Alhoewel de vragen aan gasten van Henk van Dorp van betere kwaliteit zijn dan Pauw.quote:
Pauw en Witteman presenteren: Woestijnruitersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een grote fan van Pauw.
Ik weet niet of ie in de studio is. Waarschijnlijker lijkt me dat ie per telefoon reageert.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
Als JC komt is het natuurlijk verplichte kost.
Mijn god. Hoe heet dit topicquote:
Als jij niet wilt reageren moet je mooi laten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie in de studio is. Waarschijnlijker lijkt me dat ie per telefoon reageert.
En zonder Henk had nooit iemand van Frits gehoordquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:17 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een grote fan van Pauw. Zonder Frits Barend had nooit iemand van Henk van Dorp gehoord.
Niet dat dus. Een ander programmaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pauw en Witteman presenteren: Woestijnruiters
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Als jij niet wilt reageren moet je mooi laten.
En ik ben net thuis man![]()
Ik vroeg daarop in welk topic we zitten ? Ben ik nu zo dom of jij zo slim ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vroeg waar Tong omtrend Johan Cruijff![]()
Deze topic gaat over Frits Barend en Henk v Dorp dus vermoedelijk bij Barend &vanDorpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vroeg waar Tong omtrend Johan Cruijff![]()
Van Gaaal spamt hier onder de naam van Tongquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg daarop in welk topic we zitten ? Ben ik nu zo dom of jij zo slim ?
Zou het ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef maril het volgende:
[..]
Deze topic gaat over Frits Barend en Henk v Dorp dus vermoedelijk bij Barend &vanDorp
Kijk wel naar zijn profiel,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef maril het volgende:
[..]
Van Gaaal spamt hier onder de naam van Tong![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef Airelle het volgende:
Kap eens met dat gezever. Laten we het hebben over bijv. Henk Westbroek.
Wat is dit nu voor een onzin? Ik doelde helemaal niet per definitie op jou. Stel je niet altijd zo aan. Alles op jezelf betrekken is ook een kunstquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat jij nergens met mij moet bemoeien.
Je bedoelt alleen op mij.
Ze komt niet zo goed uit haar woordenquote:
Van de website van de Democratisch Liberale Partij Hilverseum.quote:Léonie Sazias
Léonie is bekend geworden als televisiepresentatrice en geniet daarnaast warme bewondering om haar kinderliedjes en haar beeldend werk. Geboren in Rotterdam en getogen in het Gooi is zij gewend de handen uit de mouwen te steken en de trom te roeren. Als moeder en vrouw leeft, woont en werkt zij in het hart van Hilversum. Zij is altijd al betrokken bij de ontwikkelingen in de wereld om haar heen. Haar bijzondere sympathie en aandacht gaan uit naar lokale stichtingen en instellingen omdat zij vindt dat goed samenleven op kleine schaal begint. Voor het GSA, Omroep Hilversum of Tejater Achterom, is zij altijd bereid mee te werken aan nieuwe en opvallende initiatieven. In de stap naar de gemeentepolitiek wordt zij gesterkt door het besef dat het partijprogramma van DLP Hilversum haar voldoende ruimte en gelegenheid biedt zich daadkrachtig in te zetten voor een goede, gemeenschappelijke zaak. Hilversum, en in het bijzonder cultureel Hilversum, heeft in Léonie een waardig en strijdbaar ambassadrice.
Met kijkcijfers kun je geen nieuwe BMW kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat moeten zij er spijt van hebben dat ze naar Talpa zijn verhuisd toen zat net bij kijkcijfers te kijken , 130.000 kijkers
Dan heb je het rechtse geneuzel van Bibi de Vries gemist.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
Pfff, ze zijn echt over hun hoogtepunt heen. Gisteren had ik na 2 minuten ook weinig aandrang meer om te kijken. Al dat linkse geneuzel van Mulder, Westbroek en Barend & Van Dorp, het werd me genoeg.
Mulder is al een jaar of wat geleden zijn geloofwaardigheid verloren.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hmm.. zat die aan tafel dan?
Trouwens ook wel grappig: Mulder die eerst christenen dood wenst en vervolgens zegt dat we wat aardiger moeten zijn tegen mensen als Taida. Geloofwaardig hoor
In eerste instantie niet, maar na het Ja en Nee-vragenvuur mocht ze erbij komen zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hmm.. zat die aan tafel dan?
Ik kende hem helemaal niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:23 schreef MrBean het volgende:
Vincent Bijlo.
Leuke boeken schrijft die man.
Eigenlijk heeft hij helemaal niemand gezien.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:27 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee, hij heeft jou ook nog nooit gezien.
Als cabaretier is hij slecht idd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:13 schreef DeVinger het volgende:
Ik vind die Vincent Bijlo maar een ongrappig persoon, iedereen altijd maar lachen om zijn opmerkingen, maar ik vind er niets grappigs aan. Ze lachen gewoon uit medelijden met die man
(tevens verkapte tvp)
Henk is ook altijd een ster in het uitspreken van de klank 'th'... Griffizzzzzquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aankondigen kunnen ze nog steeds niet he.
Bla bla bla van de C&A .. Oh nee, de CDA.
Tis dat het erbij staat...quote:Zij debatteren met name over de lokale politiek.
Alleen jammer dat het vervolgens niet gebeurtquote:
Ne, verre van. Aanval na aanval. Maar Barend zal ook nog wel met een kritische vraag naar Bos komenquote:Op maandag 6 maart 2006 23:12 schreef Arcee het volgende:
Goh, je merkt helemaal niet dat Jan Mulder aan de kant van Bos staat, hè?
Kijk je wel ?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt Verhagen eigenlijk wel aan het woord?
Wat ben je toch ook een guitig mannekequote:
Ach de jeugd heeft ook massaal voor de PVDA gekozen. 35 % tegen 15 % voor de VVD.quote:
quote:
Jaja, muziek van de Kuuban Brottersquote:Pia Douwes over haar tweede bestaan als nachtclubdanseres, samen met haar aanbidder Chris Tates. Pim de Vos, Hans Nijenhuis en muziek van de fuckin’ unbelievable Cuban Brothers.
3 van de 5 ken ik niet eens, en de 2 die ik wel ken zijn bagger. Kan je toch nog zien hoe interessant de politiek eigenlijk niet isquote:Op maandag 13 maart 2006 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Jaja, muziek van de Kuuban Brotters![]()
Ik heb niks met musicalsterretjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |