nee ik dacht aan later als ik het huis uit benquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehe, je wil op je werk ff flink gamen?
das kut, viel ik maar afquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:10 schreef PeuRac het volgende:
Ben niet meer ziek, maar nog wel brak nog, ben volgens mij ook gewoon nog afgevallen![]()
kan je toch ook achter je pcquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:10 schreef PeuRac het volgende:
Ik denk eten, dat ga ik in ieder geval doen
Ben nu nog magerderquote:
We hebben kantoor aan huis hequote:
Tering, ben je op t werk ook altijd zo aanwezig?quote:
Stond gisteren bij een feestje continu m'n broek op te hijsen; door alleen gezonder eten ben ik ook een stuk afgevallen (ik vreet me de tering!)....quote:
vet kan je bij mij gratis komen afhalenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben nu nog magerderMaar ik ga vanaf nu aangepast eten en dat in combinatie met sporten hoop ik wat aan te komen (hoeft niet perse vet te zijn
)
ja !quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, ben je op t werk ook altijd zo aanwezig?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Stond gisteren bij een feestje continu m'n broek op te hijsen; door alleen gezonder eten ben ik ook een stuk afgevallen (ik vreet me de tering!)....
Ben wel wat brak; er werd 500 liter bier weggegeven, en er waren zo'n 300 mensen aanwezig.... you do the math
Wat? het afvallen of het bier? Xquote:
ik kan alleen maar doelloos ouwehoerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:17 schreef M5 het volgende:
[..]
waar wil je het over hebben dan, ben slecht in doelloos ouwehoeren
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef BoJo het volgende:
denk dat ik zo maar een potje generals ga doen![]()
Ruilen? ik ben er nl niet alleen maar blij mee... je kunt m'n ribben tellenquote:
* BoJo verlatingsangst heeftquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef M5 het volgende:
[..]
maar dan niet meer klagen waar iedereen is he!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ruilen? ik ben er nl niet alleen maar blij mee... je kunt m'n ribben tellen
Alleen qua voedselvertering!quote:
met mijn darm flora is niks aan de hand hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alleen qua voedselvertering!
Verder moet ik er niet aan denken om met jou te ruilen
jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:59 schreef M5 het volgende:
Tommy, moest je nog een avatar hebben?
nah, wat moet er in komen dan aan toyota-fap-materiaal? GT-1, supra's, celica's, corolla's... zeg't maar!quote:
verzin maar watquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:35 schreef M5 het volgende:
[..]
nah, wat moet er in komen dan aan toyota-fap-materiaal? GT-1, supra's, celica's, corolla's... zeg't maar!
deze was dat toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
verzin maar wat
als het oude logo er maar inzit
heheh. ok. 'kga ff aan't knutselen dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
deze, alleen dan knippert toyota niet
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |