nog een uurtje warm, daarna nog een uurtje droog maar niet warm en dan kan ik m'n zwembroek op gaan zoekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef vlad het volgende:
[..]
heerlijk genieten toch?![]()
je zit wel lekker warm en droog toch?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog een uurtje warm, daarna nog een uurtje droog maar niet warm en dan kan ik m'n zwembroek op gaan zoeken![]()
ik kan niet naar bed, daar liggen 5 katten opquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:55 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti wil naar huis en lekker warm zijn bed in duiken![]()
die zou ik echt niet op m'n bed laten liggen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan niet naar bed, daar liggen 5 katten op![]()
en dat ik dadelijk aan het werk moet weerhoudt mij er ook van lekker terug te kruipen, vooral dat laatstequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:57 schreef M5 het volgende:
[..]
die zou ik echt niet op m'n bed laten liggen.gewoon eraf jagen en zelf gaan pitten
wat m5 zegtquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan sjoel je die harige viervoeters toch opzijquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
onze poezen tv bedoel jequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:58 schreef vlad het volgende:
[..]
wat m5 zegt![]()
laat ze maar spelen bij je aquarium![]()
lijkt me kut om steeds zo laat aan het werk te moetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dat ik dadelijk aan het werk moet weerhoudt mij er ook van lekker terug te kruipen, vooral dat laatste
dus het werkt wel om ze een poosje zoet te houdenquote:
alles went, ben tussen 6 en 7 weer thuis, de werkdagen zijn dus wel lekker kort, en ik haat het om wakker te worden door de wekker dus ik vind het prima zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef vlad het volgende:
[..]
lijkt me kut om steeds zo laat aan het werk te moeten![]()
ik rol liever vanuit m'n nest de auto in op weg naar m'n werk. anders zit je er zo de hele tijd tegen aan te hikken![]()
dat zal ook welquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
alles went, ben tussen 6 en 7 weer thuis, de werkdagen zijn dus wel lekker kort, en ik haat het om wakker te worden door de wekker dus ik vind het prima zo![]()
dat zijn de bestequote:
nee gewoon aan het werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:13 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zijn de beste![]()
dag vrij vandaag?![]()
zelfdequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee gewoon aan het werk
jij?
allemaal remote werk vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:17 schreef vlad het volgende:
[..]
zelfde![]()
en onderwijl klagen dat we het zo druk hebben![]()
wekze!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef Klonk het volgende:
ik ga werken
en gelukkig voor mijn medeweggebruikers kan ik ondertussen niet internetten
zijn wij allen dankbaar voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef Klonk het volgende:
ik ga werken
en gelukkig voor mijn medeweggebruikers kan ik ondertussen niet internetten
+rquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ben je in een creative bui vandaag?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daar doelde ik niet op, wel scherp
ik doelde op mijn avatar
Voor een rondje met een oog en een streepje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef Richboy het volgende:
[..]
Waar staat dat plaatje onder je naam voor?!
vooral dat laatste is hardnekkigquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
koorts, griep en een tikkeltje geenzininwerkeritis![]()
ahh, beterschap danquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het heerst.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |