Ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
luiheid zegt ielang haar vergt aaridg meer onderhoud als toen ik het met een tondeuze bijhield hoor
jij bent geen hippiequote:Op woensdag 15 februari 2006 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten [afbeelding]
hoeft niet eens, de meeste mensen van vroeger herkennen me toch niet met baard en lang haarquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:18 schreef lipje het volgende:
nu kan ie zijn gezicht erin verbergen als ie mensen niet mag
En dat lees ik net voor ik wil gaan slapenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:22 schreef Alexxxxx het volgende:
schaamhaar op mn hoofd is een betere term.
misschien kan Fwnk me geïllustreerd uitleggen hoe ik me het beste kan scherenin dat geval.
je verdiende loonquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat lees ik net voor ik wil gaan slapen
Dankjequote:
NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef Jimmeh het volgende:
hehe op neukia.nl is er een update over....![]()
Nee.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:31 schreef lipje het volgende:
dat bericht erboven..... t blijft in de familie hè (Fwnk is daar nu dus onderdeel van??)
zelfs yvonne er bijquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dankje
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
is weinig teruglezen dit keer, ben zef te lam en stonend om me wat te heirnnerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:37 schreef lipje het volgende:
anywayz heb ik nog iets gemist? behalve dan dat jij Jaap beter kent dan Jaap zelf
quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:42 schreef lipje het volgende:
wat heb jij gerookt?Ben je bij Hugo wezen snoepen
en t gaat je geen reet aan watquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
teveel gesnoven btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |