We hebben kantoor aan huis hequote:
Tering, ben je op t werk ook altijd zo aanwezig?quote:
Stond gisteren bij een feestje continu m'n broek op te hijsen; door alleen gezonder eten ben ik ook een stuk afgevallen (ik vreet me de tering!)....quote:
vet kan je bij mij gratis komen afhalenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben nu nog magerderMaar ik ga vanaf nu aangepast eten en dat in combinatie met sporten hoop ik wat aan te komen (hoeft niet perse vet te zijn
)
ja !quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, ben je op t werk ook altijd zo aanwezig?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Stond gisteren bij een feestje continu m'n broek op te hijsen; door alleen gezonder eten ben ik ook een stuk afgevallen (ik vreet me de tering!)....
Ben wel wat brak; er werd 500 liter bier weggegeven, en er waren zo'n 300 mensen aanwezig.... you do the math
Wat? het afvallen of het bier? Xquote:
ik kan alleen maar doelloos ouwehoerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:17 schreef M5 het volgende:
[..]
waar wil je het over hebben dan, ben slecht in doelloos ouwehoeren
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:19 schreef BoJo het volgende:
denk dat ik zo maar een potje generals ga doen![]()
Ruilen? ik ben er nl niet alleen maar blij mee... je kunt m'n ribben tellenquote:
* BoJo verlatingsangst heeftquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef M5 het volgende:
[..]
maar dan niet meer klagen waar iedereen is he!
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ruilen? ik ben er nl niet alleen maar blij mee... je kunt m'n ribben tellen
Alleen qua voedselvertering!quote:
met mijn darm flora is niks aan de hand hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alleen qua voedselvertering!
Verder moet ik er niet aan denken om met jou te ruilen
jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:59 schreef M5 het volgende:
Tommy, moest je nog een avatar hebben?
nah, wat moet er in komen dan aan toyota-fap-materiaal? GT-1, supra's, celica's, corolla's... zeg't maar!quote:
verzin maar watquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:35 schreef M5 het volgende:
[..]
nah, wat moet er in komen dan aan toyota-fap-materiaal? GT-1, supra's, celica's, corolla's... zeg't maar!
deze was dat toch?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
verzin maar wat
als het oude logo er maar inzit
heheh. ok. 'kga ff aan't knutselen dan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
deze, alleen dan knippert toyota niet
[afbeelding]
thnxquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:43 schreef M5 het volgende:
[..]
heheh. ok. 'kga ff aan't knutselen dan.
Polo coureurquote:
Jij hebt toch die GT waardige versie?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Polo en coureur in één zin........
je gelooft de 8 seconden niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
metalfreak, hoe snel gaat een gen 4 1.6 civic naar de 100?
De CRX in elk geval in 7,5 sec... (zelf geklokt op 8,25 met een G-Tech Pro)quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
metalfreak, hoe snel gaat een gen 4 1.6 civic naar de 100?
te cirmineel? de bende van venlo waren lievertjes jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:13 schreef Hugster het volgende:
Hoi
Kwam er vandaag achter dat 2 nieuwe teamgenoten van me die uit limburg komen een hekel hebben aan de de randstad![]()
![]()
Onze opdrachtgever heeft een leuk Amsterdams () accent en na dat we daar vannochtend geweest waren barste ze helemaal los
Ze vonden het ontzettend lelijk, vies en achterlijk klinken, het was hier veel te crimineel en te grootschalig allemaal. "Het noorden" hebben ze het steeds over
Alles is slechter in het noorden.
En zelf met een zacht Venlo stemmetje lopen praten en steeds over kerkjes pratenWat een mongooltjes.
Ik zal ze eens even bekeren deze judassen.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:13 schreef Hugster het volgende:
Hoi
Kwam er vandaag achter dat 2 nieuwe teamgenoten van me die uit limburg komen een hekel hebben aan de de randstad![]()
![]()
Onze opdrachtgever heeft een leuk Amsterdams () accent en na dat we daar vannochtend geweest waren barste ze helemaal los
Ze vonden het ontzettend lelijk, vies en achterlijk klinken, het was hier veel te crimineel en te grootschalig allemaal. "Het noorden" hebben ze het steeds over
En zelf met een zacht Venlo stemmetje lopen praten en steeds over kerkjes pratenWat een mongooltjes.
wat een gelovige apenquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:13 schreef Hugster het volgende:
Hoi
![]()
hier in N-Holland is het vinden van een huis niet echt makkelijk hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:19 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
limburgers uit het noorden?![]()
maar 2 dingen zijn beter in het noorden:
het vinden van een huis want niemand wil er wonen en het tt circuit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |