quote:
Best leuk ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Normale ben ik niet zo van de Aziaten, maar die meid van 34 die gisteren net geen 3e werd met die staartjes (chinese geloof ik) die zag er leuk uit
Gelukkig, dan is ze dus toch hetero.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:12 schreef Ericr het volgende:
En wie vond Groenewold lekker? Amelie Mauresmo?
is de vrouw van Robert Paul toch ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Met wie doet Ingrid Paul het eigenlijk
Met zichzelf.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens mij Joey Cheek... ik zal het vanavond even checken...quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:12 schreef Ericr het volgende:
En wie vond Groenewold lekker? Amelie Mauresmo?
Bij Mart SMeets wou ze niets kwijt over met wie ze ging.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:12 schreef Bjoro het volgende:
Annamarie Thomas doet het nu toch met John de Jong (van PSV ???)
is dat ook geen lesbienne.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
dat is volgens mij al heel lang hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bij Mart SMeets wou ze niets kwijt over met wie ze ging.
heeft u telkens een erectiequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:06 schreef rubbereend het volgende:
ik kan dankzij dit topic niet meer normaal naar Thomas kijken
Die zijn te nauw....quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:24 schreef Ericr het volgende:
Zou die Sonny Crocket nou die Chinezen nog pakken of niet?
daar heb ik al een hele tijd last van... zie haar telkens in een leren pakje voor me sinds ik weet dat ze van SM houdtquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:06 schreef rubbereend het volgende:
toppiejoppiequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:06 schreef rubbereend het volgende:
"blow my whistle baby"quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
scheidsrechter Monika Kocsis
DIe mag ook wel even komen fluiten.
bij blijft daar de vraag hangen, zou ze de dominante partij zijn of de onderdanige?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar heb ik al een hele tijd last van... zie haar telkens in een leren pakje voor me sinds ik weet dat ze van SM houdt![]()
dominantquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij blijft daar de vraag hangen, zou ze de dominante partij zijn of de onderdanige?
ik denk het ook. volgens mij kies zij alle mannen ook uit. zodra je in d'r blikveld komt..quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:27 schreef Ericr het volgende:
Denk dat ze erg dominant is, strenge blik.
Ik lag echt compleet in een deuk! Tja, van Gennip met Mueller, dat is zoiets als Moeder Theresa met Bon Jovi. Dus Mueller past er niet echt in.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Met een beetje aanduwen lukt dat toch wel, of heeft Peter zo'n grote![]()
john de jong speelde niet eens de baas over koreanen bij psvquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dominant
Ik zie John de Jong niet de baas over haar spelen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik lag echt compleet in een deuk! Tja, van Gennip met Mueller, dat is zoiets als Moeder Theresa met Bon Jovi. Dus Mueller past er niet echt in.
Hoewel, Van gennip had een opening van 20,2.......
quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:26 schreef Ericr het volgende:
[afbeelding]
scheidsrechter Monika Kocsis
Die mag mijn fluit wel even komen bespelen
Daar klopt iets niet. Hoewel het met niet zou verbazen, die Visser heeft bij de KLM vast wel een paar stewardesjes gescoord.quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wie deelt het bed met wie in deze incestueuze wereld ?!
In deel 1 hadden we het volgende rijtje al gemaakt;
Sandra Voetelink - Leo Visser(niet meer bij elkaar)
.....
Leo Visser en Jolanda Grimbergen (exen) en nu dus Sandra Voetelink
dochter tochquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Is Ria Visser de zus of een ex van Leo Visser?
Ireen tegen Jantje: "En dit zijn dan mijn rondingen......"quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef greatgonzo het volgende:
ben nog wel benieuwd of er nog wat moois ontstaat uit de rondleiding die Wust aan Jan Smit gaat geven..
volgens mij zijn ze niets van elkaar.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Is Ria Visser de zus of een ex van Leo Visser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |