Ach, nou lees ik net pas over Emma in het ziekenhuis!! Wat zielig zeg
![]()
...hopelijk duurt het niet lang voor ze er weer bovenop is... lief dat je ons op de hoogte houdt, smurfinnetje! Ik wens jullie heel veel sterkte!
Randa: goed idee om meerdere knuffeltjes (dezelfde dan
![]()
) aan te schaffen!! Dat is de reden dat we Noa geen knuffel hebben gegeven, maar een luierdoek (hydrofielluier) als 'kroeldoek'. Het enige nadeel is dat ze ze feilloos uit de wasmand weet te trekken als ik net was heb gevouwen en de luierdoeken ONDEROP liggen. Maar goed, dat is dan ook het énige nadeel, voor de rest is het supermakkelijk!
Snow, wat zielig voor Nicole zeg...en voor jou! Ik vond het al vervelend toen de dokter in Emma's mondje keek 'op inspectie' voor spruw en ze moest huilen. Erg he?
Vicky: zoiets heb ik ook gehad ooit, dat ik geen contact meer met iemand kon krijgen...heel vervelend gevoel is dat, je blijft er mee zitten! ik zou dus ook gewoon bellen, wie weet vinden ze het juist erg fijn dat je aan ze denkt.
Renzell, jij hebt idd een beeldende manier van vertellen, erg leuk! Noa doet dat trouwens ook, op handjes en voetjes staan...en dan kijkt ze onder haar beentjes door, zo lief!!
Even over Emma: ze drinkt nog steeds heel erg onrustig en pakt en laat los, elke keer weer (behalve 's nachts)... op het borstvoedingsforum kreeg ik de tip dat het toch wel spruw zou kunnen zijn, dus dat wil ik nu uitsluiten door toch Daktarin te gaan gebruiken. Ik hoop toch echt niet dat dat het is, want dat kan zo hardnekkig zijn...maar goed, als het hiermee over gaat...
Het slapen gaat wel wat beter, nu ligt ze ook alweer een hele tijd te slapen. Gelukkig maar, want ik werd er zo langzamerhand wel een beetje wanhopig van. Weet ook nog steeds niet waar het nou aan ligt/lag...maar goed, zolang het beter gaat vind ik het goed.
Zo, ik ga me weer even met Noa bezig houden, want die ziet de computer als een rivaal ofzo omdat ze geen aandacht op dit moment van me krijgt...