Rotterdam is voor mij ook te ver weg hoor, woon in een klein dorpje 'vlakbij' Rotterdam. Ik heb wel 2 of 3 maanden gezocht, maar dat komt omdat ik kieskeurig ben en in een winkel wil werken. Als jij me nu 100 Turken zou geven heb ik die binnen 1 week aan het werk in de kassen hier, daar stikt het van de vacatures.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, Rotterdam toch?
Ik wil niet teveel fietsen, maar anders ligt heel Groningen voor me open.
Wil ik niet werkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Rotterdam is voor mij ook te ver weg hoor, woon in een klein dorpje 'vlakbij' Rotterdam. Ik heb wel 2 of 3 maanden gezocht, maar dat komt omdat ik kieskeurig ben en in een winkel wil werken. Als jij me nu 100 Turken zou geven heb ik die binnen 1 week aan het werk in de kassen hier, daar stikt het van de vacatures.
Tegen de regels inquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:54 schreef carmiie het volgende:
[..]
ambiguiteit![]()
![]()
maar dan moet ik al bijna slapen![]()
uitzondering op de regel asjeblieft?![]()
Ik ook zo, morgen 8 uur beginnen met werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef carmiie het volgende:
ik meot zo slapen maar ik heb geen zin
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ach hij was sowieso de laatste geweest.
Ik dacht meer aan een ander telefoonbaantje en geld verdienen zonder uit de kleren te moetenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:55 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja dat is trouwens ook zo'n baantje callcentermedewerkerals ik volgende week naar uzb ga (wat ik ga doen) zal ik daar vast voor gevraagd worden, ben ik in no time weer weg, ik kan niet doorzeuren
precies, zo denk ik ook. Maar als je echt geld nodig hebt kan je morgen al aan de slag bij de eerste de beste tuinder.quote:
/jij vrijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Suuz_ het volgende:
he maar mensen ik ben naar bed!
tot morgen maar weer! lekker vrij dagje!!
doeg
Ik pas 20 voor 11 beginnen ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ook zo, morgen 8 uur beginnen met werken.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Tegen de regels in
Je bent PUB of je bennet niet
Dan zou je wel langer moeten opblijven maarach
Vrij dagje en dan nu al slapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Suuz_ het volgende:
doeg
300ste of 301ste post is toch een verschilquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ach hij was sowieso de laatste geweest.
Euhhhquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:59 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een ander telefoonbaantje en geld verdienen zonder uit de kleren te moeten
Trustequote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Suuz_ het volgende:
doeg
Bij mij is het helemaal bagger van 8 tot 13 uur en dan nog is van 16.30 tot 18.00quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik pas 20 voor 11 beginnen ofzo
Wel tot half 5![]()
Als ze boos worden zou ik t me veeeel te persoonlijk aantrekken zou ik echt zo iets hebben van s-s-s-sorry meneer/mevrouwquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef RemcoW85 het volgende:
Op Astrid:
Ik ook niet, ben toch al niet goed via de telefoon mensen dingen aansmeren. Als ze "Nee" zeggen geef ik de hoop al wel op, ondanks dat er misschien boekjes zijn die uitleggen wat je moet zeggen op bepaalde reacties.
Ik kom je morgen ophalen en dan blijf je fijn thuisquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:59 schreef hallo_mensen het volgende:
Werkplekken :
-Weert Carnaval
-Stadhagen
-Bremen
-Haarlem zanenlaan
-Nordhorn
-Fun Future
-Geleen
-Fun Fair Boulevard
-Den helder
-Friedrichshaven , fout geschreven?
-Duren
-Hoorn
-Neuss
-Groesbeek
-Bonn
-Monchengladbach
Weert
School hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Bij mij is het helemaal bagger van 8 tot 13 uur en dan nog is van 16.30 tot 18.00.
Ik zou het ook niet kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als ze boos worden zou ik t me veeeel te persoonlijk aantrekken zou ik echt zo iets hebben van s-s-s-sorry meneer/mevrouw
ik zou gaan lachenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als ze boos worden zou ik t me veeeel te persoonlijk aantrekken zou ik echt zo iets hebben van s-s-s-sorry meneer/mevrouw
Geen geschikt baantje dus nee, knap van de mensen die dagelijks hun quota wel halen hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vind van nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:01 schreef carmiie het volgende:
ik werk niet
of is kranten lopen ook werk?
Ochtendkrant welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:01 schreef carmiie het volgende:
ik werk niet
of is kranten lopen ook werk?
Ik zoek nu al meer dan een jaar ietsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Rotterdam is voor mij ook te ver weg hoor, woon in een klein dorpje 'vlakbij' Rotterdam. Ik heb wel 2 of 3 maanden gezocht, maar dat komt omdat ik kieskeurig ben en in een winkel wil werken. Als jij me nu 100 Turken zou geven heb ik die binnen 1 week aan het werk in de kassen hier, daar stikt het van de vacatures.
Kutdorp isstquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wat voor werk dan? Tis hier net 10 minuten vandaan namelijk.
Had ik wel door maar toen dacht ik aan die callcenter baantjes die er ook voor het oprapen liggenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:59 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een ander telefoonbaantje en geld verdienen zonder uit de kleren te moeten
dan ben ik werkloos!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ochtendkrant wel(NRC ook nog wel
) De rest niet
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In andere steden werken is zo vet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |