Klopt wel maar 50 gram in twee weken is nog niet de helft van wat hij minimaal zou moeten groeien (nl minimaal 70 gram per week, en ook daarmee is die 'dip' er wel tov fv-kinderen).quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:40 schreef E.T. het volgende:
Saffier, hou je ook rekening met de 4-maanden-borstvoedingsdip? Hoe vaak er niet moeders onzeker worden gemaakt rond de vier maanden omdat hun kindje niet genoeg gegroeid zou zijn.
Kindertjes die bv krijgen hebben vaak rond de 4 maanden een dipje in de groei.
Ow wat een leuke foto zo met Hanne in kruipstand! Nicole scheelt 3 weekjes met Hanne, ik hoop dat Nicole over 3 weekjes ongeveer ook zo zit.. We hebben voor Nicole op aanraden van de fysiotherapeut stroeve matjes gehaald, heeft ze beter grip op dan op onze parketvloerquote:Op maandag 20 februari 2006 12:05 schreef Jonnetje het volgende:
Hier trouwens een klein dametje wat probeert te kruipen..
In de box en de achterkamer (daar ligt vloerbedekking) is het het leukst, daar heeft ze de meeste grip.
Zoooooooo grappig zo'n hummel op handjes en knieën.. En dan maar heen en weer wiebelen.
![]()
![]()
![]()
Hele leuke foto van Hanne idd. Ah wat zielig die onderzoeken voor Nicole!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:20 schreef Snowwww het volgende:
[..]
Ow wat een leuke foto zo met Hanne in kruipstand! Nicole scheelt 3 weekjes met Hanne, ik hoop dat Nicole over 3 weekjes ongeveer ook zo zit.. We hebben voor Nicole op aanraden van de fysiotherapeut stroeve matjes gehaald, heeft ze beter grip op dan op onze parketvloer![]()
Het onderzoek met de stroomstootjes is niet prettig... Nicole moest flink huilen.. Zo moeilijk als ouder zijnde, zo'n klein hummeltje dat met grote ogen naar je kijkt van mama, moet dit nou, haal die gemene dokter weg!!
foto's
Hier wil madam eigenlijk ook het liefste zitten of staan... Alleen omdat wij nu 2 wekelijks een fysiotherapeut over de vloer hebben die zegt dat we Nicole nog zo weinig mogelijk moeten laten staan en zitten (anders, zo zegt de fysiotherapeut, krijg je vervelende kinderen die alleen maar willen zitten) leggen we Nicole vaak op haar rug (of buik)..quote:Op maandag 20 februari 2006 14:58 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hele leuke foto van Hanne idd. Ah wat zielig die onderzoeken voor Nicole!
Myhron is 2 weken jonger dan Nicole, maar die zie ik voorlopig echt nog niet kruipen. Ze ligt helemaal niet graag op haar buik, wil alleen maar zitten en staan. Het zal eerder een kontschuiver worden denk ik![]()
Ja Vicky... daar ben ik ook benieuwd naar... Heb je al gebeld?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
En Vicky al gebelt / vernomen van jullie vriendin van Babybrabbel??
Ik hoop echt dat er snel wat komt, ik kan jullie spanning goed begrijpen!![]()
Ik heb eigenlik geen idee waar dat op gebaseerd is Poemojn. Maar vanmorgen is besloten dat als ze zo blijft drinken als ze nu doet (100ml per voeding, ongeveer om de drie uur) mag ze morgen echt naar huis. Ik denk dat ik vrijdag ook maar thuis blijf dan weet ik zeker dat ze genoeg drinkt (uit een flesje drinkt ze te weinig) Vanmorgen had ik voor het eerst het idee dat ze op haar normale sterkte dronk. Ze is overigens weer een vrolijk goedlachs babietjequote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef poemojn het volgende:
Emma in het ziekenhuis?Sterkte allemaal Jelief!
(Waarop is die 800 gram eigenlijk gebaseerd? Meestal houden ze in ziekenhuizen nl flesvoedingsschema's aan. Daarvoor geldt 150ml per kilo lichaamsgewicht per dag, maar bij borstvoeding mag je ook met 115 ml rekenen. En dronk ze normaal dan minder dan 5/6 keer per dag? Bij borstvoeding op verzoek is 't nl vrij normaal dat je langer meer voedingen geeft.. Zeker zieke kinderen willen vaak veel kleine beetjes drinken, om zo lekker veel antistoffen binnen te krijgenDus beste criterium lijkt mij hoe Emma op jullie overkomt, en niet die fv-schema's.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |