Randa veel succes bij de 'kraker'. Ik heb er zelf ook positieve ervaringen mee, ik hoop dat het bij Merlijn ook snel helpt.
Ingrid fijn dat je weer online bent, ik heb jullie hier gemist!
Evenstar ik hoop dat Arwen snel helemaal geen last meer heeft van zuur, lijkt me maar niks hoor.
Nu ben ik een hoop kindjes vergeten, sorry daarvoor,maar het is al laat.Even een snelle reactie; Poemojn bedankt voor de linkjes! Er zat voor mij een nieuwe bij en alle filmpjes van de dr Phil onder de bv heb ik inmiddels gezien. Morgen ga ik met Tobias weer naar het cb om nog een keertje te wegen, ik heb het idee dat hij nu wel is aangekomen. Ik heb met enige regelmaat deze week compressie toegepast, morgen zullen we dus zien hoeveel het heeft geholpen. Allemaal bedankt voor de reacties!
Sinds zaterdag heeft Tobias elke dag wel een poepluier gehad, hiervoor maar een keer per week of per anderhalve week, en sinds een dag of drie is hij ook 'erg' aan het kwijlen, ik dacht dat hij weer verkouden werd ofzoiets, maar vanmiddag ontdekten we iets anders; twee tandjes
![]()
!! Ik was bij een vriendin en zij wist het zéker, er zitten gewoon twee tandjes! Nog geen 4 maanden oud isie, dat wordt nog wat!
Foto moet ik nog proberen te maken.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana