En vervolgens zat ik in een stille, donkere woonkamer in m'n eentje hardop te brullen van het lachen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:53 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik vind het maar een beetje infantiel al dat commentaar op Annemarie.
Ik ken haar goed en ik weet dat ze maar drie keer geneukt heeft:
Met Bart, met de Amerikaanse sprint selectie en met het eerste elftal van SC Heerenveen.
J.
quote:Annemarie Thomas is van die drie toch wel de grootste "slet"
die TheVulturequote:Op donderdag 16 februari 2006 01:18 schreef rubbereend het volgende:omg, als je op google.nl gaat zoeken naar Annemarie thomas dan kon je bij de 7e hit al fok tegen
met:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:29 schreef snellejelle het volgende:
"annemarie thomas matras"
eerste hit
In deel 1 wel hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef maril het volgende:
[..]
BR Oesthoek![]()
heeft die trouwens nog gereageert![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik hoorde net in de wandelgangen dat Jaques Orie het bed heeft gedeeld met Wieteke Cramer !
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:31 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik geef hem trouwens groot gelijk![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:18 schreef rubbereend het volgende:omg, als je op google.nl gaat zoeken naar Annemarie thomas dan kon je bij de 7e hit al fok tegen
met:
[..]
daar word ik dan weer een beetje misselijk van... Wieteke kan veel beter krijgen....quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik hoorde net in de wandelgangen dat Jaques Orie het bed heeft gedeeld met Wieteke Cramer !
Precies en met die lelijke kansloze suffe Orie....quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar word ik dan weer een beetje misselijk van... Wieteke kan veel beter krijgen....
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vind het een beetje de Guus Meeuwis van het schaatsenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Precies en met die lelijke kansloze suffe Orie....
Nu je het zegtquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje de Guus Meeuwis van het schaatsen
Ik mag hem wel. Kan me alleen niet voorstellen dat hij iets ziet in Wieteke Kramer, die op mij als een leeghoofd overkomt. Maar misschien heeft ze andere kwaliteitenquote:
In deel 2 ook trouwens.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
In deel 1 wel hoor.
Maar ik voel me zeer vereerd.
En daar is ze weer... Annemariequote:Op donderdag 16 februari 2006 12:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Orie heeft nog in Jong Oranje gezeten en zo (en ik denk zelfs tegelijk met Thomas), dus die heeft vast nog wel meer schaatsters op z'n conto staan.
Dan lag ze al te krikken op 10 jarige leeftijd of zo, dat liedje is uit de beginjaren 80.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En daar is ze weer... Annemarie
Ik bedenk me ineens dat het liedje "even aan mijn moeder vragen" ook over een Annamarie gaat, het zal toch niet he...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dan lag ze al te krikken op 10 jarige leeftijd of zo, dat liedje is uit de beginjaren 80.
En dat liedje: "ze heette Anna Marie, ze was de schrik der baan" toch ook'quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En daar is ze weer... Annemarie
Ik bedenk me ineens dat het liedje "even aan mijn moeder vragen" ook over een Annamarie gaat, het zal toch niet he...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wie deelt het bed met wie in deze incestueuze wereld ?!
In deel 1 hadden we het volgende rijtje al gemaakt;
Barbera de Loor - Sicco Janmaat
die geruchten gingen inderdaad, maar volgens mij wordt het altijd heeeeel stellig ontkent !quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:42 schreef rubbereend het volgende:
gingen rond '88 niet de geruchten dat Wim Lex en Yvonne van Gennip gezellig met elkaar waren geweest.
Nou nou, een triootje, dat had ik helemaal niet achter holy Yvonne gezocht.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:42 schreef rubbereend het volgende:
gingen rond '88 niet de geruchten dat Wim Lex en Yvonne van Gennip gezellig met elkaar waren geweest.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar heb ik al een hele tijd last van... zie haar telkens in een leren pakje voor me sinds ik weet dat ze van SM houdt![]()
Emily werd ook aanvankelijk ontkent........quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die geruchten gingen inderdaad, maar volgens mij wordt het altijd heeeeel stellig ontkent !
misschien dat je er dan juist iets achter meot zoeken
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nou nou, een triootje, dat had ik helemaal niet achter holy Yvonne gezocht.
Wie zijn Wim en Lex?
met wie niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:55 schreef rubbereend het volgende:
Annamarie heeft sex gehad
schoolgenoot heeft dit ooit eens van Bart Veldkamp vernomen tijdens een interviewquote:
Wieteke Cramer heeft met Eelco Bakermans.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
die oogjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is trouwens deze foto van Beorn al geplaatst?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |