Ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
luiheid zegt ielang haar vergt aaridg meer onderhoud als toen ik het met een tondeuze bijhield hoor
jij bent geen hippiequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten [afbeelding]
hoeft niet eens, de meeste mensen van vroeger herkennen me toch niet met baard en lang haarquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:18 schreef lipje het volgende:
nu kan ie zijn gezicht erin verbergen als ie mensen niet mag
En dat lees ik net voor ik wil gaan slapenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
schaamhaar op mn hoofd is een betere term.
misschien kan Fwnk me geïllustreerd uitleggen hoe ik me het beste kan scherenin dat geval.
je verdiende loonquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat lees ik net voor ik wil gaan slapen
Dankjequote:
NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef Jimmeh het volgende:
hehe op neukia.nl is er een update over....![]()
Nee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:31 schreef lipje het volgende:
dat bericht erboven..... t blijft in de familie hè (Fwnk is daar nu dus onderdeel van??)
zelfs yvonne er bijquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dankje
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
is weinig teruglezen dit keer, ben zef te lam en stonend om me wat te heirnnerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:37 schreef lipje het volgende:
anywayz heb ik nog iets gemist? behalve dan dat jij Jaap beter kent dan Jaap zelf
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:42 schreef lipje het volgende:
wat heb jij gerookt?Ben je bij Hugo wezen snoepen
en t gaat je geen reet aan watquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
teveel gesnoven btw
En geeindigd met whiskyquote:
dat op een nuchtere maag lezenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
schaamhaar op mn hoofd is een betere term.
misschien kan Fwnk me geïllustreerd uitleggen hoe ik me het beste kan scherenin dat geval.
heb jij je tor wel mooi gepoets in je kar hangen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:19 schreef Mukie het volgende:
PNG wat een smerigheid onder die motorkap, schaam je
heerlijk genieten toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:36 schreef Klonk het volgende:
wat een onmogelijk zeikweer zeg, dolle pret vanmiddag weer lekker buiten spelen
nog een uurtje warm, daarna nog een uurtje droog maar niet warm en dan kan ik m'n zwembroek op gaan zoekenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:43 schreef vlad het volgende:
[..]
heerlijk genieten toch?![]()
je zit wel lekker warm en droog toch?![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
nog een uurtje warm, daarna nog een uurtje droog maar niet warm en dan kan ik m'n zwembroek op gaan zoeken![]()
ik kan niet naar bed, daar liggen 5 katten opquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:55 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti wil naar huis en lekker warm zijn bed in duiken![]()
die zou ik echt niet op m'n bed laten liggen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan niet naar bed, daar liggen 5 katten op![]()
en dat ik dadelijk aan het werk moet weerhoudt mij er ook van lekker terug te kruipen, vooral dat laatstequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:57 schreef M5 het volgende:
[..]
die zou ik echt niet op m'n bed laten liggen.gewoon eraf jagen en zelf gaan pitten
wat m5 zegtquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan sjoel je die harige viervoeters toch opzijquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
onze poezen tv bedoel jequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:58 schreef vlad het volgende:
[..]
wat m5 zegt![]()
laat ze maar spelen bij je aquarium![]()
lijkt me kut om steeds zo laat aan het werk te moetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 10:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dat ik dadelijk aan het werk moet weerhoudt mij er ook van lekker terug te kruipen, vooral dat laatste
dus het werkt wel om ze een poosje zoet te houdenquote:
alles went, ben tussen 6 en 7 weer thuis, de werkdagen zijn dus wel lekker kort, en ik haat het om wakker te worden door de wekker dus ik vind het prima zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef vlad het volgende:
[..]
lijkt me kut om steeds zo laat aan het werk te moeten![]()
ik rol liever vanuit m'n nest de auto in op weg naar m'n werk. anders zit je er zo de hele tijd tegen aan te hikken![]()
dat zal ook welquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
alles went, ben tussen 6 en 7 weer thuis, de werkdagen zijn dus wel lekker kort, en ik haat het om wakker te worden door de wekker dus ik vind het prima zo![]()
dat zijn de bestequote:
nee gewoon aan het werkquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:13 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zijn de beste![]()
dag vrij vandaag?![]()
zelfdequote:Op woensdag 15 februari 2006 11:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee gewoon aan het werk
jij?
allemaal remote werk vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:17 schreef vlad het volgende:
[..]
zelfde![]()
en onderwijl klagen dat we het zo druk hebben![]()
wekze!quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef Klonk het volgende:
ik ga werken
en gelukkig voor mijn medeweggebruikers kan ik ondertussen niet internetten
zijn wij allen dankbaar voorquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:18 schreef Klonk het volgende:
ik ga werken
en gelukkig voor mijn medeweggebruikers kan ik ondertussen niet internetten
+rquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ben je in een creative bui vandaag?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daar doelde ik niet op, wel scherp
ik doelde op mijn avatar
Voor een rondje met een oog en een streepje.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef Richboy het volgende:
[..]
Waar staat dat plaatje onder je naam voor?!
vooral dat laatste is hardnekkigquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
koorts, griep en een tikkeltje geenzininwerkeritis![]()
ahh, beterschap danquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het heerst.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |