Alhoewel de vragen aan gasten van Henk van Dorp van betere kwaliteit zijn dan Pauw.quote:
Pauw en Witteman presenteren: Woestijnruitersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een grote fan van Pauw.
Ik weet niet of ie in de studio is. Waarschijnlijker lijkt me dat ie per telefoon reageert.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
Als JC komt is het natuurlijk verplichte kost.
Mijn god. Hoe heet dit topicquote:
Als jij niet wilt reageren moet je mooi laten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie in de studio is. Waarschijnlijker lijkt me dat ie per telefoon reageert.
En zonder Henk had nooit iemand van Frits gehoordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een grote fan van Pauw. Zonder Frits Barend had nooit iemand van Henk van Dorp gehoord.
Niet dat dus. Een ander programmaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pauw en Witteman presenteren: Woestijnruiters
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Als jij niet wilt reageren moet je mooi laten.
En ik ben net thuis man![]()
Ik vroeg daarop in welk topic we zitten ? Ben ik nu zo dom of jij zo slim ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vroeg waar Tong omtrend Johan Cruijff![]()
Deze topic gaat over Frits Barend en Henk v Dorp dus vermoedelijk bij Barend &vanDorpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vroeg waar Tong omtrend Johan Cruijff![]()
Van Gaaal spamt hier onder de naam van Tongquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg daarop in welk topic we zitten ? Ben ik nu zo dom of jij zo slim ?
Zou het ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef maril het volgende:
[..]
Deze topic gaat over Frits Barend en Henk v Dorp dus vermoedelijk bij Barend &vanDorp
Kijk wel naar zijn profiel,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef maril het volgende:
[..]
Van Gaaal spamt hier onder de naam van Tong![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef Airelle het volgende:
Kap eens met dat gezever. Laten we het hebben over bijv. Henk Westbroek.
Wat is dit nu voor een onzin? Ik doelde helemaal niet per definitie op jou. Stel je niet altijd zo aan. Alles op jezelf betrekken is ook een kunstquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat jij nergens met mij moet bemoeien.
Je bedoelt alleen op mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |