Dat komt door jullie dikke achterwerk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een topic dit!
En dan zeggen dat wij vrouwen roddelkonten zijn.![]()
dit is allemaal waarquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een topic dit!
echt welquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh!Vooral die 2 regels in de op over Leo Visser en Sandra Voetelink.
![]()
zet hem hier maar bijquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:52 schreef Bartoli het volgende:
kunnen we het topic niet ombouwen tot amoureuze neukroddels over Olympische sporters in het algemeen.
Komen Rafael Poiree en Liv Grete Poiree-Skjelbreid ook ter sprake. Of bestaat zo'n topic al?
Tuurlijk kom maar op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:52 schreef Bartoli het volgende:
kunnen we het topic niet ombouwen tot amoureuze neukroddels over Olympische sporters in het algemeen.
Komen Rafael Poiree en Liv Grete Poiree-Skjelbreid ook ter sprake. Of bestaat zo'n topic al?
zijn en blijven jullie ookquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een topic dit!
dat gebeurt al in het Olympisch Dorp en in het Holland Housequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:55 schreef Jane het volgende:
Ik wil het toch even blijven volgen.
Misschien is een mixed achtervolging een leuk onderdeel voor de volgende spelen?
Leo of Ria?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
Met wie heeft die MILF van Visser eigenlijk het bed gedeelt ?
van de week nog gevraagd ,ben het alweer vergeten,maar jullie bedoelen Ria, vermoedelijk haar gesprekspartner in de middag(in een ver verleden dat wel, was M.J best wel een sletjequote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef komrad het volgende:
Per definitie uitegeslotne he, weet maril wel wat een milf is
weet het al weer heb het antwoord uit de Ria topicquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:20 schreef komrad het volgende:
M staat voor Mother, de rest mag je zelf verzinnen
quote:
Ik dacht er meteen aanquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef maril het volgende:
Rintje Ritsma en Dione de Graaff nu in de ovalhal![]()
Dione zei, ooh nu gaat het eindelijk gebeuren , en Rintje stond zo,n beetje horny te lachen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht er meteen aan. "Zouden die twee ook.....?"
.
BR Oesthoekquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:22 schreef komrad het volgende:
wie heeft dit eigenlijk bedacht,degene
weet jij ook dingen die wij niet wetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:28 schreef EvilFaith het volgende:
leerzaam topic dit. Erg leuk ook, moet zeggen dat ik als toch wel heel grote schaatsfan nog wel wat nieuwe dingen las.
Ga zo door!!
helaas nog niet. Ik dacht eigenlijk al alles te weten....maar kom er nu achter dat ik slechts 10% wist.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef maril het volgende:
[..]
weet jij ook dingen die wij niet weten![]()
of beide zusjes tegelijkquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:04 schreef greatgonzo het volgende:
heeft Mueller nu één van de Noorsen aan de haak geslagen? Ligt wel in de lijn der verwachtingen...
Als ik dan een voorzetje mag geven, Haugli![]()
![]()
maar slaapt met niels kerstholt op één kamerquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ook de shorttrackers doen een duit in het zakje... Cees Juffermans neukt met Liesbeth Mau-Assam
zojuist bevestigd in Cafe Torino
ik wilde het net postenquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:55 schreef DeeBee het volgende:
Jan Smit bevestigt net dat hij de slaapkamer van Wüst heeft gezien![]()
Da hamvraag: heeft hij Ireen ook al inwendig onderzocht?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:55 schreef snellejelle het volgende:
jan smit heeft de slaapkamer van ireen al van binnen gezien
het was te druk in het appartement volgens Jan, dus dat vermoed ik van niet...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:07 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Da hamvraag: heeft hij Ireen ook al inwendig onderzocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |