat oefeningetjes met hem om te kijken wat hij wel of niet kan en we kregen zelf oefeningen mee die we -spelenderwijs- met hem konden doen. Bijvoorbeeld een bepaalde manier van dragen en om hem neer te leggen zonder dat hij door kon rollen. Later oefeningen om hem steeds meer uit te dagen een speeltje te pakken totdat hij de gewenste houding kon doen. Dit doet geen pijn en moet uiteraard leuk blijven. Dit deden we bij de fysiotherapeut en volgens mij is een manueel therapeut ongeveer hetzelfde.
De chiropractor kneep wat in zijn nekkie en rekte de spiertjes wat op. Hier zag ik heel erg tegenop de eerste keer (ze worden bottenkrakers genoemd en dat zit dan aan de nek van je kind!) maar ook dat viel reuze mee. Dit had ik na een maand -in overleg met de fysiotherapeut- zelf aangedragen omdat het me veel te lang duurde allemaal en de afplatting steeds erger werd. SCHROOM NIET OM DAT TE DOEN! Hadden wij veel eerder moeten doen, zoals al gezegd.
De fysiotherapeut hebben wij gehad tot hij zelfstandig kon staan, bij de chiropractor komen we nu nog eens in de 3 maanden inmiddels, om zijn verdere ontwikkeling (lees; zelfstandig lopen) in de gaten te houden. Met die overstrekking heeft zijn hele lichaam te maken namelijk.

Hoe dan ook... niet tegenop zien Randa. Het doet geen pijn bij Merlijn en het komt hem allemaal ten goede. Wees blij dat je er zo vroeg bij bent, des te gemakkelijker is het te corrigeren.
pi_35372151
Bedankt Mammietje. Merlijn is met de vacuum geboren na 51 minuten persen. Dus dat is ws wel de oorzaak.
pi_35381085
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:20 schreef Randa_v het volgende:
Ik zie er alleen wel verschrikkelijk tegenop.
Dat deed ik ook maar dat bleek helemaal niet nodig te zijn. Eigenlijk was het maar een hele kleine handeling die de manueel therapeut deed bij Tomas en hij liet het van te voren ook even voelen bij mij, het is echt geen kwestie van krakende botten enzo En als je dan ziet hoe snel je eigenlijk al resultaat ziet. Achteraf vroeg ik me af of ik niet beter eerder had kunnen gaan...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_35383584
Randa echt niet nodig om er tegenop te zien. De manueel therapeut die Myrthe behandeld heeft (ook vacuumpomp bevalling en schoudertjes die klem zaten) heeft haar echt absoluut geen pijn gedaan, en 1 behandeling was al voldoende ! Hopelijk is dat bij Merlijn ook zo !
pi_35400610
Bedankt voor de reacties, heb inmiddels een afspraak voor 8 mrt om 18.00. Ben heel benieuwd!
pi_35400767
Amber werd gisteravond om 23.30 wakker en wilde een 5e fles. Om 0.30 lag ze er weer in en toen ging mevrouw gewoon nog even een kwartier liggen brabbelen. Uiteinde;lijk is ze in slaap gevallen en werd 7.45 wakker.

Randa, ben benieuwd!

Evenstar hoe is het met Arwen?

Ben ook wel heel benieuwd hoe het met de andere babietjes is. Renegate?? Fon?? Biebz?? Quinny?? hoe is het met jullie kids??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:46:52 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35422411
Hier gaat het redelijk .. heb het ideee dat een maal daags de lozec niet voldoende is.. maar we wachten af.. wat ze nu laat staan op een dag en spuugt is verwaarloosbaar.. in die mate ze krijgt genoeg binnen heeft genoeg plasluiers etc.. enige is dat we savonds met een hysterisch kind zitten.. we wachten dus af
wel de bevestiging gehad van cz dat we via inet de voeding moeten bestellen en dan vergoed krijgen al vergoeden ze me die bonnen die ik ingeleverd heb en die ik morgen in ga leveren ook nog is toch bij elkaar zo een 100 euro :x

Kleine meisje is vandaag flink verwend door oma en paps en mams
heleboel nieuwe kleertjes jurkjes en shirtjes en joggingpakjes zeeman is zo'n leuke kleertjes en voor zo weinig geld
en een rammelaar/bijtring die ze zelf kan vasthouden en ze in der mondje stopt ze moet wel nog iets groeien want 62 is eik nog veeeel te groot
pi_35422577
Lekker dat cz mee werkt!! Ga je bestellen via tefa-portanje?
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:57:48 #190
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35422836
ja bij die of bnij sorgente kunnen we bestellen
pi_35423142
Sorgente heb ik een positieve ervaringen mee Tefa-portanje daarin tegen perfect!
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:45:43 #192
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35424680
Randa veel succes bij de 'kraker'. Ik heb er zelf ook positieve ervaringen mee, ik hoop dat het bij Merlijn ook snel helpt.
Ingrid fijn dat je weer online bent, ik heb jullie hier gemist!
Evenstar ik hoop dat Arwen snel helemaal geen last meer heeft van zuur, lijkt me maar niks hoor.
Nu ben ik een hoop kindjes vergeten, sorry daarvoor,maar het is al laat.

Even een snelle reactie; Poemojn bedankt voor de linkjes! Er zat voor mij een nieuwe bij en alle filmpjes van de dr Phil onder de bv heb ik inmiddels gezien. Morgen ga ik met Tobias weer naar het cb om nog een keertje te wegen, ik heb het idee dat hij nu wel is aangekomen. Ik heb met enige regelmaat deze week compressie toegepast, morgen zullen we dus zien hoeveel het heeft geholpen. Allemaal bedankt voor de reacties!
Sinds zaterdag heeft Tobias elke dag wel een poepluier gehad, hiervoor maar een keer per week of per anderhalve week, en sinds een dag of drie is hij ook 'erg' aan het kwijlen, ik dacht dat hij weer verkouden werd ofzoiets, maar vanmiddag ontdekten we iets anders; twee tandjes !! Ik was bij een vriendin en zij wist het zéker, er zitten gewoon twee tandjes! Nog geen 4 maanden oud isie, dat wordt nog wat! Foto moet ik nog proberen te maken.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_35433293
Randa, wat groeit Merlijn goed zeg! En hopelijk kan de manueel therapeut jullie verder helpen .

Evenstar, fijn dat Arwen minder spuugt. Heeft dat 's avonds hysterisch zijn ermee te maken? Sara heeft toen ze 'klein' was 's avonds veel gehuild van krampen en dergelijke. En Zeeman rulez!

Saffier, wat is Tobias lekker snel met de tandjes! Heeft hij er nog last van gehad?

Sara zit inmiddels onder de pokken, zal vanmiddag eens een foto maken. Ze is gisteren wel naar het kdv geweest, alle kindjes hebben inmiddels pokjes gehad, Sara was het laatst. En ze is nog steeds vrolijk als altijd. Ze heeft alleen veel moeite met in slaap komen 's avonds in bedje. Aan de ene kant ben ik geneigd om haar eruit te halen (omdat ze waterpokjes heeft) aan de andere kant is ze gewoon echt moe als ik haar in bed leg, en ben ik bang dat wanneer ik haar eruit haal,ze dit als gewoonte gaat doen. Dus we passen de 5-minuten-regel toe, en uiteindelijk helpt het wel .
Vanmiddag gaan we een nieuw bedje halen voor d'r, ze past bijna niet meer in het mini-ledikantje...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 24 februari 2006 @ 09:24:04 #194
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35433929
Fuente ik denk van wel, want hoe later op de dag hoe meer ze gaat spugen/vopeding ze laat staan en meer zuur omhoog komt.. wij geven de medicatie voor de laatste fles zodat ze lekker de nacht door kan komen.

Sara arm ding dat die sdtomme pokje smaar snel weg gaan!

tobias nu al; tandjes ?

melonovy??? waar ben je !! ?? !!
pi_35447516
Ik vind Merlijn nu echt zielig. Hij wil de laatste tijd overdag nauwelijks slapen terwijl zijn oogjes op standje slaperig staan. Hij heeft het dus echt nodig. Ik hoor me zelf nog tegen de manueel therapeut zeggen dat hij geen last heeft van zijn houding, maar achteraf gezien vind hij het liggen toch echt niet prettig. Ik heb hem daarstraks ruim een kwartier laten huilen. Hij had zijn ogen dicht en had echt zijn ik kan niet slapen/wil niet slapen huiltje. Zielig vond ik dat maar ik weet ook dat het nu even niet anders kan. Het liefst slaapt hij nu dus weer in de draagdoek in of in mijn armen en dat schiet niet echt op. Over minder dan twee weken hoop ik een lekker vrolijk mannetje te hebben die niet meer beperkt is in zijn bewegingen, ben heel benieuwd wat hem dan allemaal dwars heeft gezeten. Hij is nu weer aan het mopperen in zijn slaap dus ik ga hem er nu wel uit halen en even lekker troosten aan de borst.
pi_35448947
Weet iemand waar ze dit verkopen?
Is van Smoby, Cotoons....

Amber zit hopelijk weer in haar normale ritme. Gister om 20.00 uur kreeg ze de laatste fles, om 21.15 viel ze bijna om van de slaap en heb ik haar in bedje gelegd. Om 8.45 werd ze weer wakker. En om 12.15 en 16.15 heeft ze weer een flesje gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35449013

Wilde ff laten weten dat hier alles goed is!
Sterkte voor de zieke kindjes!
pi_35449055
Awwww! Zielig, ze moest net ineens heel erg spugen met een boog. Ga haar maar schone kleertjes aandoen en troosten.
pi_35449069
Ingrid, ik ben wel benieuwd hoe jullie kleine meid er nu uitziet!! Wil je me een fototje mailen??
vbouwer@hotmail.com
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35449290
vicky, tijdje geleden had githa zo'n ding in de aanbieding maar ik weet niet of ze 'm nog heeft.

sterkte met de spugende en/of slechtslapende baby'tjes hier. randa, fijn dat je een afspraak bij een manueel therapeut hebt. (eigenlijk wel jammer dat je nog 2 weken moet wachten). ik hoop dat die verbetering kan brengen voor merlijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')