abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35292754
Ambertje was even helemaal van slag van de prik. Ze heeft behoorlijk gehuild, nou ja gekrijst. Uiteindeijk is ze lekker in slaap gevallen. Ze heeft bijna 3 (!!!) uur geslapen. Doet ze anders nooit overdag....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 20 februari 2006 @ 16:56:27 #127
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35293126
Cinababy werkt bij ons helemaal niet...daarom hebben we dit nu gekocht. Ik heb nog een spuitje, dus ga het daar wel mee proberen.

Oh, beide meiden (liggen in bed) beginnen ineens tegelijk te huilen! hmm...

Sterkte met Amber, Vicky!! wel zielig he, als ze zo huilen. Slapen is goed!!
pi_35293268
Amber is nu wakker, ligt lekker flesje te drinken en ze ligt ook tegen haar flesje te kletsen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_35293638
Suzannal, Sara heeft veel baat gehad bij ABC. Bij haar waren de krampjes binnen een week helemaal weg, en zijn nooit meer teruggekomen.
Wij gaven in elke fles een ienieminie mespuntje.
Bij BV kan je het zoals Vicky zegt doen, met een spuitje..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 19:12:34 #130
81992 Githa
pi_35298053
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het met Emma, Jelief en Mikeair gaat in het ziekenhuis.
Nou voor wat het waard is, we denken hier aan jullie hoor
  maandag 20 februari 2006 @ 20:16:03 #131
62761 smurfinnetje
ben klein, dus smurf
pi_35300865
NIEUWS OVER EMMA.....
Emma mag woensdag uit het ziekenhuis.... Ze heeft nu geen infuus meer (zat in haar linker handje en daar sabbelt ze zo graag op, dus dat is wel weer fijn)...Wel nog een sonde.
Ze is absoluut nog niet de oude. Je moet nu echt op je kop gaan staan wil je een beetje reactie van haar krijgen. Ze heeft wel wat meer kleur dan gister (al ziet ze nog steeds errug wit).
Wat het nou precies is weten we nog niet, gewoon iets wat heerst of een virusje of iets dergelijks. Alles wat ze nu krijgt houdt ze wel binnen. Emma drinkt ook weer aan de borst bij Jelief. Voor en na elke voeding wordt ze gewogen. Ik ga morgen uit mijn werk maar snel weer even kijken bij der...Ze is zo'n zielig klein hoopje mens....
eh...moet toch wat...anders blijft het ook zo stil
  maandag 20 februari 2006 @ 20:17:52 #132
56471 pinquit
oh my lama!
pi_35300934
zo ik zet een voorzichtig stapje in dit topic!

met als eerste even een foto van mijn kersverse mannetje:

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_35301161
Pinquit wat een lekker ventje

Smurfinnetje lekker dat het infuus er af is! Nu duimen dat ze snel verder opknapt!
pi_35302151
Lieve lieve allemaal bedankt voor de goede wensen.

Wat zijn wij geschrokken gisteren. Ik had thuis al alle kenmerken van uitdroging gezien bij Emma maar hoopte eigenlijk tegen beter weten in dat er niks (jaja je kind spuugt alle voeding meteen weer uit,er is niks hoor ) aan de hand was. Emma was een zielig hoopje baby die amper reageerde. Na een onrustige nacht met om de 3 uur ORs via de sonde en een infuus ging het vanmorgen al weer wat beter. Om elf uur kwam het verlossende woord dat ze weer aan de borst mocht
Nu drinkt ze steeds tussen de 70 en 100 gram, niet genoeg want ze moet in 5 a 6 voedingen 800 gram binnen krijgen. Ze krijgt nu dus steeds nog een beetje ors via de sonde.
Ze is wel helderder en actiever en kan weer lachen maar is nog niet de oude Emma.
Ik ga zo weer snel naar mijn meisje toe en blijf weer bij haar slapen.

Pinquit wat een droppie heb je gemaakt!

Githa, spulletjes zijn gebracht door LadyS hartstikke bedankt!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_35302426
Pinquit welkom hier!! Wat een mooi mannetje!

Jelief, wat fijn dat het weer beter gaat met Emma! Hoop dat ze snel weer opknapt.

Amber heeft af en toe van die gilmomenten.. het lijkt dan wel of er iemand vermoord wordt hier in huis, echt niet normaal. Herkent iemand dit?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35302580
pinquit, wat een mooi kindje

Jelief, ik hoop dat je Emma weer snel mee naar huis mag nemen!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_35302599
Emma in het ziekenhuis? Sterkte allemaal Jelief!
(Waarop is die 800 gram eigenlijk gebaseerd? Meestal houden ze in ziekenhuizen nl flesvoedingsschema's aan. Daarvoor geldt 150ml per kilo lichaamsgewicht per dag, maar bij borstvoeding mag je ook met 115 ml rekenen. En dronk ze normaal dan minder dan 5/6 keer per dag? Bij borstvoeding op verzoek is 't nl vrij normaal dat je langer meer voedingen geeft.. Zeker zieke kinderen willen vaak veel kleine beetjes drinken, om zo lekker veel antistoffen binnen te krijgen Dus beste criterium lijkt mij hoe Emma op jullie overkomt, en niet die fv-schema's.)
  maandag 20 februari 2006 @ 20:52:21 #138
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_35302641
Oh Max, wat ben je lief!
Welkom hier Pinquit!
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 21:07:25 #139
81992 Githa
pi_35303391
Jelief blij te horen dat het weer ietsie beter gaat.
Hier blijven we duimen tot ze gezond en wel weer thuis is, hopelijk is dat lekker snel.
Het ziekenhuis is geen plek voor lieve kleine babietjes

Pinquit wat een knap mannetje heb!
Max

pi_35304144
Pinquit, welkom en wat een mooi ventje!

jelief, fijn dat Emma woensdag naar huis mag, wat zullen jullie geschrokken zijn!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 20 februari 2006 @ 22:42:30 #141
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35308441
welkom max en pinquit
jelief wat goed dat het al wat beter gaat met Emma

Ik weet niet zo goed meer wat ik moet denken.. Arwen spuugt weer steeds meer.. het blijft niet meer bij af en toe een mondje maar weer gofjes en vinden haar dus ook weer regelmatig in een plasje spuug ook laat ze weer vaker iets staan.. nu is dat opzich verwaarloosbaar 30 cc doen het hem niet.. maar zo begon het ook moeilijk hoor..
Wat is wijsheid, morgen als overbezorgde moeder al bellen of afwachten.. maar wordt het dan weer niet te erg
misschien nog maar een dagje aankijken
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_35320612
Heel veel sterkte Jelief... hoop dat ze snel weer de oude is en mee naar huis mag.

Evenstar... goed uitdrogingsverschijnselen in de gaten houden, zoals ingevallen fontanel en als je een stukje huid tussen 2 vingers neemt, moet dat meteen weer 'terugveren' als je het loslaat. Bij twijfel gewoon de huisarts bellen: daar is ie voor.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 11:25:27 #143
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_35320765
Zieke kindjes overal.. tjeetje zeg ! Beterschap!

En Vicky al gebelt / vernomen van jullie vriendin van Babybrabbel??
Ik hoop echt dat er snel wat komt, ik kan jullie spanning goed begrijpen!

Emma, niet zo gek doen hoor! Snel weer thuiskomen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_35321078
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 11:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:

En Vicky al gebelt / vernomen van jullie vriendin van Babybrabbel??
Ik hoop echt dat er snel wat komt, ik kan jullie spanning goed begrijpen!
Ja Vicky... daar ben ik ook benieuwd naar... Heb je al gebeld?
pi_35321961
Nee heb nog niet gebeld, iemand anders van brabbel gaat bellen vanmiddag. hoop dat ze opneemt en dat er duidelijkheid komt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:04:49 #146
45621 Suzanna
Mama van...
pi_35324003
Jelief, volgens mij is het wel logisch dat Emma nu nog niet zoveel drinkt, als je zelf een tijd minder hebt gegeten is je maag ook kleiner geworden. Het lijkt mij dat ze nog even aan moet sterken! Gewoon lekker veel aanleggen is het beste denk ik...sterkte met je kleine schatje he...
Gelukkig gaat het al een stuk beter met haar! Hopelijk mag ze snel naar huis.

Vicky: bedankt voor je tip (met ABC dophilus) om het op te lossen in afgekolfde melk, nu heeft Emma er niets van gemerkt en alles opgedronken!

Evenstar: ik neem aan dat je alle tips wel kent mbt spugen? Emma heeft ook een hele tijd best wel aardig wat gespuugd, maar behalve dat het vervelend is heb ik me maar geen zorgen gemaakt...ze komt goed aan en dat is het belangrijkste. Hopelijk gaat het spugen snel over bij Arwen! (ik vind het nog steeds een leuke naam, elke keer als ik m zie staan...)
pi_35324193
Suzanna, graag gedaan. Hoop dat het snel aanslaat.

Amber is af en toe echt een driftkikker. Daarstraks was ze wakker geworden en toen kwam er weer een woedeaanval. Ze gilde en krijsde de hele boel bij elkaar.. echt niet normaal...
Met als gevolg dat ze weer zo moe was dat ze een uur over de fles gedaan heeft want ze viel steeds in slaap. Nu is de fles leeg en heeft ze praatjes voor 10 en is ze klaar wakker.... ik snap af en toe echt helemaal niets van haar....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_35324302
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef poemojn het volgende:
Emma in het ziekenhuis? Sterkte allemaal Jelief!
(Waarop is die 800 gram eigenlijk gebaseerd? Meestal houden ze in ziekenhuizen nl flesvoedingsschema's aan. Daarvoor geldt 150ml per kilo lichaamsgewicht per dag, maar bij borstvoeding mag je ook met 115 ml rekenen. En dronk ze normaal dan minder dan 5/6 keer per dag? Bij borstvoeding op verzoek is 't nl vrij normaal dat je langer meer voedingen geeft.. Zeker zieke kinderen willen vaak veel kleine beetjes drinken, om zo lekker veel antistoffen binnen te krijgen Dus beste criterium lijkt mij hoe Emma op jullie overkomt, en niet die fv-schema's.)
Ik heb eigenlik geen idee waar dat op gebaseerd is Poemojn. Maar vanmorgen is besloten dat als ze zo blijft drinken als ze nu doet (100ml per voeding, ongeveer om de drie uur) mag ze morgen echt naar huis. Ik denk dat ik vrijdag ook maar thuis blijf dan weet ik zeker dat ze genoeg drinkt (uit een flesje drinkt ze te weinig) Vanmorgen had ik voor het eerst het idee dat ze op haar normale sterkte dronk. Ze is overigens weer een vrolijk goedlachs babietje
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:50:26 #149
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:57:21 #150
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_35325938
ik ken akle tips met netrekking tot het sougen idd.. en ze droogt niet uit.. we weten waar het vandaan komt.. maak me alleen zorgen dat het weer dat extreme wordt en of we beter eerder in kunne grijpen zodat het niet zo extreem wordt, of toch maar even afwachten en het misschien toch zover laten komen.. om dingen uit te sluiten.. misschien leg ik zo beter uit wat ik bedoelde..
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')