quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Voor een rondje met een oog en een streepje.
1 hele dag jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:16 schreef vlad het volgende:
maar staat de AR nu de hele dag te staan?![]()
in dat geval kom ik wel even de sleutels op halen om hem uit te laten![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
1 hele dag ja![]()
je mag de 205 wel meenemen hoor, die staat alweer wat langer te staan![]()
mag ik em, mag ik em??quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
1 hele dag ja![]()
je mag de 205 wel meenemen hoor, die staat alweer wat langer te staan![]()
druk op werk?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef Mukie het volgende:
het wordt weer een van die dagen dat je bijna niet op fok kan zijn
Je bent de laatst tijd toch al minder op Fok?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef Mukie het volgende:
het wordt weer een van die dagen dat je bijna niet op fok kan zijn
Zolang het maar extra geld oplevertquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef vlad het volgende:
ik heb zo een bespreking met een van de grote bazen uit Canada over mijn toekomst bij dit bedrijf![]()
ze hebben nu al iets van een carriere voor me uitgestippeld![]()
en zolang ze niet zien hoeveel ik op internet zit is er vast geen probleem![]()
dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:27 schreef BoJo het volgende:
nerden vraag (aangezien Tommy er is)
Stel he, je hebt een PC met goede videokaart staan maar je verbind via een remote tooltje met je laptop daarop. (vnc, timbuktu etc.)
Als je nou een spel opstart op die PC, krijg je dan:
A. het beeld te zien en performance van de PC?
B. het beeld te zien en performance van de laptop?
C. remote tooltje klapt eruit?
D. ik mis iets.
Ga rukkenquote:
meteen ff alle prive gegevens van iedereen checkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:45 schreef Xtreem het volgende:
Er liggen in mijn flat 3 open netwerken
Gratis internet
En spontaan mis ik m'n college dat nu begint
Ik zou niet weten hoequote:Op woensdag 15 februari 2006 12:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
meteen ff alle prive gegevens van iedereen checken
snap het... jammerquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat gaat niet werken.
remote shit werkt meestal met "screenshots"
als er iets verandert wordt dat screenshotje opnieuw ge-encode en zie je dat op je scherm..
directx e.d. werken dus niet..
snap je?
Ooh dat valt nog wel mee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe
Peu:
Ik loop een half jaar uit
Heeft Bo engels gestudeerd?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dat valt nog wel mee.
Ik ken iemand die heeft 6 jaar lang engels gestudeerd en werkt nu al een paar jaar op helpdesks![]()
ik wilde net posten, dat het niet over mij gingquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heeft Bo engels gestudeerd?
M'n neef heeft 1 jaar scheikunde geprobeerd, was niks. Vervolgens heeft-ie 7 jaar over z'n studie economie gedaan
Ze had toen ze klaar was met dr studie, in dr hele leven nog geen dag gewerktquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heeft Bo engels gestudeerd?
M'n neef heeft 1 jaar scheikunde geprobeerd, was niks. Vervolgens heeft-ie 7 jaar over z'n studie economie gedaan
zelfspot is okay [14.gif]quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wilde net posten, dat het niet over mij ging![]()
![]()
nee ik dacht aan later als ik het huis uit benquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehe, je wil op je werk ff flink gamen?
das kut, viel ik maar afquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:10 schreef PeuRac het volgende:
Ben niet meer ziek, maar nog wel brak nog, ben volgens mij ook gewoon nog afgevallen![]()
kan je toch ook achter je pcquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:10 schreef PeuRac het volgende:
Ik denk eten, dat ga ik in ieder geval doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |