Daar was ze zelf het meest blij meequote:Op zondag 12 februari 2006 19:14 schreef tong80 het volgende:
Mar ze had wel ongelijk met haar prognose
zal wel dom klinkenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:55 schreef Falco het volgende:
Het valt me mee dat nog niemand MILF gepost heeft in dit topic.
Mother I'd Like to Fuckquote:Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef maril het volgende:
[..]
zal wel dom klinkenmaar wat is dat.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:34 schreef Art_Core het volgende:
Ik kan me herinneren dat ze ten tijde van de OS in Lake Placid nét een relatie verbroken had met Mart Smeets waardoor de interviews die ze daar deden allemaal een wat broeierige onderlaag hadden.
Ik weet niet waneer , maar ik dacht ook dat Mart en Ria een nou ja relatie hebben gehad.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Een relatie, je bedoelt toch als collega's.
Ria heeft een relatie gehad met Jos KuijerDie ook met Tineke Verburg een relatie heeft gehad
![]()
Ik wweet het niet zeker maar de geruchten en wat hij schreef vermoed ik het ,maar hij zei ook in het boek," Reiner Mund heeft ons zien dollen in de sneeuw van Davos en dacht daar het zijne van" , en kort daarop die opmerking die hij over Ria "oude liefde" schreefquote:Op maandag 13 februari 2006 16:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat hoor ik nu voor het eerst !
Dat zal ik thuis vanavond ff opzoeken.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:37 schreef maril het volgende:
[..]
Ik weet niet waneer , maar ik dacht ook dat Mart en Ria een nou ja relatie hebben gehad.
die trainer van de oostduitsers Rainer Mund destijs, was verliefd op Ria en had een hekel aan Mart. in het boek "Ik was nooit in nagano" zegt hij bv (en dat is de reden waarom ik het denk,)
de kriteik die de pers op Ria geeft sla ik als een vlieg van mij af "oude liefde"zullen we maar zeggen waarvan akte.
toevallig heb ik het zelf ook nog opgezocht (dollen moet hollen zijn) maar tis pagina 49 - 50quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:13 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat zal ik thuis vanavond ff opzoeken.
Ze deed twee keer d'r mond open en dicht, leek wel op gapen jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
vroeg ik me ook af.
Zat ze nu te gapen?
Ze was zeker met weer wakker geworden denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze deed twee keer d'r mond open en dicht, leek wel op gapen ja.
dat nou weer niet, maar ze is welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |